Oja, en ik heb mijnquote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Flappekz, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds augustus 2005. Mijn teamnaam is YMFC.
Oja, en ik heb mijnquote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Koekje, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds juni 2006. Mijn teamnaam is TeamKoekje.
Waarom stel je je A-spelers als reserve op? Ik speel gewoon zonder reservesquote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver eerst mn B keep er uit , toen mn B spits en vervolgens mn A keep ook.![]()
Gelukkig mn A keep maar 1 week maar nu moet ik maar hopen dat ie spelen kan zondag.Anders moet ik zelf aan de bak met mn matig keep. Ik sta net op een pleister
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tvp.
En ik had ook zoiets als titel willen keizen.
Inderdaad. In friendlies speel ik ook altijd zonder reserves. Het gaat toch nergens over.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom stel je je A-spelers als reserve op? Ik speel gewoon zonder reserves. Overigens vandaag zo slim geweest om 1 van mijn nieuw gekochte trainees vergeten op te stellen
http://yourmomfanclub.tumblr.com/quote:Op woensdag 4 november 2009 19:09 schreef GotC het volgende:
Ik weet eindelijk wat YMFC betekend! (Yur zn teamnaam)
Your Mom FanClub!
Owjaquote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben we ook nog een team van de maand trouwens?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben we ook nog een team van de maand trouwens?
Gewoon 10 dokters inhuren alvast.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
Doordat ik niet door had dat t vorige al weer bijna vol was toen ik t poste hier even overnieuw want ik vind dit wel heel erg drama :
[ afbeelding ]
Godver eerst mn B keep (+1) er uit , toen mn B spits (+2) en vervolgens mn A keep (+1) ook.![]()
Gelukkig mn A keep maar 1 week maar nu moet ik maar hopen dat ie spelen kan zondag.Anders moet ik zelf aan de bak met mn matig keep. Ik sta net op een pleister
Wist ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
NelisZ
Alvast????quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon 10 dokters inhuren alvast.
Oja, die hoort ook bij de ouwelulluhklupquote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Psychonikeo het volgende:
RPP is toch ook al aardig op leeftijd?
OJAAAAAAAAAAAAA jij bent ook ouder dan ikkequote:Op woensdag 4 november 2009 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Hoi, ik ben TheVulture, almost 30! begonnen met Hattrick op 19 september 2006 en ik ben de homo van dit gezelschap
Yup.. dus luisteren zul jequote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OJAAAAAAAAAAAAA jij bent ook ouder dan ikke
quote:
Gellukkig ben je niet de enigge Hattrickster en niet de enige Fokster. Komt wel goed met dat sneu denk ik.quote:
Nee je moet ook nog een natuurlijk overwicht hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Moet iedereen naar mij luisteren dan?
![]()
Oh, helemaal niet vergeten, hij had rood na 60 minuten. Tsss!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom stel je je A-spelers als reserve op? Ik speel gewoon zonder reserves. Overigens vandaag zo slim geweest om 1 van mijn nieuw gekochte trainees vergeten op te stellen
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Oh, helemaal niet vergeten, hij had rood na 60 minuten. Tsss!
dat is misschien maar beter van niet..quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Nee. Dan had namelijk niemand hier vleugelspelers.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Sorry ik had je reactie niet gezien.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Tja overgewicht heb ik idd niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee je moet ook nog een natuurlijk overgewicht hebben
Ik ben de baas
Ow misschien niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is misschien maar beter van niet..
Was wel zo verstandig geweest ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dan had namelijk niemand hier vleugelspelers.
volgens mij spelen wij wel hoger dan jij doet, dus ik weet niet wat er dan zo verstandig isquote:
Ah. Daarom dat de teams met vleugelspelers het beter doen of deden als jou.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was wel zo verstandig geweest ja!![]()
Jij nog wel ja maar dat duurt niet lang meer. Verder heeft dat niet met wel of niet spelen met vleugelspelers te maken maar met een goed financieel beleid en aangezien ik daar heel slecht in ben heb ik al heel wat miljoenen verkwanseld. Als ik dat beter had gedaan had ik nu hoger gespeeld!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij spelen wij wel hoger dan jij doet, dus ik weet niet wat er dan zo verstandig is
als.. als.. als..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij nog wel ja maar dat duurt niet lang meer. Verder heeft dat niet met wel of niet spelen met vleugelspelers te maken maar met een goed financieel beleid en aangezien ik daar heel slecht in ben heb ik al heel wat miljoenen verkwanseld. Als ik dat beter had gedaan had ik nu hoger gespeeld!
Het heeft niet alleen met beleid te maken. Ook de opstelling en eventuele taktieken helpen mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij nog wel ja maar dat duurt niet lang meer. Verder heeft dat niet met wel of niet spelen met vleugelspelers te maken maar met een goed financieel beleid en aangezien ik daar heel slecht in ben heb ik al heel wat miljoenen verkwanseld. Als ik dat beter had gedaan had ik nu hoger gespeeld!
En sinds 4 weken maak ik pas weer 2-wekelijks winst. Dat is een seizoen of 3 achter elkaar wel anders geweest.quote:Totaal gekochte spelers: 74 779 253 ¤ Gemiddeld (gekocht): 476 301 ¤
Totaal verkochte spelers: 87 247 736 ¤ Gemiddeld (verkocht): 552 201 ¤
Verschil: 12 468 483 ¤ Gemiddeld (gekocht + verkocht): 39 583 ¤
Aantal transfers: 315
Als mn tante een lulletje had geweest......Had Vullie mn oom kunnen zijn geweest.quote:
Gelukkig mogen meningen verschillen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met beleid te maken. Ook de opstelling en eventuele taktieken helpen mee.
Overigens, mijn transfergeschiedenis:
[..]
En sinds 4 weken maak ik pas weer 2-wekelijks winst. Dat is een seizoen of 3 achter elkaar wel anders geweest.
Bedankt voor t duidelijk maken van mn financiële beeld wat ik wilde scheppen.quote:Totaal gekochte spelers: 85 940 498 ¤ Gemiddeld (gekocht): 561 703 ¤
Totaal verkochte spelers: 91 871 740 ¤ Gemiddeld (verkocht): 527 999 ¤
Verschil: 5 931 242 ¤ Gemiddeld (gekocht + verkocht): 18 138 ¤
Aantal transfers: 327
Dat zeker. Maar als er toch vele mensen zeggen dat je het beter anders kunt doen, waarom kun je dan je mening niet bijstellen en het gewoon proberen? Grote kans dat je er niet slechter van wordt.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als mn tante een lulletje had geweest......Had Vullie mn oom kunnen zijn geweest.![]()
[..]
Gelukkig mogen meningen verschillen.
Dan is je traineebeleid dus verkeerd. Dat heeft weinig met je totale financiële beleid te maken. Met financiëel wanbeleid heb je lonen die je niet kunt betalen, teveel personeel en zulks en moet je elke week spelers verkopen om te overleven, om uiteindelijk niets meer te hebben op 11 waailappen na.quote:[..]
Bedankt voor t duidelijk maken van mn financiële beeld wat ik wilde scheppen.
[/spam]quote:17. Otto Grafhorst (CV) (247316840)
18 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 24-12-2009
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Huidige vaardigheden:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Te oud.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[spam] Iemand nog een leuke verdediger kopen?
[..]
[/spam]
koppig, eigenwijs etc..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar als er toch vele mensen zeggen dat je het beter anders kunt doen, waarom kun je dan je mening niet bijstellen en het gewoon proberen? Grote kans dat je er niet slechter van wordt.
hmmz dan doe ik het dus nog vrij goed met 8 waailappen (in mn basis)quote:Dan is je traineebeleid dus verkeerd. Dat heeft weinig met je totale financiële beleid te maken. Met financiëel wanbeleid heb je lonen die je niet kunt betalen, teveel personeel en zulks en moet je elke week spelers verkopen om te overleven, om uiteindelijk niets meer te hebben op 11 waailappen na.
Hehe. Maar dat heeft een heel andere reden. Ik kan me niet herinneren dat jij er financieel slecht voor stond, en al helemaal niet slecht met de prestaties van je team.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
koppig, eigenwijs etc..
[..]
hmmz dan doe ik het dus nog vrij goed met 8 waailappen (in mn basis)
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef The_Hives het volgende:
Hallo
Ik zal me ook even voorstellen:
Ik ben Hives. Doe nu zo'n half jaar aan hattrick. Durfde niet eerder in jullie topic te reageren, maar omdat in de titel staat waar 'we ons voorstellen' heb ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken
Mijn team is de Dapp'ere Strijders Nederland (361285) . Het gaat nog niet zo goed maar misschien als ik ga trainen wel.
Groetjes en tot hattricks,
Met vriendelijk groet,
Hives
Niet mogelijk: 4-3-3 centrumaanval met vleugelspelers? Wat voor mid mid moet ik dan wel niet hebben om een redelijk mid te halen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar als er toch vele mensen zeggen dat je het beter anders kunt doen, waarom kun je dan je mening niet bijstellen en het gewoon proberen? Grote kans dat je er niet slechter van wordt.
Trainiebeleid ok de afgelopen 2 weken is daar wat van te zeggen ja. Ik doelde er meer op dat ik het afgelopen seizoen veel geld heb weg gegooit door spitsen te kopen die vervolgens in no time 2 niveau's daalde waardoor ik ze dus niet meer kon verkopen voor t bedrag waar ik ze voor gekocht heb. Daar ben ik vorig seizoen al ruim 4 miljoen mee kwijt geraakt waar ik nu dus makkelijk de spits had kunnen hebben lopen die ik eigenlijk wilde hebben. Helaas kon dat niet omdat ik noodgrepen moest doen doordat ze weer gezakt waren. Zo koop ik vaak zonder er goed bij na te denken en dat is dus een slecht financieel beleid imo!quote:Dan is je traineebeleid dus verkeerd. Dat heeft weinig met je totale financiële beleid te maken. Met financiëel wanbeleid heb je lonen die je niet kunt betalen, teveel personeel en zulks en moet je elke week spelers verkopen om te overleven, om uiteindelijk niets meer te hebben op 11 waailappen na.
Jammer dat jullie dat zo zien. Als iemand een andere strategie heeft is ie meteen koppig en eigenwijs?quote:
quote:hmmz dan doe ik het dus nog vrij goed met 8 waailappen (in mn basis)
Nu misschien wel ja. Maar een paar seizoenen terug hoorde ik toch echt andere geluiden.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet mogelijk: 4-3-3 centrumaanval met vleugelspelers? Wat voor mid mid moet ik dan wel niet hebben om een redelijk mid te halen?
Daarbij gaat t me nu goed af zonder vleugelspelers dus waarom zou ik toe moeten geven?
De spelers die ik nu in de basis heb staan, daar krijg ik ook minder voor terug dan waar ik ze voor gekocht heb (op mijn verdedigers na). Maar daarvoor moet je juist geld creëren uit het trainen van spelers. Dan kun je met de opbrengst van de trainees en de opbrengst die de verkoop van de andere speler opleverd meer dan genoeg geld vrij maken om je te verbeteren. Daarnaast ligt bij jou eerder het probleem dat je een speler te graag wil hebben en dan teveel bied. Maar wat je zelf al aangeeft dat je koopt zonder na te denken heeft eerder met totaal mismanagement te maken dan, zoals ik al zei, met slecht financieel beleidquote:[..]
Trainiebeleid ok de afgelopen 2 weken is daar wat van te zeggen ja. Ik doelde er meer op dat ik het afgelopen seizoen veel geld heb weg gegooit door spitsen te kopen die vervolgens in no time 2 niveau's daalde waardoor ik ze dus niet meer kon verkopen voor t bedrag waar ik ze voor gekocht heb. Daar ben ik vorig seizoen al ruim 4 miljoen mee kwijt geraakt waar ik nu dus makkelijk de spits had kunnen hebben lopen die ik eigenlijk wilde hebben. Helaas kon dat niet omdat ik noodgrepen moest doen doordat ze weer gezakt waren. Zo koop ik vaak zonder er goed bij na te denken en dat is dus een slecht financieel beleid imo!
nee hoor, maar jij welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat jullie dat zo zien. Als iemand een andere strategie heeft is ie meteen koppig en eigenwijs?![]()
![]()
er bestaat ook nog zoiets als 343quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet mogelijk: 4-3-3 centrumaanval met vleugelspelers? Wat voor mid mid moet ik dan wel niet hebben om een redelijk mid te halen?
Daarbij gaat t me nu goed af zonder vleugelspelers dus waarom zou ik toe moeten geven?
Klopt en toen ging t er meer om dat ik van die counter af moest stappen. Dat heb ik dus gedaan dus ik luister soms echt wel!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu misschien wel ja. Maar een paar seizoenen terug hoorde ik toch echt andere geluiden.
quote:De spelers die ik nu in de basis heb staan, daar krijg ik ook minder voor terug dan waar ik ze voor gekocht heb (op mijn verdedigers na). Maar daarvoor moet je juist geld creëren uit het trainen van spelers. Dan kun je met de opbrengst van de trainees en de opbrengst die de verkoop van de andere speler meer dan genoeg opleveren om je te verbeteren. Daarnaast ligt bij jou eerder het probleem dat je een speler te graag wil hebben en dan teveel bied. Maar wat je zelf al aangeeft dat je koopt zonder na te denken heeft eerder met totaal mismanagement te maken dan, zoals ik al zei, met slecht financieel beleid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
en de Fok!Cupquote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef sportfreak het volgende:
Helaas uitgeschakeld in de beker. Moest er na 9 rondjes eens van komen. 0-4 dus niks aan te doen.
Vanaf nu weer alles op de competitie
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef NelisZ het volgende:
Zo, het interview is ingediend
Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten:Leuk dat je daar niet mee wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een leuk interview.![]()
Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten:leuk interview, mede-stadjerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten:Leuk interview!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je broer en maat Fokken ook?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
ja dat vind jij dan weer interessant om te wetenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk interview!
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk interview!
Slechts 102k!quote:Martin Robertsson (265413939)
17 years and 36 days, Next birthday: 19-01-2010
Sverige
In passable form, weak stamina.
A controversial person who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN
(since 04-11-2009 (9/40), )
Total Skill Index (TSI): 550
Wage: 492 ¤ (410 ¤) /week including 20% bonus
7 872 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Bruised Bruised, but playing
Speciality: Head
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 4/20 weak
Winger: 2/20 wretched
Passing: 4/20 weak
Scoring: 7/20 solid
Set pieces: 1/20 disastrous
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dat vind jij dan weer interessant om te weten
Sorry, ik weet ook niet wat normaal is, vandaar ook de spoilerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk dat je daar niet mee wacht.
Verder een leuk interview.
Hey mede-stadjer, dat wist ik dan weer niet van jouquote:
Nee, dat had ik dan wel vermeldquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk interview!
quote:
ik ook niet van jouquote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef NelisZ het volgende:
Hey mede-stadjer, dat wist ik dan weer niet van jou
Ik zal morgen echt even die Fok!cup doen trouwens op de sitequote:
En de gouden schoen update staat ook nog te wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zal morgen echt even die Fok!cup doen trouwens op de site
Jaa, die doe ik niet...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de gouden schoen update staat ook nog te wachten.![]()
Hoiquote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben trouwens Gijs. Ik speel ook Hattrick, al een tijdje trouwens...
FC Bifröst (1011663), nooit geweten dat meer mensen het hier ook speelden, grappig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dit topic tot dusverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Oh gelukkig maar... ik hoorde dat die jongen... uuuh, Vullie of zo?... nog wel eens eng kon zijn, maar dat het verder wel mee viel!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
HoiWelkom. Ik speel ook hattrick
. Je hoeft niet bang te zijn om in dit topic te posten hoor
Ik ben hier al een tijdje maar ze lijken me heel vriendelijk enzo hier
Die is inderdaad engquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar... ik hoorde dat die jongen... uuuh, Vullie of zo?... nog wel eens eng kon zijn, maar dat het verder wel mee viel!
ow okay. Daar moet ik dus voor uitkijken? Is dat niet diezelfde jongen waarvan het gerucht gaat dat hij homo is? Anders had ik misschien ook wel eens naar een meeting (heet dat geloof ik) gegaan. Maar onze pastoor zegt dat homo's ziek zijn, dus ben ik er een beetje bang voorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar... ik hoorde dat die jongen... uuuh, Vullie of zo?... nog wel eens eng kon zijn, maar dat het verder wel mee viel!
Of ie echt homo is weet ik niet, hij schijnt wel een roze avatar met Micheal Jackson erin te hebben, dat lijkt me veelzeggend...quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ow okay. Daar moet ik dus voor uitkijken? Is dat niet diezelfde jongen waarvan het gerucht gaat dat hij homo is? Anders had ik misschien ook wel eens naar een meeting (heet dat geloof ik) gegaan. Maar onze pastoor zegt dat homo's ziek zijn, dus ben ik er een beetje bang voor
Voor Haagse Pinda's is 'ie iig ongevaarlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Of ie echt homo is weet ik niet, hij schijnt wel een roze avatar met Micheal Jackson erin te hebben, dat lijkt me veelzeggend...
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dit topic tot dusverInderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
ja wat wil je. Eerst kijk je al de hele tijd tegen een grote mat aan, en als je in de slaapkamer het licht vergeet uit te doen komt er een 2e bij. Dan is het niet zo gek dat hij voor Haagse Pinda´s ongevaarlijk isquote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor Haagse Pinda's is 'ie iig ongevaarlijk
M'n deurmat?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja wat wil je. Eerst kijk je al de hele tijd tegen een grote mat aan, en als je in de slaapkamer het licht vergeet uit te doen komt er een 2e bij. Dan is het niet zo gek dat hij voor Haagse Pinda´s ongevaarlijk is
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja wat wil je. Eerst kijk je al de hele tijd tegen een grote mat aan, en als je in de slaapkamer het licht vergeet uit te doen komt er een 2e bij. Dan is het niet zo gek dat hij voor Haagse Pinda´s ongevaarlijk is
Heee dat wilde ik net posten!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Flappekz het volgende:
Iemand interesse in 2 kaarten Sparta - Roda JC aanstaande zaterdag 18.45 uur?
Die avatar zegt niks... die kloppende piemel welquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Of ie echt homo is weet ik niet, hij schijnt wel een roze avatar met Micheal Jackson erin te hebben, dat lijkt me veelzeggend...
Dan nemen we maar aan dat dat klopt...quote:Op woensdag 4 november 2009 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die avatar zegt niks... die kloppende piemel wel
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Ach ja, ik kan ook wel openlijk mijn afkeer voor Friezen kenbaar maken, maar ik ben bang dat ik daar problemen mee ga krijgenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:58 schreef GotC het volgende:
Spoilers..
Denken jullie dat sc niet mag?
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:01 schreef The_Hives het volgende:
precies. Alleen matjes onder spoilers of per mail naar Vullie
quote:Daniel Kwaśny (77592450)
31 years and 52 days, Next birthday: 04-01-2010
In solid form, passable stamina.
A controversial person who is balanced and honest.
Has formidable experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 04-11-2009)
Total Skill Index (TSI): 106 170
Wage: 46 764 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Keeper: magical
Defending: disastrous
Playmaking: wretched
Winger: non-existent
Passing: disastrous
Scoring: wretched
Set pieces: passable
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat moet ik me melden Possie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T maakt niet uit. Maar normaal gooi ik t online.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Sorry, ik weet ook niet wat normaal is, vandaar ook de spoilerquote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
HoiWelkom. Ik speel ook hattrick
. Je hoeft niet bang te zijn om in dit topic te posten hoor
Ik ben hier al een tijdje maar ze lijken me heel vriendelijk enzo hier
![]()
Das toch wel een leuk bericht na..... Ach weet ik t ook al weer. T is iig een leuk bericht
![]()
Goeie notequote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef The_Hives het volgende:
note van de redactie: mochten hier echt homo's rondhangen, ik ben niet gelovig![]()
Net als of we jou ooit serieus op vatten hier....
( was van plan om te typen : "Serieus nemen" maar dat lijkt me weer niet echt goed voor de serieuze aard waar we hier altijd met elkaar communiceren.
)
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Of ie echt homo is weet ik niet, hij schijnt wel een roze avatar met Micheal Jackson erin te hebben, dat lijkt me veelzeggend...Die heb je vast niet zelf verzonnen.
![]()
![]()
Denkenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:58 schreef GotC het volgende:
Spoilers..
Denken jullie dat sc niet mag?
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:04 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan ook wel openlijk mijn afkeer voor Friezen kenbaar maken, maar ik ben bang dat ik daar problemen mee ga krijgen
slapen is voor watjesquote:Op donderdag 5 november 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
ga 's nachts eens gewoon slapen possie!
http://kukuklok.com//quote:Op donderdag 5 november 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
slapen is voor watjes![]()
* Flappie versliep zich vanmorgen
zie je nou niet in dat je jezelf hier belachelijk zit te maken ofzo joh?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, ik zit op korfbal. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je nou niet in dat je jezelf hier belachelijk zit te maken ofzo joh?
das waarquote:Op donderdag 5 november 2009 09:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, ik zit op korfbal. Wat wil je nog meer?
Ik heb mijn PC anders niet naast mijn bed staan.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alle wekkers zijn hetzelfde. Je zet ze uit, en slaapt weer verder
Ik kan mijn wekker ook niet vanuit mijn bed uitzettenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb mijn PC anders niet naast mijn bed staan.
kruip je er dan serieus toch weer in?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan mijn wekker ook niet vanuit mijn bed uitzetten
Jah....erg he?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kruip je er dan serieus toch weer in?
Mwa, niet alleen daar...helaas...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar ontbreekt iets aan discipline volgens mij
ik bedoelde ook eigenlijk meer in huize Flap zeg maarquote:Op donderdag 5 november 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mwa, niet alleen daar...helaas...
GotC heeft iets meer discipline dan ik...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik bedoelde ook eigenlijk meer in huize Flap zeg maar
je zit al bij defensie, kleine stap naar http://www.defensie.nl/landmachtquote:Op donderdag 5 november 2009 12:51 schreef Flappekz het volgende:
Over discipline gesproken: Laat ik maar eens gaan werken![]()
hoe verbeter je zoiets eigenlijk?
hehe.. werkse.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:51 schreef Flappekz het volgende:
Over discipline gesproken: Laat ik maar eens gaan werken![]()
hoe verbeter je zoiets eigenlijk?
Die website ken ik wel ja... Die behoor ik dagelijks te hosten enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je zit al bij defensie, kleine stap naar http://www.defensie.nl/landmacht
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:32 schreef ScudRaket het volgende:
Nieuwe keepert voor de belangrijke wedstrijden dit seizoen:
[..]
Deze nog 15 jarige spelert kan namelijk ook goed positiespel halen.quote:It’s not part of our current training focus, but you should know that Rahman Awad Bari has the potential to reach passable when it comes to Winger.
Hoop voor de oude ook nog een paar miljoen te kunnen vangenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Scud had wel geld over zie ik
Ik ga al.... moet arbeitenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Flappekz het volgende:
zaterdag al wat anders te doen helaas..quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Flappekz het volgende:
* rompompom schudt de hand van Flap.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had 4 alarmen gezet, vlak na elkaar. De eerste ging af, ik stap uit m'n bed. Zet alarm uit. Disable alarm 2,3 en 4. Wandel weer terug naar bed, donder weer in slaap.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom schudt de hand van Flap.
Al kwam het bij mij omdat m'n telefoon dood was; niet doordat ik zelf weer verder sliep..
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had 4 alarmen gezet, vlak na elkaar. De eerste ging af, ik stap uit m'n bed. Zet alarm uit. Disable alarm 2,3 en 4. Wandel weer terug naar bed, donder weer in slaap.
Om kwart voor 6 smorgens denk ik blijkbaar nog minder na dan overdagquote:Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar
Dan heb je er echt heel weinig zin in hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had 4 alarmen gezet, vlak na elkaar. De eerste ging af, ik stap uit m'n bed. Zet alarm uit. Disable alarm 2,3 en 4. Wandel weer terug naar bed, donder weer in slaap.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dan ook echt de wekker hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:14 schreef rompompom het volgende:
[..][ afbeelding ]!
Tip: Zet één van je wekkers in de douche neer!
Of maak zoiets:
Zet een speaker naast je oor, maar dan wel dat je 'm alleen in de douche uit kan zetten.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dan ook echt de wekker hoor.
Dan nog krijg ik het vast wel voor elkaar om weer terug te strompelen naar de slaapkamer en weer terug mn bed in te duiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zet een speaker naast je oor, maar dan wel dat je 'm alleen in de douche uit kan zetten.
dan trek je toch gewoon de kabel uit die speaker of pleur je die speaker verrotquote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zet een speaker naast je oor, maar dan wel dat je 'm alleen in de douche uit kan zetten.
Daar zal GotC blij mee zijnquote:
Daar denk jij dan weer aanquote:Op donderdag 5 november 2009 18:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. waarschijnlijk zijn er vast toepassingen voor te verzinnen waarbij ze het ook fijn vind
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad graag ook aan wat vrouwen fijn vinden
In totaal heb ik nu 3 leuke talentjes rond lopen.quote:3. Maxim van Nie (E1) [1 maal een kaart gekregen]
16 jaar en 10 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. goed)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Da's wel lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan zal ik wel mijn nieuwe talentje posten.
[..]
In totaal heb ik nu 3 leuke talentjes rond lopen.
2x goed verdedigen
1x redelijk positiespel met redelijk vleugelspel
Hopen dat de scouts de komende weken dus wat beters te bieden krijgen. Heb je ook geen spelers rond lopen die max redelijk kunnen halen? Die zijn er normaal toch ook wel genoeg te scouten...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel lekker
Ik moet het doen met 1 ventje van 16jr en 3dgn die goed kan worden in positiespel
Ik heb nog een 15-jarige die redelijk vleugelspel kan halen, en een 16-jarige die redelijk keepen kan halen. Maar keepen train ik niet...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hopen dat de scouts de komende weken dus wat beters te bieden krijgen. Heb je ook geen spelers rond lopen die max redelijk kunnen halen? Die zijn er normaal toch ook wel genoeg te scouten...
Ik kan trouwens de spelers promoveren met 17j0d, 17j6 en 17j38d. De eerste 2 zijn de defs, die laatste de pos/vleugel.
Ja, morgen wordt het idd anders, dan moet ik namelijk om 6:10 opstaan, en jij dus ook!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan nog krijg ik het vast wel voor elkaar om weer terug te strompelen naar de slaapkamer en weer terug mn bed in te duiken.
Nee.
Dit moet anders....It's time for change! YES..... WE.......... CAN!
verslag volgt morgen
Dan ben ik al onder de douche vandaan hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 18:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het idd anders, dan moet ik namelijk om 6:10 opstaan, en jij dus ook!
En die 15-jarige, heeft die nog iets van bijstats?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog een 15-jarige die redelijk vleugelspel kan halen, en een 16-jarige die redelijk keepen kan halen. Maar keepen train ik niet...
ach ik heb er 2 van 16 en heel veel dagen. Die er ongeveer 3 weken zitten en die max goed in verdedigen kunnen worden...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel lekker
Ik moet het doen met 1 ventje van 16jr en 3dgn die goed kan worden in positiespel
een leven wat is dat?????quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef NelisZ het volgende:
Het begint hier steeds meer op een AA-meeting te lijken
Straks gaan we elkaar verhalen vertellen hoe onze hattrick verslaving ons dagelijks leven schaadt?
mijn hattrick verslaving IS mijn dagelijks levenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef NelisZ het volgende:
Het begint hier steeds meer op een AA-meeting te lijken
Straks gaan we elkaar verhalen vertellen hoe onze hattrick verslaving ons dagelijks leven schaadt?
quote:Meestal bel jij elke week even naar de scout, om te vragen of hij nog talent voor je jeugdteam heeft gevonden. Vandaag neemt de scout een keer contact met jou op: de JOINT U17-scouting heeft namelijk een potentieel talent in jouw jeugdteam ontdekt!
Wie zijn wij? De JeugdOpleiding Inventarisatie Nieuw Talent (JOINT) zoekt naar jeugdige talenten onder de 17, met als doel ze optimaal te begeleiden voor een carrière in het U20-team of het NT.
Helaas heeft jouw speler een ongunstige leeftijd, waardoor hij niet in aanmerking zal komen voor het U20-team. Hij is echter wel interessant genoeg om te volgen voor het NT! We hebben namelijk gezien dat hij momenteel al veel sterren haalt, terwijl hij nog erg jong is.
Graag zou ik van je willen weten wat er in zijn scoutingrapport stond en wat je weet van zijn huidige stats. Ook ben ik benieuwd wat je op dit moment traint. Is je training volledig op hem afgestemd?
En ik ben wakkerquote:Lennaert Schaars [playerid=262102250]
17 jaar en 26 dagen, volgende verjaardag: 31-01-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009 (6/40), 3w 2d)
Total Skill Index (TSI): 3 580
Loon: 750 ¤/week 12 000 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Alfred Chrostek [playerid=237212021]
19 jaar en 57 dagen, volgende verjaardag: 31-12-2009
Geboren in: Polska
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 04-03-2009 (6/38), 2s 3w 2d)
Total Skill Index (TSI): 8 020
Loon: 2 700 ¤ (2 250 ¤) /week inclusief 20% bonus 43 200 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Best gezellig hoor, zo vroegquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:26 schreef Psychonikeo het volgende:
Gezellig daar![]()
maar wel goed nieuws dan
Ja man, ik ben ook toe aan weekend. Alleen jammer dat ik hard aan de studie moet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:02 schreef Psychonikeo het volgende:
haha.. zal best knus zijn
En gefeliciteerd
pff.. bijna weekend, ik ben er aan toe!
Klopt, die studie is ook wel hard nodig. Geen zin om op mn 33ste ofzo op m'n max te zitten qua salaris...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:19 schreef Psychonikeo het volgende:
Tja.. die studie heb je zelf voor gekozen
Denk aan die kinderen over een paar jaar, dan moet papa wel goed verdienen
En werkse dan maar!
Volgend jaar al?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, die studie is ook wel hard nodig. Geen zin om op mn 33ste ofzo op m'n max te zitten qua salaris...
Jij ook werkse!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. hij is zo hard aan het werk dat hij niet eens kan reageren als ik m in de maling neem.. Dat is ook niet leuk
ik weet het niet..quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ben trouwens best benieuwd wat mn net gestegen trainee (zie een paar posts eerder) nou precies waard is....TV geeft 1,6 en 3,1 miljoen, heb hem gekocht voor 2,6 miljoen
Beetje lastig idd.. Hij is nog erg jong, dus zal eerder richting de 3 dan richting de 1,6 zijn. Hij heeft echter geen Passen, dat beperkt hem in z'n mogelijkheden en mijns inziens is 'ie daardoor eigenlijk ongeschikt als Winger of Offensive Winger. Blijft over een WtM, Defensive Winger of een (Offensive) Wingback er van te maken.. Als WtM heeft 'ie gewoon meer PM nodig en nog wat leveltjes Vleugelspel, als DW of (O)WB is het misschien geen raar idee om er Verdedigen op te trainen. Gezien je dat niet meer doet zou je hem dan moeten verkopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ben trouwens best benieuwd wat mn net gestegen trainee (zie een paar posts eerder) nou precies waard is....TV geeft 1,6 en 3,1 miljoen, heb hem gekocht voor 2,6 miljoen
Het plan is om m eerst nog wat levels wing te trainen, en daarna over te stappen op pm. Dus ik hou m nog wel eventjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Beetje lastig idd.. Hij is nog erg jong, dus zal eerder richting de 3 dan richting de 1,6 zijn. Hij heeft echter geen Passen, dat beperkt hem in z'n mogelijkheden en mijns inziens is 'ie daardoor eigenlijk ongeschikt als Winger of Offensive Winger. Blijft over een WtM, Defensive Winger of een (Offensive) Wingback er van te maken.. Als WtM heeft 'ie gewoon meer PM nodig en nog wat leveltjes Vleugelspel, als DW of (O)WB is het misschien geen raar idee om er Verdedigen op te trainen. Gezien je dat niet meer doet zou je hem dan moeten verkopen.
Eerste drie gaan de lijst op (eerste twee zijn nog multi-skill wingers, daar moet ik echt vanafquote:Dariusz Szkaut
All that hard work paid off! His passing skill improved from passable to solid.
Mauro Gabriel Koffmann
All that hard work paid off! His passing skill improved from inadequate to passable.
Pedro Coloma
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from inadequate to passable.
Aldo Benders
His passing proficiency improved from poor to weak.
Wat de gek er voor geeft denk ik. Jij en de andere afzakkers weten daar over mee te praten dacht ik zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
noem je ons nou gek?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat de gek er voor geeft denk ik. Jij en de andere afzakkers weten daar over mee te praten dacht ik zo.
Geen stijgers hiero en ook nog maar 1 bod op mn uitstekend trainie van 18
Zorgwekkender zou het zijn als uitgerekend hij ons normaal zou noemen iddquote:
We zijn allemaal mafkezen, aangezien we zoveel tijd steken in een online spelletje, en erover lullen op een of ander obscuur internetforumpjequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, maar goed. Hij laat zich misschien niet afzakken maar is toch net zo goed een mafkees
Een mafkees hoeft niet gek te zijn daar in tegen is een gek wel een mafkees.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, maar goed. Hij laat zich misschien niet afzakken maar is toch net zo goed een mafkees
Danm busted....quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We zijn allemaal mafkezen, aangezien we zoveel tijd steken in een online spelletje, en erover lullen op een of ander obscuur internetforumpje
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
leugens!
Wees gerust, de koei is al zo goed als vergevenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
Ik gister mn best doen om half Andorra uit te dagen. Later nog wat uitdagingen gedaan naar Luxemburg. Accepteer ik een uitdaging in Roemenië waar ik t vlaggetje al van heb.
![]()
![]()
neemt niet weg dat deze ook erg stom isquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wees gerust, de koei is al zo goed als vergeven
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahh, wat lief dat je Hives hier niet alleen laat dit weekend
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik dacht dat je schone dame aan de haak had geslagen. Of is dat al weer voltooid verleden tijd?quote:
En mij ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
nee, die heeft nachtdienst dit weekend, maar maandag hebben we al weer 6 maandenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat je schone dame aan de haak had geslagen. Of is dat al weer voltooid verleden tijd?
nog altijd gestopt met roken trouwens?
Krijg je hem overdag niet omhoog ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, die heeft nachtdienst dit weekend, maar maandag hebben we al weer 6 maanden
quote:nee allang niet meer
Slapen doet ze maar snachtsquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
![]()
dan slaapt ze en we wonen nog niet samen hè
Joh niet miepen, wij woonde gelijk al samenquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slapen doet ze maar snachts![]()
Lijkt me ook wat erg snel als je na een half jaar al samen woont
quote:Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van formidabel naar uitmuntend.
ja, maar jullie waren ook wanhopigquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Joh niet miepen, wij woonde gelijk al samen
Ja duhquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Slapen doet ze maar snachts![]()
Lijkt me ook wat erg snel als je na een half jaar al samen woont
quote:Nicola Tascio: Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitstekend naar formidabel.
Frenk de Wijk: Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van goed naar uitstekend.
quote:Nicola Tascio
18 jaar en 0 dagen
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 6 210
Loon: 1 596 ¤ (1 330 ¤) /week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Koppen
Conditie: matig] Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Frenk de Wijk
17 jaar en 79 dagen
goed in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen
Total Skill Index (TSI): 3 080
Loon: 570 ¤/week
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
ja dat is echt een lucky shot geweest in het begin.. Na zn eerste training positiespel steeg ie meteen naar uitstekend en na zn eerste training op passen steeg ie naar redelijk. En nu mooi naar formidabel positiespel.. Ik zit er aan te denken om de tweede nu te verkopen en te vervangen voor eentje met redelijk of goed positiespel met goed passen.. maar ja het is wel een jeugdexponentquote:
Er is alvast een miljoen geboden, nog bijna drie dagen te gaan.quote:40. Dariusz Szkaut (236610921)
19 jaar en 39 dagen, volgende verjaardag: 18-01-2010
Polska
slecht in vorm, conditie redelijk
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: JHMWMJZMN
(sinds 25-02-2009 (5/38), 2s 4wk 2d)
Total Skill Index (TSI): 5 160
Loon: 1 596 ¤ (1 330 ¤) /week inclusief 20% bonus
25 536 ¤ /season
Waarschuwingen: 1
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 9/20 formidabel
Passen: 7/20 goed
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 3/20 slecht
Maar ja, da's logisch met rampzalig keepen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nieuwe spits en A-trainee
Miikka Pajari [224976717]
20 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 14-02-2010
Nationaliteit: Suomi
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 06-11-2009 (9/29), )
Total Skill Index (TSI): 25 310
Loon: 7 764 ¤ (6 470 ¤) /week inclusief 20% bonus 124 224 ¤ /season
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: matig
Vrij prijzig met 4,25 mln, maar leuke specialiteit (naast m'n [Snel] spits). Mooi basisniveau ook qua Passen (wat 'ie dus de komende seizoenen gaat krijgen) en fijn karakter :-)
Ter info: Ik ga vrijwel op zeker degraderen en de komende pakweg 2-5 seizoenen in VI-VII vertoeven.. Dat 'ie tekort komt voor V is dus ingecalculeerd ;-P
Lekkere speler, maar jezus wat een geldquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nieuwe spits en A-trainee
Miikka Pajari [224976717]
20 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 14-02-2010
Nationaliteit: Suomi
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 06-11-2009 (9/29), )
Total Skill Index (TSI): 25 310
Loon: 7 764 ¤ (6 470 ¤) /week inclusief 20% bonus 124 224 ¤ /season
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: matig
Vrij prijzig met 4,25 mln, maar leuke specialiteit (naast m'n [Snel] spits). Mooi basisniveau ook qua Passen (wat 'ie dus de komende seizoenen gaat krijgen) en fijn karakter :-)
Ter info: Ik ga vrijwel op zeker degraderen en de komende pakweg 2-5 seizoenen in VI-VII vertoeven.. Dat 'ie tekort komt voor V is dus ingecalculeerd ;-P
Maar wanneer ga jij de weg omhoog weer inslaan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:53 schreef rompompom het volgende:
Dat zijn mooie trainees voor mij als ik de weg omhoog weer ga inslaan. Lekker passen trainen zulke gasten en na één, twee seizoenen weer verpatsen.
Dan hoop ik voor jullie dat t goed blijft gaan want normaal is een andere zaak.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Joh niet miepen, wij woonde gelijk al samen
Tuurlijk gaat t goedquote:Op zondag 8 november 2009 06:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jullie dat t goed blijft gaan want normaal is een andere zaak.
quote:Op zondag 8 november 2009 10:08 schreef Flappekz het volgende:
Dus ik bekijk zo een wedstrijd van hattrick
Misschien heb je ze na vanavond weel wer nodigquote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
kak, dokters vergeten te ontslaan...
misschien is de rund-award wel een idee voor dit seizoen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kan ook. Gaat IRC vanavond wéér zo suf worden?quote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is de rund-award wel een idee voor dit seizoen?
Nou we wonen nu al ruim 13 maanden samenquote:Op zondag 8 november 2009 06:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jullie dat t goed blijft gaan want normaal is een andere zaak.
nee, want vanavond ben ik er welquote:Op zondag 8 november 2009 19:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kan ook. Gaat IRC vanavond wéér zo suf worden?
Had ik in ieder geval iemand om slap mee te ouwehoeren.quote:
Je was er wel, maar erg stilquote:Op zondag 8 november 2009 19:15 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik denk dat ik over een uurtje wel op irc kom.
ja idd.. verder was het maar stilletjes..quote:Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik in ieder geval iemand om slap mee te ouwehoeren.
OT - 0-9 verloren, 48 hatstats. doelsaldo nu 0-80
quote:
Zie wedstrijd 248125531 ... Het enige argument wat ik kan verzinnen is dat het middenveld gelijk was. Maar dan is het raar dat al z'n kansen er in gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien toch iets fout in je team zelf?
Zoals ik snel zag al 2 SE"s en volgens mij ook een 3e zelfs.. Dat is gewoon pech, of meer snelle verdedigers aantrekken (omdat het "snel events" waren) Of hopen dat hij ze de volgende keer niet krijgt..quote:Op maandag 9 november 2009 12:04 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Zie wedstrijd 248125531 ... Het enige argument wat ik kan verzinnen is dat het middenveld gelijk was. Maar dan is het raar dat al z'n kansen er in gaan.
Ah, dat zou wat verklaren. Al hebben m'n 2 vleugelverdedigers 'snel' als specialiteit.quote:Op maandag 9 november 2009 12:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zoals ik snel zag al 2 SE"s en volgens mij ook een 3e zelfs.. Dat is gewoon pech, of meer snelle verdedigers aantrekken (omdat het "snel events" waren) Of hopen dat hij ze de volgende keer niet krijgt..
Op naar IV dus?quote:Op maandag 9 november 2009 13:56 schreef ScudRaket het volgende:
2-1 gewonnen, het verschil was groter dan de uitslag doet vermoeden. Nu al 7 competitiewedstrijden achter elkaar ongeslagen. Komende week wordt het menens, uit tegen de nummer 3.
Nou, ik heb maar 2 punten voorsprong en moet nog uit spelen bij de nummers 2, 3 en 4...quote:
En hoe zie je dan zelf je kansen?quote:Op maandag 9 november 2009 14:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nou, ik heb maar 2 punten voorsprong en moet nog uit spelen bij de nummers 2, 3 en 4...
Komende week weet ik misschien al meer. Baxie, de nummer 2 heeft een lastige uitwedstrijd tegen de nummer 5. Mijn uitwedstrijd is lastig maar zeker te doen. Mocht het zo zijn dat Baxie puntverlies lijdt en ik win dan zie ik mijn kansen goed in. Andersom gaat het erg lastig worden.quote:Op maandag 9 november 2009 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoe zie je dan zelf je kansen?
Probeer m zo ver te krijgen dat ie gaat MOTSen tegen Baxiequote:Op maandag 9 november 2009 14:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Komende week weet ik misschien al meer. Baxie, de nummer 2 heeft een lastige uitwedstrijd tegen de nummer 5. Mijn uitwedstrijd is lastig maar zeker te doen. Mocht het zo zijn dat Baxie puntverlies lijdt en ik win dan zie ik mijn kansen goed in. Andersom gaat het erg lastig worden.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:35 schreef Flappekz het volgende:
Wat een doodse stilte btw. Waar zijn alle vaste posters heen? Allemaal naar één of ander obscuur forumpje vertrokken?
dat is wel de bedoeling.. ik wil dat record natuurlijk wel in handen krijgenquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wie weet loop je inderdaad deze week wel ver uit
Dan heb je lekker pech. Ik ga het record al pakkenquote:Op maandag 9 november 2009 19:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling.. ik wil dat record natuurlijk wel in handen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |