quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
de nep-wond van Pim2 ofzo?!?!?
Een tijdje geleden had ik het plan om alle scènes met Hillard en alle scènes met Stephan (in het kader van de leukste verhaallijnen) achter elkaar op één dvd te zetten... Ik ben blij dat ik dat nog ff heb uitgesteld.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
LOL, ik heb gisteren een Hillard filmpje inelkaar gedraaid, vandaar
JP schrok zich anders maf:)quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar in het verleden hebben we al gezien dat een blond spoelinkje (Serge) wonderen doet. Geen mens zal hem herkennen.
Ik heb gisteren m'n cd-rom koffertje 's doorgebladerd en kwam nog wat leuke afleveringen tegen met o.a. Evert Starrenburg. Leuk voor de zomermaanden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
ik heb daar nog wel wat van liggen hier, op een geleende band die nog steeds terug moet
vooral Ellen was toen echt supercool
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef Nano het volgende:
Iwan,zouden wij alsjeblieft wat foto's voor onze (Frey en ik) site mogen gebruiken?
Uiteraard vermelden we de bron enzo.
Evert was stoer...schandalig dat ie zulke flutkids had.........quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb gisteren m'n cd-rom koffertje 's doorgebladerd en kwam nog wat leuke afleveringen tegen met o.a. Evert Starrenburg. Leuk voor de zomermaanden.
Maar 1 kind toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Evert was stoer...schandalig dat ie zulke flutkids had.........
ik heb inmiddels bijna alles van m'n banden afgespoeld...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb gisteren m'n cd-rom koffertje 's doorgebladerd en kwam nog wat leuke afleveringen tegen met o.a. Evert Starrenburg. Leuk voor de zomermaanden.
ah jij hebt die duffe Luciel zelfs al geblokt... heel verstandigquote:
Lol @ Victorquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef Iwan1976 het volgende:
pics
die's goed he!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:28 schreef Wup het volgende:
Lol @ Victor
ik denk dat dat vreemden zijn, want daar werd niks bijgezegd...quote:enne: wie zijn dat?
Ik moest ook 2x kijken, maar het zijn inderdaad Sam & Luna.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
moest dat Margot voorstellen?!? [ tja zou je wel denken met 2 baby's maar toch... ]
ze hebben gewoon 'n donkerharig mokkel met twee kids genomen.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik moest ook 2x kijken, maar het zijn inderdaad Sam & Luna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |