Team van de Maand September Naam team:Ladderzatsquad
Coach:Pieter-Kars Veraar
Logo:
Intro: Vragen: 1.-Vertel eens wat over je irl leven...Ik ben dus Bart, deze maand bereik ik de leeftijd van 27. Ik ben woonachtig te Rotterdam, de stad waar alles kan. Sinds juni ben ik afgestudeerd bedrijfskundige in de richting Finance. Wat dat betreft is de afgelopen tijd dus geen saaie geweest. Desondanks heb ik nog geen vaste baan, omdat ik in december mijn koffers pak richting Zuid-Amerika

Daarna ga ik pas solliciteren. Voorlopig houd ik dus het bij een bijbaantje in de horeca, waar ik kan werken wanneer ik wil.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?Omdat ik me erg interesseer voor autosport kwam ik bij een spelletje waarin je je eigen F1-team moet managen. Daar heb ik de hoogste klasse behaald en ik kwam in contact met verschillende managers die ook HT speelden. Hoewel ik de eerste tijd de boot wat afhield, ging ik het toch proberen. Inmiddels ben ik gestopt met het F1-spelletje en speel nog steeds HT. Dat zegt wel genoeg denk ik.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?Eigenlijk geen, maar ik kwam door het spelen erachter dat er meerdere RL vrienden ook HT spelen.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?Jong, student, tja... Als ik er op terugkijk, zou ik een andere naam moeten nemen, maar ik ben te laks om het te doen.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?Het behalen van de 9e ronde van de beker in seizoen 26. Het team waar ik destijds van verloor is een inmiddels een stabiele II-er. Ook het winnen van GL in het eerste seizoen dat ik meedeed was een prestatie die ik later niet meer heb kunnen evenaren.
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?Blunders… Afgezien van af en toe vergeten een opstelling te maken voor een friendly heb ik geen catastrofale missers gemaakt.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?Eerst geld verdienen en dan promoveren in plaats van andersom. Het is wel handig om geld te hebben om voor extra belangrijke wedstrijden versterkingen aan te schaffen.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.Ik heb een RL-leven wat wil zeggen dat ik me niet bezig houd met daytraden. Bovendien vind ik het veel belangrijker om een solide strategie te volgen. Dat blijft geld opleveren. Bij daytraden loop je namelijk ook risico geld te verliezen. Ik geloof meer in het aantrekken van bepaalde spelers die je specifiek uitzoekt.
9. -Wat train je en waarom?Jarenlang heb ik PM getraind, omdat dat het middenveld versterkte. 3 seizoenen geleden kwam ik erachter dat een combinatie van trainen en kwaliteit op het middenveld in V niet werkt. Daarom stapte ik over naar verdedigen omdat je dan 8 trainingsplaatsen hebt en toch 3-5-2 kan spelen.
10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?Grumpey. Jarenlang in III kunnen spelen en zo nu en dan II bereiken is voor mij tot nu toe een illusie. Maar ook alle vrijwilligers die zorg dragen voor de Fok!Fed, in de breedste zin verdienen mijn respect.
11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week?PC en hattrick zijn wel verschillende dingen. Voor HT heb je eigenlijk niet veel tijd nodig. Ik ben meer tijd kwijt met het doorspitten van de volgespamde topics, dan met het uitstippelen van mijn strategie en transfers. Verder verschilt mijn internetgebruik door invloeden van werk, relaties, weer, en andere redenen waarom ik niet achter de computer kan zitten.
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven? Het is een leuk spelletje om bij te houden in het dagelijks leven. Het kost niet veel tijd, maar het plezier wat je eruit haalt is wel groot. Ondanks rare dwalingen van de ME, waardoor ik vaak aan de verkeerde kant van de geluksmedaille terechtkom (Tel in mijn clubgeschiedenis maar eens het aantal 2e plaatsen en je weet waarover ik spreek), blijft het spelletje boeien.
13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geïnterviewde. De vraag van de vorige keer was:
Welke Fok!Hattricker zou je graag in het echt willen ontmoeten, en waarom? Het Fok!Hattrick koppeltje. Ik ben wel benieuwd naar of GotC en Flappekz wel eens ruziën over een bepaalde tactiek
Nu mijn vraag: Welke Fok!Hattrick-award wil je het liefst winnen en waarom?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?Gijs_