Ik denk omdat het huidige systeem zichzelf eigenlijk vrij goed in balans houdt, de vraag is of dat dan nog zo is en of het echt van toegevoegde waarde is!quote:
Dat weet ik niet meer precies...quote:
Valt best mee hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 16:16 schreef Egamer het volgende:
Tering, wat gaan de topics snel zeg.
En de Team van de Maand-vermelding moet gewijzigd wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. nog even een melding voor degene die het volgende topic maakt. Geen [] eromheen zetten graag
want?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. nog even een melding voor degene die het volgende topic maakt. Geen [] eromheen zetten graag
want watte?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:29 schreef The_Hives het volgende:
want?
Die moet nog op de sitequote:Op donderdag 3 september 2009 16:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En de Team van de Maand-vermelding moet gewijzigd worden
staat er tochquote:
Nu wel jaquote:
juist.. en ik ben dat wachtwoord vergeten om het handmatig toe te voegenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu wel ja
Anders pakt Nico zn statistiekensite het topic niet mee, gok ik zo
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. en ik ben dat wachtwoord vergeten om het handmatig toe te voegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft
Doe anders ff een TR om de TT aan te laten passenIk ben van pindavlees
tja, ineens had een rare flapkees er een post tussen gezetquote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu wel ja
Anders pakt Nico zn statistiekensite het topic niet mee, gok ik zo
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]het was niet mijn wachtwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft
Doe anders ff een TR om de TT aan te laten passen
oh en TR kan ik wel doen ja. Goeie..
OP doornemen? Dat is toch voor Newbiesquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil je aanraden om de OP eens door te nemen. Bijna onderaan...
Ik heet niet Keesquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, ineens had een rare flapkees er een post tussen gezet
Daarom juistquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
OP doornemen? Dat is toch voor Newbies
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |