quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef Nostalgist het volgende:
Dat is toch haalbaar ?
Halen ze nooit.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
23400 moeten ze er doen in 25 uur dus 117 per uur per man
Het is zonder slaap en zonder pauzes. Pfff.....zwaar hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef Nostalgist het volgende:
Dat is toch haalbaar ?
De meest voor de hand liggende keuzequote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef schatje het volgende:
Menno, Ingrid, Lieske en Chantal doen niet mee.
Voor hun? Nee. Maar sowieso is 's nachts doorwerken vermoeiend.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef Nostalgist het volgende:
Dat is toch haalbaar ?
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef pinkplatinum het volgende:
De meest voor de hand liggende keuze
Zeker wel... Is een makkie... ze kunnen ook nog rustig slapen tussendoor. Geen probleem.quote:
Chantal doet wel mee Tanja nietquote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nou Tanja is zwangerquote:
Ja, vind ik ook. Menno en Ingrid hebben zich al genoeg ingezet met die eieren aan hun voeten.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:01 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef Sealord het volgende:
[..]
Chantal doet wel mee Tanja niet
Snap ik ook niet echt. Ze zeiden dat Menno en Ingrid die eieren opdracht al hebben gedaan (hoewel die zwaarder was voor de anderen volgens mij). Lieske gaat een gerecht koken voor iedereen, dus kan eigenlijk niet meedoen (ze wilde wel) en Ralph heeft zich opgeofferd omdat iedereen wilde meewerken (het is eerder zo dat niemand wilde afgaan voor tv denk ik)quote:
Tan doet niet mee, Chantal wel: dus de tekst klopt al niet.quote:
die ei op dracht was niks he ze werden op handen gedragenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nou Tanja is zwanger
Lieske is aan het koken
en Ingrid en Menno hebben de eieren opdracht gedaan
Je vergeet dat ze nu alles zelf moeten doen..geen 2 koppels om die velletjes klaar te leggen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker wel... Is een makkie... ze kunnen ook nog rustig slapen tussendoor. Geen probleem.
Ja maar het is ook vreemd.. eerst roepen van "wie valt af, kom op zeg het snel" en vervolgens boos worden als iemand zegt "ik stop wel"quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Menno en Ingrid hebben zich al genoeg ingezet met die eieren aan hun voeten.
Volgens mij werd hij een beetje pissig omdat de groep meteen zo aan het zeiken was.
Was dat niet juist zwaarder voor de mensen die Menno en Ingrid steeds moesten tillen en bedienen?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Menno en Ingrid hebben zich al genoeg ingezet met die eieren aan hun voeten.
Roel en Rob zijn iig erg snel. Voor de rest heb ik er ook niet echt een beeld van, maar zo snel als R&R zijn ze niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan doet niet mee, Chantal wel: dus de tekst klopt al niet.
Heb ook geen beeld over wie de snelste is, weet alleen van het fietsen dat Ralph een enorme werklust heeft.
Hem vindt ik op basis daarvan wel een logische keus.
Ja maar zo wordt het wel gezien.. en het is ook niet echt prettig om een lange tijd niet te kunnen lopen.. deze opdracht is veeel zwaarder oke.. maar je moet toch iemand kiezen..quote:Op woensdag 21 september 2005 19:05 schreef Inca het volgende:
[..]
die ei op dracht was niks he ze werden op handen gedragen
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef schatje het volgende:
Menno, Ingrid, Lieske en Chantal Tanja doen niet mee.
Of ze moeten afspreken dat lieske, menno en ingrid de andere taken voor een hele week overnemen. zou ook wel zo eerlijk zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat niet juist zwaarder voor de mensen die Menno en Ingrid steeds moesten tillen en bedienen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Marsepein het volgende:
Het is wel een partij gekibbel zeg, is er werkelijk geen enkel organisatie talent tussen de bewoners?
Ik denk het ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Darklight het volgende:
Dit gaat ze nog tegenvallen, 24uur achter elkaar doorgaan gaan ze niet redden denk ik
Dat hebben ze zelfs al in de DBK gezegd, dus dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef Marsepein het volgende:
Hoorde ik al: Dit lukt nooit ???
Als ze 16 uur werken totaan morgenavond 8 uur (dan kunnen ze dus ook nog gewoon 8 uur slapen), moeten ze er 190 per uur doen om aan het totaal van 3000 per persoon te komen. Dat is dus ongeveer 3 per minuut.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze nu alles zelf moeten doen..geen 2 koppels om die velletjes klaar te leggen.
Ze komen echt niet boven de 28000 totaal.
Ze zijn al vanaf 9 uur bezig... is erg zwaar hoor..quote:
Ik ga ff timen....quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze 16 uur werken totaan morgenavond 8 uur (dan kunnen ze dus ook nog gewoon 8 uur slapen), moeten ze er 190 per uur doen om aan het totaal van 3000 per persoon te komen. Dat is dus ongeveer 3 per minuut.
Moet zat kunnen dus.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Marsepein het volgende:
Het is zo simpel. Je hebt 8 mensen, maak 2 lijnen van 4 mensen en ga gewoon vol gas. ALs blijkt dat de pakkers sneller zijn als de inpakkers dan wordt er na een half uur ff geholpen met inpakken.
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhoudenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze 16 uur werken totaan morgenavond 8 uur (dan kunnen ze dus ook nog gewoon 8 uur slapen), moeten ze er 190 per uur doen om aan het totaal van 3000 per persoon te komen. Dat is dus ongeveer 3 per minuut.
Moet zat kunnen dus.
Ik kijk nu al uit naar de komende week vol spanningen en irritatiesquote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef Darklight het volgende:
water en brood dus, en geen peuken![]()
En ze moeten natuurlijk nog eten, pauze houden, roken, naar de wc...etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef misterDre het volgende:
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhouden![]()
Geen probleem. Dan slapen ze 2 uurtjes korter. Dit is echt heel goed te doen. Piece of cake.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef misterDre het volgende:
[..]
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhouden![]()
Dat heb jij goed gezienquote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar euh..... Als er vanavond acht aan het werk zijn zal Tanja wel niet meer aangesproken worden dus?
Dat is dus nu al te weinig en ze zijn nu heel hard aan het werk.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Didi doet er 5 in twee minuten tijd......... Wordt krap dus....
Nee, zeker weten.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar euh..... Als er vanavond acht aan het werk zijn zal Tanja wel niet meer aangesproken worden dus?
Dit tempo houden ze inderdaad niet vol..........quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus nu al te weinig en ze zijn nu heel hard aan het werk.
Goeie vraagquote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Hoe gaat het dan met het nomineren?
Uitstel => Afstel...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef mijn23 het volgende:
Ik denk dat ze morgen tijdens de uitzending live gaan nomineren
slim ...al hebben ze wel pauze's maar daar hebben ze vandaag ook geen gebruik vangemaaktquote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitstel => Afstel...
Wederom goed opgepikt BB![]()
![]()
Met een paar bikkelaars is het inderdaad een eitje....ik zie daar alleen geen 8 bikkelaarsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen probleem. Dan slapen ze 2 uurtjes korter. Dit is echt heel goed te doen. Piece of cake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |