Met Xena erbij moet het wel POTentie hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
weet ik niet... qua rol pas het best bij Tara. ik kan Simone Cobben gewoon niet goed verdragen
het is zonde dan zo'n verhaaltje me dan irriteert doordat zij zich ermee bezig moet houden
het verhaal zelf heeft op zich wel potentie
Mijn zegen heb je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
bij deze doe ik even het vriendelijk verzoek het volgende topic te mogen open
Carmina Burana van Carl Orff / The Scent Of A Woman.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:54 schreef babette21 het volgende:
oke Iwan, twee leuke vraagjes voor je.... even je kennis testen op dit laatste uur?!
wat was ook alweer die halfgare opera van Arthur & [op] welke tango danste Niels met zijn spookje?!
misschien is 't een stomme vraag, maar.... wat moeten we met deze wetenschap?!?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Ron zei op een gegeven moment tegen Tara dat z'n kamer boven is, maar als we door het raam van z'n hotelkamer naar buiten kijken zien we een hoop groenigheid, volgens mij iets wat in een pot staat. Dus of Ron heeft een balkonnetje of Ron heeft een kamer op de begane grond.![]()
Het viel me gewoon op. Dat krijg je als een aflevering erg 'boeiend' is, dan ga je op de raarste details letten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:31 schreef babette21 het volgende:
misschien is 't een stomme vraag, maar.... wat moeten we met deze wetenschap?!?
Waar je al niet op let. Ik zie dat soort dingen nooit!!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op. Dat krijg je als een aflevering erg 'boeiend' is, dan ga je op de raarste details letten.![]()
haha, dat had ik ook opgemerkt ja. En volgens mij was het wel boven. Ik heb even goed gekeken en volgens mij stond de plant in een potquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Ron zei op een gegeven moment tegen Tara dat z'n kamer boven is, maar als we door het raam van z'n hotelkamer naar buiten kijken zien we een hoop groenigheid, volgens mij iets wat in een pot staat. Dus of Ron heeft een balkonnetje of Ron heeft een kamer op de begane grond.![]()
Lama, al gevondenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de vorige Tara vergetenAls ik me haar voor de geest probeer te halen, zie ik steeds Iris. Heeft iemand een cap van Tara 1?
heb je het tegen mij? ik krijg hem nl niet goed op één of andere manierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:48 schreef babette21 het volgende:
waardoor het dus wel verrassender zou zijn als ze haar weten los te weken van haar familie
zou jij ajb iets aan je ava willen doen? weghalen of aanpassen ofzo?! dank...
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:36 schreef soapie het volgende:
Kan iemand me vertellen in welke aflevering het Seepaerd in de fik stond en Claire met een dubbele beenbreuk in het Beatrix lag???? Kan het met teletekstknop niet achterhalen...
quote:10.130 - VR. 28-02-2003 (1805)
Het Seepaert staat in brand. Het is onduidelijk of Suzy nog op haar kamer is of niet. Hugo schrikt zich wild als hij hoort van de brand in het Seepaert. Sid probeert Margot opnieuw voor zich te winnen. Victor is op zoek naar een man die hem wellicht verder kan helpen het geheim van Ed te ontrafelen.
Ik wou dat Claire terug kwam om hetzelfde kunstje te flikken met Waalberg.quote:10.131 - MA. 03-03-2003 (1806)
Victor probeert Oscar aan het praten te krijgen over het geheim van Ed. Hugo begrijpt dat Claire de brand in het Seepaert veroorzaakt heeft. Hij vindt dat ze de politie moeten inlichten. Renée is blij als ze merkt dat de relatie tussen Margot en Sid zijn langste tijd gehad lijkt te hebben.
Amen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wou dat Claire terug kwam om hetzelfde kunstje te flikken met Waalberg.![]()
Come on baby, light my fire.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:24 schreef Wup het volgende:
maar Jim dan?
ow ik zou dat zo graag eens terugzien... ik ben tot op de van vandaag van mening dat het Hugo zijn schuld wasquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:36 schreef soapie het volgende:
Kan iemand me vertellen in welke aflevering het Seepaerd in de fik stond en Claire met een dubbele beenbreuk in het Beatrix lag???? Kan het met teletekstknop niet achterhalen...
lol, ik ben dus echt nooit meer bij mn zus geweest....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:35 schreef babette21 het volgende:
Jim is reeds door mij gered...
als ik op jou moest wachten duurde 't iets te lang, gezien het feit dat ik die klok uit De Engel ook nog niet gehad heb;)
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:12 schreef Wup het volgende:
maare..... dat ene picje is een vervalsing
het blijft de schuld van Hugo
ow zo goed zijn mijn ogen niet... wat staat erop dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Claire was volgens mij afgeleid door het schilderij.![]()
dit was voordat jij Jim had gesnaaid.....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:21 schreef babette21 het volgende:
ow zo goed zijn mijn ogen niet... wat staat erop dan?
wijze vrouwquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:27 schreef babette21 het volgende:
Aafke werd woest op Joost, omdat ze dat toch al 'n sukkel vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |