LOLquote:Op maandag 27 juni 2005 19:53 schreef pberends het volgende:
Je zou uit 30 mooie vrouwen maar Tara kiezen.
TBS-er wordt via de media gezocht voor moord op oudje...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef DeTolk het volgende:
Hoezo?
LOLquote:Op maandag 27 juni 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
Robin Rienstra heeft te lang met z'n plofkop voor de gezichtsbruiner gezeten.......
omdat dat misschien niet héél erg onlogisch zou zijn.....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette: waarom heb ik toch steeds het gevoel dat jij volgend seizoen niet meer naar ONM kijkt en dat je dan niet meer op het forum komt?
Of de Huidkankerkoning, om in Sander Foppele-termen te blijven...quote:Op maandag 27 juni 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL
Viel mij ook al op. We kunnen 'm voortaan beter de Zonnebankkoning noemen.
En een opluchting voor mij, want dat gezanik van jou komt langzaam uit mijn reet!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
omdat dat misschien niet héél erg onlogisch zou zijn.....
Omdat die griet buiten beveiliging wasquote:Op maandag 27 juni 2005 19:45 schreef babette21 het volgende:
ook 'n beetje vaag: al die mokkels van Ron lopen in 't wit, en die griet buiten liep in 't zwart.....
Wat druk jij je vreselijk lomp en onbeschoft uit, zeg!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Of de Huidkankerkoning, om in Sander Foppele-termen te blijven...
hm juich niet te vroeg, ik moet eerst nog 'n leuk alternatiefje hebben.......quote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
En een opluchting voor mij, want dat gezanik van jou komt langzaam uit mijn reet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |