Ik wilde net op Babette's topic reageren om dat open te houden, omdat het als enige topic het juiste nummer had... was het al gesloten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:02 schreef Svensational het volgende:
ONM is nog nooit zo spannend geweest. Welk topic blijft open![]()
Oh nee, die is zonder mededeling geslotenquote:
ja zielig he... terwijl, als er geen #133 bijstond, het gewoon een nostalgie-topic was,quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wilde net op Babette's topic reageren om dat open te houden, omdat het als enige topic het juiste nummer had... was het al gesloten.![]()
I know, was van mijn kant niet serieus bedoelt hoor!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef babette21 het volgende:
ik was zelf trouwens bezig met op Soapie's topic te reageren, met dat ik 't lief bedoeld had enzo
Maar het zou wel een aardige invalshoek zijn om terug te blikken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Nee, want toen deze scénes gedraaid (laat staan bedacht, nog eerder) werden was er nog geen vuiltje aan de lucht
mja 3 maal daags een oude aflevering was 't voorschrift toch [volgens dr. Babette]quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar het zou wel een aardige invalshoek zijn om terug te blikken.![]()
o wow........ wat deed ie ipv de slowmotion?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
ach jee de regisseur van de special effect is terug...
kunnen we nu ook weer slow-mo's verwachten?!
waarom krijgt hij eigenlijk zoveel topics?quote:een snotterende Foppele is echt niet om aan te zien.
ik kán hem niet eens zielig vinden, al zou ik het willen
nee, Niels krijgt snoepjes & een spookje op bezoekquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:20 schreef babette21 het volgende:
en Niels gaat binnenkort natuurlijk ook 'n paar mooie flashbacks krijgen...
bewegende schaakstukken...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:22 schreef Wup het volgende:
o wow........ wat deed ie ipv de slowmotion?
al sla je me dood...... ik was ook al in protestquote:waarom krijgt hij eigenlijk zoveel topics?
oh ja da's nog véél beter!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:24 schreef Wup het volgende:
nee, Niels krijgt snoepjes & een spookje op bezoek
voor dansjes enzo
daar kan wel iets inzitten...quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:45 schreef Mvnl het volgende:
Krijg ik toch ineens een inval... Zal Renee niet gewoon geheugenverlies hebben zodat ze aan t eind van het seizoen beetje bij beetje haar geheugen terugkrijgt, en daarmee terugblikt op de afgelopen jaren ONM/Onderweg? (uitgaande van het ergste, dus einde ONM..)
Renee is wel één van de enigen in de serie die al sinds het begin meedraait..
Danny de Kok toch? [ sorry ik ben echt zijn ONM-naam kwijt]quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef babette21 het volgende:
bewegende schaakstukken...
de hand van Arthur!?!?
Brian de Koning AKA de Schakerquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:36 schreef Wup het volgende:
Danny de Kok toch? [ sorry ik ben echt zijn ONM-naam kwijt]
juist, hij dus....... dank u....quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Brian de Koning AKA de Schaker
hm 't was wel in 'n scene met Ron en Tara...quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:40 schreef Wup het volgende:
hij kreeg toch nog geld van Arthur... misschien stuurt hij iemand achter die erfenis aan
ja dahag.... dat zou betekenen dat we nog minstens 1,5 jaar met Joost opgescheept zittenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:02 schreef Svensational het volgende:
En Arthur komt natuurlijk tevoorschijn nét als Joost z'n studie heeft afgerond!Over 1,5 jaar.
krijgt ie alsnog geen geld
Zelfs als er een duidelijk herkenbaar lijk is betekent het nog niet dat iemand dood is. De soapwetten moesten deze week aangepast worden na een ongelofelijke wederopstanding in The Bold and the Beautiful (VS afleveringen!).quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:58 schreef babette21 het volgende:
nee natuurlijk is hij niet dood, dat wisten we al...
want daar is ie weer: "geen lijk, geen dode..."
zet dat maar op 'n tegeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is dus ook nog hoop voor Claire!![]()
als je dan een VS soap erbij gaat halen neem dan de juiste:(quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Zelfs als er een duidelijk herkenbaar lijk is betekent het nog niet dat iemand dood is. De soapwetten moesten deze week aangepast worden na een ongelofelijke wederopstanding in The Bold and the Beautiful (VS afleveringen!).
Claire mag pas terug als ONM weer de moeite van het aanzien waard is....quote:Er is dus ook nog hoop voor Claire!![]()
haha hij's leuk... maar zover hoeft 't helemaal niet te komen joh: die kist van La Claire was leeg!quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef Iwan1976 het volgende:
-heel verhaal-
Er is dus ook nog hoop voor Claire!![]()
Kom schrijvers, geleerden, profeten op papierquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:22 schreef Wup het volgende:
Claire mag pas terug als ONM weer de moeite van het aanzien waard is....
Afgehakt been toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:21 schreef babette21 het volgende:
01. Na de moord op een van de meest gehate personages uit ONM, Rutger Helligers, leek de serie een paar weken lang een ware horrorfilm: geestverschijningen, vermiste lichaamsdelen en paranormale gebeurtenissen. Welke schokkende verrassing stond ziekenhuisdirectrice en ex-minnares van Rutger, Bettina Wertheimer, te wachten toen zij in de ziekenhuislift wilde stappen?
quote:02. Hoe heette de halfbroer van Sasza Nagy in ONM?
a) Tommie Nooy
b) Melle Hartman
c) Olaf Kleeman
d) Ravi Wertheimer
Ja, doordat iemand anders hem speelde natuurlijk.quote:03. Casper van Bohemen speelde in GTST al de snoodaard Frits van Houten, maar ook in ONM was hij geen lieverdje. Daar speelde hij de rol van dokter Rutger Helligers, die naar ONM-stad kwam om wraak te nemen op zijn oude vijand, Ed Couwenberg. Het personage dokter Rutger was al in de serie te zien voordat acteur Casper in beeld kwam. Hoe was dit mogelijk?
quote:04. Welke twee bekende artiesten zongen de titelsong van ONM?
Tijdelijk omdat Aisha ging trouwen? En werkelijk omdat ze dood ging?quote:05. Toen Lotje ONM verliet om naar een kliniek in Zwitserland te gaan vanwege haar ziekte, bleef haar vriendje Sasza gebroken achter. Wat was in de serie de aanleiding voor Lotje's tijdelijk terugkomst en wat was de werkelijke reden?
quote:06. Niet alleen Frits van Houten werd vermoord, ook de andere door Casper van Bohemen gespeelde soap-slechterik Rutger Helligers uit ONM kwam op een niet-natuurlijk wijze om het leven. Hoe gebeurde dit?
a) Hij werd gewurgd.
b) Hij werd doodgeschoten.
c) Hij werd in bad geëlektrocuteerd.
d) Hij werd overreden door een vrachtwagen.
Gesponsord door DE?quote:07. Waarom werd het de schrijvers van ONM verboden om te schrijven dat de koffie uit de automaat van het Beatrix Ziekenhuis niet te zuipen was?
Geen ideequote:08. Ryans's Hope, de soapserie waar ONM op gebaseerd werd, verschilde duidelijk van de andere Amerikaanse soaps. Waarin zat dat verschil?
quote:09. Zoals bekend, worden soaps flink gesponsord. Soms worden de producten zelfs met naam en slogan genoemd. Wat was bijvoorbeeld het antwoord van Cor de Zeeuw in ONM toen hem in café De Engel werd gevraagd wat hij wilde drinken?
a) Ik lust wel een glas melk, de witte motor.
b) Doe mij nog maar zo'n glas overheerlijke Bulgaarse wijn.
c) Ik wil wel een cola, maar alleen als jullie Pepsi hebben.
d) Een Jagermeister, maar alleen als die ijs- en ijskoud is.
Het hangen aan en klif (van een berg) is erg spannend.quote:10. Elke soapaflevering eindigt met een spannend moment om de kijker nieuwsgierig te maken naar de volgende aflevering. Zo'n moment wordt cliffhanger genoemd. Waar komt deze term vandaan?
01) Er lag een lichaamsdeel van Rutger in de lift.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:21 schreef babette21 het volgende:
ONM-vragen van de Soap-scheurkalender 2000, deel 5 [ slot! ]
hihi waar heb je die nou vandaan?!?!?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:40 schreef Iwan1976 het volgende:
08) "The concept, the New York setting, the ethnic backgrounds, the contrast of character. It's very different. No other soap is like ours. And the people are superb."
En woesjjj-deuren!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
ach jee de regisseur van de special effect is terug...
kunnen we nu ook weer slow-mo's verwachten?!
De acteurs van ONM mogen niet klagen als je de situatie vergelijkt met die van hun Amerikaanse collega's.quote:It's actually not the best example of a traditional soap experience because we were under the threat of cancellation every other week. It was like walking around a morgue. People were on pins and needles as to whether or not they'd have a job in a few months. I came in all fresh and new and excited, but a lot of the other people were understandably concerned about what was going to happen.
Komt van een of andere Ryan's Hope site. Vraag me niet welke, want ik heb net het venstertje gesloten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:43 schreef babette21 het volgende:
hihi waar heb je die nou vandaan?!?!?
In aflevering 1713 (WO. 23-10-2002) kwamen we te weten dat Joost van Walsum Atheneum heeft gedaan en een jaartje highschool in de VS.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Hoe kan Joost nou in Godsnaam bij een universiteit terecht? Heeft ie soms VWO gedaan dan? Lekker ongeloofwaardig.
Tuurlijk, zeer ongeloofwaardigquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In aflevering 1713 (WO. 23-10-2002) kwamen we te weten dat Joost van Walsum Atheneum heeft gedaan en een jaartje highschool in de VS.![]()
ik vind het eerder hinderlijk, wat hebben ze 'n barbie van d'r gemaakt zeg...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:54 schreef pberends het volgende:
Lizzy heeft der kinderlook weer tevoorschijn gehaald zie ik.
Ja, toen wist ik het ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
ik wist 't gewoon, toen Tonnie zei "Hij heet Lars... hartstikke aardig, blabla" riep ik spontaan "Hillard!!"
ja man, we hadden Wupje wel braaf beloofd om hier heel hard te gaan roepen,quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:11 schreef Svensational het volgende:
Ja, toen wist ik het ook.Maar er was geen tijd meer om dat hier kenbaar te maken, want toen was hij al in beeld
ik ben het helemaal met je eens...Zelfs Ed kwam in beeldquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Vandaag was weer een topaflevering: oude foto's en Hillard.![]()
van Gyman sr. konden ze duidelijk geen foto vinden, dus die lieten ze maar buiten beeldquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:19 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben het helemaal met je eens...Zelfs Ed kwam in beeld
LOL, Joost & Hugo:)quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:21 schreef Beautygirl het volgende:
Iwan, heb jij nog caps van de ONM-Boys in blote buik? Thanks!![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:28 schreef Wup het volgende:
even over Hillard.... ik geloof nu echt dat Wup gedold wordt.......
Iwan.... BEWIJS!!!
Alsjebliefttt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:21 schreef Beautygirl het volgende:
De eerste uit een lange reeks:quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:21 schreef Beautygirl het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:44 schreef Wup het volgende:
jatmuis kloon ?
Heb je geen hunks? Daan, Joost, Tonny, Ilyas, Chris enzo?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De eerste uit een lange reeks:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_2274_2005-05-05_0005.jpg]afbeelding][/url]
Marnix Klein is bepaald geen brave borst... (ONM #2274, DO. 05-05-2005)
Probeer daar maar eens 'nee' tegen te zeggen...![]()
![]()
1. Joycequote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
Hillard was zeker de cliff?
hij is wel weer leuk aan het lachen zie ik......
oke tijd voor een wishlist van Hillard-slachtoffers
1. Hugo
2. Joost
3. Kyra
haha, ik vertrouw jullie natuurlijk blind.....maar de makertjes van ONM niet zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
Wupsel, ik vind het bijna beledigend dat je denkt dat we je hiermee zouden fucken!!
zou namelijk té gemeen zijn... * gaat gekwetst in 'n hoekje zitten
LOL, Hikmet verdient inmiddels ook een tegeltje:)quote:Iwan, wel luisteren naar Wup: géén blote Joost enzo hoor!!! dan nog liever 'n blote Hikmet!!!
zo heet ie toch?!?!
Dan komt er zo'n leuk blauw lijntje omheen te staan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:50 schreef babette21 het volgende:
Iwan, waarom zet je je foto's als links?!?!?
Ze hadden nog wat kleurspoeling van Serge liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:42 schreef Wup het volgende:
wow heeft ie een oranje kapsel?
oke, dat is echt die jatmuis mafkeesquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:50 schreef Beautygirl het volgende:
Heb je geen hunks? Daan, Joost, Tonny, Ilyas, Chris enzo?![]()
tja stiekem hadden we 'n hele emailketen opgezet en zo met elkaar afgesproken dat we allemaal te gelijk blij zouden doen om Hillard, om jou zo in verwarring te brengen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:52 schreef Wup het volgende:
haha, ik vertrouw jullie natuurlijk blind.....maar de makertjes van ONM niet zo
en het leek te toevallig.......
hoe dan ook.... ik zal morgen gaan kijken en nooit meer aan jullie twijfelen
ik kon nog een argument bedenken dat dat bedoeld was om Iwan screens af te dwingen maar dat is ook niet echt geloofwaardig dus diepe * bloos*
lol, daar moest ik ook meteen aan denken!quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze hadden nog wat kleurspoeling van Serge liggen.
mja maar daar was ik wegens tapetekort mee opgehouden....quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
en daarnaast: jij tapet ze toch allemaal? voor het geval het een tragische zomer wordt....
Bij de Blokker hebben ze er nog een paar op voorraad.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:57 schreef Wup het volgende:
mja maar daar was ik wegens tapetekort mee opgehouden....
* Babette humt "Ironic" van Alanis...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:57 schreef Wup het volgende:
mja maar daar was ik wegens tapetekort mee opgehouden....
hoe oud is Sander de Heer?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
De eerste uit een lange reeks: ranzige cap van Marnix...
Hillard (of eigenlijk Lars) is de nieuwe aanwinst van Taxi Tonnie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:02 schreef Wup het volgende:
speelt hij chauffeur van Bettina?
weg nou jijquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:07 schreef Beautygirl het volgende:
Ow, je mag alle site`s controleren hoor. Ik zal ze niet overnemen, ik heb niet eens een website.
Alsjeblieeeeft?![]()
hoezo, wil je me inruilen?!?!quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:04 schreef Wup het volgende:
hoe oud is Sander de Heer?
LOL, nee ik vind het zo een uitgezakte aardappel geworden ... in Goudkust vond ik hem nog leuk, da's 5 jaar geleden ofzo?quote:
In de 132 voorgaande topics staan in ieder geval nog de blote basten van Joost, Hugo, Niels, Victor, Bento, Chris en Carlo. Zoek en gij zult vinden!quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:07 schreef Beautygirl het volgende:
Ow, je mag alle site`s controleren hoor. Ik zal ze niet overnemen, ik heb niet eens een website.
Alsjeblieeeeft?![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In de 132 voorgaande topics staan in ieder geval nog de blote basten van Joost, Hugo, Niels, Victor, Bento, Chris en Carlo. Zoek en gij zult vinden!
haha en als je goed zoekt kom je ook misschien nog Lizzy in haar roza ondergoed tegen:)quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:15 schreef Iwan1976 het volgende:
In de 132 voorgaande topics staan in ieder geval nog de blote basten van Joost, Hugo, Niels, Victor, Bento, Chris en Carlo. Zoek en gij zult vinden!
ow, oke dan mag hetquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
oke dat zal ik dan maar als 'n geruststelling zien...
Sander is van 17 september 1958... reken zelf maar uit
Lizzy is nu echt niet leuk meer, ze hebben haar totaal om zeep geholpenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:18 schreef Wup het volgende:
haha en als je goed zoekt kom je ook misschien nog Lizzy in haar roza ondergoed tegen:)
heb je een Lizzy capje van Lizzy van vandaag Iwan?
Haha... Ik had die vraag van WIV verwacht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:18 schreef Wup het volgende:
heb je een Lizzy capje van Lizzy van vandaag Iwan?
ik heb dat met de tieten van Joost... met dank aan ons ghgb-er van zo even... Jakkesquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:20 schreef Wup het volgende:
over flashbacks gesproken.... ik zie nu die ranzige scenes van Joyce-Duuk weer voor me
te laat voor een abortus maar mooi op tijd voor een miskraam?!quote:ach nee de dame is zwanger [ hoe ver is ze inmiddels volgens ONM tijd, of wordt daar niks over gezegd?]
Het blijft zo een gemiste kans;quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
Lizzy is nu echt niet leuk meer, ze hebben haar totaal om zeep geholpen
van 'n opstandig doch stoer grietje in een Barbie [ for-crying-out-loud ] !!
ik ging er ook spontaan van stotterenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Haha... Ik had die vraag van WIV verwacht.
Lizzy en haar Alpenweide;)... (ONM #2274, DO. 05-05-2005)
ik dacht dat ik alle bagger keek maar het kan nog erger:)quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik meende hem al te herkennen uit die real life soap van Jan Smit...
nee dit was het wel....quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:29 schreef Wup het volgende:
ik ging er ook spontaan van stotteren
maar ik wilde even voorbereid zijn als ik het er morgen weer op ga wagen...
krijg ik nog meer shocks te verwerken?
die heb ik nog steeds niet kunnen kijken, pc loopt steeds vast...quote:ik moet denken aan dat uitermate leuke filmpje van gisteren van Iwan van het afscheid van Babette
daar was het ook hopeloos haar dag..............
het zag er zo stom uit al die opgestoken koppen
wat is ie lief he...quote:ps: dank je wel Iwan, het wordt wat eentonig maar toch.....
idd joh daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:41 schreef Beautygirl het volgende:
Wat een blooper van de schrijvers. Tonnie heeft Hillard toen nog samen met Joost voor de ruiten uitgelachen, en nu neemtie hem ineens aan zonder hem te herkennen terwijl heel NL die kop meteen herkende.
Nou, vooruit dan, omdat het vandaag zo'n topdag is... de blote-buiken-parade:quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:29 schreef Beautygirl het volgende:
Oke, ik durf het al niet meer te vragen maar ik doe het toch: Alsjeblieft caps van Daan/Tonny dan in blote buik?![]()
*Schaamt zich..*![]()
Dan heb ik liever Daan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
idd joh daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!!
ik ging er automatisch vanuit dat ze elkaar wel niet zouden kennen
oke, als beloning krijg je één blote-mannen-foto: Nielsje..... [ * kijkt Iwan aan...]
ho stop wachtquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
idd joh daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!!
ik ging er automatisch vanuit dat ze elkaar wel niet zouden kennen
oke, als beloning krijg je één blote-mannen-foto: Nielsje..... [ * kijkt Iwan aan...]
Oehoeh, bedankt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan, omdat het vandaag zo'n topdag is... de blote-buiken-parade:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil geen ruzie met Babette.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:46 schreef Beautygirl het volgende:
Oehoeh, bedankt.Heb je nog meer caps van blote buik Ticho/Daan?
![]()
* Wup zoekt een erg grove smiley om dit figuur uit het topic te jagenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:46 schreef Beautygirl het volgende:
Oehoeh, bedankt.Heb je nog meer caps van blote buik Ticho/Daan?
![]()
Babette doet haar oogjes wel even dicht, na mijn mr Sherlock ontdekking.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:48 schreef Wup het volgende:
[..]
* Wup zoekt een erg grove smiley om dit figuur uit het topic te jagen
kun je nou ajb ophouden met je ondankbare gezeurquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:49 schreef Beautygirl het volgende:
Babette doet haar oogjes wel even dicht, na mijn mr Sherlock ontdekking.![]()
Alleen die cap van Erik van Muiswinkel hoorde niet in het rijtje thuis... de rest komt allemaal uit ONM/Onderweg Naar Morgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
He Iwan, is dit er één in de categorie "welke twee horen er niet bij?!"![]()
Ik dacht dat jij een geheugen van een marmot hadquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
[..]
kun je nou ajb ophouden met je ondankbare gezeur
nogmaals achter dat raam hebben ze Hillard nooit kunnen herkennen
Kyra heeft hem gezien [ging ruzie maken]
Lizzy [deed deur open toen hij als Jake met irissen aan kwam zetten]
Tara [ heeft ook ooit de deur open gedaan volgens mij]
en in het AZB: Marnix, Niels, Hugo, Bettina
enne.......Iris:)
LOL, ik heb gisteren een Hillard filmpje inelkaar gedraaid, vandaarquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat jij een geheugen van een marmot had![]()
De lijst met degenen die hem niet gezien hebben is geloof ik korter.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
nogmaals achter dat raam hebben ze Hillard nooit kunnen herkennen
Kyra heeft hem gezien [ging ruzie maken]
Lizzy [deed deur open toen hij als Jake met irissen aan kwam zetten]
Tara [ heeft ook ooit de deur open gedaan volgens mij]
en in het AZB: Marnix, Niels, Hugo, Bettina
enne.......Iris:)
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
de nep-wond van Pim2 ofzo?!?!?
Een tijdje geleden had ik het plan om alle scènes met Hillard en alle scènes met Stephan (in het kader van de leukste verhaallijnen) achter elkaar op één dvd te zetten... Ik ben blij dat ik dat nog ff heb uitgesteld.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
LOL, ik heb gisteren een Hillard filmpje inelkaar gedraaid, vandaar
JP schrok zich anders maf:)quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar in het verleden hebben we al gezien dat een blond spoelinkje (Serge) wonderen doet. Geen mens zal hem herkennen.
Ik heb gisteren m'n cd-rom koffertje 's doorgebladerd en kwam nog wat leuke afleveringen tegen met o.a. Evert Starrenburg. Leuk voor de zomermaanden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
ik heb daar nog wel wat van liggen hier, op een geleende band die nog steeds terug moet
vooral Ellen was toen echt supercool
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef Nano het volgende:
Iwan,zouden wij alsjeblieft wat foto's voor onze (Frey en ik) site mogen gebruiken?
Uiteraard vermelden we de bron enzo.
Evert was stoer...schandalig dat ie zulke flutkids had.........quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb gisteren m'n cd-rom koffertje 's doorgebladerd en kwam nog wat leuke afleveringen tegen met o.a. Evert Starrenburg. Leuk voor de zomermaanden.
Maar 1 kind toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Evert was stoer...schandalig dat ie zulke flutkids had.........
ik heb inmiddels bijna alles van m'n banden afgespoeld...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb gisteren m'n cd-rom koffertje 's doorgebladerd en kwam nog wat leuke afleveringen tegen met o.a. Evert Starrenburg. Leuk voor de zomermaanden.
ah jij hebt die duffe Luciel zelfs al geblokt... heel verstandigquote:
Lol @ Victorquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef Iwan1976 het volgende:
pics
die's goed he!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:28 schreef Wup het volgende:
Lol @ Victor
ik denk dat dat vreemden zijn, want daar werd niks bijgezegd...quote:enne: wie zijn dat?
Ik moest ook 2x kijken, maar het zijn inderdaad Sam & Luna.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
moest dat Margot voorstellen?!? [ tja zou je wel denken met 2 baby's maar toch... ]
ze hebben gewoon 'n donkerharig mokkel met twee kids genomen.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moest ook 2x kijken, maar het zijn inderdaad Sam & Luna.
ik zag een Margot2-achtige en ging direct over naar de volgende pic:)quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
ze hebben gewoon 'n donkerharig mokkel met twee kids genomen.....
alsof wij zo makkelijk voor de gek te houden zijn
of ze hebben het speciaal voor Wup gedaan, vanwege diens antipathie tegen Wendy Brouwer,
niet wetende dat ze niet meer kijkt [ keek? ]
Dat was Cees Tol.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik meende hem al te herkennen uit die real life soap van Jan Smit...
[afbeelding]
Kees Tol als Sollicitant Martin... (ONM #2274, DO. 05-05-2005)
Valt me toch van je tegen WIV... dat je hem niet herkend hebt... als BZN-fan.
puur vanuit m'n vak gezien ['t psychologisch hoekje dus] wordt ik wel steeds nieuwsgieriger naar deze enorme weerstand.... zit hier nog wat achter of wat?!?!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef Wup het volgende:
ik zag een Margot2-achtige en ging direct over naar de volgende pic:)
ik vind haar dus gewoon wel lijken ...
weet je het zeker?! want ik wil het best doen hoor... als je 't lief vraagtquote:[please zie dit niet als uitnodiging vergelijkings/bewijs materiaal aan te rukken]
Kees Tol is een vriend van Jan Smit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo doet de aftiteling blijkbaar weer. Er stond Kees Tol.
ik zat net te denken... belooft weer mooie zomernachten hahaquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:51 schreef Wup het volgende:
leuk fok avondje trouwens
dankzij held Hillard....... + ons aller aanwezigheid
zolang het maar geen aanleiding is om Iris weer bij Niels in een verhaallijntje te proppen....quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
overigens.... nu we het daadwerkelijk bevestigd hebben gekregen dat ie terug is...
het is toch wel bij één ieder duidelijk dat er maar één [1], ik herhaal ÉÉN, iemand is die wraak kan/mag nemen he!!!!!!!???!?!??!? voordat weer alle eer naar kindje Kagchelland gaat....
Laat die twee maar eens goed met elkaar rabbelen! Iris kan maar beter een Limburger dan een Rotterdammer aan de haak slaan!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:56 schreef Wup het volgende:
zolang het maar geen aanleiding is om Iris weer bij Niels in een verhaallijntje te proppen....
Ik heb Richard (feitelijk al jaren geleden) m'n medewerking toegezegd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:40 schreef Stefan902 het volgende:
[b]Heey Iwan,
Nu zijn Richard en ik druk in gesprek met SBS Broadcasting of wij de officiele fansite mogen maken,
Als blijkt dat het niet kan, worden we eenm onofficiele ONM fansite,
Dus wil je meehelpen? want ik had al een mail verstuurd, maar geen antwoord![]()
Groeten,
Erwin
En als het nu Iris' laatste verhaallijntje wordt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:56 schreef Wup het volgende:
zolang het maar geen aanleiding is om Iris weer bij Niels in een verhaallijntje te proppen....
jeetje Iwan, ze weten je wel te vinden he...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb Richard (feitelijk al jaren geleden) m'n medewerking toegezegd.
niet lang, ze heeft inmiddels zelf ook al door wat voor losers de Van Walsum broeders zijnquote:Hoe lang zou het duren voordat Tara losgeweekt is van haar familie en Tonnie?
het één hoeft het ander niet uit te sluiten...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:17 schreef Iwan1976 het volgende:
En als het nu Iris' laatste verhaallijntje wordt?![]()
Let's hope not... Stalkers zijn oké, maar alleen in ONM dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:20 schreef babette21 het volgende:
jeetje Iwan, ze weten je wel te vinden he...
De spanning wordt langzaam opgebouwd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht woensdag trouwens dat het zou gaan knetteren tussen Xena en Tara. Xena ging zó dichtbij zitten op een gegeven moment
ik geef het een week...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb Richard (feitelijk al jaren geleden) m'n medewerking toegezegd.
En nu weer on topic!
Hoe lang zou het duren voordat Tara losgeweekt is van haar familie en Tonnie?
ik zat ook van...toe dan...toe dan....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht woensdag trouwens dat het zou gaan knetteren tussen Xena en Tara. Xena ging zó dichtbij zitten op een gegeven moment
mja we kunnen flink zeiken, maar hebben bij deze weer eens bewezen ook erg blij te kunnen zijnquote:
dat had ik al van m'n harde schijf gegooid.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:16 schreef Iwan1976 het volgende:
De schrijvertjes hadden nog wat goed te maken met al die schapen halverwege het seizoen.
en dan....????quote:BTW: Nog maar 41 afleveringen tot de zomerstop.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
dat had ik al van m'n harde schijf gegooid.....
Terugblikken... tot seizoen 13 begint.quote:
volgens mij lijkt 't in de leader meer dan 't is...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zat ook van...toe dan...toe dan....
ik zie 't meer als overlevenquote:
oh ja, evalueren tijdens nachtelijke sessies, met rosé en met jullie....quote:Terugblikken... tot seizoen 13 begint.
dat zit er wel dik in...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij lijkt 't in de leader meer dan 't is...
Xena gaat haar misschien wel zoenen, maar Tara kennende zal ze haar een mep verkopen
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik zat ook van...toe dan...toe dan....
gebruiken ze jeugdfoto's van de cast van ONM zelf? (domme vraag, maar goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
LINKS: Victor? (Zal wel iemand anders zijn, maar fotosoepen was teveel werk?)
RECHTS: Renée
vond je? vond 't eerder opdringerigheid... je zag Tara echt zo kijken van: hé, je komt in m'n aura....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:29 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar er hing echt een seksuele spanning in de lucht hè?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:31 schreef Viking84 het volgende:
gebruiken ze jeugdfoto's van de cast van ONM zelf? (domme vraag, maar goed)
ik weet nog dat 't paspoort van Babette 'n keer in beeld kwam, volgens mij vanwege 't Orionlijntjequote:
volgens mij is dat Luciel... [Chris Jolles]quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:18 schreef Novak het volgende:
Wie is dat op die pasfoto waar iemand naar wijst? Joyce?
Maar dan moet ze wel eerst dood zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef haagse_elfje het volgende:
troost je ze kan altijd nog eens komen "spoken"
Ik vind het wel humor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan die cuntingnanny niet van het scherm?
't Is maar goed dat ik de dvd-box van MCW heb gekocht. Is er tenminste nog wat fatsoenlijks op mijn scherm.
Ik ook, maar ik zag die serie bij de NCRV, de NCRV, RTL Television, RTL Television, Net5, Net5, Yorin, Yorin en ook nog op Yorin.quote:
wat heb je toch tegen haar... alles is beter dan dat Carlogedrochtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan die cuntingnanny niet van het scherm?
haha dan zullen de acteerprestaties van Sanne & co inmiddels wel weer meevallen:)quote:'t Is maar goed dat ik de dvd-box van MCW heb gekocht. Is er tenminste nog wat fatsoenlijks op mijn scherm.
1.000 Keer hetzeflde herhalen, maar te kutterig zijn om ONM te continueren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:43 schreef Wup het volgende:
wat heb je toch tegen haar... alles is beter dan dat Carlogedrocht
Dat is gewoon Wendy hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben gewoon 'n donkerharig mokkel met twee kids genomen.....
alsof wij zo makkelijk voor de gek te houden zijn
of ze hebben het speciaal voor Wup gedaan, vanwege diens antipathie tegen Wendy Brouwer,
niet wetende dat ze niet meer kijkt [ keek? ]
= Victor?quote:
Welquote:
en nu???? ga je nóóóóit meer kijken!?!?!?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:09 schreef Wup het volgende:
en die lurkers wisten dat ONM vandaag in de herkansing ging.....
het is een schande
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat een topaflevering was het vandaag weer! Ik bedoel dan natuurlijk wel de herhaling van gisteren.
nu ga ik op jullie berichten af en pak de Hillarduitzendingen in de herhaling meequote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
en nu???? ga je nóóóóit meer kijken!?!?!?
lukt je toch niet;)
ja tara wel, maar die xena niet (en op tara let ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
vond je? vond 't eerder opdringerigheid... je zag Tara echt zo kijken van: hé, je komt in m'n aura....
ja, toen het begon direct die Ron weer met z'n praatjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Blegh, wat een ongelovelijk saaie klootzak is die Ron
idd... studiedagen??quote:En ook een beetje ongeloofwaardig: Joost meldt zich nog geen week geleden aan voor een studie en nou heeft ie al z'n eerste dag.![]()
shirina rules definitelyquote:Stoere actie van Shirina
Het is nooit goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
ik ben anders wel benieuwd wat die Ron zoal van plan is...
alleen een beetje jammer dat ze Tara [insert willekeurige ONM-actrice] in dat lijntje hebben gestopt
Ik vind het nog niet storend.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Hij kan wel mysterieus zijn maar we hoeven dat saaie geblaat van hem toch niet de hele tijd aan te horen
quote:
de pot verwijt de ketel?!?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Hij kan wel mysterieus zijn maar we hoeven dat saaie geblaat van hem toch niet de hele tijd aan te horen
Ik heb het over dat jij Tara niet in dat lijntje wil...quote:
Wat is er mis met Tara? Ze neukt wat om zich heen, net alsof we dat niet allemaal doen......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het over dat jij Tara niet in dat lijntje wil...
Met Xena erbij moet het wel POTentie hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
weet ik niet... qua rol pas het best bij Tara. ik kan Simone Cobben gewoon niet goed verdragen
het is zonde dan zo'n verhaaltje me dan irriteert doordat zij zich ermee bezig moet houden
het verhaal zelf heeft op zich wel potentie
Mijn zegen heb je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
bij deze doe ik even het vriendelijk verzoek het volgende topic te mogen open
Carmina Burana van Carl Orff / The Scent Of A Woman.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:54 schreef babette21 het volgende:
oke Iwan, twee leuke vraagjes voor je.... even je kennis testen op dit laatste uur?!
wat was ook alweer die halfgare opera van Arthur & [op] welke tango danste Niels met zijn spookje?!
misschien is 't een stomme vraag, maar.... wat moeten we met deze wetenschap?!?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Ron zei op een gegeven moment tegen Tara dat z'n kamer boven is, maar als we door het raam van z'n hotelkamer naar buiten kijken zien we een hoop groenigheid, volgens mij iets wat in een pot staat. Dus of Ron heeft een balkonnetje of Ron heeft een kamer op de begane grond.![]()
Het viel me gewoon op. Dat krijg je als een aflevering erg 'boeiend' is, dan ga je op de raarste details letten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:31 schreef babette21 het volgende:
misschien is 't een stomme vraag, maar.... wat moeten we met deze wetenschap?!?
Waar je al niet op let. Ik zie dat soort dingen nooit!!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op. Dat krijg je als een aflevering erg 'boeiend' is, dan ga je op de raarste details letten.![]()
haha, dat had ik ook opgemerkt ja. En volgens mij was het wel boven. Ik heb even goed gekeken en volgens mij stond de plant in een potquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Ron zei op een gegeven moment tegen Tara dat z'n kamer boven is, maar als we door het raam van z'n hotelkamer naar buiten kijken zien we een hoop groenigheid, volgens mij iets wat in een pot staat. Dus of Ron heeft een balkonnetje of Ron heeft een kamer op de begane grond.![]()
Lama, al gevondenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de vorige Tara vergetenAls ik me haar voor de geest probeer te halen, zie ik steeds Iris. Heeft iemand een cap van Tara 1?
heb je het tegen mij? ik krijg hem nl niet goed op één of andere manierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:48 schreef babette21 het volgende:
waardoor het dus wel verrassender zou zijn als ze haar weten los te weken van haar familie
zou jij ajb iets aan je ava willen doen? weghalen of aanpassen ofzo?! dank...
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:36 schreef soapie het volgende:
Kan iemand me vertellen in welke aflevering het Seepaerd in de fik stond en Claire met een dubbele beenbreuk in het Beatrix lag???? Kan het met teletekstknop niet achterhalen...
quote:10.130 - VR. 28-02-2003 (1805)
Het Seepaert staat in brand. Het is onduidelijk of Suzy nog op haar kamer is of niet. Hugo schrikt zich wild als hij hoort van de brand in het Seepaert. Sid probeert Margot opnieuw voor zich te winnen. Victor is op zoek naar een man die hem wellicht verder kan helpen het geheim van Ed te ontrafelen.
Ik wou dat Claire terug kwam om hetzelfde kunstje te flikken met Waalberg.quote:10.131 - MA. 03-03-2003 (1806)
Victor probeert Oscar aan het praten te krijgen over het geheim van Ed. Hugo begrijpt dat Claire de brand in het Seepaert veroorzaakt heeft. Hij vindt dat ze de politie moeten inlichten. Renée is blij als ze merkt dat de relatie tussen Margot en Sid zijn langste tijd gehad lijkt te hebben.
Amen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wou dat Claire terug kwam om hetzelfde kunstje te flikken met Waalberg.![]()
Come on baby, light my fire.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:24 schreef Wup het volgende:
maar Jim dan?
ow ik zou dat zo graag eens terugzien... ik ben tot op de van vandaag van mening dat het Hugo zijn schuld wasquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:36 schreef soapie het volgende:
Kan iemand me vertellen in welke aflevering het Seepaerd in de fik stond en Claire met een dubbele beenbreuk in het Beatrix lag???? Kan het met teletekstknop niet achterhalen...
lol, ik ben dus echt nooit meer bij mn zus geweest....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:35 schreef babette21 het volgende:
Jim is reeds door mij gered...
als ik op jou moest wachten duurde 't iets te lang, gezien het feit dat ik die klok uit De Engel ook nog niet gehad heb;)
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:12 schreef Wup het volgende:
maare..... dat ene picje is een vervalsing
het blijft de schuld van Hugo
ow zo goed zijn mijn ogen niet... wat staat erop dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire was volgens mij afgeleid door het schilderij.![]()
dit was voordat jij Jim had gesnaaid.....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:21 schreef babette21 het volgende:
ow zo goed zijn mijn ogen niet... wat staat erop dan?
wijze vrouwquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:27 schreef babette21 het volgende:
Aafke werd woest op Joost, omdat ze dat toch al 'n sukkel vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |