Waardeloos verdedigenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor als je echt wilt betalen![]()
[..]
precies.. ik had hem al gespot, maar die prijs is mij te gortig..quote:Op woensdag 2 september 2009 21:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad. Al heb ik momenteel geen trainingsplaatsen vrij. En eigenlijk weiger ik zoveel te betalen voor een trainee...
en hij heeft geen specialiteit, helaas
Dat klopt ook. Maar daarom ook een potentieel. Ligt er een beetje aan wat de scouts van Zweden zoeken.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik mag hopen dat een land als Zweden beter kan krijgen voor de U-20. Dus mét specialiteit en een paar dagen jonger (hij is een weekje te oud..)
ik zat persoonlijk meer aan deze te denkenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor als je echt wilt betalen![]()
[..]
quote:Leo Hilbck (258304268)
Perú 17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 22-12-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Smib (sinds 01-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 5/20 matig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Lijkt me een stuk betaalbaarder en haal je veel meer rendement uit. Zeker wanneer je in de toekomst misschien nog eens een switch naar Positiespel of Passen maakt.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zat persoonlijk meer aan deze te denken
[..]
ik start met positiespel trainenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk betaalbaarder en haal je veel meer rendement uit. Zeker wanneer je in de toekomst misschien nog eens een switch naar Positiespel of Passen maakt.
Ah.. Hoe kom ik bij Vleugelspel dan? Vanwege Flappekz of omdat je later misschien nog wilt switchen?quote:
Ik heb wel interesse, maar hij komt even op een verkeerd moment voor me (financieel en qua aantal trainees). Misschien leuk voor je als je toch geld zat hebt.. En ja, dit is ook U20-potentieelquote:Jake van Bart [playerid=258392708]
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 21-12-2009
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: zlatanstars
(sinds 02-09-2009 (16/28), )
Total Skill Index (TSI): 2 780
Loon: 670 ¤/week
10 720 ¤ / seizoen
Specialiteit: Krachtig
Herinneringen
Deadline: 05-09-2009 20:11 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 0 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
ik ga later idd switchen naar vleugelspel..quote:Op woensdag 2 september 2009 22:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah.. Hoe kom ik bij Vleugelspel dan? Vanwege Flappekz of omdat je later misschien nog wilt switchen?
In dat geval trouwens:
[..]
Ik heb wel interesse, maar hij komt even op een verkeerd moment voor me (financieel en qua aantal trainees). Misschien leuk voor je als je toch geld zat hebt.. En ja, dit is ook U20-potentieel
vanavond gaat hij op de transferlijstquote:Justus Ebbinge [playerid=258443845]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 24-12-2009
Geboren in: Nederland
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 03-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 390 ¤/week 6 240 ¤ / seizoen
Specialiteit: Krachtig
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Leuke YP.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:31 schreef MrMoon het volgende:YP
![]()
[..]
vanavond gaat hij op de transferlijst
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik haat mezelf. Stoppen met roken lukt me wel met gemak maar van hattrick afblijven niet.
Leuk spulquote:Op donderdag 3 september 2009 08:31 schreef MrMoon het volgende:
YP
![]()
[..]
vanavond gaat hij op de transferlijst
uhuh.. moet je opeens met je vrouw gaan spelen op zondagavond enzoquote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
Om de 16 weken verbaas ik me er telkens weer over hoe saai een tussenseizoen eigenlijk is
Hmmm, vorig seizoen moest ik m'n team omgooien voor een trainingsswitch en nu moet ik ook nog voor woensdag een keeper en mid aantrekken!! Ik heb er dus nog weinig last vanquote:Op donderdag 3 september 2009 09:24 schreef Flappekz het volgende:
Om de 16 weken verbaas ik me er telkens weer over hoe saai een tussenseizoen eigenlijk is
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhuh.. moet je opeens met je vrouw gaan spelen op zondagavond enzo
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhuh.. moet je opeens met je vrouw gaan spelen op zondagavond enzo
Interesse in een wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen? 29 jaartjes jongquote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, vorig seizoen moest ik m'n team omgooien voor een trainingsswitch en nu moet ik ook nog voor woensdag een keeper en mid aantrekken!! Ik heb er dus nog weinig last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |