Ja, was zeker herhaling van vorige week. Ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend zijn optreden! Was nog leuk ook..
Kijk maar eens in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Heb ik allang![]()
Ben op zoek naar nieuw materiaal.
Ik vond dat ik wil dansen met jou ja jij ofzo nummer wel leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, was zeker herhaling van vorige week. Ik vind het ook wel wat hebbenVrienden voor het leven vind ik best wel een topnummer
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:23 schreef mark_03 het volgende:
TT edit: bruin, blond, rood ... als het maar een gat heeft
Crosspostingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kijk maar eens in mijn fotoboek.
Staat een héél mooi (en gevarieerd) lijstje.
Ga maar snel dat album downloaden kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond dat ik wil dansen met jou ja jij ofzo nummer wel leuk..
Taniaquote:
Komt redelijk overeen, en het moet wel heel extreem zijn wil ik het niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ik weet niet of onze muzieksmaken overeen komen.
Veel mensen lezen de laatste pagina niet.quote:
Nou, die mensen zijn stom danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Veel mensen lezen de laatste pagina niet. [afbeelding]
Ik ben het met haar eens.quote:
Wie opent er nou een Tania topic om bij d'r in de smaak te vallenquote:
Zeg dan ": "Tania, ik ben het met je eens!"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben het met haar eens.
Dat is wat anders.
wat praat jij raar?!?!?quote:Het sletje komt weer in je naar boven ofnie
O ja, nu je het zegt. Leg nog eens uit wat je bedoelde met: 'Ik hoef haar alleen maar te bellen om haar naakt te zien'quote:
Sorry mamquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat praat jij raar?!?!?
ik help barreltje alleen maar 'n stapje vooruit....
zij --> zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
Whehe, als Buupje mijn typfout maar niet gezien heeft![]()
Ja, en wie opent er noooooooit een Tania-topicquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wie opent er nou een Tania topic om bij d'r in de smaak te vallen![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg dan ": "Tania, ik ben het met je eens!"
'Goeiemorgen Tania'quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wie opent er nou een Tania topic om bij d'r in de smaak te vallen![]()
En het is typefout.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
Whehe, als Buupje mijn typfout maar niet gezien heeft![]()
Hihi, dat was gister toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja, nu je het zegt. Leg nog eens uit wat je bedoelde met: 'Ik hoef haar alleen maar te bellen om haar naakt te zien'
![]()
Shitquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?
Als het goed is, begrijpt Tania me wel met die smiley en PI.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef mark_03 het volgende:
maar het sloeg waarschijnlijk weer nergens op
He bah.quote:
Pak hem, Sven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi, dat was gister toch?
Weet de contekst niet meer... maar het sloeg waarschijnlijk weer nergens op
Die heb ik er expres in laten zittenquote:
Huh...wat bedoel je nou.quote:
En die Bupa-promotie-topics dan die je zelf geopend hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb geen topics of goedemorgen-TT's nodig om in de smaak te vallen.
Is allemaal al in mijn bezit of is mij bekend. Feed me!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Kijk maar eens in mijn fotoboek.
Staat een héél mooi (en gevarieerd) lijstje.
quote:
Máár, het is wel weer "ik typ"quote:
Dat was om aan mijn maandelijkse portie aandacht te komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die Bupa-promotie-topics dan die je zelf geopend hebt?
Interpunctie?????quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Máár, het is wel weer "ik typ"
Weird, hè?
Daar doe ik niet echt aan op fora.quote:
Nu moet ik denken aan Jim Carrey in Me, Myself and Irene.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:35 schreef timbob het volgende:
zweet als de tierelier en overal zitten vliegjes opgeplakt
ik denk aan een lekkere douchequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan Jim Carrey in Me, Myself and Irene.
Uit die film komt toch ook de quote "Alrighty thenquote:
Ik vond deel 3 toch beter.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:38 schreef timbob het volgende:
hot hot highschool #4
bar_rel was hier net nogquote:
quote:
insidy thenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit die film komt toch ook de quote "Alrighty then" ?
Heb ik hier te maken met een échte JC-fan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
"May I ass you a few questions?"
quote:
Meestal welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik hier te maken met een échte JC-fan?
Is goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot maandag, das een heel weekend lang wachten
Ik mail je zo
Doe mij nog maar een bakje koffie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
is 't al tijd voor de wijn of doen we nog 'n rondje koffie??
Sinds 6 uur aan de bier, daarna fris gehad. Oftewel, weer tijd voor bierquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
quote:
Ik zit aan mn eerste biertje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | the ground she said, "you can do anything you want" "you can be with anyone" "you can go anywhere you want" ,she said she said, "you can say anything you need" "you can be anywhere you feel" "just pick up the phone" we are lightning boys mop floor lager makes us confusion the waitress she said, "don't go dark on me again" ,she said she said, "the silence and the silence i see you my confidence" ,she said wait a minute |
I'll take that as a yes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zowaar Guano vleermuizenpoep is![]()
Ik moet The Cable Guy weer eens zien. Ik ben gek op JC. Hij is een van mijn favoriete acteurs en helemaal in serieuze rollen (The Truman Show, The Majestic, Eternal Sunshine). En als ik me herrinner, vond ik the Cable Guy een van de slechtste films allertijden, maar das 10 jaar geleden of zo, misschien waardeer ik het nu meerquote:
Jaloers???quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
Wat speelt er tussen bar_rel en Dizer![]()
???
Ik hoef morgen niet te werken, dus ga ik de hele dag leren en zo, en zondag ook..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is goed![]()
Wordt het weekend zo lang voor je dan?
Ook trouwen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet The Cable Guy weer eens zien. Ik ben gek op JC. Hij is een van mijn favoriete acteurs en helemaal in serieuze rollen (The Truman Show, The Majestic, Eternal Sunshine).
Daar heb je wel een punt ja. Ik heb Cable Guy ook heeeel lang geleden gezien. Liar liar vond ik ook niet echt super. Maar Man on the moon is echt geweldig. Eternal sunshine en Lemony Snicket moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
Ik moet The Cable Guy weer eens zien. Ik ben gek op JC. Hij is een van mijn favoriete acteurs en helemaal in serieuze rollen (The Truman Show, The Majestic, Eternal Sunshine). En als ik me herrinner, vond ik the Cable Guy een van de slechtste films allertijden, maar das 10 jaar geleden of zo, misschien waardeer ik het nu meer
Hoor ik wijn?!?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
Lemony Snicket? Zegt me niksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja. Ik heb Cable Guy ook heeeel lang geleden gezien. Liar liar vond ik ook niet echt super. Maar Man on the moon is echt geweldig. Eternal sunshine en Lemony Snicket moet ik nog zien.
Ehhquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
Wat speelt er tussen bar_rel en Dizer![]()
???
Liar liar was wel grappig met "i had better"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:54 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja. Ik heb Cable Guy ook heeeel lang geleden gezien. Liar liar vond ik ook niet echt super. Maar Man on the moon is echt geweldig. Eternal sunshine en Lemony Snicket moet ik nog zien.
Jack johnsonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Die Jack Jones he... die is best wel okay.
Deze heb ik gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:57 schreef The_Langolier het volgende:
Films met Jim:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) ... Joel Barish
Bruce Almighty (2003) ... Bruce Nolan
Dr. Seuss' How The Grinch Stole Christmas (2000) (GGN:C / MTVA:BV) ... The Grinch
Me, Myself & Irene (2000) (MTVN:BCP) ... Charlie Baileygates/Hank Evans
Truman Show, The (1998) (GGA:D / MTVA:BMP) ... Truman Burbank
Liar Liar (1997) (GGN:C) ... Fletcher Reede
Cable Guy, The (1996) (MTVA:BV&BCP) ... Chip Douglas
Ace Ventura: When Nature Calls (1995) (MTVA:BCP&BMP) ... Ace Ventura
Batman Forever (1995) (MTVN:BV) ... Edward Nygma/The Riddler
Dumb And Dumber (1994) (MTVA:BCP&BK) ... Lloyd Christmas
Mask, The (1994) (GGN:C / MTVN:BCP) ... Stanley Ipkiss/The Mask
Ace Ventura: Pet Detective (1994) ... Ace Ventura
In Living Color (1990-1993) TV Series ... Skit Characters
hé?? en de mini-meet dan???quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
Ik hoef morgen niet te werken, dus ga ik de hele dag leren en zo, en zondag ook..
Bedoel je Jack Johnson of zo??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Die Jack Jones he... die is best wel okay.
Dat klopt, maar ik vond het toch teveel het 'familie-komedie' filmpje. Voor het hele gezin, gezellig met kerstavond op de bank.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:58 schreef timbob het volgende:
Liar liar was wel grappig met "i had better"![]()
!!!
en..
IT WAS MEEE!!!!
Oooh jah, Leidse plein toch? En als ik verblind wordt door een schoonheid, dan was jij datquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, een beetje respect voor de persoon die weer leven in de brouwerij heeft gebracht!
Dankzij mij is Orgi weg hoor... volgens mij dan
Jack Johnson is echt onbeschrijfelijk goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
Bedoel je Jack Johnson of zo??
Ik wil zijn album luisteren jah, lijkt me best wel goed
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
sorry buup, werd ff afgeleid.... alsjeblieft:
[afbeelding]
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vond het toch teveel het 'familie-komedie' filmpje. Voor het hele gezin, gezellig met kerstavond op de bank.
ik moet morgenochtend naar de oogarts/opticien... grote kans dat ik met m'n bril op zit....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
Oooh jah, Leidse plein toch? En als ik verblind wordt door een schoonheid, dan was jij dat
Nee joh...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, een beetje respect voor de persoon die weer leven in de brouwerij heeft gebracht!
Dankzij mij is Orgi weg hoor... volgens mij dan
ESotSMquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Jim Carrey moet meer serieuze films maken
Eternal Sunshine![]()
The Majestic![]()
Man On The Moon![]()
The Truman Show![]()
Woon jij ook vlakbij Amsterdam?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet morgenochtend naar de oogarts/opticien... grote kans dat ik met m'n bril op zit....
less charming
maar als je niet hoeft te werken kunnen we 's middags meeten
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Die ja.
Luister nu Sitting, waiting, wishing..
Gewoonweg geniaal!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Die ja.
Luister nu Sitting, waiting, wishing..
in 'n landje als Nederland kun je toch nooit ergens ver vandaan wonen?!quote:
Ik woon vlakblij Alkmaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
in 'n landje als Nederland kun je toch nooit ergens ver vandaan wonen?!
bovendien, * auto heeft.......
mja ik vroeg laatst nog naar stand van zaken maar heb je denk overheen gelezen....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:05 schreef bar_rel het volgende:
Het gaat trouwens helemaal niet goed met paps en mams
Red! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:05 schreef Skaai het volgende:
* redhead meldt
Oke oranje dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Red! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Het gaat wel..laatst is de stress er een beetje allemaal uitgegaan want toen moest ik huilenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik vroeg laatst nog naar stand van zaken maar heb je denk overheen gelezen....
belangrijkere vraag is uiteraard nog: hoe gaat het met jou??
En ik luister nu trouwens naar jouw Tori.quote:
Laseroperatie???quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet morgenochtend naar de oogarts/opticien... grote kans dat ik met m'n bril op zit....
less charming
maar als je niet hoeft te werken kunnen we 's middags meeten
Geef ze allebei maarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, die [afbeelding] of die [afbeelding] dus??
Mijn Tori.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
En ik luister nu trouwens naar jouw Tori.
Door jouw ging ik ( tijdje terug) Tori luisere en het was wel oké en door Dizer en ik verslaafd aan Buffyquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn Tori..
Weet je wie jij eens moet uitchecken? Ani DiFranco. Die vind je vast ook goed..
Ook maar ff gaat zoeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn Tori..
Zoietsquote:
*noteert*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn Tori..
Kun je niet buiten slapen?? Dat doe ik ook al drie nachten, heerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
Jeetje... ik wil slapen, maar het is nog veels te warm boven.
Die ava is nog ergerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je niet buiten slapen?? Dat doe ik ook al drie nachten, heerlijk.
Dat Iris in elkaar geslagen wordt, is best wel gaafquote:
Damn, ik heb echt goede invloed op de ShowChatters.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:13 schreef bar_rel het volgende:
Door jouw ging ik ( tijdje terug) Tori luisere en het was wel oké en door Dizer en ik verslaafd aan Buffy
Tja, je hebt me geen AS3 opgestuurdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat Iris in elkaar geslagen wordt, is best wel gaaf![]()
Maar hij is zo irritant snel.. langzaam zou ie helemaal gaaf.. in slowmotion
was 't maar waar....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
Laseroperatie???
nee droplul, morgen....quote:En nuuh meeten? Lekker
ja.... stel je priortiteiten maar.....quote:Bezwaar tegen als ik mijn laptop meeneem?? Want ik moet wel aan mijn scriptie
Ik mag niet eens zeggen dat ik Muse een.....nou ja, dat dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Damn, ik heb echt goede invloed op de ShowChatters..
Heb ik gisternacht gedaan. Het was geen succesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je niet buiten slapen?? Dat doe ik ook al drie nachten, heerlijk.
muggen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb ik gisternacht gedaan. Het was geen succes.
hier ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
't is hier nu trouwens best behoorlijk aan 't afkoelen..... koud windje wel, zeg maar
Euh..je snapt hem niet, denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was er warm genoeg voor. Daarbij was ik ook nog eens gezellig op kamp.
Gisternacht was alles nat 's morgensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb ik gisternacht gedaan. Het was geen succes.
Niemand snapt die seksistische opmerkingen van jouquote:
Jij snapt hem dus wél.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niemand snapt die seksistische opmerkingen van jou
A. Ga ik wel doen, Laseroperatie..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
was 't maar waar....
[..]
nee droplul, morgen....
[..]
ja.... stel je priortiteiten maar.....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik reargeerde meer in het algemeen.
Maar leg het maar uit dan.
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
Ja, in je broek.
Ik bedoelde ook afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gisternacht was alles nat 's morgens! Afgelopen nacht was heerlijk
Bupatih krijgt een tent in z'n broek van jou. Of zoiets was hetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik reargeerde meer in het algemeen.
Maar leg het maar uit dan.
He bah.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih krijgt een tent in z'n broek van jou. Of zoiets was het
Ik wist ook niet zeker wat je bedoeldequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook afgelopen nacht.
Ik wist alleen niet hoe ik het moest zeggen.
Je verdraait de boelquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih krijgt een tent in z'n broek van jou. Of zoiets was het
Bah? Het overkomt de besten weleens hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:21 schreef Airelle het volgende:
He bah.
Tent in de broek.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja weetje ik ben blont.
Leg het maar even wat duidelijker uit.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:22 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Bah? Het overkomt de besten weleens hoor.![]()
De koningin nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:22 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Bah? Het overkomt de besten weleens hoor.![]()
Ja, daar had ik geen last van, moest er toch om half zes uit. Maar dat kan morgen nog wel eens een probleem wordenquote:
Nee, maar die poept ook niet.quote:
Jaquote:
Cola?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tent in de broek.
Nou dat was lachen, hè?![]()
![]()
![]()
D
d!!!111
:') )
Nou gewoon niet lekker geslapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist ook niet zeker wat je bedoelde![]()
Maar waarom was het geen succes dan?
Dat zeggen ze bij mij ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja![]()
Je bent wel een grappenmaker he
Ze zeggen op mijn stage dat ik alijd droog ben en altijd grappen maak
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij mij ook
Dat jij droog bent en grappen maakt dus hè
kip / eiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik maak wel een foto met mijn webcam.
Apuffhhquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:27 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat krijg ik hier ook altijd te horen!!!! Over jou!
![]()
![]()
![]()
Word ik weer gedisst?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Dan maak ik thuis of op school eens een leuk grapje, en dan moet ik het weer aanhoren:
"bar_rel is zó droog en hij maakt altijd grappen"
Het is gewoon niet eerlijk!!!
echt waar??? ik wil ook, maar ja: geen geldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:20 schreef Dizer het volgende:
A. Ga ik wel doen, Laseroperatie..
oh ff lezen wat er ook alweer stond danquote:B. Ennuuh.. hoort aan mekaar
quote:C. Hmz.. biertje Babette of diploma...
Zie ik er uit als een infantiele rapper met zijn pet achterstevoren op zijn hoofd?quote:
close.. closequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een infantiele rapper met zijn pet achterstevoren op zijn hoofd?
Ali Bquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie ik er uit als een infantiele rapper met zijn pet achterstevoren op zijn hoofd?
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Als je nou je pet achterstevoren op je hoofd zet, terwijl je zelf ook achterstevoren zit....zit die pet dan normaal op je hoofd?
Achterstevoren, is dat voor of achter?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Als je nou je pet achterstevoren op je hoofd zet, terwijl je zelf ook achterstevoren zit....zit die pet dan normaal op je hoofd?
Nee, echt niet!!quote:
Ik zou maar stoppen na dezequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, echt niet!!
Zo ben ik gewoon..
Jeez, accepteer me nou gewoon eens hoe ik ben
hehe, ja, die gast die zwemmend z'n tassen op ging halenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Het weer is in Glastonbury iets minder..
Daar kunnen ze in Bangla-desh nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Het weer is in Glastonbury iets minder..
Ja, je moet ook wel op een matras gaan liggen. Op het balkonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou gewoon niet lekker geslapen.
- muggen
- grassprietjes
- heel vroeg weer licht
enz enz.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hmm... vreemd![]()
Andere producten met veel suiker?
Nope.quote:
Whehequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Volgend jaar toch maar weer wc-hokjes plaatsen?
Ja, ik ookquote:
Popfestival in Engeland.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik weet niet waar die foto van is, dus vergeef me als het onbeleefd was om te lachen
Neeeee, blijf.quote:
Zullen we Raoul en Jan-Jaap vervangen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:36 schreef The_Langolier het volgende:
[afbeelding]
Heineken toch iets te enthousiast met bieraanvoer, rock im park
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen we Raoul en Jan-Jaap vervangen?
Maar je bent met vrienden en zo.. dat vind ik eng.. ik meng me niet zo snel bij anderenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar??? ik wil ook, maar ja: geen geld
[..]
oh ff lezen wat er ook alweer stond dan
[..]
Dat hadden ze daar niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je moet ook wel op een matras gaan liggen. Op het balkon
Jij accepteer ons ook niet zoals wij zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, echt niet!!
Zo ben ik gewoon..
Jeez, accepteer me nou gewoon eens hoe ik ben
Ik en barkruk komen je wel gezelschap houden danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar je bent met vrienden en zo.. dat vind ik eng.. ik meng me niet zo snel bij anderen
ik ben met m'n nichtje... maar die zou helemaal gek worden als ze ons zou horen praten over internet en soaps enzo... daar heeft ze niks meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:
Maar je bent met vrienden en zo.. dat vind ik eng.. ik meng me niet zo snel bij anderen
Ze heeft al tig aanmeldingenquote:
Typ Beau in, druk op invoerenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:45 schreef timbob het volgende:
[..]
waarom linkt jouw sig naar een replyscherm?
das kei onhandig mên!
zo, da's valsquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:39 schreef Tania18 het volgende:
Jullie kunnen Barend en van Dorp wel vervangen![]()
quote:
Jij wou toch niet meedoenquote:
Dan heb ik een tof icoontje in m'n sigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:45 schreef timbob het volgende:
[..]
waarom linkt jouw sig naar een replyscherm?
das kei onhandig mên!
Nee, dat is alleen bestemd voor leden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, maar dan mag ik toch nog wel vragen hoe het ermee staat?
Maar net zo lelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:48 schreef Tania18 het volgende:
Dan mag jij van Dorp zijn, die is minder irritant
Tsss..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen bestemd voor leden.
JJ heeft sexy lippen mên.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, Raoul en Jan-Jaap zijn een stuk knapper natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:50 schreef Tania18 het volgende:
Ja, Raoul en Jan-Jaap zijn een stuk knapper natuurlijk
Nou goed, ik cancel de prijsvraag wel, win jij de prijsquote:
Ja, dikke doeiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
ik heb een nieuwe klaarliggen... hij is wel lief
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou goed, ik cancel de prijsvraag wel, win jij de prijs [afbeelding]
Het is een meet 'n greetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wanneer wordt die duizend euro gestort?!?
Ik heb een leukerequote:
Ik zweer het je in de naam van Babette dat je hem leuk gaat vinden!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |