Dan zou ik alsnog gaan, kan wel een slaapplekje regelen bij iemandquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar de treinen rijden niet hoor vanavond![]()
![]()
Ga je naar de Jam?!?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan zou ik alsnog gaan, kan wel een slaapplekje regelen bij iemand
Was dat vandaag???quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:59 schreef mark_03 het volgende:Afstudeeropdracht binnen
Was een goeie presentatie, zeer goed verslag en proces alleen verdediging was slecht
maar toch een 7,3
En nu VAKANTIE
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:59 schreef mark_03 het volgende:Afstudeeropdracht binnen
Was een goeie presentatie, zeer goed verslag en proces alleen verdediging was slecht
maar toch een 7,3
En nu VAKANTIE
Ja, dat was om 1 uurquote:
Het was gewoon een goeie presentatie, spontaan, grappig, vlot (dat waren de kritieken)quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
En hoe viel je grapje?!?
Hoezo was de verdediging slecht dan?![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het was gewoon een goeie presentatie, spontaan, grappig, vlot (dat waren de kritieken)
Kwam ineens iemand binnenlopen ...ik zo: he, je zou pas over 10 minuten komen als verassingsact
Dus dat konden ze ook wel waarderen bleek later
Maar ze stelden zulke kutvragen... van die vragen waarbij hij een halve zin zegt en jij die moet afmaken ... maarja, ik snapte steeds niet wat ie nou bedoelde. En het was HEEEEEET damn...
Maargoed hij is binnen
Ik dacht morgen lulquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat was om 1 uurFijn dat je ff voor me hebt geduimd
Nou, dat was i.e.g. de bedoelingquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht morgen lul
Maar dan heb je je stranddate
Wel ff insmeren hequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef ymme het volgende:
mark_03 ook jij van harte gefeliciteerd
Ik ga denk ik ook maar eens in de zon een boekie lezen
Kijken hoe lang ik het volhoudt in de zon
Met een ventilator is het best te doenquote:
En Jack Johnson in de MP3 speler helemaalquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met een ventilator is het best te doen
Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En Jack Johnson in de MP3 speler helemaal
hey das een goeie tipquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met een ventilator is het best te doen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb mezelf op een Magnum getrakteerd.
dan heeft boepie pech, hij moet me maar een ijsje gunnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat durf ik niet, toetatoet, want dan denkt Bupa dat ik je aan het versieren ben..
Hey toet... ijsje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dan heeft boepie pech, hij moet me maar een ijsje gunnen![]()
Ja, leuk!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Zhenar
Zal ik je even bellen dan?
thnxquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat heb je dan wel slim uitgekiend..
*middelste geeft*.
Ah, je kent je plaats, Tomquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat durf ik niet, toetatoet, want dan denkt Bupa dat ik je aan het versieren ben..
hooooooiquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef Dizer het volgende:
Hooi
Kom even gedag zeggen... ben al de hele dag in de tuin met de combinatie:
Factor 20
Ipod + Gavin Degraw en Pete Yorn muziek
Cola Light
Héééééérlijk als je 3 dagen vrij hebt van stage
quote:
ja das waarquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ach..je moet toch wát met dit weer, hè?
Inderdaad.....hier wordt het 34 gradenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:52 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja das waar
ik dacht dat het morgen minder warm zou worden....niet dus
wordt nog warmer![]()
en ik had me voorgenomen om morgen mn kamer schoon te gaan maken en op te ruimen enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad.....hier wordt het 34 graden![]()
![]()
Jack Johnsonquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En Jack Johnson in de MP3 speler helemaal
Dan moet je dat maar een andere keer doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
en ik had me voorgenomen om morgen mn kamer schoon te gaan maken en op te ruimen enzoen ik moet boodschappen doen en en en
![]()
Gooi ze gewoon wegquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik moet straks folders lopen hoe kom ik daar nou onderuit
En daarna de schade betalenquote:
Toch niet de HoT ShiT variant he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:25 schreef ymme het volgende:
Ik heb net z'n rose t-shirt besteld met Fok! erop. Leuk he
Deze:quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:25 schreef ymme het volgende:
Ik heb net z'n rose t-shirt besteld met Fok! erop. Leuk he
quote:Voor de FOK!chick met stijl en een zonnig karakter. Met FOK!logo en zonnetje.
Die ja. Kan iedereen mijn herkennen als ik deze aan heb. Niet gaan schreeuwen he, als je me tegen komt in dit t-shirtquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze:
[[url=http://www.shirtshop.nl/xcart/image.php?productid=1329]afbeelding][/url]?
[..]
Weer eens wat anders dan een Daddy Cool-shirtquote:
Onderlaatstquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:19 schreef niksan het volgende:
[..]
Dus jou had ik onderlaatst aan de telefoon!
Ja, dat vroeg ik me laatst af, waar woon jij eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de tuin hangen is ook "".
Je moet ook niet teveel doen met dit weerIk woon hier helemaal in het oosten....niks strand
Ik de hele dagquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou het echt net een kwartier uit in de zon zo.
Dat jij gister niet in je truitje pastequote:
quote:
Woonplaats: In ieders hart.quote:Ja, dat vroeg ik me laatst af, waar woon jij eigenlijk![]()
Ik paste er wel in hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij gister niet in je truitje paste![]()
Beetje nutteloos he, die fotoboek-link in je sig.quote:
Maar bestaat dat woord danquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Onderlaatst
Zo mooi als niksan dat zegt
Maar alleen voor de mensen uit het oosten dusquote:
Gister zie je dat je er niet in pastequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik paste er wel in hoor![]()
Het zag er alleen niet uit
Ik had hem toch aan. Dus paste iequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar bestaat dat woord dan?
[..]
Maar alleen voor de mensen uit het oosten dus
[..]
Gister zie je dat je er niet in paste!
Als niksan dat woord gebruikt, dan zal het toch wel bestaan?quote:
Nee, ik ben er voor iedereenquote:Maar alleen voor de mensen uit het oosten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |