Beter had je het woensdag vlak voor die eerste bekerwedstrijd gedaan.. Scheelt je toch weer een week. Of kun je dat financieel niet hebben i.v.m. economische update zaterdag?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
Toch maar besloten om mn FC maar coach te maken ipv te wachten tot ie wonderbaarlijk ervaring had. Die paar euries maken nou ook weer niet zo veel uit. En ik heb nu tenminste weer een goed goed coach ipv een zwak goed. Ik denk dat ik komend seizoen daar best gebruik van zal moeten maken dus dan beter nu doen dan na de 1e beker wedstrijd. Zeker nadat mn openings bod van 16k voor een speler van FVP er toe geleid heeft dat mn teamgeest gedaald is omdat er niemand meer overheen bood.Das nou al de 2e keer in korte tijd
![]()
[ afbeelding ]
Komend seizoen maar op zoek naar een nieuwe FC
Idd ik sta nu -196.990quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Beter had je het woensdag vlak voor die eerste bekerwedstrijd gedaan.. Scheelt je toch weer een week. Of kun je dat financieel niet hebben i.v.m. economische update zaterdag?
Kijk, zo een trainert heb ik nog nooit gehad. Redelijk leiderschap was mijn hoogste ooitquote:Op woensdag 2 september 2009 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
Toch maar besloten om mn FC maar coach te maken ipv te wachten tot ie wonderbaarlijk ervaring had. Die paar euries maken nou ook weer niet zo veel uit. En ik heb nu tenminste weer een goed goed coach ipv een zwak goed. Ik denk dat ik komend seizoen daar best gebruik van zal moeten maken dus dan beter nu doen dan na de 1e beker wedstrijd. Zeker nadat mn openings bod van 16k voor een speler van FVP er toe geleid heeft dat mn teamgeest gedaald is omdat er niemand meer overheen bood.Das nou al de 2e keer in korte tijd
![]()
[ afbeelding ]
Komend seizoen maar op zoek naar een nieuwe FC
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk, zo een trainert heb ik nog nooit gehad. Redelijk leiderschap was mijn hoogste ooit
ik zie dat die van mij inmiddels al gedaald is naar zwak leiderschap.. ik moet maar eens op zoek naar een speler met goed leiderschap..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dit is mn 2e al. Die ik net vervangen heb was ooit ook goed\goed.
Dan ben je imo al veuls te laat man. Als je er 1 koopt met redelijk als je net een nieuwe trainer hebt is ie al lang gestegen naar goed ervaring voor je m trainer maken wil. Wel zo goedkoop. Of je moet t doen als ik :quote:Op woensdag 2 september 2009 21:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zie dat die van mij inmiddels al gedaald is naar zwak leiderschap.. ik moet maar eens op zoek naar een speler met goed leiderschap..
ik koop gewoon een speler met goed ervaring (of hoger) en goed leiderschap.. geld zatquote:Op woensdag 2 september 2009 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben je imo al veuls te laat man. Als je er 1 koopt met redelijk als je net een nieuwe trainer hebt is ie al lang gestegen naar goed ervaring voor je m trainer maken wil. Wel zo goedkoop. Of je moet t doen als ik :
Een speler kopen voor je A team met Briljant ervaring (ok en goed leiderschap) en die dan houden tot je coach aan vervanging is. Gewoon lekker verder laten ballen in je B team als ie niet goed genoeg meer is voor je A team.
Heb je nou al voldoende trainees eigenlijk?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik koop gewoon een speler met goed ervaring (of hoger) en goed leiderschap.. geld zat
nog 2.. waarvan 1 die vleugelspeler van possie wordt..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je nou al voldoende trainees eigenlijk?
leiderschap is altijd interesant. Ervaring en stats zijn niet echt belangrijk aangezien ie toch nog tijd zat heeft om meer ervaring op te doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Psychonikeo het volgende:
leiderschap is toch helemaal niet interessant als je je toch laat afzakken?
daar heb je idd een punt, maar aan de andere kant.. kun je wel langer met je trainer doen..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Psychonikeo het volgende:
leiderschap is toch helemaal niet interessant als je je toch laat afzakken?
ik vond deze eerlijk gezegd wel interessant..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je nou al voldoende trainees eigenlijk?
maar ja toen ging iemand er bijna 6,5 miljoen voor biedenquote:Michel de Aquino (255842423)
Brasil 17 jaar en 21 dagen, volgende verjaardag: 02-12-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Inter de Lages (sinds 23-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 6 260
Loon: 830 ¤/week
13 280 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Hoogste bod: 6 444 444 ¤ door FC Würzburg 1986
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 7/20 goed
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 7/20 goed
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 4/20 zwak
Dekel Efrat (150333865)quote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik koop gewoon een speler met goed ervaring (of hoger) en goed leiderschap.. geld zat
Dat salarisquote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vond deze eerlijk gezegd wel interessant..
[..]
maar ja toen ging iemand er bijna 6,5 miljoen voor bieden
Voor als je echt wilt betalenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nog 2.. waarvan 1 die vleugelspeler van possie wordt..
quote:Tom Hörner [playerid=258384202]
17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 22-12-2009
Geboren in: Sverige
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Torsåkers FC (sinds 02-09-2009 (16/39), )
Total Skill Index (TSI): 2 780
Loon: 610 ¤/week 9 760 ¤ / seizoen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Deadline: 05-09-2009 15:15
(2 dagen 17u 30m)
Vraagprijs: 4 500 000 ¤
Binnenkort wel waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef RemCOW het volgende:
Sjonge het valt niet mee om je middenveld op peil te houden. Ik heb twee middenvelders verkocht van 27 jaar, een met reusachtig positiespel / briljant passen / waardeloos verdedigen (3.75 miljoen), en eentje met bovennatuurlijk/briljant/goed (4.1 miljoen). Het liefste koop ik nu een 24 jarige met goede bijstats en wereldklasse positiespel, maar die zijn reteduur (zeg maar >5 miljoen), terwijl je deze op hun 26/27e al 1 a 2 miljoen minder opleveren, terwijl ze hoger positiespel hebben. Bovendien zijn er weinig spelers met vrij met goede bijstats... Zucht. Meer mensen last van?
Aanschaf + (interne) Conversieprijs zijn bij elkaar toch richting het miljoen. Daar kun je 3-4 keer een (externe) Goed/Slecht-coach van aanstellen.. Reken maar uit...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar heb je idd een punt, maar aan de andere kant.. kun je wel langer met je trainer doen..
Die is echt heerlijk. Potentieel U20 kandidaat.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor als je echt wilt betalen![]()
[..]
Inderdaad. Al heb ik momenteel geen trainingsplaatsen vrij. En eigenlijk weiger ik zoveel te betalen voor een trainee...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die is echt heerlijk. Potentieel U20 kandidaat.
Word je snel gek vanquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Binnenkort wel waarschijnlijk
Waardeloos verdedigenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
precies.. ik had hem al gespot, maar die prijs is mij te gortig..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad. Al heb ik momenteel geen trainingsplaatsen vrij. En eigenlijk weiger ik zoveel te betalen voor een trainee...
en hij heeft geen specialiteit, helaas
Dat klopt ook. Maar daarom ook een potentieel. Ligt er een beetje aan wat de scouts van Zweden zoeken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik mag hopen dat een land als Zweden beter kan krijgen voor de U-20. Dus mét specialiteit en een paar dagen jonger (hij is een weekje te oud..)
ik zat persoonlijk meer aan deze te denkenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
quote:Leo Hilbck (258304268)
Perú 17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 22-12-2009
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Smib (sinds 01-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤ / seizoen
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 5/20 matig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Lijkt me een stuk betaalbaarder en haal je veel meer rendement uit. Zeker wanneer je in de toekomst misschien nog eens een switch naar Positiespel of Passen maakt.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zat persoonlijk meer aan deze te denken
[..]
ik start met positiespel trainenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk betaalbaarder en haal je veel meer rendement uit. Zeker wanneer je in de toekomst misschien nog eens een switch naar Positiespel of Passen maakt.
Ah.. Hoe kom ik bij Vleugelspel dan? Vanwege Flappekz of omdat je later misschien nog wilt switchen?quote:
Ik heb wel interesse, maar hij komt even op een verkeerd moment voor me (financieel en qua aantal trainees). Misschien leuk voor je als je toch geld zat hebt.. En ja, dit is ook U20-potentieelquote:Jake van Bart [playerid=258392708]
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 21-12-2009
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: zlatanstars
(sinds 02-09-2009 (16/28), )
Total Skill Index (TSI): 2 780
Loon: 670 ¤/week
10 720 ¤ / seizoen
Specialiteit: Krachtig
Herinneringen
Deadline: 05-09-2009 20:11 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 0 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
ik ga later idd switchen naar vleugelspel..quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah.. Hoe kom ik bij Vleugelspel dan? Vanwege Flappekz of omdat je later misschien nog wilt switchen?
In dat geval trouwens:
[..]
Ik heb wel interesse, maar hij komt even op een verkeerd moment voor me (financieel en qua aantal trainees). Misschien leuk voor je als je toch geld zat hebt.. En ja, dit is ook U20-potentieel
vanavond gaat hij op de transferlijstquote:Justus Ebbinge [playerid=258443845]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 24-12-2009
Geboren in: Nederland
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 03-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 390 ¤/week 6 240 ¤ / seizoen
Specialiteit: Krachtig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Leuke YP.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:31 schreef MrMoon het volgende:YP
![]()
[..]
vanavond gaat hij op de transferlijst
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik haat mezelf. Stoppen met roken lukt me wel met gemak maar van hattrick afblijven niet.
Leuk spulquote:Op donderdag 3 september 2009 08:31 schreef MrMoon het volgende:
YP
![]()
[..]
vanavond gaat hij op de transferlijst
uhuh.. moet je opeens met je vrouw gaan spelen op zondagavond enzoquote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
Om de 16 weken verbaas ik me er telkens weer over hoe saai een tussenseizoen eigenlijk is
Hmmm, vorig seizoen moest ik m'n team omgooien voor een trainingsswitch en nu moet ik ook nog voor woensdag een keeper en mid aantrekken!! Ik heb er dus nog weinig last vanquote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
Om de 16 weken verbaas ik me er telkens weer over hoe saai een tussenseizoen eigenlijk is
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhuh.. moet je opeens met je vrouw gaan spelen op zondagavond enzo
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhuh.. moet je opeens met je vrouw gaan spelen op zondagavond enzo
Interesse in een wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen? 29 jaartjes jongquote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, vorig seizoen moest ik m'n team omgooien voor een trainingsswitch en nu moet ik ook nog voor woensdag een keeper en mid aantrekken!! Ik heb er dus nog weinig last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |