abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30812864
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:13 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ben ik het niet helemaal mee eens meren deels wat in BB is ook voornamelijk met zichzelf bezich die zijn alleen iets socialer ingesteld naar andere ,maar dat kan ook weer heel tactisch zijn hoe meer je je mengt tussen de andere des te minder kans je heb weggestemt te worden lijkt me?
Dit is geen antwoord op mn eerste vraag waarom iemand dan in BB stapt (volgens haar zelf om het met de bewoners te delen ze kende die personen nog geen eens. je wilt dit toch delen met familie en vrienden of ben ik nou gek)
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  donderdag 22 september 2005 @ 02:18:03 #202
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30812876
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:10 schreef latevogel het volgende:

[..]

zwanger zijn is wel leuk als je weet wat je hebt er voor moeten doen..............
soms komt het je echt niet aanwaaien hoor
kelere naar 4 jaar eindelijk zwanger en een tweede kwam onverwachts
ik dacht ik ga er voor en doe weer alle testen
als ik dan lees wat een onzin die muts uitkram kan ik soms zo ff tussen de pixels kruipen en haar ff doormekaar rammelen hoor
Gelukkig iemand die het kan weten
Ik hoorde Tanja een keer zeggen nadat de baby een paar dagen niet geschopt had en Chantal vroeg: Vind je dat niet eng? Oh, daar ben ik helemaal niet mee bezig
Walgelijk gewoon (maar ongetwijveld zijn er mensen hier die daar weer een positieve draai aangeven
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30812885
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef APK het volgende:

[..]

Mag jij ineens zonder dwangbuis posten
ik heb geen buisdwang...
pi_30812893
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef Day het volgende:

[..]

En dan zeg ik weer, niet elke zwangerschap is hetzelfde!

Ben de eerste die toegeeft dat ze rete sjoggo kan zijn en dat ik me ook af en toe zwaar aan d'r gedrag kan ergeren, maar ik weet gewoon zeker dat ze echt niet zo slecht is als ze hier wordt afgeschilderd.
ben geen tanja fan maar ben het hier wel mee eens ,in een normale zwangerscahp word je niet met 12 verschillende karakters in een 24 uur per dag hokje gestopt en word er zeker niet van je verwacht dat je 8 uur per dag werkt want rond deze tijd ben je al met zwangerschapsverlof hoe licht het ook mag lijken dus denk zoewie zo dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met welke zwangerschap ook komt ook een hoop ander stress bij kijken .. en dan heb ik het niet over haar problemen voor BB
pi_30812895
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:18 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

ik heb geen buisdwang...
Maar wel een spraak gebrek
  donderdag 22 september 2005 @ 02:19:22 #206
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30812898
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee?

Kijk nog eens goed?
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30812906
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:18 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

ik heb geen buisdwang...
Pssst, zie de AT.
Brennie wil je.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30812910
Ze draaien een beetje door hè?
pi_30812923
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Remi???????????
Alleen op de wereld
  donderdag 22 september 2005 @ 02:22:13 #210
58921 Day
You can fly!
pi_30812938
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:17 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Dit is geen antwoord op mn eerste vraag waarom iemand dan in BB stapt (volgens haar zelf om het met de bewoners te delen ze kende die personen nog geen eens. je wilt dit toch delen met familie en vrienden of ben ik nou gek)
Misschien om een tijdje bij de vadervanhetkind weg te zijn (om tot rust te komen, alles wat er gebeurd is te verwerken)? Om de roem (1e BB-baby)? Om de spanning van iets nieuws beleven (heb niet echt de indruk dat ze een boeiend leven had)? Om het geld, zodat ze haar kind een beter toekomst kan bieden?

Ja, ik snap het zelf ook niet, hoor. Zou het zelf ook nooit doen. Ook niet als ik niet zwanger was, overigens.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 22 september 2005 @ 02:22:56 #211
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30812946
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef Day het volgende:

[..]

En dan zeg ik weer, niet elke zwangerschap is hetzelfde!

Ben de eerste die toegeeft dat ze rete sjoggo kan zijn en dat ik me ook af en toe zwaar aan d'r gedrag kan ergeren, maar ik weet gewoon zeker dat ze echt niet zo slecht is als ze hier wordt afgeschilderd.
Dus eigenlijk is ze normaal niet zo (erg) Maakt het nog erger eigenlijk
Ze is voor zichzelf bezig die stressmeter in het rood te krijgen en dat schijnt erg slecht te zijn voor de baby

Ik had ook liever iets meer over haar geweten maar het punt is dat we met dit moeten doen
Maar zelfs als de zwangerschap haar zwaar valt, zou ze zich wel normaal kunnen gedragen, kunnen stoppen met roken enz
Met dank aan Laysa.
pi_30812958
Lieske vindt het gesmeerde olie.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_30812963
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:17 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

ze is toch opgegeven door haar moeder,misschien heeft die het zo gebracht dat het beter voor haar zou zijn en is ze der heel inpulsief ingestapt?
  donderdag 22 september 2005 @ 02:26:48 #214
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_30812982
Voor de hoeveelste keer is dr hier weer een Tanja discussie aan de gang?
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 22 september 2005 @ 02:27:52 #215
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30812996
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef BlaBlub het volgende:
42
Confidence through competence
pi_30812998
quote:
lol discussie over wie het snelst inpakt ben je zo klaar mee he
  donderdag 22 september 2005 @ 02:27:58 #217
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30812999
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ben geen tanja fan maar ben het hier wel mee eens ,in een normale zwangerscahp word je niet met 12 verschillende karakters in een 24 uur per dag hokje gestopt en word er zeker niet van je verwacht dat je 8 uur per dag werkt want rond deze tijd ben je al met zwangerschapsverlof hoe licht het ook mag lijken dus denk zoewie zo dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met welke zwangerschap ook komt ook een hoop ander stress bij kijken .. en dan heb ik het niet over haar problemen voor BB
De meeste dingen wist ze van te voren.
Ze heeft 1 keer in 4 weken een paar uurtjes gezeten, ze had ook met een paar stapels op de bank kunnen gaan zitten (Rob zit/zat ook ergens anders)

En de problemen die ze heeft gekregen heeft ze voornamelijk aan haar zelf te danken, ze moet gewoon is een keer intresse tonen naar een ander maar nee, het is tanja voor en tanja na
Met dank aan Laysa.
pi_30813006
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:24 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ze is toch opgegeven door haar moeder,misschien heeft die het zo gebracht dat het beter voor haar zou zijn en is ze der heel inpulsief ingestapt?
Dus als jouw moeder je opgeeft voor een vredes misie naar afganistan om dat ze denkt dat het beter voor je is dan ga je ook gelijk maar je spullen pakken. Allemaal bullshit.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:28:46 #219
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813007
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:20 schreef Garman het volgende:

[..]

Alleen op de wereld
OOOHH die, ik dacht aan de frietsaus van RemiA
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:29:06 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813010
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:16 schreef CartWOman het volgende:

Mooi woord, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30813016
Laptop-afdruk in m'n buik, dus slapen.

Trusten, piepel!
pi_30813019
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:30 schreef CartWOman het volgende:

Trusten, piepel!
truste
pi_30813023
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

De meeste dingen wist ze van te voren.
Ze heeft 1 keer in 4 weken een paar uurtjes gezeten, ze had ook met een paar stapels op de bank kunnen gaan zitten (Rob zit/zat ook ergens anders)

En de problemen die ze heeft gekregen heeft ze voornamelijk aan haar zelf te danken, ze moet gewoon is een keer intresse tonen naar een ander maar nee, het is tanja voor en tanja na
ik zeg niet dat ze dingen niet wist maar als ik zo de streams van me eigen woonkamer bekijkt denk ik ook piece of cake boek mij maar voor de volgende BB ik denk gewoon dat het vanaf thuis er veel makkelijker uitziet dan dat het in werkelijkheid is en met de stress bedoel ik wat BB allemaal nog met haar van plan is waar ze dus omdat ze zelf een beetje dom is geweest het contract niet te lezen niets vanaf weet ,maar ik vind Tanja positiever dan wat ze in de weken hiervoor is geweest
  donderdag 22 september 2005 @ 02:31:20 #224
58921 Day
You can fly!
pi_30813025
Oh kijk nou! Rob zit weer aan de grote tafel !
I am gonna shine
pi_30813028
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:30 schreef CartWOman het volgende:

Trusten, piepel!
slaap lekker
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
  donderdag 22 september 2005 @ 02:31:53 #226
29275 BlaBlub
pi_30813031
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

42
Vast en zeker meer, aangezien de discussie ongeveer tussen de 6 en 10 keer per dag voorbij komt
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_30813037
Hoeveel heeft rob er ingepakt in dat uur, heb het ff niet mee gekregen
pi_30813038
nu gaan ze hardcore nummers zingen
pi_30813045
quote:
Ik zou mijn liefde voor tanja het liefst van de daken willen schreeuwen...
Nou nog ff een brandweerwagen regelen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30813052
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik zou mijn liefde voor tanja het liefst van de daken willen schreeuwen...
Nou nog ff een brandweer wagen regelen
Wat dacht je van de martinitoren ?
pi_30813054
maar we hebben het over tanja voor en tanja na ,Rob weet ook goed de nadruk om zichzelf te leggen(alles te draaien naar zijn wil) ,en Dido idem (ow wat ben ik toch weer goed) en zo legt ook joost de nadruk opzichzelf door zo druk te doen en vraagt Natalie aandacht door haar piep stemmetje kortom ze vragen allemaal aandacht voorzichzelf op ,alleen is Tanja vorm een klaagzang ..maar zo zie ik het hoor
pi_30813056
12800 hebben ze er nu gedaan.
daar hebben ze anderhalve dag overgedaan, dus ik neem aan dat ze het niet halen?
  donderdag 22 september 2005 @ 02:35:24 #233
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813058
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:31 schreef BlaBlub het volgende:

Vast en zeker meer, aangezien de discussie ongeveer tussen de 6 en 10 keer per dag voorbij komt
Het tempo moet omhoog, anders halen we de weekopdracht niet.

Tanja.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:35:30 #234
58921 Day
You can fly!
pi_30813059
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
maar we hebben het over tanja voor en tanja na ,Rob weet ook goed de nadruk om zichzelf te leggen(alles te draaien naar zijn wil) ,en Dido idem (ow wat ben ik toch weer goed) en zo legt ook joost de nadruk opzichzelf door zo druk te doen en vraagt Natalie aandacht door haar piep stemmetje kortom ze vragen allemaal aandacht voorzichzelf op ,alleen is Tanja vorm een klaagzang ..maar zo zie ik het hoor
Het zijn allemaal mensen die vragen om aandacht, anders zaten ze niet in het BB-huis.
I am gonna shine
pi_30813064
quote:
Maar al deze personen tonen wel interesse in andere mensen in het huis Tanja duidelijk niet
pi_30813065
Ik vind Tanja nog wel meevallen. Ik heb haar 10000x liever dan een ex-collega van mij. Die zeurde de hele afdeling bij elkaar en hield iedereen van het werk met haar gezeur. Daar is Tanje werkelijk niets bij vergeleken.
Tanja heeft verdomd veel haar best gedaan met die inpakkerij. Dat eten is gewoon een communicatiefoutje geweest. En tja, het is een koppige Groningse. Vanavond heeft ze wel degelijk laten zien dat ze kan communiceren. En dan komen de die-hard bashers weer aan met het gezeur dat ze egoïstisch is.
Nou pardon? Denk dat Natte Lie, Dildo en Sjankwal ook alleen maar over hun eigen lopen kletsen. Waarbij Sjankwal loopt te roddelen en te stoken omdat ze strontjaloers is op Tanja.

Ik ben ervan overtuigd als er morgen om 12 uur afgelost mag worden dat Tanja zich dan spontaan aan gaat bieden, maar dan wel op haar manier, die mijns inziens de beste is.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:36:15 #237
29275 BlaBlub
pi_30813067
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:35 schreef APK het volgende:

[..]

Het tempo moet omhoog, anders halen we de weekopdracht niet.

Tanja.
Voor de hoeveel gaan we?

Tanja
pi_30813072
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Saai
Matten met de bewaking hoort er natuurlijk ook bij
pi_30813074
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Maar al deze personen tonen wel interesse in andere mensen in het huis Tanja duidelijk niet
Er is een verschil met interesse en het vergaren van roddelvoer, zoals Sjankwal bezig is.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:37:35 #240
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30813076
quote:
We klagen af en toe ook eens over de andere bewoners, maar Tanja's enorme negatieve uitstraling zorgt ervoor dat we even geen tijd en zin hebben om ons te ergeren aan de andere bewoners.

Ik denk dat de meeste users in het begin mensen echt wel aardig proberen te vinden. Kijk maar naar Ralph, die was bij iedereen eerst het buitenbeentje, maar omdat hij gewoon een goede gast is met het hart op de juiste plaats, wordt hij vanzelf populair.

Heb je echter de instelling van een grafzerk en lak aan het spel of de medebewoners, en je rookt ook nog es terwijl je zwanger bent, tja, dan houdt het al gauw op voor je.

Trouwens inderdaad, niet overdreven: ik kijk behoorlijk veel streams maar ik heb Tanja NOOIT, maar dan ook LETTERLIJK, 100% NOOIT aan iemand anders gevraagd hoe het met haar/hem is.
Confidence through competence
  donderdag 22 september 2005 @ 02:37:54 #241
29275 BlaBlub
pi_30813081
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Saai
Matten met de bewaking hoort er natuurlijk ook bij
Doe t tijdens de live uitzending, komt dr nog een beetje sensatie
pi_30813088
Ja Roel, maar op die manier kan je er zelfs bij zitten... Dan zit je denk ik op een betere hoogte te werken.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:38:47 #243
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813090
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:31 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ik zeg niet dat ze dingen niet wist maar als ik zo de streams van me eigen woonkamer bekijkt denk ik ook piece of cake boek mij maar voor de volgende BB ik denk gewoon dat het vanaf thuis er veel makkelijker uitziet dan dat het in werkelijkheid is en met de stress bedoel ik wat BB allemaal nog met haar van plan is waar ze dus omdat ze zelf een beetje dom is geweest het contract niet te lezen niets vanaf weet ,maar ik vind Tanja positiever dan wat ze in de weken hiervoor is geweest
Ik was ook een beetje aan het bij draaien dat was zaterdagavond bij het feest en de dag erna.
Maar de dagen erna ging ze toch weer de mist in terwijl een aantal bewoners een hand hadden uitgestoken maar ze wil het niet snappen

Uiteraard was het erg dom om niets te lezen van te voren maar ik denk niet dat BB nog veel voor haar in petto hebben, een geheime opdracht zou stress met zich meebrengen dus daar beginnen ze ook niet aan, dit was het eerste in al die weken waar ze aan mee kon en moest werken
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:39:13 #244
58921 Day
You can fly!
pi_30813095
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja Roel, maar op die manier kan je er zelfs bij zitten... Dan zit je denk ik op een betere hoogte te werken.
En heb je minder last van je rug!
I am gonna shine
  donderdag 22 september 2005 @ 02:39:47 #245
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813100
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Met dank aan Laysa.
pi_30813101
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Er is een verschil met interesse en het vergaren van roddelvoer, zoals Sjankwal bezig is.
Bij jij een Chantal basher dan ?
pi_30813110
Wel sociaal van tanja dat ze hoopte dat zelfs als de opdracht niet gehaald word ze hoopte op een fles champagne voor de getoonde inzet, terwijl ze zelf niet drinkt
  donderdag 22 september 2005 @ 02:42:28 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813123
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind Tanja nog wel meevallen.Ik heb haar 10000x liever dan een ex-collega van mij. Die zeurde de hele afdeling bij elkaar en hield iedereen van het werk met haar gezeur. Daar is Tanje werkelijk niets bij vergeleken.
Ik ben ervan overtuigd als er morgen om 12 uur afgelost mag worden dat Tanja zich dan spontaan aan gaat bieden
Ik, ik, ik.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:43:10 #249
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813128
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Wel sociaal van tanja dat ze hoopte dat zelfs als de opdracht niet gehaald word ze hoopte op een fles champagne voor de getoonde inzet, terwijl ze zelf niet drinkt
Dat Tanja haar eigen kaste met voer en KNOTSEN heeft zal daar niets mee te maken hebben
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:44:01 #250
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813138
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:42 schreef APK het volgende:

[..]

Ik, ik, ik.
Zit tanja stiekem hier op FOK!
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:44:11 #251
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813139
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat bedoel je
pi_30813141
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:

Ik ben ervan overtuigd als er morgen om 12 uur afgelost mag worden dat Tanja zich dan spontaan aan gaat bieden, maar dan wel op haar manier, die mijns inziens de beste is.
Tanja bied zich maar op 1 manier aan en dan ook nog is bij een kansloze antiliaan
pi_30813147
jah oke maar moet toch nog een plus puntje kwijt Tanja is wel degene die boos is als ze boos is en dat dus ook er uit tieft (op z'n lieskes) de ander lopen nog steeds op eieren zodat ze maar niet in een verkeerd boekje komen te staan bij de rest en jah door Tanja's eerste klaagzang heeft ze denk opgewekt dat als ze weer mokt er gelijk een discussie opkomt , terwijl als een ander even gal zou spugen over de rest (wat ze dus niet durven ) er niks aan cde hand zou zijn in iedergeval minder dan bij Tanja is dit nog wel te snappen ???
  donderdag 22 september 2005 @ 02:45:16 #254
58921 Day
You can fly!
pi_30813150
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dat Tanja haar eigen kaste met voer en KNOTSEN heeft zal daar niets mee te maken hebben
Ach man, zeik toch niet zo! Ze heeft een doosje met snoep MET goedkeuring van haar medebewoners. De rest heeft bier en wijn en daar gebruikt ze zelf ook niks van.
I am gonna shine
  donderdag 22 september 2005 @ 02:45:41 #255
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813152
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zit tanja stiekem hier op FOK!
De usernaam zou passend zijn.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:45:52 #256
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813154
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

We klagen af en toe ook eens over de andere bewoners, maar Tanja's enorme negatieve uitstraling zorgt ervoor dat we even geen tijd en zin hebben om ons te ergeren aan de andere bewoners.

Ik denk dat de meeste users in het begin mensen echt wel aardig proberen te vinden. Kijk maar naar Ralph, die was bij iedereen eerst het buitenbeentje, maar omdat hij gewoon een goede gast is met het hart op de juiste plaats, wordt hij vanzelf populair.

Heb je echter de instelling van een grafzerk en lak aan het spel of de medebewoners, en je rookt ook nog es terwijl je zwanger bent, tja, dan houdt het al gauw op voor je.

Trouwens inderdaad, niet overdreven: ik kijk behoorlijk veel streams maar ik heb Tanja NOOIT, maar dan ook LETTERLIJK, 100% NOOIT aan iemand anders gevraagd hoe het met haar/hem is.
En zelfs 's nachts heel lang opblijven en eruit gaan om te roken en te eten maar wel zeuren dat de andere stil moeten zijn want ze kan anders niet slapen
Met dank aan Laysa.
pi_30813155
deze vogel gaat haar nestje eens opzoeken
zo spannend wordt het toch niet meer helaas daar in het huis
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_30813163
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef Coraatje het volgende:
jah oke maar moet toch nog een plus puntje kwijt Tanja is wel degene die boos is als ze boos is en dat dus ook er uit tieft (op z'n lieskes) de ander lopen nog steeds op eieren zodat ze maar niet in een verkeerd boekje komen te staan bij de rest en jah door Tanja's eerste klaagzang heeft ze denk opgewekt dat als ze weer mokt er gelijk een discussie opkomt , terwijl als een ander even gal zou spugen over de rest (wat ze dus niet durven ) er niks aan cde hand zou zijn in iedergeval minder dan bij Tanja is dit nog wel te snappen ???
Nee, maar dat zegt nog niet dat je gelijk hebt
  donderdag 22 september 2005 @ 02:47:22 #259
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813168
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef Coraatje het volgende:
jah oke maar moet toch nog een plus puntje kwijt Tanja is wel degene die boos is als ze boos is en dat dus ook er uit tieft (op z'n lieskes) de ander lopen nog steeds op eieren zodat ze maar niet in een verkeerd boekje komen te staan bij de rest
Dat durven ze niet omdat ze zien dat Tanja door BB voorgetrokken wordt.
pi_30813170
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:42 schreef APK het volgende:

[..]

Ik, ik, ik.
Dat lijkt mij logisch dat je een post plaatst in de ik-vorm. Zoek je weer iets te zeuren. Ga toch gokken joh, gokverslaafde.

Ik ben niemand basher, ik heb alleen een hekel aan Sjankwal. Maar ik heb het niet steeds over dezelfde. Als ik positieve dingen zie dan zie je dat ook terug in mijn posts. Alleen heeft Sjankwal die niet.
pi_30813176
Gezellig Menno bakt een eitje
Dido en Natte Lie steeds met hun tank you
pi_30813180
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat haar nestje eens opzoeken
zo spannend wordt het toch niet meer helaas daar in het huis
  donderdag 22 september 2005 @ 02:49:39 #263
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813186
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef Day het volgende:

[..]

Ach man, zeik toch niet zo! Ze heeft een doosje met snoep MET goedkeuring van haar medebewoners. De rest heeft bier en wijn en daar gebruikt ze zelf ook niks van.
Ik wil alleen maar aangeven dat het haar aan niets zal ontbreken als de opdracht mislukt
En ze weet dat Joost (die niet rookt en weinig drinkt) gek is op knotsen, hij heeft niet meer maar zij nog wel maar wilde ze niet geven (2de uur van de opdracht)
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:49:44 #264
58921 Day
You can fly!
pi_30813187
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat lijkt mij logisch dat je een post plaatst in de ik-vorm. Zoek je weer iets te zeuren. Ga toch gokken joh, gokverslaafde.

Ik ben niemand basher, ik heb alleen een hekel aan Sjankwal. Maar ik heb het niet steeds over dezelfde. Als ik positieve dingen zie dan zie je dat ook terug in mijn posts. Alleen heeft Sjankwal die niet.
Dat ook weer niet helemaal waar. Chantal heeft best leuke en lieve kanten. Haar probleem is dat ze door IEDEREEN lief en leuk gevonden wil worden, vandaar dat geroddel.
I am gonna shine
pi_30813190
Is Tanja al bevallen van haar nicotinemonstertje?
pi_30813192
iedereen heeft toch momenten voor zichzelf nodig ,ik zou een de momenten van de dag opzoeken om dan heel even op me zelf te zijn ,en jah IK ben wel een sociaal iemand maar IK zou ook even zonder mensen om me heen willen zitten dat roel ieder nacht als laatste geniet van zijn alleen moment valt niemand over ...
  donderdag 22 september 2005 @ 02:50:17 #267
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813193
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef APK het volgende:

[..]

De usernaam zou passend zijn.
Je brengt me wel op een idee
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:50:24 #268
58921 Day
You can fly!
pi_30813194
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar aangeven dat het haar aan niets zal ontbreken als de opdracht mislukt
En ze weet dat Joost (die niet rookt en weinig drinkt) gek is op knotsen, hij heeft niet meer maar zij nog wel maar wilde ze niet geven (2de uur van de opdracht)
Joost wil haar nomineren, dus BOEIUH!
I am gonna shine
  donderdag 22 september 2005 @ 02:50:54 #269
98204 beefree.nl
Freebee snuiver
pi_30813198

Ze hebben nog flink wat werk te verzetten om 10 voor 3 's nachts
pi_30813200
quote:

[..]

Chantal stond net met Tanja te praten en klaagde er flink op los (over haar rug), maar eindigde toch weer positief dat ze niet moest zeuren en gewoon weer aan het werk gaat, DIT HEB JE NIET GEMELD JE BENT EEN CHANTAL BASHER GEEF HET TOE . om met Menno te spreken DOE DAN !!
  donderdag 22 september 2005 @ 02:52:33 #271
58921 Day
You can fly!
pi_30813211
Lieve mensen, ik ga pitten. Morgen weer 100 pagina's lezen voor mijn studie
Het was weer gezellig (met hier en daar een irrritatie )

Laters!
I am gonna shine
pi_30813216
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:

Laters!
Truste
pi_30813217
quote:

Laters!
pi_30813219
quote:

Laters!
Truste
  donderdag 22 september 2005 @ 02:53:13 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813220
quote:

Ik ben niemand basher, ik heb alleen een hekel aan Sjankwal. Maar ik heb het niet steeds over dezelfde. Als ik positieve dingen zie dan zie je dat ook terug in mijn posts.
Ik, ik, ik, ik....
Tanja wannabe.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:53:25 #276
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813221
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:50 schreef Day het volgende:

[..]

Joost wil haar nomineren, dus BOEIUH!
Dat was volgens mij het resultaat van het niet willen delen van de knotsen
Hoop zo dat hij het durft de rest wil ook wel maar iets houdt ze tegen
Met dank aan Laysa.
pi_30813223
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:53 schreef APK het volgende:

[..]

Ik, ik, ik, ik....
Tanja wannabe.
pi_30813228
off topic. wie maakt zo meteen een nieuw topic zonder dat er 3 tergelijk verschijnen ?
  donderdag 22 september 2005 @ 02:54:20 #279
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813233
quote:

Laters!
Veel succes met het lezen
En een beetje irritatie moet toch kunnen??
Met dank aan Laysa.
pi_30813234
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:53 schreef BorTheWolf het volgende:
off topic. wie maakt zo meteen een nieuw topic zonder dat er 3 tergelijk verschijnen ?
aan jou de eer.
pi_30813238
quote:

Laters!
weltrust!!
pi_30813240
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:53 schreef APK het volgende:

[..]

Ik, ik, ik, ik....
Tanja wannabe.
Of stiekum rob wannabe. ik voel dat, dat ik, ik jaa
  donderdag 22 september 2005 @ 02:55:24 #283
58921 Day
You can fly!
pi_30813241
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Veel succes met het lezen
En een beetje irritatie moet toch kunnen??
Tuurlijk! Vandaar de !

Ga nu echt!
I am gonna shine
pi_30813247
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:54 schreef b0ng het volgende:

[..]

aan jou de eer.
Nee dank je, ben daar geen ster in
pi_30813256
Zijn ze nog van plan te stoppen of proberen ze echt de hele nacht doorwerken?
Zijn ze iig lekker fris in de live uitzending
pi_30813261
hahah allemaal van die kleine oogjes grote kringen der onder ,is ook weer wat anders dan die opgewekte kopjes wat ze van te voren hebben moeten oefenen toch?
  donderdag 22 september 2005 @ 02:58:39 #287
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_30813263
Ze haalden maar 6 duizend in 8 uur tijd. 3X6.000 + 8.000 die ze al hadden=====>26.000.
The world is a stage and each must play a part.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:59:08 #288
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813267
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:53 schreef BorTheWolf het volgende:
Commentaren op de live streams. Iedereen haat Tanja!

Een modje moet het nummer maar even aanpassen.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:59:33 #289
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813269
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:55 schreef Day het volgende:

[..]

Tuurlijk! Vandaar de !

Ga nu echt!
Gelukkig (dit lees je morgen toch wel even na )
Met dank aan Laysa.
pi_30813277
denk ook wel dat ze weten dat ze het niet halen ,maar op het moment dat ze opgeven moeten ze gelijk alle luze opgeven dus ik zou ook doorwerken om dat zo lang mogenlijk uit te stellen en wie weet ,wonderen kunnen gebeuren als BB in een goeie bui is en dat zal die vast wel weer zijn
pi_30813280
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:55 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]

Of stiekum rob wannabe. ik voel dat, dat ik, ik jaa
Ik hoef geen Rob wannabe te zijn ik heet al meer dan 40 jaar Rob
  donderdag 22 september 2005 @ 03:01:28 #292
98204 beefree.nl
Freebee snuiver
pi_30813283
Joost heeft honger van het harde werken...

En de cameraman heeft ook honger
pi_30813285
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:59 schreef APK het volgende:

[..]

Commentaren op de live streams. Iedereen haat Tanja!

Een modje moet het nummer maar even aanpassen.
heej niet iedereen over een kam scheren he
pi_30813286
quote:
Op donderdag 22 september 2005 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik hoef geen Rob wannabe te zijn ik heet al meer dan 40 jaar Rob
Lekker simpel
pi_30813297
Waar is scanman01 eigenlijk naar bed ?
pi_30813302
Menno loopt echt te leuren met zijn eitjes.Ze hoeven even geen eitje nu
  donderdag 22 september 2005 @ 03:03:56 #297
29275 BlaBlub
pi_30813309
quote:
Op donderdag 22 september 2005 03:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Denk t zo maar wel
pi_30813311
ja volgens mij heb ik die naar bed "zien "gaan iets wat ik eigenlijk ook zou moeten doen ,maar vind het nog wel ff gezellig zo * Coraatje houdt wel van een beetje discussies
pi_30813319
ZO goed APK
  donderdag 22 september 2005 @ 03:04:52 #300
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813320
quote:
Op donderdag 22 september 2005 03:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Omgevallen na de maandopdracht: 3 weken Lieske foto's plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')