Nou, echt helemaal onwaar is het ook nietquote:
Oh jawel hoor. Ik vraag een meid echt niet naar haar afkomst alvorens ik iets doe.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, echt helemaal onwaar is het ook niet.
D'r hoofd is te groot voor haar lichaam.quote:
Meestal kun je dat toch zien?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik vraag een meid echt niet naar haar afkomst alvorens ik iets doe..
Nee, ik bedoel ook de buitenlanders waarvan je kan zien dat ze buitenlands zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik vraag een meid echt niet naar haar afkomst alvorens ik iets doe..
Joh, dat heb je gister ook ergens gelezenquote:
Ik val ook wel op blonde vrouwen hoor. Soms dan. Of NL'se brunettes. Neemquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook de buitenlanders waarvan je kan zien dat ze buitenlands zijn.
Je ziet het toch zelf als je naar die foto kijkt?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, dat heb je gister ook ergens gelezen
Ik moet zeggen dat ik bijna alleen maar op brunettes val (al m'n vriendinnetjes waren ook brunettes, ik was vroeger idolaat van Katja Schuurman en het meisje waarmee ik vandaag een stranddate had, maar die niet is doorgegaan is ook brunette)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik val ook wel op blonde vrouwen hoor. Soms dan. Of NL'se brunettes. Neem. Tania en Leonie
. Zijn ook allebei niet verkeerd.
.
Neequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Je ziet het toch zelf als je naar die foto kijkt?.
Zondag ga ik weer (en dan gaat ze ook niet mee, dus dat gaat lekker). Morgenavond maar ff iets regelen danquote:
Waarom ging het vandaag niet door danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zondag ga ik weer (en dan gaat ze ook niet mee, dus dat gaat lekker). Morgenavond maar ff iets regelen dan
Is 1 en 1 2?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb een party nu..tenminste uitgenodigd..
Er is één meisje dat ik ken, en 100 die ik niet ken
Gaan of niet gaan?
Ze moest ineens werkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom ging het vandaag niet door dan?
Struikelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Hoe kun je op een haarkleur vallen?
Het bepaalt de hele uitstraling vaak.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Bruin haar staat gewoon leukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
True.quote:
Als dat een meisje is dat leuk is dan moet je gaan ... is ze niet leuk, dan zijn er nog 99 anderen, dus ook gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:
Gaan of niet gaan?
tuurlijk, juist!!! hoe meer onbekenden, hoe makkerlijk 't scoren is.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:
Gaan of niet gaan?
Q! Weet jij nog een top-artiest waarvan ik muziek MOET hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik verveel me.
Het sletje komt weer in je naar boven ofniequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, juist!!! hoe meer onbekenden, hoe makkerlijk 't scoren is.....
Ja en?quote:
Ja, uiteraard, iemand zal maar een andere of beperktere smaak hebben. Gek hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Dat wil nog niet zeggen dat ik op één specifieke haarkleur val.
En daarom vind ik het ook weird dat sommigen dat wel doen.
Ik val op uitstraling en meiden met bruin haar hebben vaak een betere uitstraling dan blonde vrouwen (toch een wat dommere uitstraling,... hoe cliche ook, het is wel waar)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Die vallen in die categorie ja.quote:
Jan Smitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Q! Weet jij nog een top-artiest waarvan ik muziek MOET hebben?
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik val op uitstraling en meiden met bruin haar hebben vaak een betere uitstraling dan blonde vrouwen (toch een wat dommere uitstraling,... hoe cliche ook, het is wel waar)
Jij wil gewoon je doelgroep zo groot mogelijk houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
Ja en?
Buup, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Ik zag vanochtend zijn optreden! Was nog leuk ook.quote:
Ik vind het gewoon vaag dat sommigen zeggen:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, iemand zal maar een andere of beperktere smaak hebben. Gek hoor!
Ik weet niet of onze muzieksmaken overeen komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Q! Weet jij nog een top-artiest waarvan ik muziek MOET hebben?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je doelgroep zo groot mogelijk houden.![]()
Ik zeg dat niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vaag dat sommigen zeggen:
"Ik val op blond".
That's it. Niet meer, niet minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |