Dat laatste is nog nieteens zo zeker...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:58 schreef babette21 het volgende:
overmorgen Parkpop....
godver 10 min. lopen bij mij vandaan en ik kan niet......................
en De Dijk en Elvis Costello komen nog wel
ik heb kippenvel van de airco..............quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:42 schreef Dizer het volgende:
Ben even weer naar binnen... poeffh.. wat is het warm om te zonnen zo
jij verveelt je echt hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:56 schreef timbob het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
moet je ziek wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb kippenvel van de airco..............
en ik ben zooooooooo fucking moe, zou zo 48 uur kunnen slapen.....![]()
Verdienen, op oproepbasis bij de thuiszorg hier. Whehe, ouwe mensen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:03 schreef timbob het volgende:
geld?
over verdienen gesprokenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Verdienen, op oproepbasis bij de thuiszorg hier. Whehe, ouwe mensen.![]()
Zo irritant, het is gewoon te heet om fatsoenelijk te kunnen slapen, en dan wil ik uitslapen, zeuren er weer 100en vogels aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:04 schreef babette21 het volgende:
tell me about it..... ik vind 't echt niks, zo'n halve vrieskist.....
ziek worden, geen idee?? [liever niet eigenlijk]
voel me al 'n paar dagen kut, maar da's meer slapeloosheid volgens mij
Erachterheen zitten! Anders komt het er nooit, bedrijven zijn vaak zo laks met dat soort zaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:06 schreef timbob het volgende:
over verdienen gesproken
ik krijg nog steeds geld van dat bedrijf waar ik gewerkt heb
jij kan tenminste uitslapen [kennelijk, uit je verhaal te halen]quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:06 schreef The_Langolier het volgende:
Zo irritant, het is gewoon te heet om fatsoenelijk te kunnen slapen, en dan wil ik uitslapen, zeuren er weer 100en vogels aan mijn hoofd.![]()
ja, maar een top5 reclame buro verwacht je toch wel wat van hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:08 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Erachterheen zitten! Anders komt het er nooit, bedrijven zijn vaak zo laks met dat soort zaken.
4,4 en nu?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:46 schreef MissBliss het volgende:
School
Spaans
4,4 voor mn tentamen
Werken straks
Ik heb wel de mogelijkheid om uit te slapen, alleen kan ik die niet benuttenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
jij kan tenminste uitslapen [kennelijk, uit je verhaal te halen]
ik val ergens tegen de ochtend eindelijk in slaap, gaat die fucking wekker weer.....
van de hitte heb ik tot nu toe trouwens nog niet zo'n last 's nachts,
ik laat de boel thuis gewoon non-stop doortochten
* Babette kan plotseling haar loopneus verklaren.....
Creativiteit gaat vaak samen met verstrooidheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:43 schreef timbob het volgende:
ja, maar een top5 reclame buro verwacht je toch wel wat van he
en geldquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:48 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Creativiteit gaat vaak samen met verstrooidheid.![]()
daar had ik "vroeger" altijd last van,quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:47 schreef The_Langolier het volgende:
Door het doortochten heb ik die herrie van de vogeltjes weer aan mn kop 's ochtends.![]()
Dan ben ik meestal zo kapot dat ik meteen in slaap val.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
daar had ik "vroeger" altijd last van,
als ik om 6.00 uur thuiskwam van stappen en die rotvogels net wakker werden
ik zag slapen in zo'n geval meer als 'n formaliteitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:02 schreef The_Langolier het volgende:
Dan ben ik meestal zo kapot dat ik meteen in slaap val.
Maandag herkansen.. en waarschijnlijk ook een ander tentamen maandag herkansen.. En die van vandaag die ik verpest heb wás al een herkansing en die kan ik dus niet meer herkansen..quote:
Wow! kei-vaak herkansen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Maandag herkansen.. en waarschijnlijk ook een ander tentamen maandag herkansen.. En die van vandaag die ik verpest heb wás al een herkansing en die kan ik dus niet meer herkansen..
Ga je het nog wel halen danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maandag herkansen.. en waarschijnlijk ook een ander tentamen maandag herkansen.. En die van vandaag die ik verpest heb wás al een herkansing en die kan ik dus niet meer herkansen..
Jaquote:
Toffe avatar. Of heb ik dat al gemeld?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Verder moet ik nog 2 verslagen maken (ook herkansingen) en een presentatie houden (ook herkansing, maar die trut mailt niet terug)
Dus tja
@Ymme: ik denk niet dat ik het haal nee
Thanksquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toffe avatar. Of heb ik dat al gemeld?
Smokin'!![]()
Naja beetje kuttijd achter de rug en school was ongeveer het laatste waar ik aan dacht.. Naja dit blok wou ik het allemaal beter doen en inhalen maar dat lukt dus ook niet echt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:41 schreef ymme het volgende:
@ MissBliss, vervelend he. Hoe kan dat? Te moeilijke stof. Of te weinig eraan gedaan?
Ja balen joh. Maar je kunt er zelf in iedergeval niets aan doen. Je hebt je best gedaan als ik het zo lees dus KOP OPquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja beetje kuttijd achter de rug en school was ongeveer het laatste waar ik aan dacht.. Naja dit blok wou ik het allemaal beter doen en inhalen maar dat lukt dus ook niet echt.
Mja op dit moment staat het huilen me nader dan het lachenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja balen joh. Maar je kunt er zelf in iedergeval niets aan doen. Je hebt je best gedaan als ik het zo lees dus KOP OP![]()
Dat kan ik goed begrijpen. Vooral omdat je ondanks die kut periode dan, toch je best hebt gedaan. En het voor jou gevoel nu voor niets hebt gedaan, maar dat is niet zo, je bent er vast niet dommer op geworden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja op dit moment staat het huilen me nader dan het lachen
Maar het zal wel weer goedkomen ja.
Tuurlijk komt het goed, kop op!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:56 schreef MissBliss het volgende:
Mja op dit moment staat het huilen me nader dan het lachen
Maar het zal wel weer goedkomen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |