Laseroperatie???quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet morgenochtend naar de oogarts/opticien... grote kans dat ik met m'n bril op zit....
less charming
maar als je niet hoeft te werken kunnen we 's middags meeten
Geef ze allebei maarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, die [afbeelding] of die [afbeelding] dus??
Mijn Tori.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
En ik luister nu trouwens naar jouw Tori.
Door jouw ging ik ( tijdje terug) Tori luisere en het was wel oké en door Dizer en ik verslaafd aan Buffyquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn Tori..
Weet je wie jij eens moet uitchecken? Ani DiFranco. Die vind je vast ook goed..
Ook maar ff gaat zoeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn Tori..
Zoietsquote:
*noteert*quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mijn Tori..
Kun je niet buiten slapen?? Dat doe ik ook al drie nachten, heerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
Jeetje... ik wil slapen, maar het is nog veels te warm boven.
Die ava is nog ergerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je niet buiten slapen?? Dat doe ik ook al drie nachten, heerlijk.
Dat Iris in elkaar geslagen wordt, is best wel gaafquote:
Damn, ik heb echt goede invloed op de ShowChatters.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:13 schreef bar_rel het volgende:
Door jouw ging ik ( tijdje terug) Tori luisere en het was wel oké en door Dizer en ik verslaafd aan Buffy
Tja, je hebt me geen AS3 opgestuurdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat Iris in elkaar geslagen wordt, is best wel gaaf![]()
Maar hij is zo irritant snel.. langzaam zou ie helemaal gaaf.. in slowmotion
was 't maar waar....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
Laseroperatie???
nee droplul, morgen....quote:En nuuh meeten? Lekker
ja.... stel je priortiteiten maar.....quote:Bezwaar tegen als ik mijn laptop meeneem?? Want ik moet wel aan mijn scriptie
Ik mag niet eens zeggen dat ik Muse een.....nou ja, dat dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Damn, ik heb echt goede invloed op de ShowChatters..
Heb ik gisternacht gedaan. Het was geen succesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je niet buiten slapen?? Dat doe ik ook al drie nachten, heerlijk.
muggen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb ik gisternacht gedaan. Het was geen succes.
hier ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef babette21 het volgende:
't is hier nu trouwens best behoorlijk aan 't afkoelen..... koud windje wel, zeg maar
Euh..je snapt hem niet, denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het was er warm genoeg voor. Daarbij was ik ook nog eens gezellig op kamp.
Gisternacht was alles nat 's morgensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Heb ik gisternacht gedaan. Het was geen succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |