Oke, 1 positief puntquote:Op donderdag 22 september 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is niet eens in beeld en nog steeds gaat deze bedenkelijke topicreeks grotendeels over Tanja.
Is toch niet te vergelijken nu ze beide handen gebruiken?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:03 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Op rob zn manier haalt ie er idd 150 per uur. Ze zijn met 8 man en hebben nog 18 uur te gaan. 150 X 8 = 1200 X 18 uur = 21600 Let wel NON STOP. niet roken niet poepen of piesen, niet eten NIETS.
Hoeveel hebben ze nu totaal na 2 dagen ?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze trekt volle zalen
(als ze dat nu had gedaan was ze niet zwanger geweest
)
zwanger zijn is wel leuk als je weet wat je hebt er voor moeten doen..............quote:Op donderdag 22 september 2005 02:06 schreef wawawa het volgende:
"Zwanger zijn is niet leuk!",
Weet niet, heb gewoon geen hekel aan Tanja, er zitten ertussen die meer irriteren![]()
dat valt me ook op...zelfs als Tanja niet in beeld is...gaat het nog altijd over haar...dat krijgen de andere bewoners niet voor elkaar......quote:Op donderdag 22 september 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is niet eens in beeld en nog steeds gaat deze bedenkelijke topicreeks grotendeels over Tanja.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze trekt volle zalen
(als ze dat nu had gedaan was ze niet zwanger geweest
)
Ik snap dan niet dat zo iemand het BB huis instapt, het lijkt mij dan fijner dat je dan mensen om je heen hebt die heel CLOSE met je zijn en je kunnen en willen begrijpen. De andere BB bewoners zijn gewoon met 100 dagen BB bezig en niet 100 dagen met Tanja.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:06 schreef wawawa het volgende:
Sorry, zit even mee te lezen, maar moet bekennen dat ik ook niet echt een hekel aan die Tanja heb..![]()
Okay, ze is nukkig en chagrijnig, maar ze heeft vanavond het ook weer geprobeerd uit te leggen, naar wat ik las in de streamverslagen. En ik heb van een vriendin van mij gehoord: "Zwanger zijn is niet leuk!", terwijl ze nu toch echt heel blij is met haar dochtertje. Roken is inderdaad schadelijk, maar dat is haar eigen keuze en tja.. Ze is bij mij de laatste dagen iets symphatieker over gekomen, met gister weer een dip, maar weet dat je in de laatste weken van je zwangerschap én behoorlijk moe kan zijn én dat je hormonen gaan opspelen..
Weet niet, heb gewoon geen hekel aan Tanja, er zitten ertussen die meer irriteren![]()
Heb vanavond mijn beise zussen nog op skype gehad (beide hebben kinderen) maar pas de laatste dag schijnt het pijn te doen, nu is het misschien een beetje vervelendquote:Op donderdag 22 september 2005 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zei je 1 of 2 dagen geleden ook: Iedereen vindt z'n eigen pijn erger.
Nee?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mogen ze nu ineens zonder dwangbuis vouwen
Een aantal van deze opmerkingen kende ik nog nietquote:Op donderdag 22 september 2005 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er genoeg om d'r gelachen, hoor.
'Wat een crackhoer"
'Zwanger van een Antilliaan"
" Ze huilt"
" Remi"
Etc, etc.
ben ik het niet helemaal mee eens meren deels wat in BB is ook voornamelijk met zichzelf bezich die zijn alleen iets socialer ingesteld naar andere ,maar dat kan ook weer heel tactisch zijn hoe meer je je mengt tussen de andere des te minder kans je heb weggestemt te worden lijkt me?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat zo iemand het BB huis instapt, het lijkt mij dan fijner dat je dan mensen om je heen hebt die heel CLOSE met je zijn en je kunnen en willen begrijpen. De andere BB bewoners zijn gewoon met 100 dagen BB bezig en niet 100 dagen met Tanja.
Die heeft ze dus niet, behalve randfiguren die met drugs bezig zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat zo iemand het BB huis instapt, het lijkt mij dan fijner dat je dan mensen om je heen hebt die heel CLOSE met je zijn en je kunnen en willen begrijpen.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Oh, ze worden steeds gekker...
En dan zeg ik weer, niet elke zwangerschap is hetzelfde!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb vanavond mijn beise zussen nog op skype gehad (beide hebben kinderen) maar pas de laatste dag schijnt het pijn te doen, nu is het misschien een beetje vervelend![]()
Probleem is dat ze veel minder last zou hebben als ze wat vrolijker zou zijn![]()
Mag jij ineens zonder dwangbuis postenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mogen ze nu ineens zonder dwangbuis vouwen
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft ze dus niet, behalve randfiguren die met drugs bezig zijn.
Vandaar dat haar moeder haar liever in het -veilige- BB huis heeft dan thuis, of in de buurt van het ziekenhuis waar haar vader een levensbedreigende operatie heeft ondergaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |