er zijn mensen die daar geen zin meer in hebben door dit hele gedoe..quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iedereen kan toch gewoon z'n vooraf vastgestelde poule aanhouden.. beginnen op 7 of 13 september (kun je onderling afstemmen). Hebben 'we' vervolgens 5-6 weken de tijd om over een 'nieuwe' / definitieve opzet na te denken...
Ik heb een TR gestuurd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef ScudRaket het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in #366?
Geaccepteerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef foetre het volgende:
Uitstaande uitnodigingen
Teamnaam Land (Regio)
01-09-2009 22:55
AFCA Nederland (Utrecht) Verwijder
01-09-2009 22:54
Kleintje Pils Nederland (Rotterdam) Verwijder
FOK Hattrick groep 2
Tnx guys!quote:
Vullie incognito?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dubbel genaaid houdt beter.
laat m dan ook ff in online zettenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef ScudRaket het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in #366?
Tsja... Die gaan dus niet meer in een jeugdcompetitie spelen? Misschien een idee om maar helemaal met het spelletje te stoppen dan? Of kijk gewoon niet meer op Fok!.. Wat een geouwehoer om niks zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er zijn mensen die daar geen zin meer in hebben door dit hele gedoe..
Al stopt iedereen nou met dit gezanik.Gebeurd is gebeurd.Klaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tsja... Die gaan dus niet meer in een jeugdcompetitie spelen? Misschien een idee om maar helemaal met het spelletje te stoppen dan? Of kijk gewoon niet meer op Fok!.. Wat een geouwehoer om niks zeg
leuk interviewquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
Team van de Maand September
Naam team:
Ladderzatsquad
.......
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
Gijs_
You have been challengedquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef foetre het volgende:
Wie wil er een jeugdwedstrijd tegen mijn kleine pantertjes?
United Black Panthers (1143)
Scud had t hele topic niet gelezen vandaar MrMoon zn korte uitlegquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tsja... Die gaan dus niet meer in een jeugdcompetitie spelen? Misschien een idee om maar helemaal met het spelletje te stoppen dan? Of kijk gewoon niet meer op Fok!.. Wat een geouwehoer om niks zeg
Geld voor ons allemaal gaarne!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar goed laat maar. Stop. Geen woord meer aan vuil maken.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dus we zoeken nog 1 iemand en dan kunnen we volgende week al starten?
quote:Op woensdag 2 september 2009 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb besloten om te stoppen met hattrick na veel jaar.
Ben niet echt meer met het spel bezig kwam er net pas achter dat de nieuwe competitie indeling er alweer is, en ik kan er gewoon echt niet goed tegen als ik onterecht niet promoveer. Daarnaast zijn federaties ongeveer het enige leuke aan hattrick atm.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
Team van de Maand September
Naam team:
Ladderzatsquad
Ben je in een voor jou eenvoudige divisie terecht gekomen dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:06 schreef Re het volgende:
nou, suf gedegradeerd op laatste dag, dus nu maar weer in VII verder, die moet dan wel weer makkelijk te winnen zijn natuurlijk
ik heb em geaccepteerdquote:Op woensdag 2 september 2009 00:25 schreef foetre het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Ik heb random wat mensen uitgenodigt niet gekeken wie nog wel mee wilde doen .
RKDEO A1 Nederland (Rotterdam) Verwijder
01-09-2009 23:11
Jong Dynamo Nederland (Groningen) Verwijder
01-09-2009 23:08
YMFC College Nederland (Den Haag) Verwijder
01-09-2009 23:07
De Nootjes Nederland (Zuid-Holland) Verwijder
01-09-2009 23:07
Parels voor de zwijnen Nederland (Zuid-Holland) Verwijder
01-09-2009 23:06
Yankee Juniors Nederland (Gelderland) Verwijder
ja redelijk eenvoudig incluisief bot-team, moet nog ff verder analyseren en strategie aanpassen, om nou met een mythical central defence te spelen in VIIquote:Op woensdag 2 september 2009 10:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ben je in een voor jou eenvoudige divisie terecht gekomen dan?
Degradeert er maar één? In ieder geval, bekijk deze wedstrijd eens en leer.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. volgend seizoen een botje. Een echte uitdaging!
Nee dat niet, maar ik wil toch het liefste weer met 0 punten degraderenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Degradeert er maar één? In ieder geval, bekijk deze wedstrijd eens en leer..
232310183
Dat zijn de leuke bedragen.. Helaas eenmalig, maar tochquote:Jild foar âld-spiler
Dyn ploech hat 12 720 ¤ krigen omdat Wienus Noordland (191199920), dy't lid west hat fan dyn ploech, lêsten ferkocht is foar 2 544 000 ¤.
Altijd leuk inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke bedragen.. Helaas eenmalig, maar toch![]()
quote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 105 000 ¤
quote:Arjen Hofkamp (258145927)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 17-12-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: we're gonna win (sinds 30-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 330 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Die heeft dan ook vast langer dan 4 weken onderdeel van jouw team uitgemaaktquote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Altijd leuk inderdaad.
[..]
Bijna 6 maanden.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die heeft dan ook vast langer dan 4 weken onderdeel van jouw team uitgemaakt
quote:258037850 01-09-2009 780 137 000 ¤ 17 redelijk
255659961 01-09-2009 650 100 000 ¤ 17 redelijk
258089693 01-09-2009 950 267 000 ¤ 17 redelijk
258089035 01-09-2009 700 36 000 ¤ 17 redelijk
255838964 01-09-2009 1 080 80 000 ¤ 17 redelijk
253920456 01-09-2009 1 030 22 000 ¤ 17 goed
258086339 01-09-2009 1 420 469 000 ¤ 17 redelijk
258041702 01-09-2009 610 20 000 ¤ 17 redelijk
258042824 01-09-2009 670 173 000 ¤ 17 redelijk
252836693 01-09-2009 610 70 000 ¤ 17 matig
Mooie speler, 100k is niet veel gezien zijn leeftijd. Zit echter niet heel hoog in verdedigen, heeft vermoedelijk nog een training of 4 a 5 nodigquote:
quote:Calvin Verkade (258156235)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 20-12-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Ad.Fundum FC (sinds 30-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 610
Loon: 430 ¤/week
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
quote:Geert Dirks (253441526)
17 jaar en 45 dagen, volgende verjaardag: 08-11-2009
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: SC Kluivert (sinds 19-07-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 450
Loon: 370 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Die 2e is wel een flink stuk duurder.quote:
25 mil hequote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die 2e is wel een flink stuk duurder.
En zit heel laag in zijn loon, dus heeft 8 weken training nodig. De bovenste zal iets van 3/4 trainingen nodig hebben.
Nog effe op passen trainen en dan verkopen.quote:Yaseen Kudri (258384691)
17 years and 0 days, Next birthday: 23-12-2009
In passable form, weak stamina.
A sympathetic guy who is calm and upright. Eentje voor jou, Ruudt!
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 02-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 460
Wage: 310 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Head
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: weak
Winger: passable
Passing: weak
Scoring: poor
Set pieces: disastrous
Je moet wel geld overhouden voor je A-team natuurlijk. Als je 2 miljoen per A speler uittelt (wat je waarschijnlijk wel moet hebben om mee te draaien bovenin V), en je wilt er 11, dan heb je nog 3 miljoen over voor trainees.quote:
quote:02-09-2009
Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
02-09-2009
Je hebt een speler gekocht en 180 000 ¤ betaald, plus 330 ¤ voor zijn eerste week salaris
Eerst de trainies dan de rest.Dan maar degraderenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet wel geld overhouden voor je A-team natuurlijk. Als je 2 miljoen per A speler uittelt (wat je waarschijnlijk wel moet hebben om mee te draaien bovenin V), en je wilt er 11, dan heb je nog 3 miljoen over voor trainees.
En dan heb je nog geen gelijkwaardige reserves ook...
Als dat de insteek is. Dan zou ik ook voor 10 trainees gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Eerst de trainies dan de rest.Dan maar degraderen
Denk het wel.In ieder geval serieuze trainies.Aan de ene kant denk ik 5% conditie en alles op de training.Aan de andere kant vindt ik aardig meedraaien bovenin ook wel erg leukquote:Op woensdag 2 september 2009 11:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
die ga je dus wel serieus investeren?
Dan zul je toch een overweging moeten maken. Beide lijkt me niet helemaal mogelijk met die 25 miljoen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Denk het wel.In ieder geval serieuze trainies.Aan de ene kant denk ik 5% conditie en alles op de training.Aan de andere kant vindt ik aardig meedraaien bovenin ook wel erg leuk
Idd ik zal vanavond even een balans opmaken na de verkopen.Kijken wat ik nodig heb om goed mee te draaien wat in me salarissen past etc.Als dat niet lukt dan gaan we gewoon trainen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zul je toch een overweging moeten maken. Beide lijkt me niet helemaal mogelijk met die 25 miljoen.
quote:Mitchell van der Hoff (258147971)
17 jaar en 56 dagen, volgende verjaardag: 28-10-2009
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 02-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 410 ¤/week
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
quote:5. Janno Boll (CV) (258386027)
Nederland 17 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 16-10-2009
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 02-09-2009 (16/39), )
Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Ik geef m idd een week of 2quote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef Xummon het volgende:
nieuwe YP, deze zou vrij snel naar goed verdedigen moeten poppen gok ik
[..]
quote:Atletico Pippao biedt voor Mitchell Braber
Netania biedt voor Mitchell Braber
Atletico Pippao biedt voor Mitchell Braber
Vergato biedt voor Mitchell Braber
liquidteam biedt voor Mitchell Braber
FC Red Goblins biedt voor Mitchell Braber
FC Bayern Bavaria biedt voor Mitchell Braber
Roviano T.S. biedt voor Mitchell Braber
Tering, dat is al de derde keer... M'n beste trainee die ze blijkbaar altijd moeten hebben, die heeft de afgelopen amper minuten kunnen maken in m'n a-team.quote:Bifröst zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Sotcha Sehularo na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Rikkert Claassen.
Ja..quote:Op woensdag 2 september 2009 15:32 schreef Gijs_ het volgende:
en is Fok! bij iedereen zo langzaam?
Weer een +3 dus, die mist de eerste bekerwedstrijd! Hopelijk resulteert het niet weer in een dikke terugslag in z'n vorm, die was net na tig weken weer hersteld...quote:Op woensdag 2 september 2009 15:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tering, dat is al de derde keer... M'n beste trainee die ze blijkbaar altijd moeten hebben, die heeft de afgelopen amper minuten kunnen maken in m'n a-team.
Dat zuigt altijd ja ... jammer dat je er zo weinig aan kan doenquote:Op woensdag 2 september 2009 16:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Weer een +3 dus, die mist de eerste bekerwedstrijd! Hopelijk resulteert het niet weer in een dikke terugslag in z'n vorm, die was net na tig weken weer hersteld...
Hopen is het enige wat helpt kan. Hopen dat-ie vannacht al naar +2 gaat, dan speelt-ie volgende week zondag al wel weer.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zuigt altijd ja ... jammer dat je er zo weinig aan kan doen
Komende nacht naar Panamá .... klinkt overigens exotischer dan het is. Tunesia en Albanie waren alle2 niet doorgegaan, dus toen heb ik via de oefenpot dit nog kunnen regelen.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hopen is het enige wat helpt kan. Hopen dat-ie vannacht al naar +2 gaat, dan speelt-ie volgende week zondag al wel weer.
Nog exotische friendlies deze week?
is dat Schots?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef GotC het volgende:
Nou jongens (en vrouw)!
Ik heb vanaf net een jeugdteam opgestart!
En ik heb mijn teamnaam verandert!
Hoofdteam: Filleadh mor
Jeugdteam: Fillead beag
Fanclub: The Clan
Stadion: The Sporran
Ja, 25 kut-Marokkanen uitgedaagd, geeneen kut-Marokkaan die eventjes heeft willen accepteren. Kut-Marokkanen ook altijd die het voor de rest verpesten.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komende nacht naar Panamá .... klinkt overigens exotischer dan het is. Tunesia en Albanie waren alle2 niet doorgegaan, dus toen heb ik via de oefenpot dit nog kunnen regelen.
Jij blijft in Holland begrijp ik?
Ja, en nou nog een vertaling graag.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef GotC het volgende:
Nou jongens (en vrouw)!
quote:
Grote kilt is dus hoofdteam, kleine kilt is jeugdteamquote:De eenvoudigste kilt bestaat uit een recht stuk textiel, vanouds geweven wol. Dit wordt hoog om het lichaam gewikkeld, waarna een riem om het middel wordt gedaan en vervolgens het deel dat om de borst zit over de riem wordt geslagen.
Deze eenvoudige kilt had zo zijn voordelen, omdat hij op verschillende manieren gedragen kon worden. Het bovenste deel kon over de schouder geslagen worden en als cape dienen. Ook was hij erg geschikt om er mee in de open lucht te slapen, en kon hij dienen als een soort geïmproviseerd schild tijdens gevechten, door de niet gebruikte stof om de linkerarm te wikkelen. Het doek kon echter ook tijdens gevechten van man tot man in de weg zitten en vaak gooide men ze af, om vervolgens na de strijd de kilt weer op te zoeken.
Deze kilt werd ook wel filleadh mor genoemd (grote kilt). De moderne kilt, ook wel fillead beag (kleine kilt) of philabeg genoemd werd waarschijnlijk in het leven geroepen voor arbeiders zodat deze zich vrijer konden bewegen.
Sporran is het stadion van m'n hoofdteamquote:Vóórop de kilt hoort een tasje te worden gedragen, de zogeheten sporran, en de sgian dubh, een kleine dolk die men in de kous steekt. Draagt men de kilt casual dan horen de kousen afgestroopt te zijn. Maar draagt men de kilt bij een gala of andere gelegenheid, dan dienen de kousen opgetrokken te zijn. De kilt die voor dagelijks gebruik is bedoeld, is van wol en heeft een soort plissé-plooien opzij en achter, maar niet aan de voorkant. De kilt is altijd "geruit", of in een patroon (tartan), afhankelijk van de clan, of een anoniem of algemeen Schots patroon, maar dit is niet traditioneel.
Schrijf het eens fonetisch op? Ben benieuwd hoe j 't uitspreekt.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef GotC het volgende:
Enne:
[..]
Sporran is het stadion van m'n hoofdteam
Sgian Dubh is het stadion van m'n jeugd!
Doen we!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Schrijf het eens fonetisch op? Ben benieuwd hoe j 't uitspreekt..
Dit moet je niet lezen als je lesdycties bentquote:Op woensdag 2 september 2009 17:14 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Grote kilt is dus hoofdteam, kleine kilt is jeugdteam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uruguay, geen bijster aansprekende vlag maar ik miste hem nog en hij was beschikbaarquote:Op woensdag 2 september 2009 16:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hopen is het enige wat helpt kan. Hopen dat-ie vannacht al naar +2 gaat, dan speelt-ie volgende week zondag al wel weer.
Nog exotische friendlies deze week?
Venezuela hier. Jammer dat ze daar pas om 23.30 spelen maar goed dan morgen ochtend maar ff de uitslag kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:59 schreef Xummon het volgende:
[..]
Uruguay, geen bijster aansprekende vlag maar ik miste hem nog en hij was beschikbaar
was het zakje pinda's leeg?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef GotC het volgende:
Nou jongens (en vrouw)!
tja.. je award heb je al uit je UI gehaaldquote:Op woensdag 2 september 2009 18:22 schreef Flappekz het volgende:
Toch ook maar weer eens denken over een leuke teamnaam
Nu sporten
wel leuk zo'n rijke historiequote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef GotC het volgende:
Ik had zoiets van nou, het mag wel iets Schots wordenBen nu bezig met een logo, en wilde 1 van m'n 2 familieclan 'logo's' kiezen als basis.
[ afbeelding ]
Is dit 'm!Kan toch geen toeval zijn?
Das gaaf zeg al die history en clans.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:00 schreef GotC het volgende:
Ik had zoiets van nou, het mag wel iets Schots wordenBen nu bezig met een logo, en wilde 1 van m'n 2 familieclan 'logo's' kiezen als basis.
[ afbeelding ]
Is dit 'm!Kan toch geen toeval zijn?
Beter had je het woensdag vlak voor die eerste bekerwedstrijd gedaan.. Scheelt je toch weer een week. Of kun je dat financieel niet hebben i.v.m. economische update zaterdag?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
Toch maar besloten om mn FC maar coach te maken ipv te wachten tot ie wonderbaarlijk ervaring had. Die paar euries maken nou ook weer niet zo veel uit. En ik heb nu tenminste weer een goed goed coach ipv een zwak goed. Ik denk dat ik komend seizoen daar best gebruik van zal moeten maken dus dan beter nu doen dan na de 1e beker wedstrijd. Zeker nadat mn openings bod van 16k voor een speler van FVP er toe geleid heeft dat mn teamgeest gedaald is omdat er niemand meer overheen bood.Das nou al de 2e keer in korte tijd
![]()
[ afbeelding ]
Komend seizoen maar op zoek naar een nieuwe FC
Idd ik sta nu -196.990quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Beter had je het woensdag vlak voor die eerste bekerwedstrijd gedaan.. Scheelt je toch weer een week. Of kun je dat financieel niet hebben i.v.m. economische update zaterdag?
Kijk, zo een trainert heb ik nog nooit gehad. Redelijk leiderschap was mijn hoogste ooitquote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
Toch maar besloten om mn FC maar coach te maken ipv te wachten tot ie wonderbaarlijk ervaring had. Die paar euries maken nou ook weer niet zo veel uit. En ik heb nu tenminste weer een goed goed coach ipv een zwak goed. Ik denk dat ik komend seizoen daar best gebruik van zal moeten maken dus dan beter nu doen dan na de 1e beker wedstrijd. Zeker nadat mn openings bod van 16k voor een speler van FVP er toe geleid heeft dat mn teamgeest gedaald is omdat er niemand meer overheen bood.Das nou al de 2e keer in korte tijd
![]()
[ afbeelding ]
Komend seizoen maar op zoek naar een nieuwe FC
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk, zo een trainert heb ik nog nooit gehad. Redelijk leiderschap was mijn hoogste ooit
ik zie dat die van mij inmiddels al gedaald is naar zwak leiderschap.. ik moet maar eens op zoek naar een speler met goed leiderschap..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dit is mn 2e al. Die ik net vervangen heb was ooit ook goed\goed.
Dan ben je imo al veuls te laat man. Als je er 1 koopt met redelijk als je net een nieuwe trainer hebt is ie al lang gestegen naar goed ervaring voor je m trainer maken wil. Wel zo goedkoop. Of je moet t doen als ik :quote:Op woensdag 2 september 2009 21:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zie dat die van mij inmiddels al gedaald is naar zwak leiderschap.. ik moet maar eens op zoek naar een speler met goed leiderschap..
ik koop gewoon een speler met goed ervaring (of hoger) en goed leiderschap.. geld zatquote:Op woensdag 2 september 2009 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben je imo al veuls te laat man. Als je er 1 koopt met redelijk als je net een nieuwe trainer hebt is ie al lang gestegen naar goed ervaring voor je m trainer maken wil. Wel zo goedkoop. Of je moet t doen als ik :
Een speler kopen voor je A team met Briljant ervaring (ok en goed leiderschap) en die dan houden tot je coach aan vervanging is. Gewoon lekker verder laten ballen in je B team als ie niet goed genoeg meer is voor je A team.
Heb je nou al voldoende trainees eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik koop gewoon een speler met goed ervaring (of hoger) en goed leiderschap.. geld zat
nog 2.. waarvan 1 die vleugelspeler van possie wordt..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je nou al voldoende trainees eigenlijk?
leiderschap is altijd interesant. Ervaring en stats zijn niet echt belangrijk aangezien ie toch nog tijd zat heeft om meer ervaring op te doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Psychonikeo het volgende:
leiderschap is toch helemaal niet interessant als je je toch laat afzakken?
daar heb je idd een punt, maar aan de andere kant.. kun je wel langer met je trainer doen..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Psychonikeo het volgende:
leiderschap is toch helemaal niet interessant als je je toch laat afzakken?
ik vond deze eerlijk gezegd wel interessant..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je nou al voldoende trainees eigenlijk?
maar ja toen ging iemand er bijna 6,5 miljoen voor biedenquote:Michel de Aquino (255842423)
Brasil 17 jaar en 21 dagen, volgende verjaardag: 02-12-2009
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Inter de Lages (sinds 23-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 6 260
Loon: 830 ¤/week
13 280 ¤ / seizoen
Specialiteit: Technisch
Hoogste bod: 6 444 444 ¤ door FC Würzburg 1986
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 7/20 goed
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 4/20 zwak
Dekel Efrat (150333865)quote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik koop gewoon een speler met goed ervaring (of hoger) en goed leiderschap.. geld zat
Dat salarisquote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vond deze eerlijk gezegd wel interessant..
[..]
maar ja toen ging iemand er bijna 6,5 miljoen voor bieden
Voor als je echt wilt betalenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nog 2.. waarvan 1 die vleugelspeler van possie wordt..
quote:Tom Hörner [playerid=258384202]
17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 22-12-2009
Geboren in: Sverige
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Torsåkers FC (sinds 02-09-2009 (16/39), )
Total Skill Index (TSI): 2 780
Loon: 610 ¤/week 9 760 ¤ / seizoen
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Deadline: 05-09-2009 15:15
(2 dagen 17u 30m)
Vraagprijs: 4 500 000 ¤
Binnenkort wel waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef RemCOW het volgende:
Sjonge het valt niet mee om je middenveld op peil te houden. Ik heb twee middenvelders verkocht van 27 jaar, een met reusachtig positiespel / briljant passen / waardeloos verdedigen (3.75 miljoen), en eentje met bovennatuurlijk/briljant/goed (4.1 miljoen). Het liefste koop ik nu een 24 jarige met goede bijstats en wereldklasse positiespel, maar die zijn reteduur (zeg maar >5 miljoen), terwijl je deze op hun 26/27e al 1 a 2 miljoen minder opleveren, terwijl ze hoger positiespel hebben. Bovendien zijn er weinig spelers met vrij met goede bijstats... Zucht. Meer mensen last van?
Aanschaf + (interne) Conversieprijs zijn bij elkaar toch richting het miljoen. Daar kun je 3-4 keer een (externe) Goed/Slecht-coach van aanstellen.. Reken maar uit...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar heb je idd een punt, maar aan de andere kant.. kun je wel langer met je trainer doen..
Die is echt heerlijk. Potentieel U20 kandidaat.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor als je echt wilt betalen![]()
[..]
Inderdaad. Al heb ik momenteel geen trainingsplaatsen vrij. En eigenlijk weiger ik zoveel te betalen voor een trainee...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die is echt heerlijk. Potentieel U20 kandidaat.
Word je snel gek vanquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Binnenkort wel waarschijnlijk
Waardeloos verdedigenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
precies.. ik had hem al gespot, maar die prijs is mij te gortig..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad. Al heb ik momenteel geen trainingsplaatsen vrij. En eigenlijk weiger ik zoveel te betalen voor een trainee...
en hij heeft geen specialiteit, helaas
Dat klopt ook. Maar daarom ook een potentieel. Ligt er een beetje aan wat de scouts van Zweden zoeken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik mag hopen dat een land als Zweden beter kan krijgen voor de U-20. Dus mét specialiteit en een paar dagen jonger (hij is een weekje te oud..)
ik zat persoonlijk meer aan deze te denkenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
quote:Leo Hilbck (258304268)
Perú 17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 22-12-2009
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Smib (sinds 01-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤ / seizoen
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 5/20 matig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Lijkt me een stuk betaalbaarder en haal je veel meer rendement uit. Zeker wanneer je in de toekomst misschien nog eens een switch naar Positiespel of Passen maakt.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zat persoonlijk meer aan deze te denken
[..]
ik start met positiespel trainenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk betaalbaarder en haal je veel meer rendement uit. Zeker wanneer je in de toekomst misschien nog eens een switch naar Positiespel of Passen maakt.
Ah.. Hoe kom ik bij Vleugelspel dan? Vanwege Flappekz of omdat je later misschien nog wilt switchen?quote:
Ik heb wel interesse, maar hij komt even op een verkeerd moment voor me (financieel en qua aantal trainees). Misschien leuk voor je als je toch geld zat hebt.. En ja, dit is ook U20-potentieelquote:Jake van Bart [playerid=258392708]
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 21-12-2009
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: zlatanstars
(sinds 02-09-2009 (16/28), )
Total Skill Index (TSI): 2 780
Loon: 670 ¤/week
10 720 ¤ / seizoen
Herinneringen
Deadline: 05-09-2009 20:11 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 0 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
ik ga later idd switchen naar vleugelspel..quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah.. Hoe kom ik bij Vleugelspel dan? Vanwege Flappekz of omdat je later misschien nog wilt switchen?
In dat geval trouwens:
[..]
Ik heb wel interesse, maar hij komt even op een verkeerd moment voor me (financieel en qua aantal trainees). Misschien leuk voor je als je toch geld zat hebt.. En ja, dit is ook U20-potentieel
vanavond gaat hij op de transferlijstquote:Justus Ebbinge [playerid=258443845]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 24-12-2009
Geboren in: Nederland
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 03-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 390 ¤/week 6 240 ¤ / seizoen
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Leuke YP.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:31 schreef MrMoon het volgende:YP
![]()
[..]
vanavond gaat hij op de transferlijst
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik haat mezelf. Stoppen met roken lukt me wel met gemak maar van hattrick afblijven niet.
Leuk spulquote:Op donderdag 3 september 2009 08:31 schreef MrMoon het volgende:
YP
![]()
[..]
vanavond gaat hij op de transferlijst
uhuh.. moet je opeens met je vrouw gaan spelen op zondagavond enzoquote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
Om de 16 weken verbaas ik me er telkens weer over hoe saai een tussenseizoen eigenlijk is
Hmmm, vorig seizoen moest ik m'n team omgooien voor een trainingsswitch en nu moet ik ook nog voor woensdag een keeper en mid aantrekken!! Ik heb er dus nog weinig last vanquote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
Om de 16 weken verbaas ik me er telkens weer over hoe saai een tussenseizoen eigenlijk is
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhuh.. moet je opeens met je vrouw gaan spelen op zondagavond enzo
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhuh.. moet je opeens met je vrouw gaan spelen op zondagavond enzo
Interesse in een wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen? 29 jaartjes jongquote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, vorig seizoen moest ik m'n team omgooien voor een trainingsswitch en nu moet ik ook nog voor woensdag een keeper en mid aantrekken!! Ik heb er dus nog weinig last van
Mooie keeper inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Interesse in een wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen? 29 jaartjes jong
Neh, is me wat te oud... tenzij je er verlies op wilt draaien?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Interesse in een wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen? 29 jaartjes jong
Voor 2,5M mag je m hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Neh, is me wat te oud... tenzij je er verlies op wilt draaien?
Maar dan is t ook bijna maandagquote:Op donderdag 3 september 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. was het maar weer zondag
Aanstaande maandag ben ik lekker op weg met de sleurhut naar mijn vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dan is t ook bijna maandag![]()
Hoewel ik best zin heb in aanstaande maandag.....dan ga ik eindelijk beginnen met studeren
Neh, dan studeer ik liever. Frankrijkquote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aanstaande maandag ben ik lekker op weg met de sleurhut naar mijn vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk.
Hmm, als ik geen ander koopje vind neem ik het in overweging...quote:Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor 2,5M mag je m hebbenDan draai ik nog wel wat verlies, maar vooruit
Alleen om 'sleurhut' kun je al beter studerenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aanstaande maandag ben ik lekker op weg met de sleurhut naar mijn vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk.
tja.. eerder is helaas ff niet mogelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dan is t ook bijna maandag![]()
Hoewel ik best zin heb in aanstaande maandag.....dan ga ik eindelijk beginnen met studeren
Ik heb nog geen knappe speler gevonden in HTquote:Op donderdag 3 september 2009 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, als ik geen ander koopje vind neem ik het in overweging...hij is alleen zo lelijk!
Dat zie je verkeerd. Ik heb mijn studie al af, zodat ik nu een baan heb die goed betaald en van dat geld kan ik een caravan kopen. Om vervolgens stukken goedkoper op vakantie te kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alleen om 'sleurhut' kun je al beter studeren
Een Zafira is geen auto, maar bijna een camperquote:Op donderdag 3 september 2009 10:10 schreef GotC het volgende:
In de auto is te moeilijk?Mijn ouders gaan praktisch elk jaar naar Schotland via Calais met 2 honden in een Zafira
Ha-ha, funny man!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een Zafira is geen auto, maar bijna een camper
Je wordt betaald om te Fok!kenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word hier ook helemaal niet betaald om grappig te zijn
Dat niet. Maar ik wil niet telkens een huisje ergens moeten huren.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:10 schreef GotC het volgende:
In de auto is te moeilijk?Mijn ouders gaan praktisch elk jaar naar Schotland via Calais met 2 honden in een Zafira
Je wil gewoon lekker je eigen spullen mee kunnen nemenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik wil niet telkens een huisje ergens moeten huren.
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik wil niet telkens een huisje ergens moeten huren.
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
..zodat ik nu een baan heb die goed betaald...
Dan heb ik meer geld voor andere leuke dingen. Om 3 keer per jaar op vakantie te gaan bijvoorbeeld.quote:
Juan Miguel Ciguerondo (236389130)quote:Op donderdag 3 september 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knappe speler gevonden in HT
Dat is inderdaad de afweging die je moet maken danquote:Op donderdag 3 september 2009 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb ik meer geld voor andere leuke dingen. Om 3 keer per jaar op vakantie te gaan bijvoorbeeld.
Ja? Lijkt ie zo erg op mij?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Juan Miguel Ciguerondo (236389130)
Deze is best te doen!Van m'n eigen team
Haha! Ik mocht willen dat ik zo lekker wasquote:Op donderdag 3 september 2009 10:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja..dat haar he? Nja, nog een paar jaartjes wachten![]()
Daarom. Je kunt het geld maar 1 keer uitgeven. Of je nu veel of weinig krijgt.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de afweging die je moet maken dan
Ja, die worden dinsdag botquote:Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
eigenaarloze teams veranderen voor het begin van het seizoen officieel in een botje toch?
Ik dacht namelijk dat er een botje in mijn competitie zat (ik zag toch echt Flap's UI), maar het blijkt een eigenaarloos team te zijn
Ik dacht van wel. Misschien dit weekend? Mijn tegenstander in de beker is volgens mij hetzelfde verhaal. Spelers met 9k TSI spelen toch niet in BOTteams?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
eigenaarloze teams veranderen voor het begin van het seizoen officieel in een botje toch?
Ik dacht namelijk dat er een botje in mijn competitie zat (ik zag toch echt Flap's UI), maar het blijkt een eigenaarloos team te zijn
Van HAG.quote:Dinsdag t/m Donderdag (8 t/m 10 september 2009)
Eigenaarloze teams worden op dinsdag 'bot'-teams
dankuquote:
dat team waar ik het over heb, die heeft ook een compleet uitmuntende verdedigingquote:Op donderdag 3 september 2009 10:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Misschien dit weekend? Mijn tegenstander in de beker is volgens mij hetzelfde verhaal. Spelers met 9k TSI spelen toch niet in BOTteams?
Hmmz, da's ook fraai...quote:Op donderdag 3 september 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
danku
[..]
dat team waar ik het over heb, die heeft ook een compleet uitmuntende verdediging
Dat klopt! Weet alleen niet precies hoeveel langer..quote:Op donderdag 3 september 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
Kunnen keepers ook langer mee, met dat ze later in skills zakken en zo? Meen eens zoiets gehoord te hebben, maar misschien verzin ik het ook wel
Doe er inmiddels nog maar 4 bovenop.. Okee, het is een mooie tDFW of waar je 'm ook voor wilt gebruiken. Allround is 'ie ook. Maar voor de U-20 gaat 'ie gewoon tekort komen ivm leeftijd en 'slechts' redelijk Scoren als hoofdskill. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor zijn kansen als Verdediger of Middenvelder..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vond deze eerlijk gezegd wel interessant..
[..]
maar ja toen ging iemand er bijna 6,5 miljoen voor bieden
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knappe speler gevonden in HT
Wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen kopen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Xummon het volgende:
godver gisternacht mijn keeper op +3 geschopt, was vergeten mijn reservegoalie op te stellen in de basis.
meteen maar een hele reutemeteut aan dokters ingehuurd, zodat ie misschien op tijd fit raakt
Mezelfquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Met een 5-5-0 opstelling kun je toch gewoon normaal trainen he?
Mooi want ik ben even naar passen geswitched!quote:
of wonderbaarlijk met uitstekend verdedigen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen kopen?
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen kopen?
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
of wonderbaarlijk met uitstekend verdedigen?
Wat is zijn leeftijd, want ik denk niet dat hij het gaat halen voor woensdag om beter te zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:21 schreef Xummon het volgende:
woehoe, keeper is van +3 naar +2 gegaan![]()
niet voor nix een heel ziekenhuis aan dokters binnengehaald
Hoe oud ?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
32quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is zijn leeftijd, want ik denk niet dat hij het gaat halen voor woensdag om beter te zijn.
Dan gaat die zelfs de eerste competitiewedstrijd missen.quote:
quote:
Marktverpesterquote:Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
quote:
Gaat straks op de lijst voor rond de 4,5 milquote:Saverio Bisiacco
20 jaar en 67 dagen, TSI = 25 130
goed in vorm, conditie goed
Keepen: wonderbaarlijk
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig
Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: rampzalig
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan gaat die zelfs de eerste competitiewedstrijd missen.
En met een beetje pech de tweede ook nog. Die is over 2,5 weken en aangezien hij op 2,9 zit qua blessure moet hij er nog 2 vanaf halen om een pleister te krijgen. Ook met 10 dokters denk ik dat hij langer dan 2 weken nodig heeft om die pleister te halen.
quote:maximale tijd om volledig te herstellen 4 weken, 3 dagen 04.10.2009
minimale tijd om volledig te herstellen 3 weken, 0 dagen 24.09.2009
maximale tijd om weer te kunnen spelen 3 weken, 0 dagen 24.09.2009
minimale tijd om weer te kunnen spelen 1 weken, 4 dagen 14.09.2009
maximale tijd om weer te kunnen trainen 1 weken, 4 dagen 14.09.2009
minimale tijd om weer te kunnen trainen 1 dagen 04.09.2009
Je hebt +2 ingegeven? Of +3?quote:
Oh, dat is te duur voor mijn beperkte budgetquote:Op donderdag 3 september 2009 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
Gaat straks op de lijst voor rond de 4,5 mil
Yupquote:Op donderdag 3 september 2009 12:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Trouwens, je traint toch wel openingen maken he? Met korte pass werkt 5-5-0 niet zo goed
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup
Oh trouwens, ik heb je HT-mail gezien
pfff daar haak ik af, niet genoeg cashquote:Op donderdag 3 september 2009 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
pfff daar haak ik af, niet genoeg cash
2,5M?quote:Sebastián Larios (120070307)
México 29 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 16-12-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 21-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 22 210
Loon: 10 980 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: waardeloos Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
wat raad je aan, andere keeper kopen en deze verkopen, of deze laten herstellen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt +2 ingegeven? Of +3?
Edit:
+ 2 waarschijnlijk, omdat hij na 1 update op +1 zou kunnen staan en weer mag meetrainen dan.
Ga er maar vanuit dat hij pas weer over 3 weken kan spelen en dus pas in de 3e competitiewedstrijd weer kan aantreden.
Je speelt tegen nr2, dus ik zou mn geld nog ff op zak houden als ik jou was (helaas voor mijquote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat raad je aan, andere keeper kopen en deze verkopen, of deze laten herstellen.
ben afgelopen seizoen gedegradeerd, moet ik nu als nummer 1 nu tegen de nummer 2 of de nummer laatst????
numer 2 is een bot en nummer laatst is niet bijster de sterkste dus in principe zou mijn redelijk keeper het ook kunnen opvangen
en het geld kan ik dan tenmisnte sparen
Tegen de nummer 2 moet je spelen. Als je hem in de 2e wedstrijd ook niet nodig hebt, dan kun je hem laten genezen, anders een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat raad je aan, andere keeper kopen en deze verkopen, of deze laten herstellen.
ben afgelopen seizoen gedegradeerd, moet ik nu als nummer 1 nu tegen de nummer 2 of de nummer laatst????
numer 2 is een bot en nummer laatst is niet bijster de sterkste dus in principe zou mijn redelijk keeper het ook kunnen opvangen
en het geld kan ik dan tenmisnte sparen
dan maar meteen eruit in de beker deze keer, en mijn geld sparenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je speelt tegen nr2, dus ik zou mn geld nog ff op zak houden als ik jou was (helaas voor mij)
Bekerinkomsten lopen harder op dan spaargeld. Ik weet niet hoeveel kans je in de eerste ronde hebt met een normale keeper?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef Xummon het volgende:
[..]
dan maar meteen eruit in de beker deze keer, en mijn geld sparen
Wat is de beste tijd om een zondag af te laten lopen?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of t verstandig is om m deze zondag af te laten lopen, er zijn helemaal geen wedstrijden in HT. Misschien is maandagavond verstandiger, vlak voor de eerste ronde bekerwedstrijdenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat is de beste tijd om een zondag af te laten lopen?
Om 18.00 zijn normaal de meeste mensen online.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat is de beste tijd om een zondag af te laten lopen?
eens kijken wat HO zegtquote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bekerinkomsten lopen harder op dan spaargeld. Ik weet niet hoeveel kans je in de eerste ronde hebt met een normale keeper?
253 spelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat is de juiste combinatie van passen trainen en niet compleet je eerste bekerronde verneuken?
Afgelopen woensdag passen trainenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat is de juiste combinatie van passen trainen en niet compleet je eerste bekerronde verneuken?
Daarmee loop je alleen dus wel risico je eerste bekerwedstrijd te verneuken!quote:
Niet als je zeker weet dat je middenveld en aanval sterk genoeg is...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarmee loop je alleen dus wel risico je eerste bekerwedstrijd te verneuken!
Dat heb ik ook al gedaanquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag passen trainen
Mja, dan hangt het er wel weer vanaf of het nut heeft afhankelijk van je normale trainingslinie ook! Ik kan wel passen trainen én ervoor zorgen dat m'n middenveld veel sterker is, dan spelen er alleen 4 26+'ers op het middenveld ipv m'n jonge spitsen, dan vind ik het training verneuken! Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet als je zeker weet dat je middenveld en aanval sterk genoeg is...
550 met taktiek spelhervattingen of creatief spel. Dat eerste is dan afhankelijk van hoe goed je ratings daarin zijn, dat 2e hoeveel spelers een specialiteit hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik speel 253 maar wil meer trainees dan spitsen op passen trainen, dat verneukt dus mn ratings
verkopen... ik heb er verder niks aan..quote:Op donderdag 3 september 2009 08:56 schreef Flappekz het volgende:
Vervelende YP zeg, MrMoon....wat moet je ermee?
geef hem dan gewoon maar aan mijquote:Op donderdag 3 september 2009 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verkopen... ik heb er verder niks aan..
Als dat eens zou kunnen he, besloten transfers maken. Gewoon met een team een vaste prijs voor een speler af kunnen spreken zodat je zeker weet dat je m hebtquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef Xummon het volgende:
[..]
geef hem dan gewoon maar aan mij
Ja natuurlijk, daarom kan het ook allemaal niet....Neemt niet weg dat het soms best handig zou zijn, beetje zoals in de echte voetbalwereld. Contracten voor bepaalde tijd, daarna mogelijk transfervrij vertrekken enzo.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef GotC het volgende:
Mja, maar maak je vals spelen dan niet heel erg makkelijk?
Het zal vast al 100 keer geopperd zijn bij de makers, en die zullen ook vast hele goede redenen hebben om het niet te introduceren...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:13 schreef GotC het volgende:
IddDan zou je, als het einde v/h contract eraan komt, die speler een nieuw contract kunnen aanbieden, speler accepteert ja/nee.. Nja, zou het iig een stuk interessanter/moeilijker maken
Mmm..zal wel te moeilijk zijn om te introduceren, dan moet alle miljoenen spelers die er zijn ook nog eens een keertje contracten geven etcquote:Op donderdag 3 september 2009 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zal vast al 100 keer geopperd zijn bij de makers, en die zullen ook vast hele goede redenen hebben om het niet te introduceren...
Bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:23 schreef Gijs_ het volgende:
Spelers opjutten om arbitragezaken aan te spannen
Er is daar eens een voorstel over geweest. Iets in de trend van een vast bedrag dat door de verkoper wordt vast gesteld, en iemand bied meteen dat bedrag, dan wordt hij daarvoor verkocht. Dus een soort van maximumbod.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daarom kan het ook allemaal niet....Neemt niet weg dat het soms best handig zou zijn, beetje zoals in de echte voetbalwereld. Contracten voor bepaalde tijd, daarna mogelijk transfervrij vertrekken enzo.
Hattrick zou heeeeeel anders zijn dan
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef Flappekz het volgende:
Zullen we een professionele voetbalclub oprichten?
En waarom is dat niet doorgezet?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is daar eens een voorstel over geweest. Iets in de trend van een vast bedrag dat door de verkoper wordt vast gesteld, en iemand bied meteen dat bedrag, dan wordt hij daarvoor verkocht. Dus een soort van maximumbod.
Ik denk omdat het huidige systeem zichzelf eigenlijk vrij goed in balans houdt, de vraag is of dat dan nog zo is en of het echt van toegevoegde waarde is!quote:
Dat weet ik niet meer precies...quote:
Valt best mee hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 16:16 schreef Egamer het volgende:
Tering, wat gaan de topics snel zeg.
En de Team van de Maand-vermelding moet gewijzigd wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. nog even een melding voor degene die het volgende topic maakt. Geen [] eromheen zetten graag
want?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. nog even een melding voor degene die het volgende topic maakt. Geen [] eromheen zetten graag
want watte?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:29 schreef The_Hives het volgende:
want?
Die moet nog op de sitequote:Op donderdag 3 september 2009 16:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En de Team van de Maand-vermelding moet gewijzigd worden
staat er tochquote:
Nu wel jaquote:
juist.. en ik ben dat wachtwoord vergeten om het handmatig toe te voegenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu wel ja
Anders pakt Nico zn statistiekensite het topic niet mee, gok ik zo
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. en ik ben dat wachtwoord vergeten om het handmatig toe te voegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft
Doe anders ff een TR om de TT aan te laten passenIk ben van pindavlees
tja, ineens had een rare flapkees er een post tussen gezetquote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu wel ja
Anders pakt Nico zn statistiekensite het topic niet mee, gok ik zo
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]het was niet mijn wachtwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft
Doe anders ff een TR om de TT aan te laten passen
oh en TR kan ik wel doen ja. Goeie..
OP doornemen? Dat is toch voor Newbiesquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil je aanraden om de OP eens door te nemen. Bijna onderaan...
Ik heet niet Keesquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, ineens had een rare flapkees er een post tussen gezet
Daarom juistquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
OP doornemen? Dat is toch voor Newbies
quote:
Zoveel tijd hoeft het niet te kosten...quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef Puala het volgende:
Grote kans dat ik binnenkort geen tijd meer heb voor hattrick
Nieuwsgierig hier! Waarom Waarom?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef Puala het volgende:
Grote kans dat ik binnenkort geen tijd meer heb voor hattrick
Wat ben je?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niuewsgierig hier! Waarom Waarom?
Mijne?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, eindelijk m'n trainee die ik teveel had verkocht!![]()
Nu kan ik met een gerust hart op keepers gaan bieden!
Ge-edit....zeker vol van bijdehandjes?quote:
Word hem niet denk ik, of ik moet echt niet slagen!! Maar als ik een 28+'er koop wil ik toch een wereldklasse...quote:
Jammer, maar helaas....succes met je jacht in ieder gevalquote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Word hem niet denk ik, of ik moet echt niet slagen!! Maar als ik een 28+'er koop wil ik toch een wereldklasse...
een 8 te veelquote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 06-09-2009 18:50
Vraagprijs: 43 456 788
quote:
Stuur een mailtje naar een FA of forum@fok.nl, die kunnen misschien nog wel wat voor je betekenen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef F_V_P het volgende:
BAH! PC waarschijnlijk de laatste geest gegeven en ik heb het emailadres niet meer waarop de passmailer staat. weg account....
Precies op tijd voor de training toch? Nix aan de handquote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef F_V_P het volgende:
Ik heb pas net mijn training omgegooid naar Korte Pass
je mag er op bieden.. hij staat er nu voor 1k opquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef Xummon het volgende:
[..]
geef hem dan gewoon maar aan mij
passmailer, je accountnaam opgeven en je krijgt een mailtje met je nieuwe wachtwoord..quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef F_V_P het volgende:
BAH! PC waarschijnlijk de laatste geest gegeven en ik heb het emailadres niet meer waarop de passmailer staat. weg account....
gebodenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je mag er op bieden.. hij staat er nu voor 1k op
we doen ons best hequote:Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
De tiefus en weer een topic bijna vol. Ik bent trots op jullie!
sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |