quote:Op maandag 27 juni 2005 13:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jawel, Joost kreeg een stijve van wat ie zag in de tuin van Ron, en zit nu vast in de muur.![]()
Ik heb het niet over die kutremake met die schele snol van een Hilton! Ik heb het over het origineel. De vrouwen in Stepford worden vermoord, nadat er eerst robots met hun uiterlijk zijn gemaakt. De robots zijn zo geprogrammeerd dat ze uitermate gedienstig en gehoorzaam zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef DeTolk het volgende:
Vertel die scene eens... Allemaal bloedende maagden ofzo?
Ik zag de film laatst in een docu voorbijkomen, maar ik kreeg de indruk dat het er wat subtieler aan toe gaat dan in het standaard horrorgeweld. Maar wellicht kan WIV ons het verlossende antwoord geven...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef DeTolk het volgende:
jij hebt lekker op Ron's voorwaarden gelet zeg....quote:Op maandag 27 juni 2005 19:18 schreef DeTolk het volgende:
Je weet inderdaad geen reet! Tanja Jess speelde Marjolijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:17 schreef soapie het volgende:
Ik heb er natuurlijk geen verstand van....Maar ik vind Annemieke een betere Joyce dan Marjolein!!!
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt lekker op Ron's voorwaarden gelet zeg....
denk dat er weinig maagden op zijn landgoed rondlopen.... ')
Ha ha ha, wat ben je weer grappig!!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet inderdaad geen reet! Tanja Jess speelde Marjolijn.
en dat zou Joost zien??quote:Op maandag 27 juni 2005 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
De vrouwen in Stepford worden vermoord, nadat er eerst robots met hun uiterlijk zijn gemaakt. De robots zijn zo geprogrammeerd dat ze uitermate gedienstig en gehoorzaam zijn.
wellicht is het mogelijk dat soapie Marjolein Keuning bedoelt?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet inderdaad geen reet! Tanja Jess speelde Marjolijn.
Als Ron opdrachten wil geven komen de antennes uit de robotoren en dat ziet Joost.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:28 schreef babette21 het volgende:
en dat zou Joost zien??
ik dacht eerder aan die vreselijk slechte tennis-scene uit Flodder....![]()
Leuke hobby heeft iequote:Op maandag 27 juni 2005 19:33 schreef pberends het volgende:
Vandaar dat de soap moest opdoeken... Ron werd te duur.
Om der hoofd zou een hele verbetering zijn.quote:
Nee, Nina in GTST is geloofwaardigquote:Op maandag 27 juni 2005 19:41 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik maar stop met kijken, werkelijk alles irriteert me vandaag.....
....die pens van Xena [na 4 wkn], .....
Pim Vosmaer deed de stem van het opsporingsbericht.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik weer kleine lettertjes gemist???
lekker logische vergelijking...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:43 schreef DeTolk het volgende:
Nee, Nina in GTST is geloofwaardig
Als ze straks weduwe is, heeft ze nog steeds niet geneukt.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
Je zou maar in je laatste dagen met zo'n Bonisch bakvisje trouwen.
Nou dat heb ik ff gemist geloof ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pim Vosmaer deed de stem van het opsporingsbericht.![]()
Was dat niet gewoon die nieuws lezer van RTL , Roelof Hemmen?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Pim Vosmaer deed de stem van het opsporingsbericht.![]()
De stem van Pim V. herken je toch uit duizenden?!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon die nieuws lezer van RTL , Roelof Hemmen?
Dat was een voormalige begijn. Een dichtgenaaide uitgetreden securitygriet.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef babette21 het volgende:
ook 'n beetje vaag: al die mokkels van Ron lopen in 't wit, en die griet buiten liep in 't zwart.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |