Dan heb je er echt heel weinig zin in hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had 4 alarmen gezet, vlak na elkaar. De eerste ging af, ik stap uit m'n bed. Zet alarm uit. Disable alarm 2,3 en 4. Wandel weer terug naar bed, donder weer in slaap.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had 4 alarmen gezet, vlak na elkaar. De eerste ging af, ik stap uit m'n bed. Zet alarm uit. Disable alarm 2,3 en 4. Wandel weer terug naar bed, donder weer in slaap.
!
Ik vraag me af of ik dan ook echt de wekker hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:14 schreef rompompom het volgende:
[..][ afbeelding ]!
Tip: Zet één van je wekkers in de douche neer!
Of maak zoiets:
Zet een speaker naast je oor, maar dan wel dat je 'm alleen in de douche uit kan zetten.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik dan ook echt de wekker hoor.
Dan nog krijg ik het vast wel voor elkaar om weer terug te strompelen naar de slaapkamer en weer terug mn bed in te duiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zet een speaker naast je oor, maar dan wel dat je 'm alleen in de douche uit kan zetten.
dan trek je toch gewoon de kabel uit die speaker of pleur je die speaker verrotquote:Op donderdag 5 november 2009 16:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zet een speaker naast je oor, maar dan wel dat je 'm alleen in de douche uit kan zetten.
Daar zal GotC blij mee zijnquote:
Daar denk jij dan weer aanquote:Op donderdag 5 november 2009 18:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. waarschijnlijk zijn er vast toepassingen voor te verzinnen waarbij ze het ook fijn vind
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad graag ook aan wat vrouwen fijn vinden
In totaal heb ik nu 3 leuke talentjes rond lopen.quote:3. Maxim van Nie (E1) [1 maal een kaart gekregen]
16 jaar en 10 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. goed)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Da's wel lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan zal ik wel mijn nieuwe talentje posten.
[..]
In totaal heb ik nu 3 leuke talentjes rond lopen.
2x goed verdedigen
1x redelijk positiespel met redelijk vleugelspel
Hopen dat de scouts de komende weken dus wat beters te bieden krijgen. Heb je ook geen spelers rond lopen die max redelijk kunnen halen? Die zijn er normaal toch ook wel genoeg te scouten...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel lekker
Ik moet het doen met 1 ventje van 16jr en 3dgn die goed kan worden in positiespel
Ik heb nog een 15-jarige die redelijk vleugelspel kan halen, en een 16-jarige die redelijk keepen kan halen. Maar keepen train ik niet...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hopen dat de scouts de komende weken dus wat beters te bieden krijgen. Heb je ook geen spelers rond lopen die max redelijk kunnen halen? Die zijn er normaal toch ook wel genoeg te scouten...
Ik kan trouwens de spelers promoveren met 17j0d, 17j6 en 17j38d. De eerste 2 zijn de defs, die laatste de pos/vleugel.
Ja, morgen wordt het idd anders, dan moet ik namelijk om 6:10 opstaan, en jij dus ook!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan nog krijg ik het vast wel voor elkaar om weer terug te strompelen naar de slaapkamer en weer terug mn bed in te duiken.
Nee.
Dit moet anders....It's time for change! YES..... WE.......... CAN!
verslag volgt morgen
Dan ben ik al onder de douche vandaan hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 18:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, morgen wordt het idd anders, dan moet ik namelijk om 6:10 opstaan, en jij dus ook!
En die 15-jarige, heeft die nog iets van bijstats?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog een 15-jarige die redelijk vleugelspel kan halen, en een 16-jarige die redelijk keepen kan halen. Maar keepen train ik niet...
ach ik heb er 2 van 16 en heel veel dagen. Die er ongeveer 3 weken zitten en die max goed in verdedigen kunnen worden...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel lekker
Ik moet het doen met 1 ventje van 16jr en 3dgn die goed kan worden in positiespel
een leven wat is dat?????quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef NelisZ het volgende:
Het begint hier steeds meer op een AA-meeting te lijken
Straks gaan we elkaar verhalen vertellen hoe onze hattrick verslaving ons dagelijks leven schaadt?
mijn hattrick verslaving IS mijn dagelijks levenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef NelisZ het volgende:
Het begint hier steeds meer op een AA-meeting te lijken
Straks gaan we elkaar verhalen vertellen hoe onze hattrick verslaving ons dagelijks leven schaadt?
quote:Meestal bel jij elke week even naar de scout, om te vragen of hij nog talent voor je jeugdteam heeft gevonden. Vandaag neemt de scout een keer contact met jou op: de JOINT U17-scouting heeft namelijk een potentieel talent in jouw jeugdteam ontdekt!
Wie zijn wij? De JeugdOpleiding Inventarisatie Nieuw Talent (JOINT) zoekt naar jeugdige talenten onder de 17, met als doel ze optimaal te begeleiden voor een carrière in het U20-team of het NT.
Helaas heeft jouw speler een ongunstige leeftijd, waardoor hij niet in aanmerking zal komen voor het U20-team. Hij is echter wel interessant genoeg om te volgen voor het NT! We hebben namelijk gezien dat hij momenteel al veel sterren haalt, terwijl hij nog erg jong is.
Graag zou ik van je willen weten wat er in zijn scoutingrapport stond en wat je weet van zijn huidige stats. Ook ben ik benieuwd wat je op dit moment traint. Is je training volledig op hem afgestemd?
En ik ben wakkerquote:Lennaert Schaars [playerid=262102250]
17 jaar en 26 dagen, volgende verjaardag: 31-01-2010
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 14-10-2009 (6/40), 3w 2d)
Total Skill Index (TSI): 3 580
Loon: 750 ¤/week 12 000 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Alfred Chrostek [playerid=237212021]
19 jaar en 57 dagen, volgende verjaardag: 31-12-2009
Geboren in: Polska
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 04-03-2009 (6/38), 2s 3w 2d)
Total Skill Index (TSI): 8 020
Loon: 2 700 ¤ (2 250 ¤) /week inclusief 20% bonus 43 200 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Best gezellig hoor, zo vroegquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:26 schreef Psychonikeo het volgende:
Gezellig daar![]()
maar wel goed nieuws dan
Ja man, ik ben ook toe aan weekend. Alleen jammer dat ik hard aan de studie moet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:02 schreef Psychonikeo het volgende:
haha.. zal best knus zijn
En gefeliciteerd
pff.. bijna weekend, ik ben er aan toe!
Klopt, die studie is ook wel hard nodig. Geen zin om op mn 33ste ofzo op m'n max te zitten qua salaris...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:19 schreef Psychonikeo het volgende:
Tja.. die studie heb je zelf voor gekozen
Denk aan die kinderen over een paar jaar, dan moet papa wel goed verdienen
En werkse dan maar!
Volgend jaar al?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, die studie is ook wel hard nodig. Geen zin om op mn 33ste ofzo op m'n max te zitten qua salaris...
Jij ook werkse!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. hij is zo hard aan het werk dat hij niet eens kan reageren als ik m in de maling neem.. Dat is ook niet leuk
ik weet het niet..quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ben trouwens best benieuwd wat mn net gestegen trainee (zie een paar posts eerder) nou precies waard is....TV geeft 1,6 en 3,1 miljoen, heb hem gekocht voor 2,6 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |