Wie haalt het 13e seizoen... en wie niet?quote:Like sand through the hourglass.
So are the last days of their lives.
jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
Jullie hebben liever dat Wup terug hier komt posten, dan dat Victor terug komt in ONM?!?!?!
Overgewaardeerd huppelkutje dat hier wel eens postte.quote:
Een onbeduidend dingetje dat hier vroeger wat caps plaatste ....quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
Overgewaardeerd huppelkutje dat hier wel eens postte.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een onbeduidend dingetje dat hier vroeger wat caps plaatste ....
Ze is gehersenspoeld door de Days of our Lives sekte.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:39 schreef Rodney1988 het volgende:
Waarom post wup nooit meer dan ??
precies... Ron Raven is er niks bij....quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze is gehersenspoeld door de Days of our Lives sekte.![]()
Het onderzoek naar elektrostimulatie is dankzij Chris inmiddels zo ver gevorderd dat Victor weer helemaal de oude wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:45 schreef Rodney1988 het volgende:
oke:S , maar denken jullie dat Victor weer helemaal genezen is ? Komt hij misschien het AZB redden
van de ondergang
dat laatste uiteraard, en daarnaast komt hij Renée natuurlijk van d'r geheugenverlies verlossenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:45 schreef Rodney1988 het volgende:
maar denken jullie dat Victor weer helemaal genezen is ? Komt hij misschien het AZB reddenvan de ondergang
Precies, en Wup wordt niet gemist.quote:
De geruchten zijn waar. Ik bedenk me opeens dat Hillard 'de wandelende abortuskliniek' Kroon wel eens op haar pad zou kunnen komen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:55 schreef Rodney1988 het volgende:
Er gaan ook geruchten dat Tanja Jess terug komtrenee reageerde in der coma ook goed op Marjolein dus...
Je bent je logo vergeten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Opwarmertje....
[afbeelding]
lokkertje...
[afbeelding]
lipglossje....
oeeehh, good thinking!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Hillard 'de wandelende abortuskliniek' Kroon wel eens op haar pad zou kunnen komen.![]()
Sven, waarom ben je vandaag zo vermoeiend....?? zoek je ruzie ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Je bent je logo vergeten.
Ik zoek geen ruzie, begin me de laatste tijd alleen steeds meer aan je te ergeren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sven, waarom ben je vandaag zo vermoeiend....?? zoek je ruzie ofzo
en ja, ik heb je PI gezien...
goh dat had ik nog niet door ofzo.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
Ik zoek geen ruzie, begin me de laatste tijd alleen steeds meer aan je te ergeren.
Er komt nog een week. Op 1 juli a.s. is er de cliff.quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
lalala it's my party.......
* Wup] dankt Iwan & Babetje voor dit geweldige jaardagscadeau
[me=Wup] is ernstig trots op de stoerst mogelijke fok fanclub[/me
LOL @ TT + OP
rondje van Wup & proost
en wat ONM betreft, heb ik me nou een week vergist?
ik dacht dat er nog een week te gaan was.... * bloos *
nou ja dan heb ik in elk geval vrijdag de zomercliff nog....
quote:Update Woensdag 22 Juni 2005
Shirina is woedend van verdriet. Daan maakt haar duidelijk dat hij graag de laatste paar weken van het leven wil genieten. Hij komt voor de laatste paar weken van zijn leven in het pakhuis wonen. Hij wil binnenkort graag afscheid nemen van zijn vrienden. Hij vraagt de hulp van Shirina.
Yvonne krijgt een enorm goede aanbieding van een vader van een patient van het ziekenhuis. Hij zoekt namelijk een bazin voor de kantine van zijn telecom bedrijf. Net op het moment dat het een officieler gesprek wordt, wordt Yvonne gebeld. Als ze terugkomt is de man weg. Ze zoekt de gegevens van de man in het ziekenhuis, maar wordt door de bewaking opgepakt en naar Bettina gestuurd. Bettina geeft Yvonne maar al te graag het telefoonnummer van de man. Zo staat ze misschien weer een streepje in de plus bij Yvonne.
Joost waarschuwt Chris voor Julia. Voor Julia is het huwelijk zakelijk, maar is dat voor Chris ook zo?
Renee kan er niet meer tegen om continu op haar tenen te moeten lopen als Joyce er is. Ze is het zat en stuurt Joyce het huis uit.
Vooruitblik op Donderdag 23 Juni 2005
Mannen zijn zo voorspelbaar: na een vrijpartij kan Julia van alles van Chris gedaan krijgen. Niels begint met zijn wraakplan. De limiet is bereikt tussen hulpbehoevende Renee en opdringerige Joyce. Bettina doet een uiterste poging om haar kleinzoon nog een laatste keer te zien.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 23 juni 2005 03:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat Jip ook een zoon van Yvonne is?
Jij jarig????quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:25 schreef Wup het volgende:
lalala it's my party.......
* Wup] dankt Iwan & Babetje voor dit geweldige jaardagscadeau
[me=Wup] is ernstig trots op de stoerst mogelijke fok fanclub[/me
LOL @ TT + OP
rondje van Wup & proost
en wat ONM betreft, heb ik me nou een week vergist?
ik dacht dat er nog een week te gaan was.... * bloos *
nou ja dan heb ik in elk geval vrijdag de zomercliff nog....
Ze kent die man geen eensquote:Op donderdag 23 juni 2005 03:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik de enige hier die denkt dat Jip ook een zoon van Yvonne is?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef Taurus het volgende:
Wat ik trouwens knap vind, is dat ik me helemaal niet meer stoor aan het accent van YvonAan 't begin dacht ik echt 'wat is dit nou weer' maar nu klinkt 't best 'n beetje reeel..
Het accent is dan ook grotendeels verdwenen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef Taurus het volgende:
Wat ik trouwens knap vind, is dat ik me helemaal niet meer stoor aan het accent van YvonAan 't begin dacht ik echt 'wat is dit nou weer' maar nu klinkt 't best 'n beetje reeel..
Waarom is ze dan zo met die twee begaan? Alsof ze vader en kind al jaren kent, ofzo.....quote:
Mevrouw Janssen was ook heel erg begaan met 'Lars'.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is om de een of andere reden te veel met die twee begaan.
Ja, maar die rimpeltaart was niet goed snik......quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Mevrouw Janssen was ook heel erg begaan met 'Lars'.![]()
Men wilde een breder publiek bereiken. Misschien komt Ariel, ook aardig breed, nog terug?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Rodney1988 het volgende:
Dat ONM zulke domme personages verzint ken k niet begrijpen
Over de doden niets dan goeds.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:20 schreef Rodney1988 het volgende:
Dat ONM zulke domme personages verzint ken k niet begrijpen
Hoe zou het eigelijk met ons Texels Herderinnetje zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Men wilde een breder publiek bereiken. Misschien komt Ariel, ook aardig breed, nog terug?
2 Joyce-en in huis schept alleen maar verwarring.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:30 schreef DeTolk het volgende:
Wie heeft er nog een zolderkamer voor Joyce?
Zal Hiily nu naar Brussel gaan?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
2 Joyce-en in huis schept alleen maar verwarring.![]()
Van Dash 3-In-1 weet ik het niet, maar waarschijnlijk is ze uit haar voegen gebarsten. Haar vriendin maakt reclame voor schijtpapier.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:29 schreef DeTolk het volgende:
Hoe zou het eigelijk met ons Texels Herderinnetje zijn?
Die tienermoeder? Die toen hitsig werd van Bramquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Haar vriendin maakt reclame voor schijtpapier.
Nee, niet die van de tietenmoederlijn. Ik bedoel die andere muts van Tessel: Evelien.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:51 schreef DeTolk het volgende:
Die tienermoeder? Die toen hitsig werd van Bram
OOOhh..quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, niet die van de tietenmoederlijn. Ik bedoel die andere muts van Tessel: Evelien.
Ik moet die Hillard gaan ombrengen! Mijn Iris flik je zoiets niet. De wikser!quote:
Ik vind Yvonne nog veel dwazer dan Nix. Bij de eerste de beste scheet die ze laat gaat Bettina terug naar de kinderbescherming en dan begint het circus opnieuw.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef Niels-83 het volgende:
Hé Svenseo, geen ruzie maken hier hč... Wat een dwaas die Marnix!
Nou dat vond ik gisteren dus absoluut niet, met dat gesprek met die man met zoontje.. Nog duidelijk 'n accent.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het accent is dan ook grotendeels verdwenen.![]()
Bettina heeft volgende week wel andere dingen aan haar hoofd... het voortbestaan van het AZB, om maar eens iets te noemen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind Yvonne nog veel dwazer dan Nix. Bij de eerste de beste scheet die ze laat gaat Bettina terug naar de kinderbescherming en dan begint het circus opnieuw.
Ja, denk je nou echt dat het AZB moet sluiten? Dat is geschreven vanuit het oogpunt dat niemand ONM zou overnemen. Straks bij BNN blijft 't Trix gewoon bestaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Bettina heeft volgende week wel andere dingen aan haar hoofd... het voortbestaan van het AZB, om maar eens iets te noemen.![]()
Ze gaan er toch geen kinderziekenhuis van maken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, denk je nou echt dat het AZB moet sluiten? Dat is geschreven vanuit het oogpunt dat niemand ONM zou overnemen. Straks bij BNN blijft 't Trix gewoon bestaan.
quote:Yvonne niet uit ONM...
Voor degene die het nog niet wisten, dit is niet de laatste keer dat Yvonne Hulst in ONM te zien was.
Sabine Koning (o.a. bekend uit GTST) zal nog een poosje (of langer) de rol van Yvonne Hulst vertolken.
BRON: allaboutonm.web-log.nl
Wanneer gaan we naar dat boerderijtje van wijlen mw Jansen... Neem ik wel een bijl mee.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik moet die Hillard gaan ombrengen! Mijn Iris flik je zoiets niet. De wikser!![]()
![]()
Bij nader inzien mag jij met dat bijltje hakken. Ik neem Iris wel (voor mijn rekening).quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:23 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer gaan we naar dat boerderijtje van wijlen mw Jansen... Neem ik wel een bijl mee.
Ik ben benieuwd wat ie met 'r gaat doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bij nader inzien mag jij met dat bijltje hakken. Ik neem Iris wel (voor mijn rekening).
Hij laat 'r paaldansen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
* weet_ik_veel mompelt iets van paal.
Hoe weet jij dat?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
* weet_ik_veel mompelt iets van paal.
quote:DUIDELIJKHEID OVER BNN
Ik heb het even gechecked bij de acteurs zelf, omdat er dus allerlei geruchten gingen dat BNN eerst een aantal weken zou gaan herhalen, maar dat is dus niet het geval.
Vanaf 15 augustus zijn er dus hele NIEUWE afleveringen van ONM te zien. Beetje een rotdatum, maar het is dus wel zo. Ik ben dan gelukkig al terug van vakantie, maar veel van jullie niet.
Dus dat wilde ik even melden, omdat veel mensen dit dus wilde weten. BNN gaat helemaal niet herhalen omdat de rechten van de afleveringen die nu worden gemaakt bij Yorin liggen. Eigenlijk heel logisch.
BRON: ONM Forum Yorin
Ik denk dat Hiilard een masker van Niels ophad en zo bij de balie Iris opwachttequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:58 schreef Rodney1988 het volgende:
Hoe heeft die haar mee gekregen?? Ze gaat niet uit zich zelf mee.. en die domme belgen hebben zeker niks gezien?
wat 't ook was, 't was slap dat ze 't niet lieten zien...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:09 schreef DeTolk het volgende:
Ik denk dat Hiilard een masker van Niels ophad en zo bij de balie Iris opwachtte![]()
Komt ze nu in dezelfde ruimte te zitten als Renee destijds (in het begin van ONM) ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat 't ook was, 't was slap dat ze 't niet lieten zien...
alsof de schrijvers 't zelf ook niet meer wisten en dus maar gewoon oversloegen.....
de kelder??? zou wel lekker origineel zijn, na Renée heeft Bobby daar ook al 'n tijdje gezetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:13 schreef DeTolk het volgende:
Komt ze nu in dezelfde ruimte te zitten als Renee destijds (in het begin van ONM) ?
Hillard en Iris zullen hun intrek wel nemen in het Franse/Italiaanse/Engelse vakantiehuisje van mevrouw Janssen. Het zou wel grappig zijn als dit het einde van de verhaallijn zou zijn. Volgend seizoen vergeten de schrijvers gewoon dat Iris ooit bestaan heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:13 schreef DeTolk het volgende:
Komt ze nu in dezelfde ruimte te zitten als Renée destijds (in het begin van ONM) ?
Komen ze over 2 jaar terug als gelukkig gezinnetje met 3 kinderen, Iris helemaal gebrainwashedquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hillard en Iris zullen hun intrek wel nemen in het Franse/Italiaanse/Engelse vakantiehuisje van mevrouw Janssen. Het zou wel grappig zijn als dit het einde van de verhaallijn zou zijn. Volgend seizoen vergeten de schrijvers gewoon dat Iris ooit bestaan heeft.
Dan moet hij wel uitkijken waar hij z'n hobbymesjes 'opbergt'.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:50 schreef DeTolk het volgende:
Komen ze over 2 jaar terug als gelukkig gezinnetje met 3 kinderen, Iris helemaal gebrainwashed![]()
Slagaderlijke bloeding op een plek waar de ader dun onder de huid ligt? Net als in de hals en de pols! Je kunt iemand de hals doorsnijden met een pieperjasser.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:17 schreef Rodney1988 het volgende:
Uhm, wat k niet begrijp, dat mesje was maar 1 cm groot, waar die claire mee had neergestoken, hoe kan ze in godsnaam inwendige bloedingen daarvan krijgen ?
I do!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:30 schreef DeTolk het volgende:
Wie heeft er nog een zolderkamer voor Joyce?
Hoezo dwaas? Vond hem gister voor het eerst wel lief....quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:10 schreef Niels-83 het volgende:
Hé Svenseo, geen ruzie maken hier hč... Wat een dwaas die Marnix!
Hij moet toch wel desperaat zijn als hij die ouwe graftak terug wil.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hoezo dwaas? Vond hem gister voor het eerst wel lief....
Hier reageer ik niet eens meer op....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij moet toch wel desperaat zijn als hij die ouwe graftak terug wil.
En dan ploft ie zelfs een keer naar beneden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:59 schreef haagse_elfje het volgende:
joost is zo dik dat ze hem met zijn tweeën naar boven moeten hijsen
Jouw schrijFen is anders ook niet beter.......quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:05 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja idd vorige week zeiden ze nog rozenstraat , waar zijn die schijfers mee bezig zeg
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:44 schreef Rodney1988 het volgende:
haha sorry ik zou geen afkortingen gebruiken als je dat soms bedoelt.
Helemaal mee eens. Straks bij BNN / NMO krijgen we dit soort problemen nog meer. Dan moet Elif een hoofddoek gaan dragen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
gelukkig, Hillard was best weer grappig vandaag, ik was al bijna bang dat ie 't verleerd was...
dat lijk ook gewoon zo achterlaten enzo.....
Ilyas is de dufste soap[d]rol ever...... je zal er zo één hebben............
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:12 schreef BVO het volgende:
Dat Moslimgezeik komt me nu al de strot uit.
Omdat de DVN's en de woutenvanniks nooit in de kelders komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:42 schreef Rodney1988 het volgende:
Waarom houden ze mensen altijd bij ONM gegijzeld in kelders???
Ja door Fred Spijkerman (stalker #1 van Iris)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:29 schreef Rodney1988 het volgende:
Is dat iris die geslagen word?
Samen met dat piiiiiiiieeeep! - wijf!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
Ja door Fred Spijkerman (stalker #1 van Iris)
Die zit nu in die vreselijk irritante Mora-reclame.
quote:EINDELIJK WORD IK DE BRUID
AMSTERDAM - Over drie weken is het zover. Dan beloven Jasmine Sendar en sportschoolmanager Rutger elkaar eeuwige trouw. Twee bruidsdames, een bloemenmeisje, een jurk van Mary Borsato en een knalfeest in een romantisch kasteeltje in Harderwijk zorgen ervoor dat het sprookje van de Onderweg naar Morgen-actrice bewaarheid wordt. "Het verhaal van Assepoester loopt als een rode draad door mijn leven. Nu mag ik eindelijk naar het bal..."
In een kort spijkerrokje en het haar in een strakke staart loopt Jasmine (27) bijna huppelend het terras van Joffers in Amsterdam-Zuid op. Alsof ze net de loterij heeft gewonnen glimlacht ze stralend naar alle in de brandende zon lunchende aanwezigen. Ik krijg drie zoenen. Ze ploft neer en graait naar haar mobieltje.
"Voordat we gaan kletsen", begint ze enthousiast, "moet ik je eerst m'n trouwschoenen laten zien. Die zijn namelijk hélemaal geweldig. Kijk, ik heb er een foto van gemaakt..." Met een vragende blik: " Zijn ze niet super? Ennuh", grijnst ze ondeugend, "custom-made hč. Het is mijn enige financiële uitspatting voor de bruiloft." Ze heft haar in roze slippertjes gestoken voeten omhoog. "Ik heb nogal brede voeten en ik wist dat ze bij Jans design bruidsschoentjes op maat laten maken in Hongkong. Nadat ik mijn voeten al geweld had aangedaan in een zestal paar confectieschoenen, besloot ik ervoor te gaan." Wegdromend: " Het moet gewoon zo zijn. Want vond Assepoester haar droomprins uiteindelijk ook niet doordat zij de enige was die het schoentje perfect paste?"
Wat heb je toch met dat sprookje? Jasmine kijkt om zich heen en dempt haar stemgeluid. "Net als de meeste kinderen ben ik opgegroeid met sprookjes. Met dit verschil, dat ik er misschien wel meer dan gemiddeld per se in wilde blijven geloven." Haar keel schrapend: "Op school in Dordrecht werd ik als jong meisje behoorlijk gepest vanwege mijn donkere huidskleur. Vreselijk vond ik dat. Ik was dan ook dolblij als ik 's middags weer naar huis kon. Dan vluchtte ik in mijn eigen droomwereld, waarin ik als prachtige prinses de hoofdrol speelde."
BRON: rtlnl.web-log.nl
quote:ANNEMIEKE VOLLEDIG GENEZEN!
Een paar weken geleden is Annemieke Verdoorn tijdens het paardrijden gevallen en liep daardoor een scheur in haar bekken op.
Ze was daardoor ook afwezig tijdens het moordweekend en tijdens een aantal draaidagen.
Janet van AAONM sprak Annemieke afgelopen maandag en het ging gelukkig weer helemaal goed met haar en ze was dus weer aan het werk.
Het is dus NIET zo dat Annemieke ONM gaat verlaten, maar wegens dit ongelukje was ze niet bij het moordweekend.
BRON: allaboutonm.web-log.nl
Kan die irritante spam weg?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ff wat site's :
OVERBODIGE SPAM!
Nee, ouwe knarretjes en spam zijn niet toegestaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:23 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ehmmmm, mag ik daar even over nadenken??
Dus Bettina is hier niet welkom?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, ouwe knarretjes en spam zijn niet toegestaan.
quote:AFSCHEID OUDE GARDE 'ONM'?
Soapvision kreeg enige dagen geleden een anonieme mail waarin werd beweerd dat zowel Pamela Teves (Bettina) en Frits Jansma (barman JP) zouden zijn ontslagen bij 'ONM' vanwege de nieuwe verjongingsplannen van BNN.
Volgens de afzender komt deze info uit de eerste hand.
Bettina is niet Oud Knarretje, maar Oud Tangetje.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dus Bettina is hier niet welkom?![]()
Waarschijnlijk zet de NMO een imam op de stoel van Bettina en ook eentje in de DOK, het theehuisje.quote:
Zou kunnen. Een ONM-seizoen kostte Yorin ongeveer 7 miljoen euro. Voor BNN maar iets meer dan 4 miljoen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:04 schreef Rodney1988 het volgende:
BNN wil natuurlijk allemaal tieners in die soap de kosten mindermisschien kunnen ze dan per jaar een miljoen minderen .
Je kunt op je klompen aanvoelen dat we dit gat van 3 miljoen gaan zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zou kunnen. Een ONM-seizoen kostte Yorin ongeveer 7 miljoen euro. Voor BNN maar iets meer dan 4 miljoen.
Ach, als het een lekker wijf is .......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Je kunt op je klompen aanvoelen dat we dit gat van 3 miljoen gaan zien.![]()
Alsof het nóg slechter kan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je kunt op je klompen aanvoelen dat we dit gat van 3 miljoen gaan zien.![]()
Ja hoor, dat kan...quote:Op zondag 26 juni 2005 03:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof het nóg slechter kan.
[/Wup/babette21]
Nou, dat is ook jammerquote:Op zondag 26 juni 2005 16:09 schreef Rodney1988 het volgende:
precies het zelfde alleen de wcpotten collectie van Nol was er niet meer
Nol en Riet hadden toch groen bloemetjesbehang?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:09 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja en die huiskamer van mevrouw jansen is de kamer geweest van Nol en Riet Brouwer van SAMSAM, precies het zelfde alleen de wcpotten collectie van Nol was er niet meer
Dat dacht ik al, ik wilde alleen weten of Nol en Riet geen andere kleur behang hadden..quote:Op zondag 26 juni 2005 17:32 schreef Rodney1988 het volgende:
Dat hebben ze waarschijnlijk veranderd, maar het gaat om het decor, dat is precies het zelfde alleen de deur naar de slaapkamer van nol en riet zie je niet. maar het lijkt er verdacht veel op.
Je merkt dat de schrijvers in principe naar een einde toewerkten.quote:Op zondag 26 juni 2005 19:58 schreef soapie het volgende:
Zo, ben weer terug na een computer-crash. Wat een drama is dat toch altijd!!!!![]()
Maar ontopic:
Er is me weinig boeiends bij gebleven. Hilly natuurlijk met de moord op Mevr. Jansen. "Helemaal geen slechte eindtijd". Was natuurlijk super!! Maar verder.....
Ik vond het meer op de woonkamer van de Dobbelsteentjes (Zeg 'ns Aaa) lijken.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:09 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja en die huiskamer van mevrouw jansen is de kamer geweest van Nol en Riet Brouwer van SAMSAM, precies het zelfde alleen de wcpotten collectie van Nol was er niet meer
Ze zijn in ieder geval allemaal uit het jaar ruk!!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het meer op de woonkamer van de Dobbelsteentjes (Zeg 'ns Aaa) lijken.
Wat had je dan verwacht? Rimpeltaartje leefde nog in de jaren '50. Als ze een moderne kamer had, kon ze niet met de lichtdimmer omgaan, zie hoofdstuk "GSM".quote:Op zondag 26 juni 2005 21:49 schreef soapie het volgende:
Ze zijn in ieder geval allemaal uit het jaar ruk!!!!![]()
Er valt niks in te pakken, want ze blijven gewoon in studio Aalsmeer zitten.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:57 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja nog even een paar weken een oud decor pakken , en dan alles inpakken en aan BNN geven.
Jawel, Joost kreeg een stijve van wat ie zag in de tuin van Ron, en zit nu vast in de muur.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:12 schreef pberends het volgende:
Wat was dit voor weekendcliff? Helemaal geen cliff dus weer.
quote:
Ja ik weet dat ze niet verhuizen, ik zei het een beetje verkeerd ik bedoelde eigenlijk , dat Yorin denkt laat BNN dat oude decor maar mee kopen ofzo ... ik weet eigenlijk niet meer wat ik bedoelde hahaquote:Op zondag 26 juni 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er valt niks in te pakken, want ze blijven gewoon in studio Aalsmeer zitten.
Qua decor zal er ook niet zo gek veel veranderen. Misschien dat ze Jim vervangen door een poster van Ali B (allochtoon en ligt goed bij de nieuwe doelgroep).
Yorin heeft weinig te vertellen over de recycling van oude Endemol decors.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:58 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja ik weet dat ze niet verhuizen, ik zei het een beetje verkeerd ik bedoelde eigenlijk , dat Yorin denkt laat BNN dat oude decor maar mee kopen ofzo ... ik weet eigenlijk niet meer wat ik bedoelde haha![]()
Zeiken over de cliffs van een Yorin programma is een beetje water naar de zee dragen.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:16 schreef pberends het volgende:.
Ja, lekker meteen weer zeiken op de cliffs.
tik tok tik tokquote:
hoor ik zee moet ik gelijk weer aan Niels denken...wat had hij een waardig afscheid kunnen hebben.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zeiken over de cliffs van een Yorin programma is een beetje water naar de zee dragen.![]()
En dan blijkt op 15 augustus dat Joyce alles gedroomd heeft.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:10 schreef haagse_elfje het volgende:
tik tok tik tok
ik kan niet wachten totdat ik victor weer terug zie
quote:Op maandag 27 juni 2005 16:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En dan blijkt op 15 augustus dat Joyce alles gedroomd heeft.
Zou wel een leuke stunt zijn....quote:Op maandag 27 juni 2005 16:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ik dacht dat Jennifer Hoffman in 'n advocatenserie op ned.1 ging spelen??quote:Op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Zag ik Dennis Overeem net voorbij komen op de najaarspresentatie van Talpa?! Hij zit geloof ik samen met Jennifer Hoffman, Ellemijn Veldhuijzen van Zanten, Cees Geel en John Kraaijkamp Jr. in de dagelijkse comedy 'Voor Elkaar', van de hand van Ger Apeldoorn en Harm Edens.
we hadden 't er net over in SC..... ze gaat lekker, onze Evaquote:Eva Duijvesteijn heeft in de nieuwe politieserie 'Parels en Zwijnen' Ruben Lürsen, Mike Libanon, Hans Dagelet en Hans Croiset als tegenspelers.
dat zou echt een mega stunt zijnquote:Op maandag 27 juni 2005 16:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De vorige cliff was goed, want toen werd Iris geďntroduceerd.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
Dan zouden ze de cliff nog slechter hebben afgewerkt dan vorig jaar. Wat een blamage was dat zeg..
Alles vanaf aflevering 1?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toen was het nog die andere Joycequote:Op maandag 27 juni 2005 18:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, Joyce blijkt een lekker jong ding te zijn.
Marjolein Keuning was veel leuker dan die ouwe uitgescheten versteende formaldehydeknol die we nu hebben.quote:
Ik vind Marjolein Keuning maar een irritant en overdreven mens!!!!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Marjolein Keuning was veel leuker dan die ouwe uitgescheten versteende formaldehydeknol die we nu hebben.
Ik gok op Stepford Wives. De horrorliefhebbers onder ons weten wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:03 schreef DeTolk het volgende:
Maar de vraag blijft, " Wat ziet Joost???? "
Klopt! Maar als Joyce was ze leuk en superaantrekkelijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef soapie het volgende:
Ik vind Marjolein Keuning maar een irritant en overdreven mens!!!!![]()
wat zij zegtquote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef soapie het volgende:
Ik vind Marjolein Keuning maar een irritant en overdreven mens!!!!![]()
Ik heb er natuurlijk geen verstand van....quote:Op maandag 27 juni 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Klopt! Maar als Joyce was ze leuk en superaantrekkelijk.
Vertel die scene eens... Allemaal bloedende maagden ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik gok op Stepford Wives. De horrorliefhebbers onder ons weten wel wat ik bedoel.
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jawel, Joost kreeg een stijve van wat ie zag in de tuin van Ron, en zit nu vast in de muur.![]()
Ik heb het niet over die kutremake met die schele snol van een Hilton! Ik heb het over het origineel. De vrouwen in Stepford worden vermoord, nadat er eerst robots met hun uiterlijk zijn gemaakt. De robots zijn zo geprogrammeerd dat ze uitermate gedienstig en gehoorzaam zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef DeTolk het volgende:
Vertel die scene eens... Allemaal bloedende maagden ofzo?
Ik zag de film laatst in een docu voorbijkomen, maar ik kreeg de indruk dat het er wat subtieler aan toe gaat dan in het standaard horrorgeweld. Maar wellicht kan WIV ons het verlossende antwoord geven...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef DeTolk het volgende:
jij hebt lekker op Ron's voorwaarden gelet zeg....quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef DeTolk het volgende:
Je weet inderdaad geen reet! Tanja Jess speelde Marjolijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:17 schreef soapie het volgende:
Ik heb er natuurlijk geen verstand van....Maar ik vind Annemieke een betere Joyce dan Marjolein!!!
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt lekker op Ron's voorwaarden gelet zeg....
denk dat er weinig maagden op zijn landgoed rondlopen.... ')
Ha ha ha, wat ben je weer grappig!!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet inderdaad geen reet! Tanja Jess speelde Marjolijn.
en dat zou Joost zien??quote:Op maandag 27 juni 2005 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
De vrouwen in Stepford worden vermoord, nadat er eerst robots met hun uiterlijk zijn gemaakt. De robots zijn zo geprogrammeerd dat ze uitermate gedienstig en gehoorzaam zijn.
wellicht is het mogelijk dat soapie Marjolein Keuning bedoelt?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet inderdaad geen reet! Tanja Jess speelde Marjolijn.
Als Ron opdrachten wil geven komen de antennes uit de robotoren en dat ziet Joost.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:28 schreef babette21 het volgende:
en dat zou Joost zien??
ik dacht eerder aan die vreselijk slechte tennis-scene uit Flodder....![]()
Leuke hobby heeft iequote:Op maandag 27 juni 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Vandaar dat de soap moest opdoeken... Ron werd te duur.
Om der hoofd zou een hele verbetering zijn.quote:
Nee, Nina in GTST is geloofwaardigquote:Op maandag 27 juni 2005 19:41 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik maar stop met kijken, werkelijk alles irriteert me vandaag.....
....die pens van Xena [na 4 wkn], .....
Pim Vosmaer deed de stem van het opsporingsbericht.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik weer kleine lettertjes gemist???
lekker logische vergelijking...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:43 schreef DeTolk het volgende:
Nee, Nina in GTST is geloofwaardig
Als ze straks weduwe is, heeft ze nog steeds niet geneukt.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
Je zou maar in je laatste dagen met zo'n Bonisch bakvisje trouwen.
Nou dat heb ik ff gemist geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pim Vosmaer deed de stem van het opsporingsbericht.![]()
Was dat niet gewoon die nieuws lezer van RTL , Roelof Hemmen?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pim Vosmaer deed de stem van het opsporingsbericht.![]()
De stem van Pim V. herken je toch uit duizenden?!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon die nieuws lezer van RTL , Roelof Hemmen?
Dat was een voormalige begijn. Een dichtgenaaide uitgetreden securitygriet.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef babette21 het volgende:
ook 'n beetje vaag: al die mokkels van Ron lopen in 't wit, en die griet buiten liep in 't zwart.....
LOLquote:Op maandag 27 juni 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Je zou uit 30 mooie vrouwen maar Tara kiezen.
TBS-er wordt via de media gezocht voor moord op oudje...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef DeTolk het volgende:
Hoezo?
LOLquote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
Robin Rienstra heeft te lang met z'n plofkop voor de gezichtsbruiner gezeten.......
omdat dat misschien niet héél erg onlogisch zou zijn.....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette: waarom heb ik toch steeds het gevoel dat jij volgend seizoen niet meer naar ONM kijkt en dat je dan niet meer op het forum komt?
Of de Huidkankerkoning, om in Sander Foppele-termen te blijven...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL
Viel mij ook al op. We kunnen 'm voortaan beter de Zonnebankkoning noemen.
En een opluchting voor mij, want dat gezanik van jou komt langzaam uit mijn reet!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
omdat dat misschien niet héél erg onlogisch zou zijn.....
Omdat die griet buiten beveiliging wasquote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef babette21 het volgende:
ook 'n beetje vaag: al die mokkels van Ron lopen in 't wit, en die griet buiten liep in 't zwart.....
Wat druk jij je vreselijk lomp en onbeschoft uit, zeg!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Of de Huidkankerkoning, om in Sander Foppele-termen te blijven...
hm juich niet te vroeg, ik moet eerst nog 'n leuk alternatiefje hebben.......quote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
En een opluchting voor mij, want dat gezanik van jou komt langzaam uit mijn reet!
ja dat maakte ik er ook maar van....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:18 schreef Svensational het volgende:
Omdat die griet buiten beveiliging was
Dat is er voor jou al: The L-Word! Hoef je in elk geval niet tegen een "plofkop" aan te kijken!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
hm juich niet te vroeg, ik moet eerst nog 'n leuk alternatiefje hebben.......
Ze acteerde wel bagger trouwens. Nog slechter dan Sanne zelfs.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat maakte ik er ook maar van....
echt van die mislukte bondgirls haha [zou het zelfspot zijn??]
dat Hillardfilmpje? Psychokiller, Talking Heads [toch???]quote:Op maandag 27 juni 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
Wat was dat liedje toen bij dat filmpje van Wup?
hoe is 't mogelijk he??quote:Op maandag 27 juni 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ze acteerde wel bagger trouwens. Nog slechter dan Sanne zelfs..
Ja, die ja. Dankjewelquote:Op maandag 27 juni 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat Hillardfilmpje? Psychokiller, Talking Heads [toch???]
Iwan is wat stilletjes, is vast aan het knutselenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Wie het volgende topic ook opent, wordt het een Victor-topic?
deze TT gaat ie toch niet evenaren...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:44 schreef babette21 het volgende:
Iwan is wat stilletjes, is vast aan het knutselen
Ik ook, want dan komt Victor terug.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef DeTolk het volgende:
ben zo benieuwd naar vrijdag...
Ook geblondeerd? En met een wolletje in zijn smoelwerk?quote:Op maandag 27 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
zou me niks verbazen als de Victor-comeback 'tzelfde is als die van Serge....
met van die schoentjes in beeld enzo [terwijl we allang weten dat hij 't is]
Of meneer van Heumen die tien jaar geleden de hots voor haar had!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
Joyce wordt geconfronteerd met een schim uit haar verleden
Maar Victor is in Parijs. Dus hij ziet Joyce niet. Of hij belt haar op, of het is Duuk..
hij leest aan het begin van de aflevering 't artikeltje van Chris [in Parijs]quote:Op maandag 27 juni 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
Joyce wordt geconfronteerd met een schim uit haar verleden
Maar Victor is in Parijs. Dus hij ziet Joyce niet. Of hij belt haar op, of het is Duuk..
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
hij leest aan het begin van de aflevering 't artikeltje van Chris [in Parijs]
en duikt aan 't einde op in Ulft.... dat kán....![]()
Wie mag dat zijn?quote:kijk maar naar MvdW [die oom van die maffe Rus]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |