= Victor?quote:
Welquote:
en nu???? ga je nóóóóit meer kijken!?!?!?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:09 schreef Wup het volgende:
en die lurkers wisten dat ONM vandaag in de herkansing ging.....
het is een schande
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat een topaflevering was het vandaag weer! Ik bedoel dan natuurlijk wel de herhaling van gisteren.
nu ga ik op jullie berichten af en pak de Hillarduitzendingen in de herhaling meequote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
en nu???? ga je nóóóóit meer kijken!?!?!?
lukt je toch niet;)
ja tara wel, maar die xena niet (en op tara let ik natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
vond je? vond 't eerder opdringerigheid... je zag Tara echt zo kijken van: hé, je komt in m'n aura....
ja, toen het begon direct die Ron weer met z'n praatjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
Blegh, wat een ongelovelijk saaie klootzak is die Ron
idd... studiedagen??quote:En ook een beetje ongeloofwaardig: Joost meldt zich nog geen week geleden aan voor een studie en nou heeft ie al z'n eerste dag.![]()
shirina rules definitelyquote:Stoere actie van Shirina
Het is nooit goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:34 schreef babette21 het volgende:
ik ben anders wel benieuwd wat die Ron zoal van plan is...
alleen een beetje jammer dat ze Tara [insert willekeurige ONM-actrice] in dat lijntje hebben gestopt
Ik vind het nog niet storend.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Hij kan wel mysterieus zijn maar we hoeven dat saaie geblaat van hem toch niet de hele tijd aan te horen
quote:
de pot verwijt de ketel?!?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Hij kan wel mysterieus zijn maar we hoeven dat saaie geblaat van hem toch niet de hele tijd aan te horen
Ik heb het over dat jij Tara niet in dat lijntje wil...quote:
Wat is er mis met Tara? Ze neukt wat om zich heen, net alsof we dat niet allemaal doen......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het over dat jij Tara niet in dat lijntje wil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |