Daarmee loop je alleen dus wel risico je eerste bekerwedstrijd te verneuken!quote:
Niet als je zeker weet dat je middenveld en aanval sterk genoeg is...quote:Op donderdag 3 september 2009 13:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarmee loop je alleen dus wel risico je eerste bekerwedstrijd te verneuken!
Dat heb ik ook al gedaanquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag passen trainen
Mja, dan hangt het er wel weer vanaf of het nut heeft afhankelijk van je normale trainingslinie ook! Ik kan wel passen trainen én ervoor zorgen dat m'n middenveld veel sterker is, dan spelen er alleen 4 26+'ers op het middenveld ipv m'n jonge spitsen, dan vind ik het training verneuken! Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet als je zeker weet dat je middenveld en aanval sterk genoeg is...
550 met taktiek spelhervattingen of creatief spel. Dat eerste is dan afhankelijk van hoe goed je ratings daarin zijn, dat 2e hoeveel spelers een specialiteit hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik speel 253 maar wil meer trainees dan spitsen op passen trainen, dat verneukt dus mn ratings
verkopen... ik heb er verder niks aan..quote:Op donderdag 3 september 2009 08:56 schreef Flappekz het volgende:
Vervelende YP zeg, MrMoon....wat moet je ermee?
geef hem dan gewoon maar aan mijquote:Op donderdag 3 september 2009 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verkopen... ik heb er verder niks aan..
Als dat eens zou kunnen he, besloten transfers maken. Gewoon met een team een vaste prijs voor een speler af kunnen spreken zodat je zeker weet dat je m hebtquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef Xummon het volgende:
[..]
geef hem dan gewoon maar aan mij
Ja natuurlijk, daarom kan het ook allemaal niet....Neemt niet weg dat het soms best handig zou zijn, beetje zoals in de echte voetbalwereld. Contracten voor bepaalde tijd, daarna mogelijk transfervrij vertrekken enzo.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef GotC het volgende:
Mja, maar maak je vals spelen dan niet heel erg makkelijk?
Het zal vast al 100 keer geopperd zijn bij de makers, en die zullen ook vast hele goede redenen hebben om het niet te introduceren...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:13 schreef GotC het volgende:
IddDan zou je, als het einde v/h contract eraan komt, die speler een nieuw contract kunnen aanbieden, speler accepteert ja/nee.. Nja, zou het iig een stuk interessanter/moeilijker maken
Mmm..zal wel te moeilijk zijn om te introduceren, dan moet alle miljoenen spelers die er zijn ook nog eens een keertje contracten geven etcquote:Op donderdag 3 september 2009 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het zal vast al 100 keer geopperd zijn bij de makers, en die zullen ook vast hele goede redenen hebben om het niet te introduceren...
Bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:23 schreef Gijs_ het volgende:
Spelers opjutten om arbitragezaken aan te spannen
Er is daar eens een voorstel over geweest. Iets in de trend van een vast bedrag dat door de verkoper wordt vast gesteld, en iemand bied meteen dat bedrag, dan wordt hij daarvoor verkocht. Dus een soort van maximumbod.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daarom kan het ook allemaal niet....Neemt niet weg dat het soms best handig zou zijn, beetje zoals in de echte voetbalwereld. Contracten voor bepaalde tijd, daarna mogelijk transfervrij vertrekken enzo.
Hattrick zou heeeeeel anders zijn dan
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef Flappekz het volgende:
Zullen we een professionele voetbalclub oprichten?
En waarom is dat niet doorgezet?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is daar eens een voorstel over geweest. Iets in de trend van een vast bedrag dat door de verkoper wordt vast gesteld, en iemand bied meteen dat bedrag, dan wordt hij daarvoor verkocht. Dus een soort van maximumbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |