Beetje lastig idd.. Hij is nog erg jong, dus zal eerder richting de 3 dan richting de 1,6 zijn. Hij heeft echter geen Passen, dat beperkt hem in z'n mogelijkheden en mijns inziens is 'ie daardoor eigenlijk ongeschikt als Winger of Offensive Winger. Blijft over een WtM, Defensive Winger of een (Offensive) Wingback er van te maken.. Als WtM heeft 'ie gewoon meer PM nodig en nog wat leveltjes Vleugelspel, als DW of (O)WB is het misschien geen raar idee om er Verdedigen op te trainen. Gezien je dat niet meer doet zou je hem dan moeten verkopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ben trouwens best benieuwd wat mn net gestegen trainee (zie een paar posts eerder) nou precies waard is....TV geeft 1,6 en 3,1 miljoen, heb hem gekocht voor 2,6 miljoen
Het plan is om m eerst nog wat levels wing te trainen, en daarna over te stappen op pm. Dus ik hou m nog wel eventjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Beetje lastig idd.. Hij is nog erg jong, dus zal eerder richting de 3 dan richting de 1,6 zijn. Hij heeft echter geen Passen, dat beperkt hem in z'n mogelijkheden en mijns inziens is 'ie daardoor eigenlijk ongeschikt als Winger of Offensive Winger. Blijft over een WtM, Defensive Winger of een (Offensive) Wingback er van te maken.. Als WtM heeft 'ie gewoon meer PM nodig en nog wat leveltjes Vleugelspel, als DW of (O)WB is het misschien geen raar idee om er Verdedigen op te trainen. Gezien je dat niet meer doet zou je hem dan moeten verkopen.
Eerste drie gaan de lijst op (eerste twee zijn nog multi-skill wingers, daar moet ik echt vanafquote:Dariusz Szkaut
All that hard work paid off! His passing skill improved from passable to solid.
Mauro Gabriel Koffmann
All that hard work paid off! His passing skill improved from inadequate to passable.
Pedro Coloma
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his passing skill from inadequate to passable.
Aldo Benders
His passing proficiency improved from poor to weak.
Wat de gek er voor geeft denk ik. Jij en de andere afzakkers weten daar over mee te praten dacht ik zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ben trouwens best benieuwd wat mn net gestegen trainee (zie een paar posts eerder) nou precies waard is....TV geeft 1,6 en 3,1 miljoen, heb hem gekocht voor 2,6 miljoen
noem je ons nou gek?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat de gek er voor geeft denk ik. Jij en de andere afzakkers weten daar over mee te praten dacht ik zo.
Geen stijgers hiero en ook nog maar 1 bod op mn uitstekend trainie van 18
Zorgwekkender zou het zijn als uitgerekend hij ons normaal zou noemen iddquote:
We zijn allemaal mafkezen, aangezien we zoveel tijd steken in een online spelletje, en erover lullen op een of ander obscuur internetforumpjequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, maar goed. Hij laat zich misschien niet afzakken maar is toch net zo goed een mafkees
Een mafkees hoeft niet gek te zijn daar in tegen is een gek wel een mafkees.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, maar goed. Hij laat zich misschien niet afzakken maar is toch net zo goed een mafkees
Danm busted....quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We zijn allemaal mafkezen, aangezien we zoveel tijd steken in een online spelletje, en erover lullen op een of ander obscuur internetforumpje
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
leugens!
Wees gerust, de koei is al zo goed als vergevenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
Ik gister mn best doen om half Andorra uit te dagen. Later nog wat uitdagingen gedaan naar Luxemburg. Accepteer ik een uitdaging in Roemenië waar ik t vlaggetje al van heb.
![]()
![]()
neemt niet weg dat deze ook erg stom isquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wees gerust, de koei is al zo goed als vergeven
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wees gerust, de koei is al zo goed als vergeven
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahh, wat lief dat je Hives hier niet alleen laat dit weekend
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ahh, wat lief dat je Hives hier niet alleen laat dit weekend
| Forum Opties | |