Oprah is gewoon irritantquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:21 schreef Bupatih het volgende:
Wat is dat Oprah-publiek irritant zeg.
Zó nep gewoon!
Ik ook.quote:
Om meer van het leven te begrijpen....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:22 schreef Skaai het volgende:
Waarom kijk jij Oprah?
Bedoel je niet Dr Phill?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om meer van het leven te begrijpen....
Oprah heeft mij zó veel geleerd!!
Al die goede, wijze tips...
Echt zó handig...
quote:
quote:
Oprah is harig en donker en Dr Phill is blank en kaalquote:
Allemaal irritante troep die jou willen wijsmaken wat je moet doenquote:
Die amerikanen schreeuwen altijd zo overdrevenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:21 schreef Bupatih het volgende:
Wat is dat Oprah-publiek irritant zeg.
Zó nep gewoon!
Bwehquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Die amerikanen schreeuwen altijd zo overdrevenHeel vervelend is dat
Moet je even krabben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:33 schreef Skaai het volgende:
Mijn voet jeukt.
Geniaalquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet je even krabben.
Er staat geschreven en gedrukt, men moet krabben waar het jukt
Even met je nagel een kruisje in de muggenbult zetten. Of een beetje tandpasta erop smerenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:36 schreef Skaai het volgende:
Ja maar het zijn muggebulten en die gaat ook nog prikken als ik ga krabben
Vanavond laatse afleveringquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:36 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Ymme gaat naar beneden, richtig de tv. Om 11.00 uur GTST
Eindelijk, kunnen we naar andere debiele herhalingen kijken!quote:
Hell NOquote:
Nickelodeon.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Hell NO![]()
![]()
Is het dan een extra lange aflevering of niet?
Ik ben bang dat ik die vanavond niet kan gaan kijken. Wordt die dan maandag ook herhaald!
Wat moet ik nou 's ochtends kjiken![]()
Het is niet baggerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:40 schreef The_Langolier het volgende:
GTST, het blijft bagger....
Maar waarom volg ik het dan al 15 jaar![]()
![]()
Als je het een week niet gevolgt hebt, ben je na een half uur weer bij. Maar het blijft gewoon z'n gewoonte om tegen 20.00 uur met een potje koffie of iets dergelijks voor de buis te zitten, en RTL4 opzetten. Heel raar, maar best leukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:40 schreef The_Langolier het volgende:
GTST, het blijft bagger....
Maar waarom volg ik het dan al 15 jaar![]()
![]()
Scheer je wegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Tania18 ?Whodat ?
Who cares, hoi ! Tania18 !
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik moet alweer bijna gaan me baas komt![]()
Een betere vraag zou zijn "Waar is Tania18?" Want als ze niet opschiet is het eerder goedemiddag Tania18.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Scheer je weg
Wie is Tania18... zo iets mag je hier niet vragen..Wel een hele slechte binnenvallertje
You lucky bastardquote:
Ahh wat lekker!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:59 schreef mark_03 het volgende:
Heb net ff gebak gebracht bij m'n afstudeeropdracht bedrijf ... nu echt vakantie![]()
Straks naar het strand
Hoe lang nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ahh wat lekker!!voor je!
!!!!!!
Voor mij echter nog niet![]()
Oh, dat bedoelde je gister ... shit, had ik dat maar gewetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:02 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen
Ik heb straks tentamen
En daarna werken
Maar eerst een paar uur op school vervelen
Iser toevallig iemand in Rotterdam die met mij op een terrasje wil zitten?
Dat bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde je gister ... shit, had ik dat maar geweten
Ga zo naar het strand zonder date
Geen ideequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:06 schreef MissBliss het volgende:
Wat kan ik anders gisteren bedoeld hebben?
Nog 5 weken en dan doe ik hetzelfdequote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:59 schreef mark_03 het volgende:
Heb net ff gebak gebracht bij m'n afstudeeropdracht bedrijf ... nu echt vakantie![]()
Straks naar het strand
Misschien straks dat ik mijn laptop buiten zet.quote:
En Yasmin en Ludo en Nick en Valerie en Sjors en Herman-Rienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:46 schreef babette21 het volgende:
't gaat over Stefano.... kan nooit wat worden
halfnaaktquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien straks dat ik mijn laptop buiten zet.
Ben nu gewoon lekker halfnaakt aan het bakken buiten
Als ik zo een telefoontje krijg van mijn baassie dat ik morgen vrij krijg, dan ga ik vandaag niets aan school doen![]()
Niet geweestquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ga je naar de Jam?!?
Drink maar een extra drankje voor mij![]()
overmorgen Parkpop....quote:
Dat laatste is nog nieteens zo zeker...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:58 schreef babette21 het volgende:
overmorgen Parkpop....
godver 10 min. lopen bij mij vandaan en ik kan niet......................
en De Dijk en Elvis Costello komen nog wel
ik heb kippenvel van de airco..............quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:42 schreef Dizer het volgende:
Ben even weer naar binnen... poeffh.. wat is het warm om te zonnen zo
jij verveelt je echt hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:56 schreef timbob het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
moet je ziek wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb kippenvel van de airco..............
en ik ben zooooooooo fucking moe, zou zo 48 uur kunnen slapen.....![]()
Verdienen, op oproepbasis bij de thuiszorg hier. Whehe, ouwe mensen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:03 schreef timbob het volgende:
geld?
over verdienen gesprokenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Verdienen, op oproepbasis bij de thuiszorg hier. Whehe, ouwe mensen.![]()
Zo irritant, het is gewoon te heet om fatsoenelijk te kunnen slapen, en dan wil ik uitslapen, zeuren er weer 100en vogels aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:04 schreef babette21 het volgende:
tell me about it..... ik vind 't echt niks, zo'n halve vrieskist.....
ziek worden, geen idee?? [liever niet eigenlijk]
voel me al 'n paar dagen kut, maar da's meer slapeloosheid volgens mij
Erachterheen zitten! Anders komt het er nooit, bedrijven zijn vaak zo laks met dat soort zaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:06 schreef timbob het volgende:
over verdienen gesproken
ik krijg nog steeds geld van dat bedrijf waar ik gewerkt heb
jij kan tenminste uitslapen [kennelijk, uit je verhaal te halen]quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:06 schreef The_Langolier het volgende:
Zo irritant, het is gewoon te heet om fatsoenelijk te kunnen slapen, en dan wil ik uitslapen, zeuren er weer 100en vogels aan mijn hoofd.![]()
ja, maar een top5 reclame buro verwacht je toch wel wat van hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:08 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Erachterheen zitten! Anders komt het er nooit, bedrijven zijn vaak zo laks met dat soort zaken.
4,4 en nu?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
School
Spaans
4,4 voor mn tentamen
Werken straks
Ik heb wel de mogelijkheid om uit te slapen, alleen kan ik die niet benuttenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
jij kan tenminste uitslapen [kennelijk, uit je verhaal te halen]
ik val ergens tegen de ochtend eindelijk in slaap, gaat die fucking wekker weer.....
van de hitte heb ik tot nu toe trouwens nog niet zo'n last 's nachts,
ik laat de boel thuis gewoon non-stop doortochten
* Babette kan plotseling haar loopneus verklaren.....
Creativiteit gaat vaak samen met verstrooidheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:43 schreef timbob het volgende:
ja, maar een top5 reclame buro verwacht je toch wel wat van he
en geldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:48 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Creativiteit gaat vaak samen met verstrooidheid.![]()
daar had ik "vroeger" altijd last van,quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:47 schreef The_Langolier het volgende:
Door het doortochten heb ik die herrie van de vogeltjes weer aan mn kop 's ochtends.![]()
Dan ben ik meestal zo kapot dat ik meteen in slaap val.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
daar had ik "vroeger" altijd last van,
als ik om 6.00 uur thuiskwam van stappen en die rotvogels net wakker werden
ik zag slapen in zo'n geval meer als 'n formaliteitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:02 schreef The_Langolier het volgende:
Dan ben ik meestal zo kapot dat ik meteen in slaap val.
Maandag herkansen.. en waarschijnlijk ook een ander tentamen maandag herkansen.. En die van vandaag die ik verpest heb wás al een herkansing en die kan ik dus niet meer herkansen..quote:
Wow! kei-vaak herkansen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Maandag herkansen.. en waarschijnlijk ook een ander tentamen maandag herkansen.. En die van vandaag die ik verpest heb wás al een herkansing en die kan ik dus niet meer herkansen..
Ga je het nog wel halen danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maandag herkansen.. en waarschijnlijk ook een ander tentamen maandag herkansen.. En die van vandaag die ik verpest heb wás al een herkansing en die kan ik dus niet meer herkansen..
Jaquote:
Toffe avatar. Of heb ik dat al gemeld?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Verder moet ik nog 2 verslagen maken (ook herkansingen) en een presentatie houden (ook herkansing, maar die trut mailt niet terug)
Dus tja
@Ymme: ik denk niet dat ik het haal nee
Thanksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toffe avatar. Of heb ik dat al gemeld?
Smokin'!![]()
Naja beetje kuttijd achter de rug en school was ongeveer het laatste waar ik aan dacht.. Naja dit blok wou ik het allemaal beter doen en inhalen maar dat lukt dus ook niet echt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:41 schreef ymme het volgende:
@ MissBliss, vervelend he. Hoe kan dat? Te moeilijke stof. Of te weinig eraan gedaan?
Ja balen joh. Maar je kunt er zelf in iedergeval niets aan doen. Je hebt je best gedaan als ik het zo lees dus KOP OPquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja beetje kuttijd achter de rug en school was ongeveer het laatste waar ik aan dacht.. Naja dit blok wou ik het allemaal beter doen en inhalen maar dat lukt dus ook niet echt.
Mja op dit moment staat het huilen me nader dan het lachenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja balen joh. Maar je kunt er zelf in iedergeval niets aan doen. Je hebt je best gedaan als ik het zo lees dus KOP OP![]()
Dat kan ik goed begrijpen. Vooral omdat je ondanks die kut periode dan, toch je best hebt gedaan. En het voor jou gevoel nu voor niets hebt gedaan, maar dat is niet zo, je bent er vast niet dommer op geworden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja op dit moment staat het huilen me nader dan het lachen
Maar het zal wel weer goedkomen ja.
Tuurlijk komt het goed, kop op!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
Mja op dit moment staat het huilen me nader dan het lachen
Maar het zal wel weer goedkomen ja.
-9 origineel buupquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
Grootste spermabank van Nederland dicht
Hoe moet ik nu aan mijn geld komen?
Ja halloquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:14 schreef Bupatih het volgende:
Ja hallo
Ik lees de reacties op de FP toch nooit
Ik heb de uitslag alquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Wanneer krijg je de uitslag trouwens?
puik werkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
heeeeeeeet haha.
het was hardstikke tof!![]()
hehequote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:38 schreef The_Langolier het volgende:
[afbeelding]![]()
don't shoot the messenger
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:26 schreef ymme het volgende:
Volgens mij zitten al Fok! users buiten in de zon. Het is echt onwijs rustig op het forum vandaag, vind ik
Daar heb je het verschil. Ik maak geen reeksen over 1 persoon. Ik pik gewoon de leuksten eruitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:43 schreef Dizer het volgende:
1. Als jij steeds naamtopics gaat maken, ga ik verder met mijn reeks over Babette
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:42 schreef Airelle het volgende:
rustico's
Ja, toch iemand moet het doenquote:
ik heb je gemist schatquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
Fijn dat jullie ook zo blij zijn dat ik weer thuis ben
Wat is hier aan de hand?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lekker dan
[Dizer mode]
Bekijk het maar, ik ben weg hier![]()
![]()
![]()
![]()
[/Dizer mode]
Er is dus weer een plekje vrij in de OPquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lekker dan
[Dizer mode]
Bekijk het maar, ik ben weg hier![]()
![]()
![]()
![]()
[/Dizer mode]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Er is dus weer een plekje vrij in de OP![]()
Ik schaam me diep, sorry
Nou nou, iets minder kan ook wel hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:46 schreef timbob het volgende:
[..]
niks om je voor te schamen [afbeelding]
gelijk trappen waar het zeer doet! dat zal ze leren, die huilies
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:46 schreef timbob het volgende:
[..]
niks om je voor te schamen [afbeelding]
gelijk trappen waar het zeer doet! dat zal ze leren, die huilies
Hahaha, pak ze tania, die newbiesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of je bent hier nieuw en je begrijpt er even helemaal niets van![]()
wij gingen vandaag patat etenquote:
zeikertquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:56 schreef timbob het volgende:
[..]
wij gingen vandaag patat eten
ik halen, kom ik ook nog 's de straat op
ik bestellen. o.a. een beker satésaus.. groot? ja, grote beker
en een frik. speciaal met curry.
zij klaarmaken, vraagt ze: kleine of grote beker saté? ik zeg, groot [afbeelding]
daarna, frik speciaal met ketchup? ik zeg, nee, ik zei curry [afbeelding]
ik kom thuis, in de zak zit een kleine beker satésaus en een frik speciaal met ketchup
als je toch niet doet wat ik vraag, ga het dan ook niet 2 keer vragen muts!
en de nieuwe pot mayo was houdbaar tot februari 2005
en er was geen melk meer
dan is bij mij de lol weg
Wees blij dat je nog eten kanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:56 schreef timbob het volgende:
[..]
zij klaarmaken, vraagt ze: kleine of grote beker saté? ik zeg, groot [afbeelding]
ik kom thuis, in de zak zit een kleine beker satésaus en een frik speciaal met ketchup
en er was geen melk meer
het was verder lekker hoorquote:
Het leven is niet makkelijk he.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:56 schreef timbob het volgende:
[..]
en er was geen melk meer
dat doen ze maar lekker daar danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
In Afrika doen ze een moord voor een beker satésaus en een frikandel met ketchup![afbeelding]
Is het frikadel of frikandel????quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
In Afrika doen ze een moord voor een beker satésaus en een frikandel met ketchup![afbeelding]
Aan de schandpaal ermeequote:
maakt het uit? smaakt hetzelfdequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het frikadel of frikandel????
Ligt eraan wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het frikadel of frikandel????
Verdomme, ik heb ook hongerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:56 schreef timbob het volgende:
[..]
en er was geen melk meer
Ja, tof hé.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef ymme het volgende:
Jasmien uit gtst is dood
Nee mên.quote:
Kan ik niet over mee oordelen, val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên..
. Yasmin
. Veel lekkerder vind je ze niet.
.
mag ik d'r nieuwe tieten hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:37 schreef ymme het volgende:
Jasmien uit gtst is dood... spannend joh (ahum)
ga fietsen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef timbob het volgende:
[..]
mag ik d'r nieuwe tieten hebben?
jezus timbob, wat flauw en sexistieshc!
Mannenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef The_Langolier het volgende:
jezus timbob, wat flauw en sexistieshc!
![]()
Dit is echt weer zo'n mark_03-post-een-foto-van-Wytske-moment. Maar ik doe het maar nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên..
. Yasmin
.
Als je op buitenlanders valt misschien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee mên..
. Yasmin
.
Oh nee, vooral geen buitenlanders. Das zo eng. *ril*.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je op buitenlanders valt misschien..
Doe maar welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit is echt weer zo'n mark_03-post-een-foto-van-Wytske-moment. Maar ik doe het maar niet
Nee maar volgens mij bedoelt Sven dat jij alleen op buitenlanders valt ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee, vooral geen buitenlanders. Das zo eng. *ril*.
Dat weet hij?!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij bedoelt Sven dat jij alleen op buitenlanders valt ofzo![]()
Ik wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef ymme het volgende:
Ik kan niet met ze, maar ook helemaal niet zonder ze![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij bedoelt Sven dat jij alleen op buitenlanders valt ofzo![]()
Nou, echt helemaal onwaar is het ook nietquote:
Oh jawel hoor. Ik vraag een meid echt niet naar haar afkomst alvorens ik iets doe.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, echt helemaal onwaar is het ook niet.
D'r hoofd is te groot voor haar lichaam.quote:
Meestal kun je dat toch zien?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik vraag een meid echt niet naar haar afkomst alvorens ik iets doe..
Nee, ik bedoel ook de buitenlanders waarvan je kan zien dat ze buitenlands zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik vraag een meid echt niet naar haar afkomst alvorens ik iets doe..
Joh, dat heb je gister ook ergens gelezenquote:
Ik val ook wel op blonde vrouwen hoor. Soms dan. Of NL'se brunettes. Neemquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook de buitenlanders waarvan je kan zien dat ze buitenlands zijn.
Je ziet het toch zelf als je naar die foto kijkt?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, dat heb je gister ook ergens gelezen
Ik moet zeggen dat ik bijna alleen maar op brunettes val (al m'n vriendinnetjes waren ook brunettes, ik was vroeger idolaat van Katja Schuurman en het meisje waarmee ik vandaag een stranddate had, maar die niet is doorgegaan is ook brunette)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik val ook wel op blonde vrouwen hoor. Soms dan. Of NL'se brunettes. Neem. Tania en Leonie
. Zijn ook allebei niet verkeerd.
.
Neequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Je ziet het toch zelf als je naar die foto kijkt?.
Zondag ga ik weer (en dan gaat ze ook niet mee, dus dat gaat lekker). Morgenavond maar ff iets regelen danquote:
Waarom ging het vandaag niet door danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zondag ga ik weer (en dan gaat ze ook niet mee, dus dat gaat lekker). Morgenavond maar ff iets regelen dan
Is 1 en 1 2?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb een party nu..tenminste uitgenodigd..
Er is één meisje dat ik ken, en 100 die ik niet ken
Gaan of niet gaan?
Ze moest ineens werkenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom ging het vandaag niet door dan?
Struikelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Hoe kun je op een haarkleur vallen?
Het bepaalt de hele uitstraling vaak.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
Bruin haar staat gewoon leukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
True.quote:
Als dat een meisje is dat leuk is dan moet je gaan ... is ze niet leuk, dan zijn er nog 99 anderen, dus ook gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:
Gaan of niet gaan?
tuurlijk, juist!!! hoe meer onbekenden, hoe makkerlijk 't scoren is.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:
Gaan of niet gaan?
Q! Weet jij nog een top-artiest waarvan ik muziek MOET hebben?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo. Ik verveel me.
Het sletje komt weer in je naar boven ofniequote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, juist!!! hoe meer onbekenden, hoe makkerlijk 't scoren is.....
Ja en?quote:
Ja, uiteraard, iemand zal maar een andere of beperktere smaak hebben. Gek hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Dat wil nog niet zeggen dat ik op één specifieke haarkleur val.
En daarom vind ik het ook weird dat sommigen dat wel doen.
Ik val op uitstraling en meiden met bruin haar hebben vaak een betere uitstraling dan blonde vrouwen (toch een wat dommere uitstraling,... hoe cliche ook, het is wel waar)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Die vallen in die categorie ja.quote:
Jan Smitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Q! Weet jij nog een top-artiest waarvan ik muziek MOET hebben?
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik val op uitstraling en meiden met bruin haar hebben vaak een betere uitstraling dan blonde vrouwen (toch een wat dommere uitstraling,... hoe cliche ook, het is wel waar)
Jij wil gewoon je doelgroep zo groot mogelijk houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
Ja en?
Buup, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en?
Ik zag vanochtend zijn optreden! Was nog leuk ook.quote:
Ik vind het gewoon vaag dat sommigen zeggen:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, iemand zal maar een andere of beperktere smaak hebben. Gek hoor!
Ik weet niet of onze muzieksmaken overeen komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:18 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Q! Weet jij nog een top-artiest waarvan ik muziek MOET hebben?
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je doelgroep zo groot mogelijk houden.![]()
Ik zeg dat niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vaag dat sommigen zeggen:
"Ik val op blond".
That's it. Niet meer, niet minder.
Kijk maar eens in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Heb ik allang![]()
Ben op zoek naar nieuw materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |