ze hebben misschien afgesproken in groepjes van 2 te slapen, vandaar dat Tanja nog knipt en Lieske nog wast.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:25 schreef b0ng het volgende:
menno en ingrid liggen als enigste in bed of zijn ze buiten ofzo?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
1 brandweerwagen, 2 brandweerwagens, 3 brandweerwagens, 4 brandweerwagens, 5 brandweerwagens, 6 brandwe..............![]()
![]()
allemaal
dat kan natuurlijk ook, hoop trouwens wat andersquote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ze hebben misschien afgesproken in groepjes van 2 te slapen, vandaar dat Tanja nog knipt en Lieske nog wast.
trustenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
1 brandweerwagen, 2 brandweerwagens, 3 brandweerwagens, 4 brandweerwagens, 5 brandweerwagens, 6 brandwe..............![]()
![]()
allemaal
Nee, dat wordt er niet bedoeld. Tanja, Menno, Ingrid en Lieske mogen sowieso niet helpen. Maar blijven we (in groepjes?) op om de rest te bedienen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze mogen niet wisselen hoor. (dacht ik)
De verzorg-ploeg.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze mogen niet wisselen hoor. (dacht ik)
Dit is wel het meest domme wat ik in alle delen heb gelezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker M.
En![]()
![]()
@ Tanja, nog nooit zo'n eng mens gezien die het een zegt maar het ander doet.
Ervan uitgaande dat ieder mens een dun laagje beschaving heeft, die onder moeilijke omstandigheden verdwijnt, kunnen we wel eens een hele onsymphatieke Rob gaan zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:37 schreef Day het volgende:
Natte Lie tegen Rob die aan de salontafel met de opdracht bezig is: Nee, je doet het onhandig.
Aan de blik van Rob (toen ze weer wegliep) te zien werd die opmerking haar niet in dank afgenomen!
Klopt, hij moet alleen echt hoger gaan zitten, want dit trekt zijn rug niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
De opstelling die Rob doet is de beste, hij heeft er alleen een verkeerde houding bij, zo moet je dat bij die hoge tafel doen.
Maar dat had Tanja al aan het begin van de avond gezegd
Het is ook niet de bedoeling dat ze 12 tegen 1 gaan spelen, dat gun ik Tanja zelfs nietquote:Op donderdag 22 september 2005 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is wel het meest domme wat ik in alle delen heb gelezen.
Tot 2x Had de groep een grote mond, wel met Tanja te gaan praten, en tot 2x toe deden ze geen bek open. (op een paar individuen na)
Het UWV zal toch ook gezien hebben dat ze kan thuiswerkenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ze 12 tegen 1 gaan spelen, dat gun ik Tanja zelfs niet
Er is met haar gepraat, er is nu eindelijk op haar gestemd tijdens de nominatieronde, dus dat gaat de goeie kant op.![]()
Tanja kost de maatschappij alleen geld. Niet omdat ze het niet kan, maar omdat ze het niet wil. In deze micro habitat van het BB zie je precies hetzelfde. Gaat 5% goed, om daarna weer 95% fout te gaan.![]()
![]()
is het systeem aan de kleine tafel anders dan dat aan de grote tafel danquote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Zelfs aan een tafel werk dit systeem van rob/tanja niet
Dat komt omdat hij te laag zit. HIj had (zoals Tanja zei) 2 rijen van 5 neer moeten leggen, laatste vel (is bovenkant) + schaar, dan het plastic ernaast. Dan was het rapen, papier erin, schaar erin, stripje eraf en plakken. Klaar!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
schiet niet op met die rob, heb ff getimed en doet er net geen 5 stuks in 2 MINUTEN !!!!!
staand aan een tafel gaat denk ik wel wat sneller hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Zelfs aan een tafel werk dit systeem van rob/tanja niet
Er was een berekening dat ze er nog geen 2 per minuut nodig haddenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
schiet niet op met die rob, heb ff getimed en doet er net geen 5 stuks in 2 MINUTEN !!!!!
Aan de grote tafel ligt alles op een rij, kost te veel tijd met lopen. Lijkt mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
is het systeem aan de kleine tafel anders dan dat aan de grote tafel dan
Of wil je graag iets negatiefs over Tanja kwijt?
Leve de push-up bra (of zijn het de kipfilets vandaag?)quote:Op donderdag 22 september 2005 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Nathalie ziet eruit alsof ze tieten heeft vanavond
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
De bewoners houden ook totaal geen rekeing met Tanja![]()
Hoe kan ze met deze herrie slapen
![]()
Ik ben voor een kamertje apart voor Tanja![]()
![]()
(maar dan wel ergens in Groningen)
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Deze hebben we al meerder malen gehoord, Kribbet. Iets origineler de volgende keer, graagquote:Op donderdag 22 september 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Je ziet spoken Peter, anders had ik wel systeem van TANJA/rob neer gezet. Ik heb gewoon rob ff getimed en zag dat ie bijna 5 paketjes in 2 minuten maakte en of ie nou aan een tafel gaat zitten maakt geen ene reet uit. het gaat om de handelings snelheid.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
is het systeem aan de kleine tafel anders dan dat aan de grote tafel dan
Of wil je graag iets negatiefs over Tanja kwijt?
Had iets meer van je verwachtquote:
Ik heb eerder op de avond heel eerlijk wat gevraagd en toen hoorde ik de fans niet en nu zitten er opeens weer tanja fans hier en wil wel is weten wat ze nu vinden wat ze nu bijdraagt aan ons kijkplezierquote:Op donderdag 22 september 2005 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Deze hebben we al meerder malen gehoord, Kribbet. Iets origineler de volgende keer, graag
Ze is niet eens in beeld en nog steeds gaat deze bedenkelijke topicreeks grotendeels over Tanja.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Maar vertel nu eens, wat brengt ze ons kijkers extra??![]()
tanja is een echte sfeermakerquote:Op donderdag 22 september 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb eerder op de avond heel eerlijk wat gevraagd en toen hoorde ik de fans niet en nu zitten er opeens weer tanja fans hier en wil wel is weten wat ze nu vinden wat ze nu bijdraagt aan ons kijkplezier![]()
Volgens mij wordt er genoeg om d'r gelachen, hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had iets meer van je verwacht![]()
![]()
Maar vertel nu eens, wat brengt ze ons kijkers extra??![]()
Ik kijk ook om te lachen en dat is wel het laatste wat je met haar kan![]()
Tuurlijk is het ook goed als er ruzies en spanningen zijn maar dit is gewoon niet leuk, ze draagt niets bij (behalve een kind die ze nicotine kan noemen)
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:02 schreef latevogel het volgende:
[..]
*bier gaat ff over toetsenbord nu![]()
Ik wacht op het eerste positieve van Tanja, ze is zo negatief en dat kan niet alleen komen door het huis, zwangerschap of omdat ze uit Groningen komtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een geobsodeert van Tanja. elke posieve dingetje moet je gelijk hier neerzetten.
Op rob zn manier haalt ie er idd 150 per uur. Ze zijn met 8 man en hebben nog 18 uur te gaan. 150 X 8 = 1200 X 18 uur = 21600 Let wel NON STOP. niet roken niet poepen of piesen, niet eten NIETS.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er was een berekening dat ze er nog geen 2 per minuut nodig hadden![]()
Volgens mij zei je 1 of 2 dagen geleden ook: Iedereen vindt z'n eigen pijn erger.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht op het eerste positieve van Tanja, ze is zo negatief en dat kan niet alleen komen door het huis, zwangerschap of omdat ze uit Groningen komt![]()
Ik kan niet begrijpen hoe iemand zichzelf zo de hele dag in de weg gaat zitten, ze is zwanger, er komt iets heel moois aan maar nee, het is alleen maar negatief en daar word ik zo moe van.
Er zijn mensen die het 100x slechter hebben maar nee, alles moet om Tanja draaien![]()
![]()
Zo, dat ben ik weer even kwijt![]()
9000 een paar uurtjes terugquote:Op donderdag 22 september 2005 02:03 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze nu totaal na 2 dagen ?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 02:06 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik voorspel dat ze het niet gaan redden, maar dat ze door BB beloond worden voor hun inzet.
Oke, 1 positief puntquote:Op donderdag 22 september 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is niet eens in beeld en nog steeds gaat deze bedenkelijke topicreeks grotendeels over Tanja.
Is toch niet te vergelijken nu ze beide handen gebruiken?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:03 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Op rob zn manier haalt ie er idd 150 per uur. Ze zijn met 8 man en hebben nog 18 uur te gaan. 150 X 8 = 1200 X 18 uur = 21600 Let wel NON STOP. niet roken niet poepen of piesen, niet eten NIETS.
Hoeveel hebben ze nu totaal na 2 dagen ?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze trekt volle zalen
(als ze dat nu had gedaan was ze niet zwanger geweest
)
zwanger zijn is wel leuk als je weet wat je hebt er voor moeten doen..............quote:Op donderdag 22 september 2005 02:06 schreef wawawa het volgende:
"Zwanger zijn is niet leuk!",
Weet niet, heb gewoon geen hekel aan Tanja, er zitten ertussen die meer irriteren![]()
dat valt me ook op...zelfs als Tanja niet in beeld is...gaat het nog altijd over haar...dat krijgen de andere bewoners niet voor elkaar......quote:Op donderdag 22 september 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is niet eens in beeld en nog steeds gaat deze bedenkelijke topicreeks grotendeels over Tanja.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze trekt volle zalen
(als ze dat nu had gedaan was ze niet zwanger geweest
)
Ik snap dan niet dat zo iemand het BB huis instapt, het lijkt mij dan fijner dat je dan mensen om je heen hebt die heel CLOSE met je zijn en je kunnen en willen begrijpen. De andere BB bewoners zijn gewoon met 100 dagen BB bezig en niet 100 dagen met Tanja.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:06 schreef wawawa het volgende:
Sorry, zit even mee te lezen, maar moet bekennen dat ik ook niet echt een hekel aan die Tanja heb..![]()
Okay, ze is nukkig en chagrijnig, maar ze heeft vanavond het ook weer geprobeerd uit te leggen, naar wat ik las in de streamverslagen. En ik heb van een vriendin van mij gehoord: "Zwanger zijn is niet leuk!", terwijl ze nu toch echt heel blij is met haar dochtertje. Roken is inderdaad schadelijk, maar dat is haar eigen keuze en tja.. Ze is bij mij de laatste dagen iets symphatieker over gekomen, met gister weer een dip, maar weet dat je in de laatste weken van je zwangerschap én behoorlijk moe kan zijn én dat je hormonen gaan opspelen..
Weet niet, heb gewoon geen hekel aan Tanja, er zitten ertussen die meer irriteren![]()
Heb vanavond mijn beise zussen nog op skype gehad (beide hebben kinderen) maar pas de laatste dag schijnt het pijn te doen, nu is het misschien een beetje vervelendquote:Op donderdag 22 september 2005 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zei je 1 of 2 dagen geleden ook: Iedereen vindt z'n eigen pijn erger.
Nee?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mogen ze nu ineens zonder dwangbuis vouwen
Een aantal van deze opmerkingen kende ik nog nietquote:Op donderdag 22 september 2005 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er genoeg om d'r gelachen, hoor.
'Wat een crackhoer"
'Zwanger van een Antilliaan"
" Ze huilt"
" Remi"
Etc, etc.
ben ik het niet helemaal mee eens meren deels wat in BB is ook voornamelijk met zichzelf bezich die zijn alleen iets socialer ingesteld naar andere ,maar dat kan ook weer heel tactisch zijn hoe meer je je mengt tussen de andere des te minder kans je heb weggestemt te worden lijkt me?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat zo iemand het BB huis instapt, het lijkt mij dan fijner dat je dan mensen om je heen hebt die heel CLOSE met je zijn en je kunnen en willen begrijpen. De andere BB bewoners zijn gewoon met 100 dagen BB bezig en niet 100 dagen met Tanja.
Die heeft ze dus niet, behalve randfiguren die met drugs bezig zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat zo iemand het BB huis instapt, het lijkt mij dan fijner dat je dan mensen om je heen hebt die heel CLOSE met je zijn en je kunnen en willen begrijpen.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Oh, ze worden steeds gekker...
En dan zeg ik weer, niet elke zwangerschap is hetzelfde!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb vanavond mijn beise zussen nog op skype gehad (beide hebben kinderen) maar pas de laatste dag schijnt het pijn te doen, nu is het misschien een beetje vervelend![]()
Probleem is dat ze veel minder last zou hebben als ze wat vrolijker zou zijn![]()
Mag jij ineens zonder dwangbuis postenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mogen ze nu ineens zonder dwangbuis vouwen
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft ze dus niet, behalve randfiguren die met drugs bezig zijn.
Vandaar dat haar moeder haar liever in het -veilige- BB huis heeft dan thuis, of in de buurt van het ziekenhuis waar haar vader een levensbedreigende operatie heeft ondergaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |