Vorig seizoen liep het tijdens het seizoen ook terug... Hopen dat iedereen er volgend seizoen weer aan wil beginnen...quote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
Maar 8 invullers?
Ik ben dus niet de einige die t vergeten is.
Wel een suc6 trouwens als men in t 2e seizoen nog 8 deelnemers heeft!![]()
Ik heaueaup t ook ja want we hebben niet veaur niets zeau een "rel" gehad. om een TTquote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Vorig seizoen liep het tijdens het seizoen ook terug... Hopen dat iedereen er volgend seizoen weer aan wil beginnen...
Eind van het seizoen maar ff een flinke promotiecampagne opzetten voor volgens seizoen, kijken of we meer mensen geīnteresseerd kunnen krijgenquote:Op maandag 2 november 2009 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heaueaup t ook ja want we hebben niet veaur niets zeau een "rel" gehad. om een TT
Toch nog 6e![]()
t vol spammen van de mailbox van hattrickende fokkers!quote:Op maandag 2 november 2009 00:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eind van het seizoen maar ff een flinke promotiecampagne opzetten voor volgens seizoen, kijken of we meer mensen geīnteresseerd kunnen krijgen
Nou, ik ben er niet echt mee bezig geweest hoor. Vul altijd gewoon maar wat inquote:Op zondag 8 november 2009 12:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
haha, er was nog niemand ingevuld en terwijl ik er mee bezig ben, tevens 3 anderen
NelisZ, ik vind dat je erg goed en leuk bezig bent met deze teauteau. Erg jammer dat er maar zo weinig vaste klanten zijn!quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef NelisZ het volgende:
De uitslagen:
RKDEO - Pauljax 0-1
Real Club de Culo - rave's rovers 3-0
V.V.Hoogezand - Destron Elsloo FC 1-3
FC CMONYALL - AFC Arend 3-2
De Binky Boys - De-SparTies 0-1
De tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op maandag 9 november 2009 07:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
NelisZ, ik vind dat je erg goed en leuk bezig bent met deze teauteau. Erg jammer dat er maar zo weinig vaste klanten zijn!
Thx, en inderdaad. Helaas valt de deelname wat tegen. Hopen dat het volgend seizoen wat beter gaat...quote:Op maandag 9 november 2009 07:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
NelisZ, ik vind dat je erg goed en leuk bezig bent met deze teauteau. Erg jammer dat er maar zo weinig vaste klanten zijn!
Misschien is t wat om all1 wedstrijden uit de div's te nemen van de fokkers die (nog) mee doen?quote:Op maandag 9 november 2009 10:22 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Thx, en inderdaad. Helaas valt de deelname wat tegen. Hopen dat het volgend seizoen wat beter gaat...
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk, alleen is het aanbod dan redelijk beperkt en dus moeilijker om echt spannende, en moeilijk-voorspelbare wedstrijden te vindenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien is t wat om all1 wedstrijden uit de div's te nemen van de fokkers die (nog) mee doen?
Kan ook gewoon een belangrijke wedstrijd in 1 van die div's zijn toch of moet er speciaal een team van onze fed aan mee doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook zoveel mogelijk, alleen is het aanbod dan redelijk beperkt en dus moeilijker om echt spannende, en moeilijk-voorspelbare wedstrijden te vinden
Het was wel altijd de insteek om wedstrijden van federatie genoten te gebruiken...quote:Op woensdag 11 november 2009 08:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een belangrijke wedstrijd in 1 van die div's zijn toch of moet er speciaal een team van onze fed aan mee doen?
Dat weet ik maar omdat er zo weinig animo over is leek t me een optie om te overwegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het was wel altijd de insteek om wedstrijden van federatie genoten te gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |