Nu moet ik denken aan Jim Carrey in Me, Myself and Irene.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:35 schreef timbob het volgende:
zweet als de tierelier en overal zitten vliegjes opgeplakt
ik denk aan een lekkere douchequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan Jim Carrey in Me, Myself and Irene.
Uit die film komt toch ook de quote "Alrighty thenquote:
Ik vond deel 3 toch beter.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:38 schreef timbob het volgende:
hot hot highschool #4
bar_rel was hier net nogquote:
quote:
insidy thenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit die film komt toch ook de quote "Alrighty then" ?
Heb ik hier te maken met een échte JC-fan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:43 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
"May I ass you a few questions?"
quote:
Meestal welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik hier te maken met een échte JC-fan?
Is goedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot maandag, das een heel weekend lang wachten
Ik mail je zo
Doe mij nog maar een bakje koffie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
is 't al tijd voor de wijn of doen we nog 'n rondje koffie??
Sinds 6 uur aan de bier, daarna fris gehad. Oftewel, weer tijd voor bierquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
quote:
Ik zit aan mn eerste biertje.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | the ground she said, "you can do anything you want" "you can be with anyone" "you can go anywhere you want" ,she said she said, "you can say anything you need" "you can be anywhere you feel" "just pick up the phone" we are lightning boys mop floor lager makes us confusion the waitress she said, "don't go dark on me again" ,she said she said, "the silence and the silence i see you my confidence" ,she said wait a minute |
I'll take that as a yes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zowaar Guano vleermuizenpoep is![]()
Ik moet The Cable Guy weer eens zien. Ik ben gek op JC. Hij is een van mijn favoriete acteurs en helemaal in serieuze rollen (The Truman Show, The Majestic, Eternal Sunshine). En als ik me herrinner, vond ik the Cable Guy een van de slechtste films allertijden, maar das 10 jaar geleden of zo, misschien waardeer ik het nu meerquote:
Jaloers???quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
Wat speelt er tussen bar_rel en Dizer![]()
???
Ik hoef morgen niet te werken, dus ga ik de hele dag leren en zo, en zondag ook..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is goed![]()
Wordt het weekend zo lang voor je dan?
Ook trouwen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moet The Cable Guy weer eens zien. Ik ben gek op JC. Hij is een van mijn favoriete acteurs en helemaal in serieuze rollen (The Truman Show, The Majestic, Eternal Sunshine).
Daar heb je wel een punt ja. Ik heb Cable Guy ook heeeel lang geleden gezien. Liar liar vond ik ook niet echt super. Maar Man on the moon is echt geweldig. Eternal sunshine en Lemony Snicket moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
Ik moet The Cable Guy weer eens zien. Ik ben gek op JC. Hij is een van mijn favoriete acteurs en helemaal in serieuze rollen (The Truman Show, The Majestic, Eternal Sunshine). En als ik me herrinner, vond ik the Cable Guy een van de slechtste films allertijden, maar das 10 jaar geleden of zo, misschien waardeer ik het nu meer
Hoor ik wijn?!?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |