En ze moeten natuurlijk nog eten, pauze houden, roken, naar de wc...etc.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef misterDre het volgende:
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhouden![]()
Geen probleem. Dan slapen ze 2 uurtjes korter. Dit is echt heel goed te doen. Piece of cake.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef misterDre het volgende:
[..]
Alleen die 3 per minuut gaan ze niet 16 uur volhouden![]()
Dat heb jij goed gezienquote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar euh..... Als er vanavond acht aan het werk zijn zal Tanja wel niet meer aangesproken worden dus?
Dat is dus nu al te weinig en ze zijn nu heel hard aan het werk.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Didi doet er 5 in twee minuten tijd......... Wordt krap dus....
Nee, zeker weten.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Maar euh..... Als er vanavond acht aan het werk zijn zal Tanja wel niet meer aangesproken worden dus?
Dit tempo houden ze inderdaad niet vol..........quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus nu al te weinig en ze zijn nu heel hard aan het werk.
Goeie vraagquote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Hoe gaat het dan met het nomineren?
Uitstel => Afstel...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef mijn23 het volgende:
Ik denk dat ze morgen tijdens de uitzending live gaan nomineren
slim ...al hebben ze wel pauze's maar daar hebben ze vandaag ook geen gebruik vangemaaktquote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitstel => Afstel...
Wederom goed opgepikt BB![]()
![]()
Met een paar bikkelaars is het inderdaad een eitje....ik zie daar alleen geen 8 bikkelaarsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen probleem. Dan slapen ze 2 uurtjes korter. Dit is echt heel goed te doen. Piece of cake.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef mijn23 het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
denk dat Tanja gewoon genomineerd wordt en als het Live gebeurd kan BB er ook niets meer aan doen
Van de buren:quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Hoe gaat het dan met het nomineren?
bronquote:Een stemronde loopt normaal gesproken van de dagelijkse uitzending op vrijdagavond tot en met de live uitzending op donderdagavond, zo valt op de officiele BB-site te lezen. Uit alle uitgebrachte telefonische- en sms-stemmen stemmen in een stemronde wordt de thuiswinnaar getrokken. Er valt echter ook te lezen dat er momenteel niet gestemd kan worden, en dat men moet wachten op de volgende nominatieronde. Dit moet haast wel betekenen dat er, ondanks Rikkert's nominatie van Roel, deze week geen exit plaatsvindt. Een berekening van het aantal weken tot de laatste uitzending van 15 december laat zien dat die ruimte er in het nominatie- en exit-schema ook wel is.
Nathalie en Joost alvast niet neequote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef misterDre het volgende:
[..]
Met een paar bikkelaars is het inderdaad een eitje....ik zie daar alleen geen 8 bikkelaars
Vergeet het pakken van de velletjes niet erbij te timen.quote:
Ze moeten dietafels ff op bokken zetten, dan kost het geen ruggenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zullen ook moeten wisselen.... Ralph krijgt nu al last van zijn rug......
quote:17:37"Daarboven op die berg"
Joost heeft een liedje bedacht, om ook de laatste moed er in te houden:
"Daarboven op die berg...
daar woont een thuiswerker...
en die heeft een erker...."
“Een erker?” Linda kent het woord niet. Ralph weet het echter wel. Hij heeft namelijk ook een erker aan zijn huis.
Precies..ze hebben gister echt geen gitaar gekregen omdat ze tof gewerkt hadden. Puur bijsturen van de situatiequote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Uitstel => Afstel...
Wederom goed opgepikt BB![]()
![]()
lol staat Roel nog langer genomineerd (ik neem voor het gemak aan dat die gewoon blijft staan)quote:
Nee, dan heb je kans dat de bewoners persoonlijke dingen gaan vertellen die ze liever niet op televisie zien. Het zou ook te lang duren trouwens, de vorige nominatieronde duurde ongeveer 1.5 uur...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef mijn23 het volgende:
Dan slapen ze niet tot morgenavond en kunnen ze het heel rustig aan doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit tempo houden ze inderdaad niet vol..........![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
en als het niet lukt dan pindakaas.uien.en brood?
En waterquote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef Knurkie het volgende:
en als het niet lukt dan pindakaas.uien.en brood?
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
slim ...al hebben ze wel pauze's maar daar hebben ze vandaag ook geen gebruik vangemaakt
denk dat Tanja gewoon genomineerd wordt en als het Live gebeurd kan BB er ook niets meer aan doen
Morgen gaat er niemand uit nee, dat was natuurlijk al lang bekend. Vandaag of morgen moeten ze nomineren en die worden dan morgenavond bekend gemaakt. Dan kunnen wij weer een week bellen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
lol staat Roel nog langer genomineerd (ik neem voor het gemak aan dat die gewoon blijft staan)
Hou je wel even rekening met welke mensen je te doen hebt?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan slapen ze niet tot morgenavond en kunnen ze het heel rustig aan doen.
zie streamverslagenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:20 schreef CocaColaLight het volgende:
net weer een stream aangezet maar waar zijn die "dwangbuizen gebleven?
* teamlead duimt meequote:Op woensdag 21 september 2005 19:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hahah GEWELDIG ben ik nu de enigste die aan het duimen is dat het niet lukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |