Neeeee, blijf.quote:
Zullen we Raoul en Jan-Jaap vervangen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:36 schreef The_Langolier het volgende:
[afbeelding]
Heineken toch iets te enthousiast met bieraanvoer, rock im park
Doe maar nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen we Raoul en Jan-Jaap vervangen?
Maar je bent met vrienden en zo.. dat vind ik eng.. ik meng me niet zo snel bij anderenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar??? ik wil ook, maar ja: geen geld
[..]
oh ff lezen wat er ook alweer stond dan
[..]
Dat hadden ze daar niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je moet ook wel op een matras gaan liggen. Op het balkon
Jij accepteer ons ook niet zoals wij zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, echt niet!!
Zo ben ik gewoon..
Jeez, accepteer me nou gewoon eens hoe ik ben
Ik en barkruk komen je wel gezelschap houden danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar je bent met vrienden en zo.. dat vind ik eng.. ik meng me niet zo snel bij anderen
ik ben met m'n nichtje... maar die zou helemaal gek worden als ze ons zou horen praten over internet en soaps enzo... daar heeft ze niks meequote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:
Maar je bent met vrienden en zo.. dat vind ik eng.. ik meng me niet zo snel bij anderen
Ze heeft al tig aanmeldingenquote:
Typ Beau in, druk op invoerenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:45 schreef timbob het volgende:
[..]
waarom linkt jouw sig naar een replyscherm?
das kei onhandig mên!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |