Mooie keeper inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Interesse in een wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen? 29 jaartjes jong
Neh, is me wat te oud... tenzij je er verlies op wilt draaien?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Interesse in een wonderbaarlijk keeper met slecht verdedigen? 29 jaartjes jong
Voor 2,5M mag je m hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Neh, is me wat te oud... tenzij je er verlies op wilt draaien?
Maar dan is t ook bijna maandagquote:Op donderdag 3 september 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. was het maar weer zondag
Aanstaande maandag ben ik lekker op weg met de sleurhut naar mijn vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dan is t ook bijna maandag![]()
Hoewel ik best zin heb in aanstaande maandag.....dan ga ik eindelijk beginnen met studeren
Neh, dan studeer ik liever. Frankrijkquote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aanstaande maandag ben ik lekker op weg met de sleurhut naar mijn vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk.
Hmm, als ik geen ander koopje vind neem ik het in overweging...quote:Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor 2,5M mag je m hebbenDan draai ik nog wel wat verlies, maar vooruit
Alleen om 'sleurhut' kun je al beter studerenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aanstaande maandag ben ik lekker op weg met de sleurhut naar mijn vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk.
tja.. eerder is helaas ff niet mogelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dan is t ook bijna maandag![]()
Hoewel ik best zin heb in aanstaande maandag.....dan ga ik eindelijk beginnen met studeren
Ik heb nog geen knappe speler gevonden in HTquote:Op donderdag 3 september 2009 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmm, als ik geen ander koopje vind neem ik het in overweging...hij is alleen zo lelijk!
Dat zie je verkeerd. Ik heb mijn studie al af, zodat ik nu een baan heb die goed betaald en van dat geld kan ik een caravan kopen. Om vervolgens stukken goedkoper op vakantie te kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Alleen om 'sleurhut' kun je al beter studeren
Een Zafira is geen auto, maar bijna een camperquote:Op donderdag 3 september 2009 10:10 schreef GotC het volgende:
In de auto is te moeilijk?Mijn ouders gaan praktisch elk jaar naar Schotland via Calais met 2 honden in een Zafira
Ha-ha, funny man!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een Zafira is geen auto, maar bijna een camper
Je wordt betaald om te Fok!kenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik word hier ook helemaal niet betaald om grappig te zijn
Dat niet. Maar ik wil niet telkens een huisje ergens moeten huren.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:10 schreef GotC het volgende:
In de auto is te moeilijk?Mijn ouders gaan praktisch elk jaar naar Schotland via Calais met 2 honden in een Zafira
Je wil gewoon lekker je eigen spullen mee kunnen nemenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik wil niet telkens een huisje ergens moeten huren.
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik wil niet telkens een huisje ergens moeten huren.
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
..zodat ik nu een baan heb die goed betaald...
Dan heb ik meer geld voor andere leuke dingen. Om 3 keer per jaar op vakantie te gaan bijvoorbeeld.quote:
Juan Miguel Ciguerondo (236389130)quote:Op donderdag 3 september 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen knappe speler gevonden in HT
Dat is inderdaad de afweging die je moet maken danquote:Op donderdag 3 september 2009 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb ik meer geld voor andere leuke dingen. Om 3 keer per jaar op vakantie te gaan bijvoorbeeld.
Ja? Lijkt ie zo erg op mij?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Juan Miguel Ciguerondo (236389130)
Deze is best te doen!Van m'n eigen team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |