Dat was volgens mij het resultaat van het niet willen delen van de knotsenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Joost wil haar nomineren, dus BOEIUH!![]()
Veel succes met het lezenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
Lieve mensen, ik ga pitten. Morgen weer 100 pagina's lezen voor mijn studie
Het was weer gezellig (met hier en daar een irrritatie)
Laters!
aan jou de eer.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:53 schreef BorTheWolf het volgende:
off topic. wie maakt zo meteen een nieuw topic zonder dat er 3 tergelijk verschijnen ?
weltrust!!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
Lieve mensen, ik ga pitten. Morgen weer 100 pagina's lezen voor mijn studie
Het was weer gezellig (met hier en daar een irrritatie)
Laters!
Of stiekum rob wannabe. ik voel dat, dat ik, ik jaaquote:
Tuurlijk! Vandaar dequote:Op donderdag 22 september 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Veel succes met het lezen![]()
En een beetje irritatie moet toch kunnen??![]()
Commentaren op de live streams. Iedereen haat Tanja!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:53 schreef BorTheWolf het volgende:
off topic. wie maakt zo meteen een nieuw topic zonder dat er 3 tergelijk verschijnen ?
Gelukkigquote:
Ik hoef geen Rob wannabe te zijn ik heet al meer dan 40 jaar Robquote:Op donderdag 22 september 2005 02:55 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Of stiekum rob wannabe. ik voel dat, dat ik, ik jaa
heej niet iedereen over een kam scheren hequote:Op donderdag 22 september 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Commentaren op de live streams. Iedereen haat Tanja!
Een modje moet het nummer maar even aanpassen.
Lekker simpelquote:Op donderdag 22 september 2005 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoef geen Rob wannabe te zijn ik heet al meer dan 40 jaar Rob
Denk t zo maar welquote:Op donderdag 22 september 2005 03:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Waar is scanman01 eigenlijk naar bed ?
Omgevallen na de maandopdracht: 3 weken Lieske foto's plaatsen.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Waar is scanman01 eigenlijk naar bed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |