Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zijn centrale verdediging is wel aardig in orde, en zijn vleugels laat ie altijd leeg. De kans dat je kansen over de vleugel af kunt maken zijn een stuk aanneemlijker
Succesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens
Dan weet ik wat ik moet doen zondag
dat zei mijn vrouw ook vannachtquote:
lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
inmiddels zijn 3 van mijn competitiegenoten in botjes veranderd.
quote:
Die neemt hij mee (spreekt de ervaringsdeskundige..)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:24 schreef NelisZ het volgende:
Als ik een geblesseerde jeugdspeler promoveer, neemt hij zijn blessure dan mee, of verdwijnt deze???
dat mag hier niet he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Een tijd terug hadden we t hier over een site waar je gratis series kon downen. Ik ben helaas de link kwijt. Iemand een idee? Ik wil nl graag SGU omlaag laden.
[/offtopic]
Als we je daar antwoord op geven, hangt ons inderdaad een ban boven het hoofd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Een tijd terug hadden we t hier over een site waar je gratis series kon downen. Ik ben helaas de link kwijt. Iemand een idee? Ik wil nl graag SGU omlaag laden.
[/offtopic]
quote:
Tssss Beetje jammer dat Fok!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als we je daar antwoord op geven, hangt ons inderdaad een ban boven het hoofd.
4-4-3, zo zou ik ook wel willen spelen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:47 schreef cees1974 het volgende:
mmm lig zelf niet echt op koers nu. Ben 5e in de V-klasse:S. Koop elke keer de ebste spelers maar kom er niet uit:S. Speel nu nog steeds 3-5-2. Maar denk erover om spitsen te gaan trainen 4-4-3 te spelen. Iemand nog tips?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
4-4-3, zo zou ik ook wel willen spelen!
Mits er dan nog een keeper achter staat uiteraard!
Zou ik gaan opteren voor 3-4-3 in de competitie (3 IM + 1 Winger) en 4-3-3 midweeks (beker/vriendschappelijk). Geeft je de mogelijkheid je tactiek aan te passen aan je tegenstander.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef cees1974 het volgende:
Haha..ja bedoel, 4-3-3 natuurlijk..maar heeft iemand daar ervaring mee?
[..]
Het is inderdaad verstandig om 3-4-3 als normale opstelling te nemen, hiermee kun je op het middenveld nog vrij goed meekomen. Daarnaast kun je 4-3-3 gebruiken in combinatie met een goede countervaardigheid, dan moet je dus ook verdedigers met veel passen hebben!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zou ik gaan opteren voor 3-4-3 in de competitie (3 IM + 1 Winger) en 4-3-3 midweeks (beker/vriendschappelijk). Geeft je de mogelijkheid je tactiek aan te passen aan je tegenstander.
Overigens heb ik met 4-3-3 zelf geen ervaring, naar ik meen een aantal hier wel..
Onverwacht he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
voor een vrouw ben je best gevat![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is inderdaad verstandig om 3-4-3 als normale opstelling te nemen, hiermee kun je op het middenveld nog vrij goed meekomen. Daarnaast kun je 4-3-3 gebruiken in combinatie met een goede countervaardigheid, dan moet je dus ook verdedigers met veel passen hebben!
Wat daarnaast nog handig is zijn twee trainees met een hoge uitstekend/formidabel vleugelspel. Deze kun je dan als aanvaller naar de vleugel opstellen waardoor je een hoge vleugelaanval kunt krijgen en minder voorspelbaar bent voor je tegenstanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |