ik zag een Margot2-achtige en ging direct over naar de volgende pic:)quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
ze hebben gewoon 'n donkerharig mokkel met twee kids genomen.....
alsof wij zo makkelijk voor de gek te houden zijn
of ze hebben het speciaal voor Wup gedaan, vanwege diens antipathie tegen Wendy Brouwer,
niet wetende dat ze niet meer kijkt [ keek? ]
Dat was Cees Tol.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik meende hem al te herkennen uit die real life soap van Jan Smit...
[afbeelding]
Kees Tol als Sollicitant Martin... (ONM #2274, DO. 05-05-2005)
Valt me toch van je tegen WIV... dat je hem niet herkend hebt... als BZN-fan.
puur vanuit m'n vak gezien ['t psychologisch hoekje dus] wordt ik wel steeds nieuwsgieriger naar deze enorme weerstand.... zit hier nog wat achter of wat?!?!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:37 schreef Wup het volgende:
ik zag een Margot2-achtige en ging direct over naar de volgende pic:)
ik vind haar dus gewoon wel lijken ...
weet je het zeker?! want ik wil het best doen hoor... als je 't lief vraagtquote:[please zie dit niet als uitnodiging vergelijkings/bewijs materiaal aan te rukken]
Kees Tol is een vriend van Jan Smit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Carlo doet de aftiteling blijkbaar weer. Er stond Kees Tol.
ik zat net te denken... belooft weer mooie zomernachten hahaquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:51 schreef Wup het volgende:
leuk fok avondje trouwens
dankzij held Hillard....... + ons aller aanwezigheid
zolang het maar geen aanleiding is om Iris weer bij Niels in een verhaallijntje te proppen....quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
overigens.... nu we het daadwerkelijk bevestigd hebben gekregen dat ie terug is...
het is toch wel bij één ieder duidelijk dat er maar één [1], ik herhaal ÉÉN, iemand is die wraak kan/mag nemen he!!!!!!!???!?!??!? voordat weer alle eer naar kindje Kagchelland gaat....
Laat die twee maar eens goed met elkaar rabbelen! Iris kan maar beter een Limburger dan een Rotterdammer aan de haak slaan!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:56 schreef Wup het volgende:
zolang het maar geen aanleiding is om Iris weer bij Niels in een verhaallijntje te proppen....
Ik heb Richard (feitelijk al jaren geleden) m'n medewerking toegezegd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 07:40 schreef Stefan902 het volgende:
[b]Heey Iwan,
Nu zijn Richard en ik druk in gesprek met SBS Broadcasting of wij de officiele fansite mogen maken,
Als blijkt dat het niet kan, worden we eenm onofficiele ONM fansite,
Dus wil je meehelpen? want ik had al een mail verstuurd, maar geen antwoord![]()
Groeten,
Erwin
En als het nu Iris' laatste verhaallijntje wordt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:56 schreef Wup het volgende:
zolang het maar geen aanleiding is om Iris weer bij Niels in een verhaallijntje te proppen....
jeetje Iwan, ze weten je wel te vinden he...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb Richard (feitelijk al jaren geleden) m'n medewerking toegezegd.
niet lang, ze heeft inmiddels zelf ook al door wat voor losers de Van Walsum broeders zijnquote:Hoe lang zou het duren voordat Tara losgeweekt is van haar familie en Tonnie?
het één hoeft het ander niet uit te sluiten...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:17 schreef Iwan1976 het volgende:
En als het nu Iris' laatste verhaallijntje wordt?![]()
Let's hope not... Stalkers zijn oké, maar alleen in ONM dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:20 schreef babette21 het volgende:
jeetje Iwan, ze weten je wel te vinden he...
De spanning wordt langzaam opgebouwd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht woensdag trouwens dat het zou gaan knetteren tussen Xena en Tara. Xena ging zó dichtbij zitten op een gegeven moment
ik geef het een week...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb Richard (feitelijk al jaren geleden) m'n medewerking toegezegd.
En nu weer on topic!
Hoe lang zou het duren voordat Tara losgeweekt is van haar familie en Tonnie?
ik zat ook van...toe dan...toe dan....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht woensdag trouwens dat het zou gaan knetteren tussen Xena en Tara. Xena ging zó dichtbij zitten op een gegeven moment
mja we kunnen flink zeiken, maar hebben bij deze weer eens bewezen ook erg blij te kunnen zijnquote:
dat had ik al van m'n harde schijf gegooid.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:16 schreef Iwan1976 het volgende:
De schrijvertjes hadden nog wat goed te maken met al die schapen halverwege het seizoen.
en dan....????quote:BTW: Nog maar 41 afleveringen tot de zomerstop.
Heel verstandig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
dat had ik al van m'n harde schijf gegooid.....
Terugblikken... tot seizoen 13 begint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |