Hé, waarom streep je "voor Boepie" door?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:21 schreef toetatoet het volgende:
[..]
nee is niet nodig. Hij voelt zich superieur dus dan moetie hier ook wel tegen kunnen denk ikvoor Boepie
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Bupatih wordt gedisst [popcorn-smilie]
Lees fit nog maar eens door Mark.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jammer dat jezelf de score bij houdt
quote:Aan elkaar of los
Sommige woorden moeten aan elkaar worden geschreven. Andere moeten los van elkaar worden geschreven.
Voorbeelden
Vervang: arrenmoede
Door: arren moede
Vervang: hedentendage
Door: heden ten dage
Vervang: te gelijker tijd
Door: tegelijkertijd
Advies
Deze foutenklasse maakt duidelijk welke woorden los van elkaar moeten worden geschreven ("arren moede", "heden ten dage") en welke woorden juist wel aan elkaar moeten worden geschreven ("tegelijkertijd", "toentertijd").
Dat deed ik expres, zodat jij mij kon verbeteren en jij je imago kon opvijzelen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mind your spelling!
Dit is een kwelling
Dude, je typt de laatste tijd wel vaker verkeerd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat deed ik expres, zodat jij mij kon verbeteren en jij je imago kon opvijzelen. [img]http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/c/14.gif[/imh]
Djeeeeeeez, anders quote je wat langzamerquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, je typt de laatste tijd wel vaker verkeerd.
Wat is er gaande, Svennie?
Idd, beetje de leukste user van SHO uitschelden voor dinosaurusquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou zeg, probeer ik je te helpen is het weer niet goed![]()
En niet alleen haar, maar iedereen van haar leeftijd en ouder.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, beetje de leukste user van SHO uitschelden voor dinosaurus![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, beetje de leukste user van SHO uitschelden voor dinosaurus![]()
Niet eens de moeite nemen om in zijn profiel te kijken.quote:
Ze is wel erg lui heh?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet eens de moeite nemen om in zijn profiel te kijken.
Wie zet dat dan ook in z'n profielquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze is wel erg lui heh?![]()
Hij is 21, Tanja. Zo moeilijk is het niet.
Dus ik ben indirect ook beledigd?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En niet alleen haar, maar iedereen van haar leeftijd en ouder.![]()
O ja, jij bent ouderquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus ik ben indirect ook beledigd?
Bupa
Waarom quote je me nou voordat ik m'n post geedit heb omdat ik er na anderhalf jaar pas achterkom dat je Tania met een i schrijft en niet met een j?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie zet dat dan ook in z'n profiel![]()
![]()
Maar oke, weer iemand die jonger is![]()
Wacht maar tot je 40 bent, MB....Wacht maar tot je 40 bent...quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus ik ben indirect ook beledigd?
Bupa
Lekker dan LeBoldquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom quote je me nou voordat ik m'n post geedit heb omdat ik er na anderhalf jaar pas achterkom dat je Tania met een i schrijft en niet met een j?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |