volgens mij lijkt 't in de leader meer dan 't is...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zat ook van...toe dan...toe dan....
ik zie 't meer als overlevenquote:
oh ja, evalueren tijdens nachtelijke sessies, met rosé en met jullie....quote:Terugblikken... tot seizoen 13 begint.
dat zit er wel dik in...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij lijkt 't in de leader meer dan 't is...
Xena gaat haar misschien wel zoenen, maar Tara kennende zal ze haar een mep verkopen
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik zat ook van...toe dan...toe dan....
gebruiken ze jeugdfoto's van de cast van ONM zelf? (domme vraag, maar goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
LINKS: Victor? (Zal wel iemand anders zijn, maar fotosoepen was teveel werk?)
RECHTS: Renée
vond je? vond 't eerder opdringerigheid... je zag Tara echt zo kijken van: hé, je komt in m'n aura....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:29 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar er hing echt een seksuele spanning in de lucht hè?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:31 schreef Viking84 het volgende:
gebruiken ze jeugdfoto's van de cast van ONM zelf? (domme vraag, maar goed)
ik weet nog dat 't paspoort van Babette 'n keer in beeld kwam, volgens mij vanwege 't Orionlijntjequote:
volgens mij is dat Luciel... [Chris Jolles]quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:18 schreef Novak het volgende:
Wie is dat op die pasfoto waar iemand naar wijst? Joyce?
Maar dan moet ze wel eerst dood zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef haagse_elfje het volgende:
troost je ze kan altijd nog eens komen "spoken"
Ik vind het wel humor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan die cuntingnanny niet van het scherm?
't Is maar goed dat ik de dvd-box van MCW heb gekocht. Is er tenminste nog wat fatsoenlijks op mijn scherm.
Ik ook, maar ik zag die serie bij de NCRV, de NCRV, RTL Television, RTL Television, Net5, Net5, Yorin, Yorin en ook nog op Yorin.quote:
wat heb je toch tegen haar... alles is beter dan dat Carlogedrochtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan die cuntingnanny niet van het scherm?
haha dan zullen de acteerprestaties van Sanne & co inmiddels wel weer meevallen:)quote:'t Is maar goed dat ik de dvd-box van MCW heb gekocht. Is er tenminste nog wat fatsoenlijks op mijn scherm.
1.000 Keer hetzeflde herhalen, maar te kutterig zijn om ONM te continueren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:43 schreef Wup het volgende:
wat heb je toch tegen haar... alles is beter dan dat Carlogedrocht
Dat is gewoon Wendy hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben gewoon 'n donkerharig mokkel met twee kids genomen.....
alsof wij zo makkelijk voor de gek te houden zijn
of ze hebben het speciaal voor Wup gedaan, vanwege diens antipathie tegen Wendy Brouwer,
niet wetende dat ze niet meer kijkt [ keek? ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |