Jah....erg he?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kruip je er dan serieus toch weer in?
Mwa, niet alleen daar...helaas...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar ontbreekt iets aan discipline volgens mij
ik bedoelde ook eigenlijk meer in huize Flap zeg maarquote:Op donderdag 5 november 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mwa, niet alleen daar...helaas...
GotC heeft iets meer discipline dan ik...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik bedoelde ook eigenlijk meer in huize Flap zeg maar
je zit al bij defensie, kleine stap naar http://www.defensie.nl/landmachtquote:Op donderdag 5 november 2009 12:51 schreef Flappekz het volgende:
Over discipline gesproken: Laat ik maar eens gaan werken![]()
hoe verbeter je zoiets eigenlijk?
hehe.. werkse.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:51 schreef Flappekz het volgende:
Over discipline gesproken: Laat ik maar eens gaan werken![]()
hoe verbeter je zoiets eigenlijk?
Die website ken ik wel ja... Die behoor ik dagelijks te hosten enzoquote:Op donderdag 5 november 2009 13:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
je zit al bij defensie, kleine stap naar http://www.defensie.nl/landmacht
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:32 schreef ScudRaket het volgende:
Nieuwe keepert voor de belangrijke wedstrijden dit seizoen:
[..]
Deze nog 15 jarige spelert kan namelijk ook goed positiespel halen.quote:It’s not part of our current training focus, but you should know that Rahman Awad Bari has the potential to reach passable when it comes to Winger.
Hoop voor de oude ook nog een paar miljoen te kunnen vangenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Scud had wel geld over zie ik
Ik ga al.... moet arbeitenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Flappekz het volgende:
Iemand interesse in 2 kaarten Sparta - Roda JC aanstaande zaterdag 18.45 uur?
zaterdag al wat anders te doen helaas..quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Flappekz het volgende:
Iemand interesse in 2 kaarten Sparta - Roda JC aanstaande zaterdag 18.45 uur?
* rompompom schudt de hand van Flap.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
slapen is voor watjes![]()
* Flappie versliep zich vanmorgen
Ik had 4 alarmen gezet, vlak na elkaar. De eerste ging af, ik stap uit m'n bed. Zet alarm uit. Disable alarm 2,3 en 4. Wandel weer terug naar bed, donder weer in slaap.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom schudt de hand van Flap.
Al kwam het bij mij omdat m'n telefoon dood was; niet doordat ik zelf weer verder sliep..
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had 4 alarmen gezet, vlak na elkaar. De eerste ging af, ik stap uit m'n bed. Zet alarm uit. Disable alarm 2,3 en 4. Wandel weer terug naar bed, donder weer in slaap.
Om kwart voor 6 smorgens denk ik blijkbaar nog minder na dan overdagquote:Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |