Zoveel tijd hoeft het niet te kosten...quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef Puala het volgende:
Grote kans dat ik binnenkort geen tijd meer heb voor hattrick
Nieuwsgierig hier! Waarom Waarom?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:37 schreef Puala het volgende:
Grote kans dat ik binnenkort geen tijd meer heb voor hattrick
Wat ben je?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niuewsgierig hier! Waarom Waarom?
Mijne?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:11 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, eindelijk m'n trainee die ik teveel had verkocht!![]()
Nu kan ik met een gerust hart op keepers gaan bieden!
Ge-edit....zeker vol van bijdehandjes?quote:
Word hem niet denk ik, of ik moet echt niet slagen!! Maar als ik een 28+'er koop wil ik toch een wereldklasse...quote:
Jammer, maar helaas....succes met je jacht in ieder gevalquote:Op donderdag 3 september 2009 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Word hem niet denk ik, of ik moet echt niet slagen!! Maar als ik een 28+'er koop wil ik toch een wereldklasse...
een 8 te veelquote:STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 06-09-2009 18:50
Vraagprijs: 43 456 788
quote:
Stuur een mailtje naar een FA of forum@fok.nl, die kunnen misschien nog wel wat voor je betekenen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef F_V_P het volgende:
BAH! PC waarschijnlijk de laatste geest gegeven en ik heb het emailadres niet meer waarop de passmailer staat. weg account....
Precies op tijd voor de training toch? Nix aan de handquote:Op donderdag 3 september 2009 22:16 schreef F_V_P het volgende:
Ik heb pas net mijn training omgegooid naar Korte Pass
je mag er op bieden.. hij staat er nu voor 1k opquote:Op donderdag 3 september 2009 14:55 schreef Xummon het volgende:
[..]
geef hem dan gewoon maar aan mij
passmailer, je accountnaam opgeven en je krijgt een mailtje met je nieuwe wachtwoord..quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef F_V_P het volgende:
BAH! PC waarschijnlijk de laatste geest gegeven en ik heb het emailadres niet meer waarop de passmailer staat. weg account....
gebodenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je mag er op bieden.. hij staat er nu voor 1k op
we doen ons best hequote:Op donderdag 3 september 2009 17:41 schreef Outpost76 het volgende:
De tiefus en weer een topic bijna vol. Ik bent trots op jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |