sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouhou.
Hattrick #395 - Zijn we allemaal een beetje op koers?
quote:Quirijn Boelen [playerid=274425720]
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 16-05-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 27-01-2010 (5/41), )
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 350 ¤/week 5 600 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Volgende ronde is voor mij vrijwel op zeker uitschakeling. Tegenstander haalt circa 300 HatStats in een uitwedstrijd.. Denk dat ik 'm maar een PIC-deal met B-team / B-trainees voor ga stellen. Schieten we beide meer mee op dan beide Normallen met A-team / A-trainees en dezelfde uitslag..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef RemCOW het volgende:
Hm, volgende bekerwedstrijd tegen iemand die 50 htstats minder haalt dan ik (mits ik geen blessures krijg e.d.), maar wel een hoger middenveld haalt: uitmuntend hoog/briljant laag tegen een formidabel hoog middenveld. Irritante wedstrijden zijn dat altijd.
ja, ik ga morgen wel even kijken. Zonde dat jij er niet bij kan zijn!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:16 schreef rompompom het volgende:
Mooie combi, Nic, ouwe medekoplopert van Gezelligheid kent nog steeds geen tijd!
Ga jij morgen nog naar die meet?
Ja, echt wel jammer de bammer; verjaardag van m'n schoonzus. Wordt ook wel gezllig, maar als ik mocht kiezen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, ik ga morgen wel even kijken. Zonde dat jij er niet bij kan zijn!
Ik dus niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:04 schreef GotC het volgende:
Jeetje gaan jullie meeten?Of tenminste, naar een meet
VBL meetquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:04 schreef GotC het volgende:
Jeetje gaan jullie meeten?Of tenminste, naar een meet
haha.. schoonfamilie gaat toch voor helaasquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, echt wel jammer de bammer; verjaardag van m'n schoonzus. Wordt ook wel gezllig, maar als ik mocht kiezen...
Met dat ene forum waar we de naam niet van mogen noemen?quote:
Yepquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met dat ene forum waar we de naam niet van mogen noemen?
Jij gaat ook?quote:
jupquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met dat ene forum waar we de naam niet van mogen noemen?
Jij mag dus ook alleen op HT-meets komen...quote:
Meer hoeft toch ook niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij mag dus ook alleen op HT-meets komen...
niet alleen hoor! Hij mag alleen samen komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij mag dus ook alleen op HT-meets komen...
Exactely my thoughtsquote:
Whehequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet alleen hoor! Hij mag alleen samen komen
Jij verschijnt alleen op privé-meets....best gekquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Exactely my thoughts
En zelfs daar schiitter ik meestal door afwezigheid
Ik kom altijd het beste tot mijn recht in een klein intiem gezelschapquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij verschijnt alleen op privé-meets....best gek
Dat denk jequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom altijd het beste tot mijn recht in een klein intiem gezelschap
Ok dan kom ik de eerstvolgende meet wel in een roze tutu uit een taart gesprongenquote:
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan kom ik de eerstvolgende meet wel in een roze tutu uit een taart gesprongen
belofte maakt schuldquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan kom ik de eerstvolgende meet wel in een roze tutu uit een taart gesprongen
WTFquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Ster speler van m'n team heeft in één keer een eigen Hyves en Twitter!
http://twitter.com/clausbeumer
http://clausb.hyves.nl/
dat is idd wel tegenvallend.. mijn jeugdtrainer had mij ook niet zo veel te melden helaas..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:18 schreef Flappekz het volgende:
Toffe jeugdtraining. 1 mededeling, en dan nog over een speler die blijkbaar max zwak in scoren kan worden.
Meer niet.
enquote:Lennaert Schaars [playerid=262102250]
17 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 31-01-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009 (6/40), 15w 2d)
Total Skill Index (TSI): 8 330
Loon: 750 ¤/week 12 000 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Raniero Zeppegno [playerid=261087489]
18 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2010
Geboren in: Italia
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 02-10-2009 (4/40), 1s 1w)
Total Skill Index (TSI): 1 620
Loon: 828 ¤ (690 ¤) /week inclusief 20% bonus 13 248 ¤ / seizoen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
In augustus gekocht voor 1000euquote:Pauliño Liste [playerid=254614474]
18 jaar en 104 dagen, volgende verjaardag: 06-02-2010
Geboren in: España
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 08-08-2009 (12/39), 1s 8w 6d)
Total Skill Index (TSI): 2 250
Loon: 756 ¤ (630 ¤) /week inclusief 20% bonus 12 096 ¤ / seizoen
Specialiteit: Krachtig
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Deadline: 01-02-2010 08:31
(2 dagen 23u 52m)
Vraagprijs: 50 000 ¤
quote:Washington Morales [playerid=231981352]
20 years and 45 days, Next birthday: 06-04-2010
Born in: Uruguay
In inadequate form, excellent stamina.
A pleasant guy who is calm and honest.
Has poor experience and passable leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 19-01-2009 (16/37), 3s 5wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 16 170
Wage: 6 588 ¤ (5 490 ¤) /week including 20% bonus 105 408 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: magnificent Passing: solid
Winger: poor Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: wretched
Hmm, deze had ik nog niet verwacht, leuke verrassing dus!quote:申 (Shen) 祥国 (Xiangguo) Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
HO! (Hattrick Organizer)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:51 schreef Happel het volgende:
Welke goede alternatieven zijn er nog naast Hattrick Assistent Manager? Heb een evaluatie versie en gaat me te ver om er geld voor neer te leggen.
quote:Patricio Contreras Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van goed naar uitstekend.
Jan-Peter de Rink Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van redelijk naar goed.
Tijn Edelman Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.
Dat ligt er helemaal aan...hoeveel mid haal je met en zonder PIC? Hoe zijn de verhoudingen tussen zijn aanval en jouw def, en andersom?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Poppertje naar Uitmuntend en eentje naar formidabel... lekkere boost voor mijn verdediging aanstaande zondag... ik twijfel nog of ik ga PIC'en... ik ga sowieso counteren dus middenveld heb ik niet nodig... alleen wellicht wel wat minder kansen...
wat zouden jullie doen?
Mijn aanval zou zijn verdediging wel moeten hebben, hij teert met name op het middenveld... ik haal met PIC denk ik een matig hoog middenveld.... dit is zijn team D.A.W. (813157)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan...hoeveel mid haal je met en zonder PIC? Hoe zijn de verhoudingen tussen zijn aanval en jouw def, en andersom?
Ff snel gekeken, maar hij vraagt gewoon om een PIC/Counter met veel kracht over de vleugels. Kun je dat neezetten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn aanval zou zijn verdediging wel moeten hebben, hij teert met name op het middenveld... ik haal met PIC denk ik een matig hoog middenveld.... dit is zijn team D.A.W. (813157)
Ik neig naar een PIC en een verliespot wellicht... maar dan heb ik mijn TS wel weer een boost gegeven
Ja mijn vleugelratings zijn altijd wel prima in orde vind ik.... ene kant ergens in de uitstekend... en de andere is redelijk... maar als ik counter gaan er natuurlijk ook kansen door het midden die ik kwijt raak...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ff snel gekeken, maar hij vraagt gewoon om een PIC/Counter met veel kracht over de vleugels. Kun je dat neezetten?
Zijn centrale verdediging is wel aardig in orde, en zijn vleugels laat ie altijd leeg. De kans dat je kansen over de vleugel af kunt maken zijn een stuk aanneemlijkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja mijn vleugelratings zijn altijd wel prima in orde vind ik.... ene kant ergens in de uitstekend... en de andere is redelijk... maar als ik counter gaan er natuurlijk ook kansen door het midden die ik kwijt raak...
Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zijn centrale verdediging is wel aardig in orde, en zijn vleugels laat ie altijd leeg. De kans dat je kansen over de vleugel af kunt maken zijn een stuk aanneemlijker
Succesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens
Dan weet ik wat ik moet doen zondag
dat zei mijn vrouw ook vannachtquote:
lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
inmiddels zijn 3 van mijn competitiegenoten in botjes veranderd.
quote:
Die neemt hij mee (spreekt de ervaringsdeskundige..)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:24 schreef NelisZ het volgende:
Als ik een geblesseerde jeugdspeler promoveer, neemt hij zijn blessure dan mee, of verdwijnt deze???
dat mag hier niet he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Een tijd terug hadden we t hier over een site waar je gratis series kon downen. Ik ben helaas de link kwijt. Iemand een idee? Ik wil nl graag SGU omlaag laden.
[/offtopic]
Als we je daar antwoord op geven, hangt ons inderdaad een ban boven het hoofd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Een tijd terug hadden we t hier over een site waar je gratis series kon downen. Ik ben helaas de link kwijt. Iemand een idee? Ik wil nl graag SGU omlaag laden.
[/offtopic]
quote:
Tssss Beetje jammer dat Fok!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als we je daar antwoord op geven, hangt ons inderdaad een ban boven het hoofd.
4-4-3, zo zou ik ook wel willen spelen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:47 schreef cees1974 het volgende:
mmm lig zelf niet echt op koers nu. Ben 5e in de V-klasse:S. Koop elke keer de ebste spelers maar kom er niet uit:S. Speel nu nog steeds 3-5-2. Maar denk erover om spitsen te gaan trainen 4-4-3 te spelen. Iemand nog tips?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
4-4-3, zo zou ik ook wel willen spelen!
Mits er dan nog een keeper achter staat uiteraard!
Zou ik gaan opteren voor 3-4-3 in de competitie (3 IM + 1 Winger) en 4-3-3 midweeks (beker/vriendschappelijk). Geeft je de mogelijkheid je tactiek aan te passen aan je tegenstander.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef cees1974 het volgende:
Haha..ja bedoel, 4-3-3 natuurlijk..maar heeft iemand daar ervaring mee?
[..]
Het is inderdaad verstandig om 3-4-3 als normale opstelling te nemen, hiermee kun je op het middenveld nog vrij goed meekomen. Daarnaast kun je 4-3-3 gebruiken in combinatie met een goede countervaardigheid, dan moet je dus ook verdedigers met veel passen hebben!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zou ik gaan opteren voor 3-4-3 in de competitie (3 IM + 1 Winger) en 4-3-3 midweeks (beker/vriendschappelijk). Geeft je de mogelijkheid je tactiek aan te passen aan je tegenstander.
Overigens heb ik met 4-3-3 zelf geen ervaring, naar ik meen een aantal hier wel..
Onverwacht he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
voor een vrouw ben je best gevat![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is inderdaad verstandig om 3-4-3 als normale opstelling te nemen, hiermee kun je op het middenveld nog vrij goed meekomen. Daarnaast kun je 4-3-3 gebruiken in combinatie met een goede countervaardigheid, dan moet je dus ook verdedigers met veel passen hebben!
Wat daarnaast nog handig is zijn twee trainees met een hoge uitstekend/formidabel vleugelspel. Deze kun je dan als aanvaller naar de vleugel opstellen waardoor je een hoge vleugelaanval kunt krijgen en minder voorspelbaar bent voor je tegenstanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |