En ze moeten natuurlijk nog eten, pauze houden, roken, naar de wc...etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef misterDre het volgende:
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhouden![]()
Geen probleem. Dan slapen ze 2 uurtjes korter. Dit is echt heel goed te doen. Piece of cake.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef misterDre het volgende:
[..]
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhouden![]()
Dat heb jij goed gezienquote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar euh..... Als er vanavond acht aan het werk zijn zal Tanja wel niet meer aangesproken worden dus?
Dat is dus nu al te weinig en ze zijn nu heel hard aan het werk.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Didi doet er 5 in twee minuten tijd......... Wordt krap dus....
Nee, zeker weten.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar euh..... Als er vanavond acht aan het werk zijn zal Tanja wel niet meer aangesproken worden dus?
Dit tempo houden ze inderdaad niet vol..........quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus nu al te weinig en ze zijn nu heel hard aan het werk.
Goeie vraagquote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Hoe gaat het dan met het nomineren?
Uitstel => Afstel...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef mijn23 het volgende:
Ik denk dat ze morgen tijdens de uitzending live gaan nomineren
slim ...al hebben ze wel pauze's maar daar hebben ze vandaag ook geen gebruik vangemaaktquote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitstel => Afstel...
Wederom goed opgepikt BB![]()
![]()
Met een paar bikkelaars is het inderdaad een eitje....ik zie daar alleen geen 8 bikkelaarsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen probleem. Dan slapen ze 2 uurtjes korter. Dit is echt heel goed te doen. Piece of cake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |