Hoe oud ?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
of wonderbaarlijk met uitstekend verdedigen?
32quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is zijn leeftijd, want ik denk niet dat hij het gaat halen voor woensdag om beter te zijn.
Dan gaat die zelfs de eerste competitiewedstrijd missen.quote:
quote:
Marktverpesterquote:Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
of wonderbaarlijk met uitstekend verdedigen?
quote:
Gaat straks op de lijst voor rond de 4,5 milquote:Saverio Bisiacco
20 jaar en 67 dagen, TSI = 25 130
goed in vorm, conditie goed
Keepen: wonderbaarlijk
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig
Passen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: rampzalig
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan gaat die zelfs de eerste competitiewedstrijd missen.
En met een beetje pech de tweede ook nog. Die is over 2,5 weken en aangezien hij op 2,9 zit qua blessure moet hij er nog 2 vanaf halen om een pleister te krijgen. Ook met 10 dokters denk ik dat hij langer dan 2 weken nodig heeft om die pleister te halen.
quote:maximale tijd om volledig te herstellen 4 weken, 3 dagen 04.10.2009
minimale tijd om volledig te herstellen 3 weken, 0 dagen 24.09.2009
maximale tijd om weer te kunnen spelen 3 weken, 0 dagen 24.09.2009
minimale tijd om weer te kunnen spelen 1 weken, 4 dagen 14.09.2009
maximale tijd om weer te kunnen trainen 1 weken, 4 dagen 14.09.2009
minimale tijd om weer te kunnen trainen 1 dagen 04.09.2009
Je hebt +2 ingegeven? Of +3?quote:
Oh, dat is te duur voor mijn beperkte budgetquote:Op donderdag 3 september 2009 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
Gaat straks op de lijst voor rond de 4,5 mil
Yupquote:Op donderdag 3 september 2009 12:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Trouwens, je traint toch wel openingen maken he? Met korte pass werkt 5-5-0 niet zo goed
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup
Oh trouwens, ik heb je HT-mail gezien
pfff daar haak ik af, niet genoeg cashquote:Op donderdag 3 september 2009 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
pfff daar haak ik af, niet genoeg cash
2,5M?quote:Sebastián Larios (120070307)
México 29 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 16-12-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 21-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 22 210
Loon: 10 980 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: waardeloos Passen: niet-bestaand
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
wat raad je aan, andere keeper kopen en deze verkopen, of deze laten herstellen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt +2 ingegeven? Of +3?
Edit:
+ 2 waarschijnlijk, omdat hij na 1 update op +1 zou kunnen staan en weer mag meetrainen dan.
Ga er maar vanuit dat hij pas weer over 3 weken kan spelen en dus pas in de 3e competitiewedstrijd weer kan aantreden.
Je speelt tegen nr2, dus ik zou mn geld nog ff op zak houden als ik jou was (helaas voor mijquote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat raad je aan, andere keeper kopen en deze verkopen, of deze laten herstellen.
ben afgelopen seizoen gedegradeerd, moet ik nu als nummer 1 nu tegen de nummer 2 of de nummer laatst????
numer 2 is een bot en nummer laatst is niet bijster de sterkste dus in principe zou mijn redelijk keeper het ook kunnen opvangen
en het geld kan ik dan tenmisnte sparen
Tegen de nummer 2 moet je spelen. Als je hem in de 2e wedstrijd ook niet nodig hebt, dan kun je hem laten genezen, anders een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat raad je aan, andere keeper kopen en deze verkopen, of deze laten herstellen.
ben afgelopen seizoen gedegradeerd, moet ik nu als nummer 1 nu tegen de nummer 2 of de nummer laatst????
numer 2 is een bot en nummer laatst is niet bijster de sterkste dus in principe zou mijn redelijk keeper het ook kunnen opvangen
en het geld kan ik dan tenmisnte sparen
dan maar meteen eruit in de beker deze keer, en mijn geld sparenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je speelt tegen nr2, dus ik zou mn geld nog ff op zak houden als ik jou was (helaas voor mij)
Bekerinkomsten lopen harder op dan spaargeld. Ik weet niet hoeveel kans je in de eerste ronde hebt met een normale keeper?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef Xummon het volgende:
[..]
dan maar meteen eruit in de beker deze keer, en mijn geld sparen
Wat is de beste tijd om een zondag af te laten lopen?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of t verstandig is om m deze zondag af te laten lopen, er zijn helemaal geen wedstrijden in HT. Misschien is maandagavond verstandiger, vlak voor de eerste ronde bekerwedstrijdenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat is de beste tijd om een zondag af te laten lopen?
Om 18.00 zijn normaal de meeste mensen online.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat is de beste tijd om een zondag af te laten lopen?
eens kijken wat HO zegtquote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bekerinkomsten lopen harder op dan spaargeld. Ik weet niet hoeveel kans je in de eerste ronde hebt met een normale keeper?
253 spelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat is de juiste combinatie van passen trainen en niet compleet je eerste bekerronde verneuken?
Afgelopen woensdag passen trainenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat is de juiste combinatie van passen trainen en niet compleet je eerste bekerronde verneuken?
Daarmee loop je alleen dus wel risico je eerste bekerwedstrijd te verneuken!quote:
Niet als je zeker weet dat je middenveld en aanval sterk genoeg is...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarmee loop je alleen dus wel risico je eerste bekerwedstrijd te verneuken!
Dat heb ik ook al gedaanquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag passen trainen
Mja, dan hangt het er wel weer vanaf of het nut heeft afhankelijk van je normale trainingslinie ook! Ik kan wel passen trainen én ervoor zorgen dat m'n middenveld veel sterker is, dan spelen er alleen 4 26+'ers op het middenveld ipv m'n jonge spitsen, dan vind ik het training verneuken! Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet als je zeker weet dat je middenveld en aanval sterk genoeg is...
550 met taktiek spelhervattingen of creatief spel. Dat eerste is dan afhankelijk van hoe goed je ratings daarin zijn, dat 2e hoeveel spelers een specialiteit hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik speel 253 maar wil meer trainees dan spitsen op passen trainen, dat verneukt dus mn ratings
verkopen... ik heb er verder niks aan..quote:Op donderdag 3 september 2009 08:56 schreef Flappekz het volgende:
Vervelende YP zeg, MrMoon....wat moet je ermee?
geef hem dan gewoon maar aan mijquote:Op donderdag 3 september 2009 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verkopen... ik heb er verder niks aan..
Als dat eens zou kunnen he, besloten transfers maken. Gewoon met een team een vaste prijs voor een speler af kunnen spreken zodat je zeker weet dat je m hebtquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef Xummon het volgende:
[..]
geef hem dan gewoon maar aan mij
Ja natuurlijk, daarom kan het ook allemaal niet....Neemt niet weg dat het soms best handig zou zijn, beetje zoals in de echte voetbalwereld. Contracten voor bepaalde tijd, daarna mogelijk transfervrij vertrekken enzo.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef GotC het volgende:
Mja, maar maak je vals spelen dan niet heel erg makkelijk?
Het zal vast al 100 keer geopperd zijn bij de makers, en die zullen ook vast hele goede redenen hebben om het niet te introduceren...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:13 schreef GotC het volgende:
IddDan zou je, als het einde v/h contract eraan komt, die speler een nieuw contract kunnen aanbieden, speler accepteert ja/nee.. Nja, zou het iig een stuk interessanter/moeilijker maken
Mmm..zal wel te moeilijk zijn om te introduceren, dan moet alle miljoenen spelers die er zijn ook nog eens een keertje contracten geven etcquote:Op donderdag 3 september 2009 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zal vast al 100 keer geopperd zijn bij de makers, en die zullen ook vast hele goede redenen hebben om het niet te introduceren...
Bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:23 schreef Gijs_ het volgende:
Spelers opjutten om arbitragezaken aan te spannen
Er is daar eens een voorstel over geweest. Iets in de trend van een vast bedrag dat door de verkoper wordt vast gesteld, en iemand bied meteen dat bedrag, dan wordt hij daarvoor verkocht. Dus een soort van maximumbod.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daarom kan het ook allemaal niet....Neemt niet weg dat het soms best handig zou zijn, beetje zoals in de echte voetbalwereld. Contracten voor bepaalde tijd, daarna mogelijk transfervrij vertrekken enzo.
Hattrick zou heeeeeel anders zijn dan
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef Flappekz het volgende:
Zullen we een professionele voetbalclub oprichten?
En waarom is dat niet doorgezet?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is daar eens een voorstel over geweest. Iets in de trend van een vast bedrag dat door de verkoper wordt vast gesteld, en iemand bied meteen dat bedrag, dan wordt hij daarvoor verkocht. Dus een soort van maximumbod.
Ik denk omdat het huidige systeem zichzelf eigenlijk vrij goed in balans houdt, de vraag is of dat dan nog zo is en of het echt van toegevoegde waarde is!quote:
Dat weet ik niet meer precies...quote:
Valt best mee hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 16:16 schreef Egamer het volgende:
Tering, wat gaan de topics snel zeg.
En de Team van de Maand-vermelding moet gewijzigd wordenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. nog even een melding voor degene die het volgende topic maakt. Geen [] eromheen zetten graag
want?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
oh.. nog even een melding voor degene die het volgende topic maakt. Geen [] eromheen zetten graag
want watte?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:29 schreef The_Hives het volgende:
want?
Die moet nog op de sitequote:Op donderdag 3 september 2009 16:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En de Team van de Maand-vermelding moet gewijzigd worden
staat er tochquote:
Nu wel jaquote:
juist.. en ik ben dat wachtwoord vergeten om het handmatig toe te voegenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu wel ja
Anders pakt Nico zn statistiekensite het topic niet mee, gok ik zo
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist.. en ik ben dat wachtwoord vergeten om het handmatig toe te voegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft
Doe anders ff een TR om de TT aan te laten passenIk ben van pindavlees
tja, ineens had een rare flapkees er een post tussen gezetquote:Op donderdag 3 september 2009 16:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu wel ja
Anders pakt Nico zn statistiekensite het topic niet mee, gok ik zo
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]het was niet mijn wachtwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft
Doe anders ff een TR om de TT aan te laten passen
oh en TR kan ik wel doen ja. Goeie..
OP doornemen? Dat is toch voor Newbiesquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik wil je aanraden om de OP eens door te nemen. Bijna onderaan...
Ik heet niet Keesquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, ineens had een rare flapkees er een post tussen gezet
Daarom juistquote:Op donderdag 3 september 2009 16:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
OP doornemen? Dat is toch voor Newbies
quote:
Zoveel tijd hoeft het niet te kosten...quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef Puala het volgende:
Grote kans dat ik binnenkort geen tijd meer heb voor hattrick
Nieuwsgierig hier! Waarom Waarom?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef Puala het volgende:
Grote kans dat ik binnenkort geen tijd meer heb voor hattrick
Wat ben je?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niuewsgierig hier! Waarom Waarom?
Mijne?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, eindelijk m'n trainee die ik teveel had verkocht!![]()
Nu kan ik met een gerust hart op keepers gaan bieden!
Ge-edit....zeker vol van bijdehandjes?quote:
Word hem niet denk ik, of ik moet echt niet slagen!! Maar als ik een 28+'er koop wil ik toch een wereldklasse...quote:
Jammer, maar helaas....succes met je jacht in ieder gevalquote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Word hem niet denk ik, of ik moet echt niet slagen!! Maar als ik een 28+'er koop wil ik toch een wereldklasse...
een 8 te veelquote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 06-09-2009 18:50
Vraagprijs: 43 456 788
quote:
Stuur een mailtje naar een FA of forum@fok.nl, die kunnen misschien nog wel wat voor je betekenen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef F_V_P het volgende:
BAH! PC waarschijnlijk de laatste geest gegeven en ik heb het emailadres niet meer waarop de passmailer staat. weg account....
Precies op tijd voor de training toch? Nix aan de handquote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef F_V_P het volgende:
Ik heb pas net mijn training omgegooid naar Korte Pass
je mag er op bieden.. hij staat er nu voor 1k opquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef Xummon het volgende:
[..]
geef hem dan gewoon maar aan mij
passmailer, je accountnaam opgeven en je krijgt een mailtje met je nieuwe wachtwoord..quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef F_V_P het volgende:
BAH! PC waarschijnlijk de laatste geest gegeven en ik heb het emailadres niet meer waarop de passmailer staat. weg account....
gebodenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je mag er op bieden.. hij staat er nu voor 1k op
we doen ons best hequote:Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
De tiefus en weer een topic bijna vol. Ik bent trots op jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |