Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is echt zó simpel, een beetje zitten en bellen
Daar ben ik echt goed in
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef Duiveltja het volgende:
Dan hier ook maar ff
[..]
Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,want dan neemt mijn sarcasme het over.
![]()
Ik werk er al dik 7 maandendus ik ben er wel aardig bedreven in.
Anders was ik al exit natuurlijk, callcenters zijn wat dat betreft keihard.
Ik ben nog geen mevrouw Niksan tegengekomen, wel een meneer Sukkel (geen grapje)quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:19 schreef niksan het volgende:
[..]Dus jou had ik onderlaatst aan de telefoon!
Nou als dit afgelopen is (is via school) ben ik ook van plan om bij een callcenter te gaan werken.. Ten eerste omdat dat het enige is waar ze me nog aannemenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:17 schreef Duiveltja het volgende:
Dan hier ook maar ff
[..]
Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,want dan neemt mijn sarcasme het over.
![]()
Ik werk er al dik 7 maandendus ik ben er wel aardig bedreven in.
Anders was ik al exit natuurlijk, callcenters zijn wat dat betreft keihard.
Kom je gezellie bij mij en Tania werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
*belt Tom_Tom-*![]()
[..]
Nou als dit afgelopen is (is via school) ben ik ook van plan om bij een callcenter te gaan werken.. Ten eerste omdat dat het enige is waar ze me nog aannemenen ik vind het best leuk, ben totaal over mn telefoonangst heen
Heel misschien jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kom je gezellie bij mij en Tania werkenDie gaat er heel misschien ook werken (weet ik nog niet
)
Ja joh, kom ik gezellig een paar keer in de week naar Utrecht om te werkenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kom je gezellie bij mij en Tania werkenDie gaat er heel misschien ook werken (weet ik nog niet
)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh, kom ik gezellig een paar keer in de week naar Utrecht om te werken
Hoe oud was jij ook al weer?quote:
Dealquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh, kom ik gezellig een paar keer in de week naar Utrecht om te werken
quote:
Gezelligquote:
22quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook al weer?
Hoi btw
[..]
Deal![]()
![]()
Waar wacht je op schatje?quote:
Dat telefoontje, of ging je iemand anders bellen?quote:
De kindertelefoon?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat telefoontje, of ging je iemand anders bellen?.
Alsof ik jou nog nooit gebeld hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat telefoontje, of ging je iemand anders bellen?.
Wil je me niet spreken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De telefoon is niet overgegaan hoor.
Eerder hulpeloze scholiertjes, die niks snappen van formuliertjesquote:
Ik had je nummer gedelete bij de scheiding.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De telefoon is niet overgegaan hoor.
Wie heeft de sauna gekregen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had je nummer gedelete bij de scheiding.
Ik gok Tom.quote:
Kindertjes in de 3e wereld zouden er een moord voor doen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat gok ik ook.
Maar ja. Ik wil nu niet in de sauna zitten.
Alles goed?quote:
Voor een sauna?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
Kindertjes in de 3e wereld zouden er een moord voor doen..
Ik ga wel vaak jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles goed?
Ga je nu elke dag naar het strand met dit mooie weer, of niet?
In de tuin hangen is ook "quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:01 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik ga wel vaak jaben ook al lekker bruin
maar vandaag ga ik niet, ben bij mn ouders en ga hier zo lekker in de tuin hangen
uh ja das vervelendquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de tuin hangen is ook "".
Je moet ook niet teveel doen met dit weerIk woon hier helemaal in het oosten....niks strand
Aha.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:13 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Staat een kamer leeg bij ons
Ik heb het nog niet eens geprobeerd, het is binnen al warm..quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou het echt net een kwartier uit in de zon zo.
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.quote:
Gefeliciteerd met het succes danquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.Dat had natuurlijk beter geweest als de docenten het doel van de scriptie en het idee erachter beter hadden begrepen maar ik klaag niet.
De presentatie had ik eigenlijk helemaal niet zo goed geoefend maar ik wist het wel allemaal te vertellen. Een unicum voor mij.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
[..]
nakende in de tuin liggen is bijna gevaarlijk warm
Idemquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:53 schreef BVO het volgende:
Ik ga weer de tuin in, morgen wéér tentamen..
Maar we hadden toch al besloten dat jij dat leren helemaal niet nodig hebt?quote:
Oh jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar we hadden toch al besloten dat jij dat leren helemaal niet nodig hebt?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
De leraren denken er anders over
Maar EIGENLIJK ga ik ook niet echt leren maar prachtig bruin worden![]()
of rood... heb jij after sun?quote:
Dan mag je mn rug insmeren ook.quote:
Hey Zhenarquote:
De verbrande delenquote:
Tuurlijkquote:
Goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had een 7! Voor het hele gebeuren met de scriptie en de presentatie enzow.Dat had natuurlijk beter geweest als de docenten het doel van de scriptie en het idee erachter beter hadden begrepen maar ik klaag niet.
De presentatie had ik eigenlijk helemaal niet zo goed geoefend maar ik wist het wel allemaal te vertellen. Een unicum voor mij.
Ja maar de treinen rijden niet hoor vanavondquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:36 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga denk ik flink brak zijn
Eerst personeelsfeestje (gratis zuipen), dan nog een nachtje doorhalen, dan nog morgen op school aanwezig zijn en dan die avond werken
Dan zou ik alsnog gaan, kan wel een slaapplekje regelen bij iemandquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar de treinen rijden niet hoor vanavond![]()
![]()
Ga je naar de Jam?!?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan zou ik alsnog gaan, kan wel een slaapplekje regelen bij iemand
Was dat vandaag???quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:59 schreef mark_03 het volgende:Afstudeeropdracht binnen
Was een goeie presentatie, zeer goed verslag en proces alleen verdediging was slecht
maar toch een 7,3
En nu VAKANTIE
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:59 schreef mark_03 het volgende:Afstudeeropdracht binnen
Was een goeie presentatie, zeer goed verslag en proces alleen verdediging was slecht
maar toch een 7,3
En nu VAKANTIE
Ja, dat was om 1 uurquote:
Het was gewoon een goeie presentatie, spontaan, grappig, vlot (dat waren de kritieken)quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
En hoe viel je grapje?!?
Hoezo was de verdediging slecht dan?![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het was gewoon een goeie presentatie, spontaan, grappig, vlot (dat waren de kritieken)
Kwam ineens iemand binnenlopen ...ik zo: he, je zou pas over 10 minuten komen als verassingsact
Dus dat konden ze ook wel waarderen bleek later
Maar ze stelden zulke kutvragen... van die vragen waarbij hij een halve zin zegt en jij die moet afmaken ... maarja, ik snapte steeds niet wat ie nou bedoelde. En het was HEEEEEET damn...
Maargoed hij is binnen
Ik dacht morgen lulquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat was om 1 uurFijn dat je ff voor me hebt geduimd
Nou, dat was i.e.g. de bedoelingquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht morgen lul
Maar dan heb je je stranddate
Wel ff insmeren hequote:Op donderdag 23 juni 2005 16:10 schreef ymme het volgende:
mark_03 ook jij van harte gefeliciteerd
Ik ga denk ik ook maar eens in de zon een boekie lezen
Kijken hoe lang ik het volhoudt in de zon
Met een ventilator is het best te doenquote:
En Jack Johnson in de MP3 speler helemaalquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met een ventilator is het best te doen
Dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En Jack Johnson in de MP3 speler helemaal
hey das een goeie tipquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met een ventilator is het best te doen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb mezelf op een Magnum getrakteerd.
dan heeft boepie pech, hij moet me maar een ijsje gunnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat durf ik niet, toetatoet, want dan denkt Bupa dat ik je aan het versieren ben..
Hey toet... ijsje?quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:26 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dan heeft boepie pech, hij moet me maar een ijsje gunnen![]()
Ja, leuk!quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey Zhenar
Zal ik je even bellen dan?
thnxquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat heb je dan wel slim uitgekiend..
*middelste geeft*.
Ah, je kent je plaats, Tomquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat durf ik niet, toetatoet, want dan denkt Bupa dat ik je aan het versieren ben..
hooooooiquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:48 schreef Dizer het volgende:
Hooi
Kom even gedag zeggen... ben al de hele dag in de tuin met de combinatie:
Factor 20
Ipod + Gavin Degraw en Pete Yorn muziek
Cola Light
Héééééérlijk als je 3 dagen vrij hebt van stage
quote:
ja das waarquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ach..je moet toch wát met dit weer, hè?
Inderdaad.....hier wordt het 34 gradenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:52 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja das waar
ik dacht dat het morgen minder warm zou worden....niet dus
wordt nog warmer![]()
en ik had me voorgenomen om morgen mn kamer schoon te gaan maken en op te ruimen enzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad.....hier wordt het 34 graden![]()
![]()
Jack Johnsonquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En Jack Johnson in de MP3 speler helemaal
Dan moet je dat maar een andere keer doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
en ik had me voorgenomen om morgen mn kamer schoon te gaan maken en op te ruimen enzoen ik moet boodschappen doen en en en
![]()
Gooi ze gewoon wegquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik moet straks folders lopen hoe kom ik daar nou onderuit
En daarna de schade betalenquote:
Toch niet de HoT ShiT variant he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:25 schreef ymme het volgende:
Ik heb net z'n rose t-shirt besteld met Fok! erop. Leuk he
Deze:quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:25 schreef ymme het volgende:
Ik heb net z'n rose t-shirt besteld met Fok! erop. Leuk he
quote:Voor de FOK!chick met stijl en een zonnig karakter. Met FOK!logo en zonnetje.
Die ja. Kan iedereen mijn herkennen als ik deze aan heb. Niet gaan schreeuwen he, als je me tegen komt in dit t-shirtquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze:
[[url=http://www.shirtshop.nl/xcart/image.php?productid=1329]afbeelding][/url]?
[..]
Weer eens wat anders dan een Daddy Cool-shirtquote:
Onderlaatstquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:19 schreef niksan het volgende:
[..]
Dus jou had ik onderlaatst aan de telefoon!
Ja, dat vroeg ik me laatst af, waar woon jij eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de tuin hangen is ook "".
Je moet ook niet teveel doen met dit weerIk woon hier helemaal in het oosten....niks strand
Ik de hele dagquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou het echt net een kwartier uit in de zon zo.
Dat jij gister niet in je truitje pastequote:
quote:
Woonplaats: In ieders hart.quote:Ja, dat vroeg ik me laatst af, waar woon jij eigenlijk![]()
Ik paste er wel in hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij gister niet in je truitje paste![]()
Beetje nutteloos he, die fotoboek-link in je sig.quote:
Maar bestaat dat woord danquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Onderlaatst
Zo mooi als niksan dat zegt
Maar alleen voor de mensen uit het oosten dusquote:
Gister zie je dat je er niet in pastequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik paste er wel in hoor![]()
Het zag er alleen niet uit
Ik had hem toch aan. Dus paste iequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar bestaat dat woord dan?
[..]
Maar alleen voor de mensen uit het oosten dus
[..]
Gister zie je dat je er niet in paste!
Als niksan dat woord gebruikt, dan zal het toch wel bestaan?quote:
Nee, ik ben er voor iedereenquote:Maar alleen voor de mensen uit het oosten dus
En ik ben nog niet bruin.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:44 schreef MissBliss het volgende:
De zon is weg.
Ja hee, ik kan mezelf ook wel in een XS hijsenquote:
Ik wou precies het tegenovergestelde zeggen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als niksan dat woord gebruikt, dan zal het toch wel bestaan?
niksan gaat toch niet zomaar woorden verzinnen ofzo!!! [afbeelding]
Voor mij hoeft het niet meerquote:Nee, ik ben er voor iedereen
Ja Tania, foto.quote:
Jij twijfelt aan de oprechtheid van niksan?!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou precies het tegenovergestelde zeggen..
Pfff, later zul je er spijt van krijgen!quote:Voor mij hoeft het niet meer.
MissBliss, hoor je datquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:50 schreef Bupatih het volgende:
En jij bent stom!
Ook als je er niet bent!
Ofzo!
Ik heb het tegen jou, Svenquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss, hoor je dat.De brutaliteit
MissBliss is lief
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss, hoor je dat.De brutaliteit
MissBliss is lief
Nee, juist praktisch... deze opent gelijk in een nieuw venster. Die andere niet en dat is irritantquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beetje nutteloos he, die fotoboek-link in je sig..
JA! Dat is zó irritantquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, juist praktisch... deze opent gelijk in een nieuw venster. Die andere niet en dat is irritant
Ik? Ik ben altijd lief.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:12 schreef ymme het volgende:
Als je hier even niet oplet, dan ben je het hele verhaal kwijt. Waar gaat het nu over? Volgens mij over niets ')
Ik had het wel door hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja...eigenlijk draait alles om mij, maar dat heeft nog niet iedereen door.
Gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig.
Een paar andere users die het niet doorhadden en het bleven ontkennen zitten nu nog steeds in een gesloten inrichting.
Dat zal wel toch?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:14 schreef toetatoet het volgende:
Ik ben der weer
ff douchen, kanik meteen zien of ik nog wat bruiner ben geworden
Hequote:
jawel ben wel bruin maar het gaat niet snel genoegquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zal wel toch?
Of heb je de hele middag in de schaduw gezeten?
*meldt.quote:
ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet NAAR JOU!!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
HeKreeg jij toestemming van je begeleider om het internet op te gaan!
Ga eens snel in je dwangbuis!
![]()
Kijk dan ook even naar de TT.. Ik zie geen Bupatih staan hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja...eigenlijk draait alles om mij, maar dat heeft nog niet iedereen door.
Gekken horen in een inrichting.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:54 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet ik luister niet NAAR JOU!!!!!!
Ik luister naar Jem
Beetje traag van begrip?quote:
Heeeeeeeel erg traag.quote:
Jullie zitten gewoon allemaal nog in de onwetendheid- en ontkenningsfase.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk dan ook even naar de TT.. Ik zie geen Bupatih staan hoor
tsssss wie kent Jem nou niet...ga je schamenquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gekken horen in een inrichting.![]()
Ik ken Jem niet
Ik ken wel Djem
of jij zit in een fase waarin je denkt dat je geweldig bent en das dus niet zoquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie zitten gewoon allemaal nog in de onwetendheid- en ontkenningsfase.
Hé, heb jij soms kritiek op mijn geweldige geweldigheidquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
of jij zit in een fase waarin je denkt dat je geweldig bent en das dus niet zo![]()
Dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
of jij zit in een fase waarin je denkt dat je geweldig bent en das dus niet zo![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jullie zitten gewoon allemaal nog in de onwetendheid- en ontkenningsfase.
Ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:58 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Zal wel weer over sex gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:12 schreef ymme het volgende:
Als je hier even niet oplet, dan ben je het hele verhaal kwijt. Waar gaat het nu over? Volgens mij over niets ')
of jij komt erachter dat jij fout zat....en dan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Ooit, ooit komen jullie er wel achter en hebben jullie er spijt van dat jullie mij niet gevolgd en geloofd hebben!
Hihiquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:13 schreef toetatoet het volgende:
[..]
of jij komt erachter dat jij fout zat....en dan?![]()
Dat zal mij nooit gebeuren, toetiequote:Op donderdag 23 juni 2005 19:13 schreef toetatoet het volgende:
[..]
of jij komt erachter dat jij fout zat....en dan?![]()
stoeltje....nu geef je aan dat je nog maar een klein jongetje bent en kleine jongetjes moeten nog veel lerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zal mij nooit gebeuren, toetie
Ik zit nooit fout.
Nou ja, alleen als ik scheef op mijn stoeltje zit
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:16 schreef toetatoet het volgende:
[..]
stoeltje....nu geef je aan dat je nog maar een klein jongetje bent en kleine jongetjes moeten nog veel leren
whahahahahaha, kleine jongetjes kunnen ook heel goed onzin vertellen...precies zoals jij het doetquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]Nietes.
Ik zit op een klein stoeltje, omdat ik mij niet per se hoog en superieur wil voelen, ten opzichte van de rest van het.....volk
Ik heb ook geen troon nodig.
Geef mij maar een stoeltje.
Hela, als ik iemand van jullie leeftijd zoek, ga ik wel naar het prehistorisch museum ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Tania18 het volgende:
Kunnen jullie wel, die kleine Bupatih pesten
Zoek iemand van je eigen leeftijd
nee is niet nodig. Hij voelt zich superieur dus dan moetie hier ook wel tegen kunnen denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Tania18 het volgende:
Kunnen jullie wel, die kleine Bupatih pesten
Zoek iemand van je eigen leeftijd
ik leef nog hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela, als ik iemand van jullie leeftijd zoek, ga ik wel naar het prehistorisch museum ofzo
Jammer dat jezelf de score bij houdtquote:
Ja, met zo weinig volgelingen moet je zelf maar de administratie bijhouden, hèquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jammer dat jezelf de score bij houdt
Ik pisquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Bupatih wordt gedisst [popcorn-smilie]
Je vergeet hem te verbeterenquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, met zo weinig volgelingen moet je zelf maar de administratie bijhouden, hè
Met jou stomme grappen,quote:
Nou zeg, probeer ik je te helpen is het weer niet goedquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela, als ik iemand van jullie leeftijd zoek, ga ik wel naar het prehistorisch museum ofzo
Mind your spelling!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met jou stomme grappen,
vraag je naar klappen. [afbeelding]
Begin dan ook niet over "klein jongetje" en "leeftijd"quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou zeg, probeer ik je te helpen is het weer niet goed![]()
Hé, waarom streep je "voor Boepie" door?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:21 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nee is niet nodig. Hij voelt zich superieur dus dan moetie hier ook wel tegen kunnen denk ikvoor Boepie
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Bupatih wordt gedisst [popcorn-smilie]
Lees fit nog maar eens door Mark.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jammer dat jezelf de score bij houdt
quote:Aan elkaar of los
Sommige woorden moeten aan elkaar worden geschreven. Andere moeten los van elkaar worden geschreven.
Voorbeelden
Vervang: arrenmoede
Door: arren moede
Vervang: hedentendage
Door: heden ten dage
Vervang: te gelijker tijd
Door: tegelijkertijd
Advies
Deze foutenklasse maakt duidelijk welke woorden los van elkaar moeten worden geschreven ("arren moede", "heden ten dage") en welke woorden juist wel aan elkaar moeten worden geschreven ("tegelijkertijd", "toentertijd").
Dat deed ik expres, zodat jij mij kon verbeteren en jij je imago kon opvijzelen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mind your spelling!
Dit is een kwelling
Dude, je typt de laatste tijd wel vaker verkeerd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat deed ik expres, zodat jij mij kon verbeteren en jij je imago kon opvijzelen. [img]http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/c/14.gif[/imh]
Djeeeeeeez, anders quote je wat langzamerquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, je typt de laatste tijd wel vaker verkeerd.
Wat is er gaande, Svennie?
Idd, beetje de leukste user van SHO uitschelden voor dinosaurusquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou zeg, probeer ik je te helpen is het weer niet goed![]()
En niet alleen haar, maar iedereen van haar leeftijd en ouder.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, beetje de leukste user van SHO uitschelden voor dinosaurus![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, beetje de leukste user van SHO uitschelden voor dinosaurus![]()
Niet eens de moeite nemen om in zijn profiel te kijken.quote:
Ze is wel erg lui heh?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet eens de moeite nemen om in zijn profiel te kijken.
Wie zet dat dan ook in z'n profielquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze is wel erg lui heh?![]()
Hij is 21, Tanja. Zo moeilijk is het niet.
Dus ik ben indirect ook beledigd?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En niet alleen haar, maar iedereen van haar leeftijd en ouder.![]()
O ja, jij bent ouderquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus ik ben indirect ook beledigd?
Bupa
Waarom quote je me nou voordat ik m'n post geedit heb omdat ik er na anderhalf jaar pas achterkom dat je Tania met een i schrijft en niet met een j?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie zet dat dan ook in z'n profiel![]()
![]()
Maar oke, weer iemand die jonger is![]()
Wacht maar tot je 40 bent, MB....Wacht maar tot je 40 bent...quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus ik ben indirect ook beledigd?
Bupa
Lekker dan LeBoldquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom quote je me nou voordat ik m'n post geedit heb omdat ik er na anderhalf jaar pas achterkom dat je Tania met een i schrijft en niet met een j?
Kan ik er wat aan doen dat jouw ouders niet wisten hoe je Tanja schrijft.quote:
Ja dát gaat mooi niet meer door he?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 40 bent, MB....Wacht maar tot je 40 bent... [afbeelding]
Ik ben niet eens de oudste hierquote:
Johquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie zet dat dan ook in z'n profiel![]()
![]()
Maar oke, weer iemand die jonger is![]()
Anders negeer jij mij ff lekkerquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Tania is tof, MissBliss is tof, Bupatih is tof, mark_03 is tof en de rest is ook tof.
Hopla, vrede op aarde.
Wie?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef mark_03 het volgende:
Wie is de oudste hier dan? Chrissie toch?
Van de dames wel iig.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef mark_03 het volgende:
Wie is de oudste hier dan? Chrissie toch?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Tania is tof, MissBliss is tof, Bupatih is tof + de rest is ook tof.
Hopla, vrede op aarde.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders negeer jij mij ff lekker
Jij zat bij de rest hoor.quote:
Jaja, de restquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zat bij de rest hoor. [afbeelding]
Sexnaam?quote:
Nee, ik bedoel die vraag op de vorige pagina.quote:
Te veel Christine van der Horst gezien ?quote:
Misschien, maar die komt hier nooit meer.quote:
Een sexnaam ja dat is er.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:12 schreef LeBeau het volgende:
Is er zo iets als een sexnaam? Volgens mij is dit de eerste keer dat ik van zoiets hoor.
Jawel!quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien, maar die komt hier nooit meer.
Nee Christine heeft het gewoon druk met school enzo volgens mij,quote:
Je bent in ieder geval jonger dan ik, dus wees gerust.quote:
Dat scheelt weerquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval jonger dan ik, dus wees gerust.
Dizer is gelukkig dan weer ouder dan dat ik ben, dat heb ik alvast maar even uitgezocht voordat ik me oud ga voelen.
Nee, Christine dus ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:22 schreef MissBliss het volgende:En misschien Auticia maar die komt hier nooit meer
Christine was hier pas nogquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, Christine dus ook niet :d :
(![]()
..........
![]()
![]()
Hahahahahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahaha, omdat wij tof zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, waarom quote iedereen zo frickin' snel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) :R :R :R LR :R
Ja, dat zei ik ook alquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahaha, omdat wei tov zein
Je had er laatst al éénquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben de youngster![]()
Wanneer krijg ik trouwens eens een NT?![]()
Het zijn die twee dames die dat doen, Tania en MissBliss! Je doet iets fout, wilt het editen maar voordat je het weet zitten ze al bovenop je en wordt je geconfronteerd met je fouten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, waarom quote iedereen zo frickin' snel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) :R :R :R LR :R
Doe eens niet mijn quote verneukenquote:
ja een slijmtopic van BVO zodat ik op hem zou stemmenquote:
Bupa heeft er ook een handje van.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zijn die twee dames die dat doen, Tania en MissBliss! Je doet iets fout, wilt het editen maar voordat je het weet zitten ze al bovenop je en wordt je geconfronteerd met je fouten.
Whihihiquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doe eens niet mijn quote verneuken
Neequote:
Geilquote:
* meldtquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:05 schreef mark_03 het volgende:
Wie is de oudste hier dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |