quote:Op zondag 8 november 2009 10:08 schreef Flappekz het volgende:
Dus ik bekijk zo een wedstrijd van hattrick
Misschien heb je ze na vanavond weel wer nodigquote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
kak, dokters vergeten te ontslaan...
misschien is de rund-award wel een idee voor dit seizoen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wees gerust, de koei is al zo goed als vergeven
Kan ook. Gaat IRC vanavond wéér zo suf worden?quote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien is de rund-award wel een idee voor dit seizoen?
Nou we wonen nu al ruim 13 maanden samenquote:Op zondag 8 november 2009 06:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jullie dat t goed blijft gaan want normaal is een andere zaak.
nee, want vanavond ben ik er welquote:Op zondag 8 november 2009 19:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kan ook. Gaat IRC vanavond wéér zo suf worden?
Had ik in ieder geval iemand om slap mee te ouwehoeren.quote:
Je was er wel, maar erg stilquote:Op zondag 8 november 2009 19:15 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik denk dat ik over een uurtje wel op irc kom.
ja idd.. verder was het maar stilletjes..quote:Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik in ieder geval iemand om slap mee te ouwehoeren.
OT - 0-9 verloren, 48 hatstats. doelsaldo nu 0-80
quote:

Zie wedstrijd 248125531 ... Het enige argument wat ik kan verzinnen is dat het middenveld gelijk was. Maar dan is het raar dat al z'n kansen er in gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien toch iets fout in je team zelf?
Zoals ik snel zag al 2 SE"s en volgens mij ook een 3e zelfs.. Dat is gewoon pech, of meer snelle verdedigers aantrekken (omdat het "snel events" waren) Of hopen dat hij ze de volgende keer niet krijgt..quote:Op maandag 9 november 2009 12:04 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Zie wedstrijd 248125531 ... Het enige argument wat ik kan verzinnen is dat het middenveld gelijk was. Maar dan is het raar dat al z'n kansen er in gaan.
Ah, dat zou wat verklaren. Al hebben m'n 2 vleugelverdedigers 'snel' als specialiteit.quote:Op maandag 9 november 2009 12:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zoals ik snel zag al 2 SE"s en volgens mij ook een 3e zelfs.. Dat is gewoon pech, of meer snelle verdedigers aantrekken (omdat het "snel events" waren) Of hopen dat hij ze de volgende keer niet krijgt..
Op naar IV dus?quote:Op maandag 9 november 2009 13:56 schreef ScudRaket het volgende:
2-1 gewonnen, het verschil was groter dan de uitslag doet vermoeden. Nu al 7 competitiewedstrijden achter elkaar ongeslagen. Komende week wordt het menens, uit tegen de nummer 3.
Nou, ik heb maar 2 punten voorsprong en moet nog uit spelen bij de nummers 2, 3 en 4...quote:
En hoe zie je dan zelf je kansen?quote:Op maandag 9 november 2009 14:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nou, ik heb maar 2 punten voorsprong en moet nog uit spelen bij de nummers 2, 3 en 4...
Komende week weet ik misschien al meer. Baxie, de nummer 2 heeft een lastige uitwedstrijd tegen de nummer 5. Mijn uitwedstrijd is lastig maar zeker te doen. Mocht het zo zijn dat Baxie puntverlies lijdt en ik win dan zie ik mijn kansen goed in. Andersom gaat het erg lastig worden.quote:Op maandag 9 november 2009 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoe zie je dan zelf je kansen?
Probeer m zo ver te krijgen dat ie gaat MOTSen tegen Baxiequote:Op maandag 9 november 2009 14:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Komende week weet ik misschien al meer. Baxie, de nummer 2 heeft een lastige uitwedstrijd tegen de nummer 5. Mijn uitwedstrijd is lastig maar zeker te doen. Mocht het zo zijn dat Baxie puntverlies lijdt en ik win dan zie ik mijn kansen goed in. Andersom gaat het erg lastig worden.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:35 schreef Flappekz het volgende:
Wat een doodse stilte btw. Waar zijn alle vaste posters heen? Allemaal naar één of ander obscuur forumpje vertrokken?
dat is wel de bedoeling.. ik wil dat record natuurlijk wel in handen krijgenquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wie weet loop je inderdaad deze week wel ver uit
Dan heb je lekker pech. Ik ga het record al pakkenquote:Op maandag 9 november 2009 19:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling.. ik wil dat record natuurlijk wel in handen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |