Oja, en ik heb mijnquote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Flappekz, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds augustus 2005. Mijn teamnaam is YMFC.
Oja, en ik heb mijnquote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Koekje, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds juni 2006. Mijn teamnaam is TeamKoekje.
Waarom stel je je A-spelers als reserve op? Ik speel gewoon zonder reservesquote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver eerst mn B keep er uit , toen mn B spits en vervolgens mn A keep ook.![]()
Gelukkig mn A keep maar 1 week maar nu moet ik maar hopen dat ie spelen kan zondag.Anders moet ik zelf aan de bak met mn matig keep. Ik sta net op een pleister
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tvp.
En ik had ook zoiets als titel willen keizen.
Inderdaad. In friendlies speel ik ook altijd zonder reserves. Het gaat toch nergens over.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom stel je je A-spelers als reserve op? Ik speel gewoon zonder reserves. Overigens vandaag zo slim geweest om 1 van mijn nieuw gekochte trainees vergeten op te stellen
http://yourmomfanclub.tumblr.com/quote:Op woensdag 4 november 2009 19:09 schreef GotC het volgende:
Ik weet eindelijk wat YMFC betekend! (Yur zn teamnaam)
Your Mom FanClub!
Owjaquote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben we ook nog een team van de maand trouwens?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben we ook nog een team van de maand trouwens?
Gewoon 10 dokters inhuren alvast.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
Doordat ik niet door had dat t vorige al weer bijna vol was toen ik t poste hier even overnieuw want ik vind dit wel heel erg drama :
[ afbeelding ]
Godver eerst mn B keep (+1) er uit , toen mn B spits (+2) en vervolgens mn A keep (+1) ook.![]()
Gelukkig mn A keep maar 1 week maar nu moet ik maar hopen dat ie spelen kan zondag.Anders moet ik zelf aan de bak met mn matig keep. Ik sta net op een pleister
Wist ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
NelisZ
Alvast????quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon 10 dokters inhuren alvast.
Oja, die hoort ook bij de ouwelulluhklupquote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Psychonikeo het volgende:
RPP is toch ook al aardig op leeftijd?
OJAAAAAAAAAAAAA jij bent ook ouder dan ikkequote:Op woensdag 4 november 2009 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Hoi, ik ben TheVulture, almost 30! begonnen met Hattrick op 19 september 2006 en ik ben de homo van dit gezelschap
Yup.. dus luisteren zul jequote:Op woensdag 4 november 2009 19:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OJAAAAAAAAAAAAA jij bent ook ouder dan ikke
quote:
Gellukkig ben je niet de enigge Hattrickster en niet de enige Fokster. Komt wel goed met dat sneu denk ik.quote:
Nee je moet ook nog een natuurlijk overwicht hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Moet iedereen naar mij luisteren dan?
![]()
Oh, helemaal niet vergeten, hij had rood na 60 minuten. Tsss!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom stel je je A-spelers als reserve op? Ik speel gewoon zonder reserves. Overigens vandaag zo slim geweest om 1 van mijn nieuw gekochte trainees vergeten op te stellen
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Oh, helemaal niet vergeten, hij had rood na 60 minuten. Tsss!
dat is misschien maar beter van niet..quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Nee. Dan had namelijk niemand hier vleugelspelers.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Sorry ik had je reactie niet gezien.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Tja overgewicht heb ik idd niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee je moet ook nog een natuurlijk overgewicht hebben
Ik ben de baas
Ow misschien niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is misschien maar beter van niet..
Was wel zo verstandig geweest ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dan had namelijk niemand hier vleugelspelers.
volgens mij spelen wij wel hoger dan jij doet, dus ik weet niet wat er dan zo verstandig isquote:
Ah. Daarom dat de teams met vleugelspelers het beter doen of deden als jou.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was wel zo verstandig geweest ja!![]()
Jij nog wel ja maar dat duurt niet lang meer. Verder heeft dat niet met wel of niet spelen met vleugelspelers te maken maar met een goed financieel beleid en aangezien ik daar heel slecht in ben heb ik al heel wat miljoenen verkwanseld. Als ik dat beter had gedaan had ik nu hoger gespeeld!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij spelen wij wel hoger dan jij doet, dus ik weet niet wat er dan zo verstandig is
als.. als.. als..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij nog wel ja maar dat duurt niet lang meer. Verder heeft dat niet met wel of niet spelen met vleugelspelers te maken maar met een goed financieel beleid en aangezien ik daar heel slecht in ben heb ik al heel wat miljoenen verkwanseld. Als ik dat beter had gedaan had ik nu hoger gespeeld!
Het heeft niet alleen met beleid te maken. Ook de opstelling en eventuele taktieken helpen mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij nog wel ja maar dat duurt niet lang meer. Verder heeft dat niet met wel of niet spelen met vleugelspelers te maken maar met een goed financieel beleid en aangezien ik daar heel slecht in ben heb ik al heel wat miljoenen verkwanseld. Als ik dat beter had gedaan had ik nu hoger gespeeld!
En sinds 4 weken maak ik pas weer 2-wekelijks winst. Dat is een seizoen of 3 achter elkaar wel anders geweest.quote:Totaal gekochte spelers: 74 779 253 ¤ Gemiddeld (gekocht): 476 301 ¤
Totaal verkochte spelers: 87 247 736 ¤ Gemiddeld (verkocht): 552 201 ¤
Verschil: 12 468 483 ¤ Gemiddeld (gekocht + verkocht): 39 583 ¤
Aantal transfers: 315
Als mn tante een lulletje had geweest......Had Vullie mn oom kunnen zijn geweest.quote:
Gelukkig mogen meningen verschillen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met beleid te maken. Ook de opstelling en eventuele taktieken helpen mee.
Overigens, mijn transfergeschiedenis:
[..]
En sinds 4 weken maak ik pas weer 2-wekelijks winst. Dat is een seizoen of 3 achter elkaar wel anders geweest.
Bedankt voor t duidelijk maken van mn financiële beeld wat ik wilde scheppen.quote:Totaal gekochte spelers: 85 940 498 ¤ Gemiddeld (gekocht): 561 703 ¤
Totaal verkochte spelers: 91 871 740 ¤ Gemiddeld (verkocht): 527 999 ¤
Verschil: 5 931 242 ¤ Gemiddeld (gekocht + verkocht): 18 138 ¤
Aantal transfers: 327
Dat zeker. Maar als er toch vele mensen zeggen dat je het beter anders kunt doen, waarom kun je dan je mening niet bijstellen en het gewoon proberen? Grote kans dat je er niet slechter van wordt.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als mn tante een lulletje had geweest......Had Vullie mn oom kunnen zijn geweest.![]()
[..]
Gelukkig mogen meningen verschillen.
Dan is je traineebeleid dus verkeerd. Dat heeft weinig met je totale financiële beleid te maken. Met financiëel wanbeleid heb je lonen die je niet kunt betalen, teveel personeel en zulks en moet je elke week spelers verkopen om te overleven, om uiteindelijk niets meer te hebben op 11 waailappen na.quote:[..]
Bedankt voor t duidelijk maken van mn financiële beeld wat ik wilde scheppen.
[/spam]quote:17. Otto Grafhorst (CV) (247316840)
18 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 24-12-2009
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Huidige vaardigheden:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Te oud.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[spam] Iemand nog een leuke verdediger kopen?
[..]
[/spam]
koppig, eigenwijs etc..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar als er toch vele mensen zeggen dat je het beter anders kunt doen, waarom kun je dan je mening niet bijstellen en het gewoon proberen? Grote kans dat je er niet slechter van wordt.
hmmz dan doe ik het dus nog vrij goed met 8 waailappen (in mn basis)quote:Dan is je traineebeleid dus verkeerd. Dat heeft weinig met je totale financiële beleid te maken. Met financiëel wanbeleid heb je lonen die je niet kunt betalen, teveel personeel en zulks en moet je elke week spelers verkopen om te overleven, om uiteindelijk niets meer te hebben op 11 waailappen na.
Hehe. Maar dat heeft een heel andere reden. Ik kan me niet herinneren dat jij er financieel slecht voor stond, en al helemaal niet slecht met de prestaties van je team.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
koppig, eigenwijs etc..
[..]
hmmz dan doe ik het dus nog vrij goed met 8 waailappen (in mn basis)
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef The_Hives het volgende:
Hallo
Ik zal me ook even voorstellen:
Ik ben Hives. Doe nu zo'n half jaar aan hattrick. Durfde niet eerder in jullie topic te reageren, maar omdat in de titel staat waar 'we ons voorstellen' heb ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken
Mijn team is de Dapp'ere Strijders Nederland (361285) . Het gaat nog niet zo goed maar misschien als ik ga trainen wel.
Groetjes en tot hattricks,
Met vriendelijk groet,
Hives
Niet mogelijk: 4-3-3 centrumaanval met vleugelspelers? Wat voor mid mid moet ik dan wel niet hebben om een redelijk mid te halen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar als er toch vele mensen zeggen dat je het beter anders kunt doen, waarom kun je dan je mening niet bijstellen en het gewoon proberen? Grote kans dat je er niet slechter van wordt.
Trainiebeleid ok de afgelopen 2 weken is daar wat van te zeggen ja. Ik doelde er meer op dat ik het afgelopen seizoen veel geld heb weg gegooit door spitsen te kopen die vervolgens in no time 2 niveau's daalde waardoor ik ze dus niet meer kon verkopen voor t bedrag waar ik ze voor gekocht heb. Daar ben ik vorig seizoen al ruim 4 miljoen mee kwijt geraakt waar ik nu dus makkelijk de spits had kunnen hebben lopen die ik eigenlijk wilde hebben. Helaas kon dat niet omdat ik noodgrepen moest doen doordat ze weer gezakt waren. Zo koop ik vaak zonder er goed bij na te denken en dat is dus een slecht financieel beleid imo!quote:Dan is je traineebeleid dus verkeerd. Dat heeft weinig met je totale financiële beleid te maken. Met financiëel wanbeleid heb je lonen die je niet kunt betalen, teveel personeel en zulks en moet je elke week spelers verkopen om te overleven, om uiteindelijk niets meer te hebben op 11 waailappen na.
Jammer dat jullie dat zo zien. Als iemand een andere strategie heeft is ie meteen koppig en eigenwijs?quote:
quote:hmmz dan doe ik het dus nog vrij goed met 8 waailappen (in mn basis)
Nu misschien wel ja. Maar een paar seizoenen terug hoorde ik toch echt andere geluiden.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet mogelijk: 4-3-3 centrumaanval met vleugelspelers? Wat voor mid mid moet ik dan wel niet hebben om een redelijk mid te halen?
Daarbij gaat t me nu goed af zonder vleugelspelers dus waarom zou ik toe moeten geven?
De spelers die ik nu in de basis heb staan, daar krijg ik ook minder voor terug dan waar ik ze voor gekocht heb (op mijn verdedigers na). Maar daarvoor moet je juist geld creëren uit het trainen van spelers. Dan kun je met de opbrengst van de trainees en de opbrengst die de verkoop van de andere speler opleverd meer dan genoeg geld vrij maken om je te verbeteren. Daarnaast ligt bij jou eerder het probleem dat je een speler te graag wil hebben en dan teveel bied. Maar wat je zelf al aangeeft dat je koopt zonder na te denken heeft eerder met totaal mismanagement te maken dan, zoals ik al zei, met slecht financieel beleidquote:[..]
Trainiebeleid ok de afgelopen 2 weken is daar wat van te zeggen ja. Ik doelde er meer op dat ik het afgelopen seizoen veel geld heb weg gegooit door spitsen te kopen die vervolgens in no time 2 niveau's daalde waardoor ik ze dus niet meer kon verkopen voor t bedrag waar ik ze voor gekocht heb. Daar ben ik vorig seizoen al ruim 4 miljoen mee kwijt geraakt waar ik nu dus makkelijk de spits had kunnen hebben lopen die ik eigenlijk wilde hebben. Helaas kon dat niet omdat ik noodgrepen moest doen doordat ze weer gezakt waren. Zo koop ik vaak zonder er goed bij na te denken en dat is dus een slecht financieel beleid imo!
nee hoor, maar jij welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat jullie dat zo zien. Als iemand een andere strategie heeft is ie meteen koppig en eigenwijs?![]()
![]()
er bestaat ook nog zoiets als 343quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Niet mogelijk: 4-3-3 centrumaanval met vleugelspelers? Wat voor mid mid moet ik dan wel niet hebben om een redelijk mid te halen?
Daarbij gaat t me nu goed af zonder vleugelspelers dus waarom zou ik toe moeten geven?
Klopt en toen ging t er meer om dat ik van die counter af moest stappen. Dat heb ik dus gedaan dus ik luister soms echt wel!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu misschien wel ja. Maar een paar seizoenen terug hoorde ik toch echt andere geluiden.
quote:De spelers die ik nu in de basis heb staan, daar krijg ik ook minder voor terug dan waar ik ze voor gekocht heb (op mijn verdedigers na). Maar daarvoor moet je juist geld creëren uit het trainen van spelers. Dan kun je met de opbrengst van de trainees en de opbrengst die de verkoop van de andere speler meer dan genoeg opleveren om je te verbeteren. Daarnaast ligt bij jou eerder het probleem dat je een speler te graag wil hebben en dan teveel bied. Maar wat je zelf al aangeeft dat je koopt zonder na te denken heeft eerder met totaal mismanagement te maken dan, zoals ik al zei, met slecht financieel beleid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
en de Fok!Cupquote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef sportfreak het volgende:
Helaas uitgeschakeld in de beker. Moest er na 9 rondjes eens van komen. 0-4 dus niks aan te doen.
Vanaf nu weer alles op de competitie
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef NelisZ het volgende:
Zo, het interview is ingediend
Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten:Leuk dat je daar niet mee wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder een leuk interview.![]()
Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten:leuk interview, mede-stadjerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Voor de liefhebbers die niet kunnen wachten:Leuk interview!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je broer en maat Fokken ook?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
ja dat vind jij dan weer interessant om te wetenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk interview!
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk interview!
Slechts 102k!quote:Martin Robertsson (265413939)
17 years and 36 days, Next birthday: 19-01-2010
Sverige
In passable form, weak stamina.
A controversial person who is calm and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN
(since 04-11-2009 (9/40), )
Total Skill Index (TSI): 550
Wage: 492 ¤ (410 ¤) /week including 20% bonus
7 872 ¤ /season
Warnings: 0
Injuries: Bruised Bruised, but playing
Speciality: Head
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 4/20 weak
Winger: 2/20 wretched
Passing: 4/20 weak
Scoring: 7/20 solid
Set pieces: 1/20 disastrous
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dat vind jij dan weer interessant om te weten
Sorry, ik weet ook niet wat normaal is, vandaar ook de spoilerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk dat je daar niet mee wacht.
Verder een leuk interview.
Hey mede-stadjer, dat wist ik dan weer niet van jouquote:
Nee, dat had ik dan wel vermeldquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leuk interview!
quote:
ik ook niet van jouquote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef NelisZ het volgende:
Hey mede-stadjer, dat wist ik dan weer niet van jou
Ik zal morgen echt even die Fok!cup doen trouwens op de sitequote:
En de gouden schoen update staat ook nog te wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zal morgen echt even die Fok!cup doen trouwens op de site
Jaa, die doe ik niet...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de gouden schoen update staat ook nog te wachten.![]()
Hoiquote:Op woensdag 4 november 2009 21:45 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben trouwens Gijs. Ik speel ook Hattrick, al een tijdje trouwens...
FC Bifröst (1011663), nooit geweten dat meer mensen het hier ook speelden, grappig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dit topic tot dusverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Oh gelukkig maar... ik hoorde dat die jongen... uuuh, Vullie of zo?... nog wel eens eng kon zijn, maar dat het verder wel mee viel!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
HoiWelkom. Ik speel ook hattrick
. Je hoeft niet bang te zijn om in dit topic te posten hoor
Ik ben hier al een tijdje maar ze lijken me heel vriendelijk enzo hier
Die is inderdaad engquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar... ik hoorde dat die jongen... uuuh, Vullie of zo?... nog wel eens eng kon zijn, maar dat het verder wel mee viel!
ow okay. Daar moet ik dus voor uitkijken? Is dat niet diezelfde jongen waarvan het gerucht gaat dat hij homo is? Anders had ik misschien ook wel eens naar een meeting (heet dat geloof ik) gegaan. Maar onze pastoor zegt dat homo's ziek zijn, dus ben ik er een beetje bang voorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar... ik hoorde dat die jongen... uuuh, Vullie of zo?... nog wel eens eng kon zijn, maar dat het verder wel mee viel!
Of ie echt homo is weet ik niet, hij schijnt wel een roze avatar met Micheal Jackson erin te hebben, dat lijkt me veelzeggend...quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ow okay. Daar moet ik dus voor uitkijken? Is dat niet diezelfde jongen waarvan het gerucht gaat dat hij homo is? Anders had ik misschien ook wel eens naar een meeting (heet dat geloof ik) gegaan. Maar onze pastoor zegt dat homo's ziek zijn, dus ben ik er een beetje bang voor
Voor Haagse Pinda's is 'ie iig ongevaarlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Of ie echt homo is weet ik niet, hij schijnt wel een roze avatar met Micheal Jackson erin te hebben, dat lijkt me veelzeggend...
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dit topic tot dusverInderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
ja wat wil je. Eerst kijk je al de hele tijd tegen een grote mat aan, en als je in de slaapkamer het licht vergeet uit te doen komt er een 2e bij. Dan is het niet zo gek dat hij voor Haagse Pinda´s ongevaarlijk isquote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor Haagse Pinda's is 'ie iig ongevaarlijk
M'n deurmat?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja wat wil je. Eerst kijk je al de hele tijd tegen een grote mat aan, en als je in de slaapkamer het licht vergeet uit te doen komt er een 2e bij. Dan is het niet zo gek dat hij voor Haagse Pinda´s ongevaarlijk is
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja wat wil je. Eerst kijk je al de hele tijd tegen een grote mat aan, en als je in de slaapkamer het licht vergeet uit te doen komt er een 2e bij. Dan is het niet zo gek dat hij voor Haagse Pinda´s ongevaarlijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |