Haha! Ik mocht willen dat ik zo lekker wasquote:Op donderdag 3 september 2009 10:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja..dat haar he? Nja, nog een paar jaartjes wachten![]()
Daarom. Je kunt het geld maar 1 keer uitgeven. Of je nu veel of weinig krijgt.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de afweging die je moet maken dan
Ja, die worden dinsdag botquote:Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
eigenaarloze teams veranderen voor het begin van het seizoen officieel in een botje toch?
Ik dacht namelijk dat er een botje in mijn competitie zat (ik zag toch echt Flap's UI), maar het blijkt een eigenaarloos team te zijn
Ik dacht van wel. Misschien dit weekend? Mijn tegenstander in de beker is volgens mij hetzelfde verhaal. Spelers met 9k TSI spelen toch niet in BOTteams?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
eigenaarloze teams veranderen voor het begin van het seizoen officieel in een botje toch?
Ik dacht namelijk dat er een botje in mijn competitie zat (ik zag toch echt Flap's UI), maar het blijkt een eigenaarloos team te zijn
Van HAG.quote:Dinsdag t/m Donderdag (8 t/m 10 september 2009)
Eigenaarloze teams worden op dinsdag 'bot'-teams
dankuquote:
dat team waar ik het over heb, die heeft ook een compleet uitmuntende verdedigingquote:Op donderdag 3 september 2009 10:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Misschien dit weekend? Mijn tegenstander in de beker is volgens mij hetzelfde verhaal. Spelers met 9k TSI spelen toch niet in BOTteams?
Hmmz, da's ook fraai...quote:Op donderdag 3 september 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
danku
[..]
dat team waar ik het over heb, die heeft ook een compleet uitmuntende verdediging
Dat klopt! Weet alleen niet precies hoeveel langer..quote:Op donderdag 3 september 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
Kunnen keepers ook langer mee, met dat ze later in skills zakken en zo? Meen eens zoiets gehoord te hebben, maar misschien verzin ik het ook wel
Doe er inmiddels nog maar 4 bovenop.. Okee, het is een mooie tDFW of waar je 'm ook voor wilt gebruiken. Allround is 'ie ook. Maar voor de U-20 gaat 'ie gewoon tekort komen ivm leeftijd en 'slechts' redelijk Scoren als hoofdskill. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor zijn kansen als Verdediger of Middenvelder..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vond deze eerlijk gezegd wel interessant..
[..]
maar ja toen ging iemand er bijna 6,5 miljoen voor bieden
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knappe speler gevonden in HT
Wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen kopen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Xummon het volgende:
godver gisternacht mijn keeper op +3 geschopt, was vergeten mijn reservegoalie op te stellen in de basis.
meteen maar een hele reutemeteut aan dokters ingehuurd, zodat ie misschien op tijd fit raakt
Mezelfquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Met een 5-5-0 opstelling kun je toch gewoon normaal trainen he?
Mooi want ik ben even naar passen geswitched!quote:
of wonderbaarlijk met uitstekend verdedigen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen kopen?
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen kopen?
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
of wonderbaarlijk met uitstekend verdedigen?
Wat is zijn leeftijd, want ik denk niet dat hij het gaat halen voor woensdag om beter te zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:21 schreef Xummon het volgende:
woehoe, keeper is van +3 naar +2 gegaan![]()
niet voor nix een heel ziekenhuis aan dokters binnengehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |