quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een snowfairy die ik niet wil. Ruilen?
Ik ga dus van de week als ik tijd heb een lijstje maken van alles wat ik heb en wat ik niet meer wil.
Uitgedroogd? Hoe kan dat nu? Wat jammer zeg!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mocht iemand nog snow showers jellie hebben let me knowde mijne is uitgedroogd en ik vind m zooo lekker
Stomme doosjes! De mijne zitten in degelijke plastic bakjes. Zoals het hoort voor optimaal gebruikersplezier. Ik steun de doelstelling van Lush om het milieu niet teveel te belasten van harte, maar ze gaan er vaak wat ver in. (doosjes, popcorn etc.)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
door dat stomme kartonnen doosjeik ben anti kartonnen doosjes nu
En dan vervolgens tot zes keer toe fouten maken in één order waardoor er zeven pakketjes i.p.v. één pakketje de oceaan over moeten. Héél effectief jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme doosjes! De mijne zitten in degelijke plastic bakjes. Zoals het hoort voor optimaal gebruikersplezier. Ik steun de doelstelling van Lush om het milieu niet teveel te belasten van harte, maar ze gaan er vaak wat ver in. (doosjes, popcorn etc.)
Precies! Snap jij het, snap ik het.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan vervolgens tot zes keer toe fouten maken in één order waardoor er zeven pakketjes i.p.v. één pakketje de oceaan over moeten. Héél effectief ja
Op het UK forum is men creatief:quote:
Oh daar was ik ook niet blij mee geweest zeg... Ik was eigenlijk bang dat ze elders nog leukere pakketjes zouden hebben en dat je dr van zou balen ofzo (ja ik weet dat ik er niks aan kan doen wat ze in die van hier stoppen, maar toch).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn tasjes niet uit Den Haag komen
Grabbag 1
- Razorantium klein potje
- Eau Roma Water 250g
- Zeep Snowcake (klein)
- Zeep Angel's Delight (middel)
- Zeep Christmas Cake Slice (klein)
Grabbag 2
- Razorantium klein potje
- Eau Roma Water 250g
- Zeep Angel's Delight (erg groot)
- Zeep Christmas Cake Slice (klein)
Deopoeder.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:24 schreef Dipkip het volgende:![]()
Wat is de Greench ook al weer?
En hebben jullie al nagetelt of de Haarlemse grijpzakken wel 40 euro zijn? Ik weet van veel dingen helaas de prijzen niet meer, ben wel benieuwd.
Oh en wil jij nog wat ruilen M_D of ben je happy met je pakket zo?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:
Dus een pot deopoeder, een fles tonic en een groot blok citruszeep voor 20 10 euro.... Dat klinkt meer als de normale prijzenmén dan was ik echt genaait geweest, ik zie me al aankomen bij mn rouwende vriendin... "hier schat, twee bussen deopoeder, knap je vást van op"
Ik ook.quote:
Geeft nietquote:
Nee, ik had het zo gelezen dat het stuk zeep 20 euro was, maar je bedoelde de hele tas...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:00 schreef Dipkip het volgende:
Waarom maak je van 20 euro 10 euro? Het was toch overal 20 euro en 40 euro?
Euhw Haarlem ligt toch meer in de randstad dan in limburg en ik vind die van ons best welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik ook.De zuidelijke grab bags lijken beter te zijn dan de randstedelijke.
Ik zag net dat dinnetje ook is geslaagd voor haar missie en 3 bags met leuke inhoud heeft gescoord, volgens mij allemaal kerst. Gaat ze eerst een mooi Lush-test-verjaardagpakket samenstellen voor ander dinnetje wat jarig is en daarna de rest tussen ons tweetjes verdelen. Om 8 uur is ze hier!
Ja de hele tas idd. Een deo, een toner en een stuk zeep (ook al is het dan een heel groot stuk, het blijft maar één soort zeep) voor 20 euro klinkt als redelijk normale prijzen, niet als 50% korting, vind ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, ik had het zo gelezen dat het stuk zeep 20 euro was, maar je bedoelde de hele tas...
Ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Euhw Haarlem ligt toch meer in de randstad dan in limburg en ik vind die van ons best wel
Zo beter dames?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.De zuidelijke grab bags lijken beter te zijn dan de randstedelijke. Waarbij Haarlem voor het gemak ook in het zuiden ligt.
Ik zag net dat dinnetje ook is geslaagd voor haar missie en 3 bags met leuke inhoud heeft gescoord, volgens mij allemaal kerst. Gaat ze eerst een mooi Lush-test-verjaardagpakket samenstellen voor ander dinnetje wat jarig is en daarna de rest tussen ons tweetjes verdelen. Om 8 uur is ze hier!
Snowcake ruilen voor marzibain?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil hem wel ruilen voor een marzibain of een chocolate santa? Ik ben al eens met marzibain in bad geweest, hoewel deze wel lekkerder en sterker ruikt... En santa heb ik er nu twee van. De andere dingen zijn nieuw en die wil ik zelf uitproberen (behalve de candy cane maar die zit al in het cadeau van mn vriendin).
quote:
Dan had je aan DH een goede gehad, want veel Kerst zat er niet in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
DH valt inderdaad tegen, zeg. Gelukkig doe ik sowieso niet aan grabbags. Ik heb een hekel aan die kerstproducten. Veel te kruidig, ik wil niet naar kaneel ruiken.
Ja, ok, maar scheercrème en deo is ook niet bepaald iets wat je in een verrassingpakketje verwacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan had je aan DH een goede gehad, want veel Kerst zat er niet in.
Er zat sowieso niet veel in
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
DH valt inderdaad tegen, zeg. Gelukkig doe ik sowieso niet aan grabbags. Ik heb een hekel aan die kerstproducten. Veel te kruidig, ik wil niet naar kaneel ruiken.
Ja he? Lekker he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:37 schreef Dipkip het volgende:
Die snow showers SP is trouwens echt lekkerik dacht eerst dat het teveel citroenig was beetje luchtverfrisserig maar hij is toch wel erg lekker
Héérlijk!!!quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij komt mijn grabbag ook uit Den Haag.
Ik hoop het ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Héérlijk!!!
Alleen de Let them eat cake en ik zijn níet voor elkaar gemaakt. Ik heb het al laten ruiken aan mn vriend en aan de buurvrouw en zij ruiken wel taart, maar ik ruik alleen maar bederf![]()
Burdie, lipbalm ruilen voor iets? Desnoods snowfairy![]()
Als iemand anders m wil ruilen hoor ik het ook graag!!
[..]
![]()
Ik hoop dat je een betere hebt dan die deotonerzeepzak.
Oh die klinkt ook wel lekkerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor het overzicht, hier een tas uit Antwerpen:
100g Taai Taai (showergel)
Fever (solid perfume)
Christmas Cake Slice Soap (soaps, groot lang stuk)
Mister Buterball (bath balistics)
Butterfly Ball (bath balistics)
Frothy the Snowman (bubble bar slices)
100g Miranda (soaps)
Ik moest echt te hard lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef Dipkip het volgende:
OMG ik bel net mn moeder op van, nou, het is gelukt!! Ik heb je zeep, wel een halve kilo!! Hoeveel wil je?
'nou, misschien 100 gram?'
excuse you, stoorde mn telefoon toen ik HALVE KILO zei?
'nou 200 dan.'
Ze krijgt verdorie 250 en de rest voor moederdag100 gram, nou wordt ie helemaal mooi!!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:41 schreef oh-oh het volgende:
De grijpzakken van Lush Maastricht!
Die voor Linda:
Volgens mij hebben wij echt niks te klagen en zijn onze zakken heel royaal !
Er zit ook happy in, maar omdat die inmiddels niet meer te koop is, staat hij niet bij de inhoud, dat zal te maken hebben met de manier waarop ze die site hebben geprogrammeerd. Het is een citruszeep, maar dan aan de zoetige kant. Heel erg lekker!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef mmascha het volgende:
ZIjn er nu nog maar 2 soap stacks? Sweetie en Sunny Hunny? Wat is de happy zeep in Sunny Hunny? Dat kan ik nergens terug vinden.
Op de engelse website staat trouwens dat er alleen Karma en HIWTK in zit. Maar het zijn toch 3 laagjes?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik herken dat oranje ding niet als massagebar, volgens mij is het een bodybutter en dan zou ik gokken op the soft touch...
Maar lieverd, die kan je toch lekker allemaal zelf gebruiken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja, Greys, heb je wat aan een kortingsbon? Want ik had er in ieder tasje een zittenPM me maar even als je dr een wil.
Whehe. Alleen om jou blij te maken, zou ik het al doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Dipkip het volgende:
Burdie, lipbalm ruilen voor iets? Desnoods snowfairy![]()
Stoorde het forum tijdens het gedeelte waar ik 5 OF 6 zei?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Maar lieverd, die kan je toch lekker allemaal zelf gebruiken?![]()
Of kan jij er niet zoveel gebruiken?
Nee de buurvrouw houdt niet van 'zoete rommel'quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef Burdie het volgende:
Whehe. Alleen om jou blij te maken, zou ik het al doen![]()
.
Hoewel je anekdotes over jouw relatie met de lipbalsem wel heerlijk leesvoer opleveren(en natuurlijk leedvermaak). Wil de buurvrouw (OMG dat je het zelfs aan haar hebt laten ruiken
) 'm niet hebben?
'Desnoods voor Snowfairy' ruilen, arm wicht.
Maar, ja, daar doe ik het wel voor hoor.
Of wil je heel graag iets van mijn andere spulletjes?.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Bah, ik wil getroost worden met lush.
Vriend en ik gingen samen bij zijn zus film kijken, onderweg rem ik op een of andere manier en vlieg zo over mn stuur de weg op. Telefoon in drie stukken, dvd's over de weg. Nieuwe horloge vol met krassen.
En allemaal bloed en schoonmoeders fiets scheef.
En ik ben benieuwd naar m'n grijpzak.
Ja, er zit alleen een diepe snee in mn pols die pijn doet en er zijn stukjes uit m'n nieuwe telefoon. Hij had kuren en ik wilde er mee terug gaan. Nu heb ik geen garantie meer.quote:wat ellendig! Gaat het wel?
Ik kan het proberen, stuur me maar een pb met je naam daar en je mailadres, schop ik één van de modjes die daar de zaak wel bijhoudt (doen ze namelijk niet allemaalquote:Op zondag 18 januari 2009 13:50 schreef Dipkip het volgende:
Cat!! Kun je mij misschien helpen? Het lukt me nog steeds niet om op het Lush forum aan te meldenen ik hoor over Haarlem Lushmeets, en ik wil er bij horen, verdorie!! :'
Oh, wil je daar vanaf dan? Is er iets waar je voor wil ruilen uit mijn tasjes? Moeten dan wel twee dingen zijn, want zo'n fles is meer waard dan één bruisbal of zoquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wil je daar vanaf dan? Is er iets waar je voor wil ruilen uit mijn tasjes? Moeten dan wel twee dingen zijn, want zo'n fles is meer waard dan één bruisbal of zo
De jellies zijn rond de 5 euro p/s, snowfairy was een tientje, dus da's wel een eerlijke ruil, volgens mij? Van mij mag het hoor, ik vind snowfairy lekkerder dan die jelliesquote:Op zondag 18 januari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja want ik wilde per sé van de lipbalm af die jij al in een van je tasjes hebt zitten en toen was Burdie zo lief met mij te ruilen omdat zij al veel Snowfairy heeft. Maar ik ben ook niet fan van Snowfairy dus als je wil ruilen graag
moet ik alleen wel je pakketje weer openmaken, maar das niet erg
Ik vind uit jouw pakketje beide jellies leuk, en die losse bruisbal (christmas party heet ie geloof ik)maar wil je die wel kwijt dan? Of ben je zo'n grote snowfairy fan?
Yay!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
De jellies zijn rond de 5 euro p/s, snowfairy was een tientje, dus da's wel een eerlijke ruil, volgens mij? Van mij mag het hoor, ik vind snowfairy lekkerder dan die jellies
Dat kan ik misschien ook nog wel overwegen als die grabbag echt tegenvalt.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga na mijn toets dinsdag misschien toch nog maar even kijken in Den Bosch
Dat ligt heel erg aan hun smaak! Mn vriendin die dol is op zoet en snoepig heb ik een knalroze bubble bar gegeven, en aardbeitjes douche spul, en honingzeep enzo.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef rac het volgende:
wat zijn de producten die je aan andere Lush-noobies zou geven (het zijn er zoveel) en dan kan ik zo slecht kiezen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Heb gister de geurtjes die ik niet lekker vond uit mijn oh-oh proefpakketje aan mijn moeder gegeven. Dat is nou net haar smaak. Kan ik moeders ook infecteren
Herkenbaar hoor, vriendin van me had voor dr vent een paar mannenzepen gekocht zodat ie niet steeds haar stash zo snel op zou maken, nu doucht ie toch stiekem met de zoete meuk en wast ie dan hun 1 jarige dochter met zn demons in the dark zodat die ook op gaanquote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Llewella het volgende:
Hier nog 1 die zich op het lush forum heeft geprobeerd te registreren en niks noppes nada; onder de naam Llewella. Als klant sta ik wel netjes geregistreerd.
Vriendlief is gewoon geweldig; hij vind Lush gewoon echt lekker; hij vind zelfs rockstar lekker; maar de sample van lily savon vind ie tot nu toe het lekkerst. En ice blue? die ik voor hem had gekocht vind ie dan weer wat minder maar hij zou hem nu wel gaan proberen.
(Van de week zaten m'n 2 mannelijke collega's me al een beetje in de zeik te nemen toen ik over de zeepjes begon tegen een vrouwelijke collega; en dat ze medelijden met m'n vriend hebben)
Je krijgt 10% korting op alles wat je in een keer koopt (dus alles wat je koopt de keer dat je hem inlevert). Het kan via de UK webshop, in de engelse winkels en (blijkbaar dus) ook via de nederlandse winkels. Je moet er dingen als naam en adres op vullen en dan krijg je dus de korting.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Dipkippie, kan iemand me nog één keer uitleggen () hoe dat dan werkt met die kortingsbonnen?
Want als je ze in Nederland ook kunt gebruiken dan moet je ze lekker houden!
Maar als je er echt eentje overhebt en Heer G kan die ook in de winkel inwisselen bij zijn aankopen (kan dat dus?) dan heb ik er uiteraard graag eentje. Wat krijg je dan voor korting?
mijn lief is helemaal overstag mbt de badproducten van Lush, volgens mij heeft hij ze allemaal al wel uitgeprobeerd (okee de hele zoete en roze niet natuurlijk) hij is in de winkel soms nog langer bezig dan ikquote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, vriendin van me had voor dr vent een paar mannenzepen gekocht zodat ie niet steeds haar stash zo snel op zou maken, nu doucht ie toch stiekem met de zoete meuk en wast ie dan hun 1 jarige dochter met zn demons in the dark zodat die ook op gaan
Nee joh, niet meer dan logisch, ben je gek?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je krijgt 10% korting op alles wat je in een keer koopt (dus alles wat je koopt de keer dat je hem inlevert). Het kan via de UK webshop, in de engelse winkels en (blijkbaar dus) ook via de nederlandse winkels. Je moet er dingen als naam en adres op vullen en dan krijg je dus de korting.
Ze zitten in alle cadeaupakketjes dus zo kun je er aan komen. Nu ik weet dat je ze hier ook in de winkels kan besteden (ik was in de war met de nederlandse webshop, denk ik) wil ik ze toch liever aan bekenden geven, vind je dat echt niet erg?
Psst, Greys, heb je nog een wil-ik-proberen lijstje?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, niet meer dan logisch, ben je gek?
We kunnen ook als fok-lushies elkaar proefjes opsturen?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Psst, Greys, heb je nog een wil-ik-proberen lijstje?
Stoppen met roken lijkt me hartstikke moeilijk dus dan mag je best even egoïstisch zijn. Go Greys! Join the healthy army!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb het boek van Allen Carr vandaag uitgelezen en het brengt me alleen maar grote paniek voor morgen. Ergens is er iets niet goed gegaan tijdens het lezen![]()
![]()
Maar ik moet het doen! Ik ga het kunnen!En dan ga ik mezelf proberen heel erg bewust te zijn van hoe goed ik voor mijn lichaam zorg door niet te roken en dan ga ik mezelf verwennen met fijne Lush spullies
God dammit wat een egoïstische post, ik heb het alleen maar over mezelfMaar ik kan nu ook alleen maar aan het stoppen met roken denken, zal wel snel overgaan
![]()
![]()
![]()
Ja! Doen!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:03 schreef oh-oh het volgende:Greys, you go girl
![]()
Elk pakje ongekochte peuken is een Lush zeep![]()
Zal ik spontaan meestoppen?
Tuurlijk is dat niet egoistisch maf mens. Stoppen met roken is gewoon lastig, vooral de eerste dagen. Geloof me, ik heb het al heel vaak gedaanquote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
God dammit wat een egoïstische post, ik heb het alleen maar over mezelfMaar ik kan nu ook alleen maar aan het stoppen met roken denken, zal wel snel overgaan
![]()
![]()
![]()
Ik weet het, ik heb er woensdag om gevraagd, toen was het te snel zeiden ze en ik moest vrijdag opnieuw vragen. Dus ik heb vrijdagochtend opnieuw gemaild maar nog geen antwoord. Ik heb maandagavond besteld (vandaag is dus de 5e werkdag).quote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Had je erom gevraagd dipkip? Want je krijgt nooit zomaar een tracking code he.
Ja de dag dat je stopt heb je nooit je dag dus dat maakt niet uit hequote:Op maandag 19 januari 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niet gerookt vandaag dus ik kan vandaag zomaar stoppen hoor
![]()
Maar volgens mij heb ik mn dag niet.
Nah, state of mind, weet ik niet. Ik denk dat ik het de andere keren nog niet écht zat was. Deze keer ben ik ook gekapt met alle vriendschappen met mensen die mn beslissing niet respecteerden en steeds drugs aan bleven bieden (ik heb nooit gewoon sigaretjes gerookt zeg maar). Dat was een te grote verleiding. En deze keer had ik meer steun uit mn omgeving. Maar ik denk dat het vooral was, dat ik intens van mezelf walgde als verslaafde. De andere keren vond ik mezelf vooral heel zielig. En als er dan wat mis ging, sloeg ik heel gemakkelijk over in fuck-it-mode. Weigerde er over na te denken en mezelf te herinneren aan het gestopt zijn. Deze keer heb ik me echt voorbereid op zulke momenten en ben ik trots geweest als ik ze doorkwam zonder te gebruiken, ik heb mezelf ook beloond. Ik moet zeggen dat ik er nog steeds vaak moeite mee heb, het is best extreem (maar dat zal het drugs aspect zijn). De afgelopen maanden heb ik 1 echte craving gehad, toen heb ik mn huissleutels en mn pinpas door de spleetjes van de convectorput geflikkert. Die kan mn vriend openmaken, maar ik niet. Suf hequote:Op maandag 19 januari 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
Dipkip, wat maakte het verschil voor jou dat je andere keren niet kon stoppen en vorig jaar wel? Echt state of mind zeker?
Idem dito!quote:
Had je al gemaild, gebeld etc... want dat duurt echt te lang. Misschien dat ze hetquote:Op maandag 19 januari 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:Wij wachten ook nog steeds op ons pakje pakket, we hebben potverdorie de 6e besteld
![]()
Ik heb nog niet gerookt vandaag dus ik kan vandaag zomaar stoppen hoor
![]()
Maar volgens mij heb ik mn dag niet.
Jawel hoor. Beginnen met een verslaving is veel makkelijker dan ervan af komen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef Dipkip het volgende:
Dat hoeft niet hoorik vind het eerder genant dat het zo ver gekomen is.
Ja, dat is wel waar dat het makkelijker was om te beginnen...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Cat22 het volgende:
Jawel hoor. Beginnen met een verslaving is veel makkelijker dan ervan af komen.
Ik zou nooit in staat zijn om te kappen met mijn verslaving. Chocola. [/burgertrutje]
Het was ook geen vergelijk natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar dat het makkelijker was om te beginnen...
Ik denk dat je wel kan kappen met chocola als het 600 euro per maand begint te kosten en je gezondheid naar de knoppen gaat en je de hele dag zo druk er mee bent dat je niet er bij kan werkendan ga je wel dropjes eten ofzo.
Ja, dan was het me gewoon niet gelukt. En een tijdje niet naar feestjes gaan had niet genoeg geholpen, ik kende zoveel mensen in mn vroegere woonplaats, en toen ik nog gebruikte was ik makkelijk met delen dus ik kwam echt overal lui tegen die me wat aanboden... Verhuizen maakte het mogelijk om te stoppen, hoewel ik hier eerst ook nog een tijdje gebruikt heb heb ik hier geen vaste kring opgebouwd dus zolang ik niet echt bewust ga halen duwt niemand het in mn handen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:28 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent niet gestopt, je hebt je hele leven omgegooid.Moeten omgooien feitelijk, want als je je oude leefpatroon en vrienden had aangehouden was het veel te verleidelijk geweest om weer te beginnen waarschijnlijk.
Als het woensdag is verstuurd kun je het begin deze week verwachten. Hopelijk vandaag!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:
We kregen vorige week woensdag een mail dat ons pakket misplaced was en per snelste post deze kant op zou komen, dus dan mag t dr vandaag toch wel zijn of niet![]()
Hopelijk helpt het zo beschrijven je om ooit ook te gaan stoppen. Als je zelf genoeg gemotiveerd bent moet dat lukken. Want stoppen doe je niet voor een ander, dat doe je voor jezelf.quote:Dipkip, wat knap van je zeg!
Ik ben echt een stomme roker, echt te stom gewoon.
Ik ben pas op mn 24e begonnen![]()
En ik rook alleen menthols en ik kan makkelijk overdag niet roken en alleen 's avonds of met vrienden die wel roken roken en dan wel meteen heeeeeel veel roken.
4 jaar geleden ben ik eens gestopt en toen ben ik echt vreselijk aangekomen en dat is dr nog niet af en na 1,5 jaar ben ik weer begonnen van ellende![]()
Maar goed, nu rook ik en ben ik dik![]()
Heel veel rook ik ook niet, denk 3 pakjes per week, en zo lang ik niet bij rokers in de buurt kan heb ik geen enkele moeite met niet roken, maar al mijn vrienden zijn kettingrokers eigenlijk![]()
Aargh alleen al dat ik het hier zit te posten is zooooo fucking confronterend
Jaaaa!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Dip , echt heel knap hoor.
Jij bent een onwijze inspiratie zeg.
Ik ga zo mn asbak in de keuken zetten![]()
Tsk.quote:( ja ja, dat wij hier gewoon mogen roken op kantoor helpt ook al niet mee trouwens)
Dilemma: moet ik nu gestenigd worden omdat ik nog doorklepte nadat jij dit hebt gepost of moet jij gestenigd worden omdat je deze SC was begonnen?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
Zullen we hier anders lekker verder kleppen over alles en nog wat behalve Lush?
Anders moeten we straks vast op het matje komen dat het een slowchatgebeuren is geworden
Met name door mij, excuses
[SC] Deel 151. Op naar een volgend jubileum!
Je hoeft ook niet met je vrienden te kappenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
En echt al mn vriendinnen en vrienden roken, hoe leuker ze zijn hoe meer ze roken, en ik ga echt niet kappen met mn vrienden, en ik kan van hun ook niet verwachten dat zij niet roken als ik er ben toch?
En ja ik weet het, het zijn kutsmoezen
Sorry, ik lul daar niet zo graagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik zit maar in mijn eentje te lullen in die slowchat![]()
Wij hebben hier nu een stagiair lopen en die beweert dat hij echt alleen rookt omdat het lekker is hoor, hij is niet verslaafd. Dat hij zelfs in de vrieskou naar buiten ging om zijn peuk weg te werken was ook puur omdat het lekker was, suuuuuuuurequote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar, ik ben echt een vreselijk luie roker.
Als ik buiten moet gaan staan roken dan rook ik gewoon niet![]()
Hoef je tegen mij geen sorry te zeggen, het maakt mij niet uit.quote:
Gewoon af en toe zeuren over je pakket wat er nog niet isquote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Krijgen we er alleen geen problemen mee dat dit nu ook tot een veredelde slowchat is verworden?
Butterball en glitters??? Weet je het zeker?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, even geheel on topic dan maar.
Gisteren was ik in bad met een butterball.
Nou echt dat was geen fijne ervaring.
GLITTERS, getverdemme, en het leken wel splintertjes, ik zweer het, ze prikten!
En verder bleef je water kraakhelder en rook het amper ergens naar.
En ik heb dr nog 1 liggen, die durf ik niet eens iemand kado te doen![]()
Wat een dikke vieze tegenvaller.
Maar mn curly wurly tester waar ik 3 keer mn haar mee kon wassen was een waar genot, die gaat op mn wenslijst, en met stip bovenaan!
Het is vandaag meer Wii Fit weer inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik wilde vanavond ook beginnen met hardlopen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar als ik zo eens naar buiten kijk dan is dat misschien IETS teveel uitdaging voor één dag
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Was het dan een andere bal?
Een kerstbal mss?
Wit met glitters en suikerstukjes.
Een drama was het ieg.
Oh Greys, hardlopen dat mag je alleen gaan doen, zo ver volg ik je echt niet
Snap the Whip was dat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh, oh-oh, hoe heet dat donkere spul waar jij 'scrub' bij had gezet?
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de doucheMaar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
You snap the whip misschien?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh, oh-oh, hoe heet dat donkere spul waar jij 'scrub' bij had gezet?
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de doucheMaar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
Ow nou snowdrops dan, echt geen aanrader, een mega afrader.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snowdrops!
Buutterball is een iets kleinere bal dan de normale maat. En er zitten stukjes cacaoboter in. Maar zeker geen glitters.
Wauw, dan heb je een stoere huid. Ik vind hem voor op m'n lijf al wat grof en mijn gezicht ga ik er echt niet aan wagen. Enne.. bestel er dan twee tegelijk. Die dingen gaan snel erdoorheen en 2 bestellen = gratis bewaaartinnetje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
Ja, Snap the Whip ja!! Dat was hem! Die ga ik zeker bestellen als Heer G weer gaat, want ik vond het heel goed werken! Ik weet niet of het voor lichaam of gezicht bedoeld is maar ik had het op mijn gezicht uitgetest, ik vond de korreltjes daar niet te grof voor. Echt jummie!
Ik zag dat mijn geurtjes allemaal eind dit jaar opmoeten, dus ik moet geen geurtjes meer kopen dit jaarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij is de bodybutter voor je lichaamer zijn wel scrubdingen voor je gezicht, sweet japanese girl geloof ik o.a.?
Hebben jullie trouwens gezien dat er weer meer geurtjes zijn op de UK site? Ik vind de geurtjes van Lush zo lekkerik zit nu al te twijfelen welke het wordt bij mn volgende bestelling
![]()
Het zijn volgens mij ook geen echt nieuwe geurtjes hoor, misschien heb je ze al (olive branch, comforter, sakura). Maar ze hebben er nog niet op gestaan sinds ik kijk zeg maarquote:Op maandag 19 januari 2009 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag dat mijn geurtjes allemaal eind dit jaar opmoeten, dus ik moet geen geurtjes meer kopen dit jaar
Oh neeeee wat een tegenvaller zeg....quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij ook geen echt nieuwe geurtjes hoor, misschien heb je ze al (olive branch, comforter, sakura). Maar ze hebben er nog niet op gestaan sinds ik kijk zeg maar![]()
Ik ontdek net dat ons dak lektnu moeten we daar geld aan uitgeven ipv aan de badkamer
Ook als je het in de winkel koopt denk je? Bij twee een bewaartinnetje?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw, dan heb je een stoere huid. Ik vind hem voor op m'n lijf al wat grof en mijn gezicht ga ik er echt niet aan wagen. Enne.. bestel er dan twee tegelijk. Die dingen gaan snel erdoorheen en 2 bestellen = gratis bewaaartinnetje.
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij ook geen echt nieuwe geurtjes hoor, misschien heb je ze al (olive branch, comforter, sakura). Maar ze hebben er nog niet op gestaan sinds ik kijk zeg maar![]()
Ik ontdek net dat ons dak lektnu moeten we daar geld aan uitgeven ipv aan de badkamer
Ik hoop het. Ik zag ook niet waarom het meteen zo'n groot drama moest wezen. Maar mn vriend is helemaal woest en is nu het dak van binnenuit aan het slopenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
Dip, lekkages zijn soms héél makkelijk en goedkoop op te lossen hoor! Echt!
Soms is het een kwestie van een verschoven dakpan ofzo!
Pannen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow lekkende daken hou op schei uit bij ons lekt het nog steeds. Heb je dakpannen of sintels??
Ik weet het zelfs zeker! Je kunt ook twee verschillende body butters nemen, krijg je ook een gratis tin. En dezelfde actie geldt voor 2 shampoo bars en twee massagebars.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als je het in de winkel koopt denk je? Bij twee een bewaartinnetje?
Goed plan, dan neem ik er twee!
Trichomania ken ik niet, Hard is ook lekker, ruikt bloemig en er zit een conditioner in. Is mijn op-vakantie-blokje, hoef ik de conditioner niet apart mee te slepen.quote:Oh nog een vraagje, ik vond het proefmonster Trichomania van oh-oh heel slecht schuimen, gister nog eens geprobeerd, door- en doornat haar. Tót ik me bedacht... misschien heb ik hier wel veel harder water dan bij oh-oh? Dat het daaraan ligt?
Ik heb op mijn wishlist nog RubRubRub toegevoegd en de shampoobar Hard, speciaal voor hard water
Lees eens op het Lushforum, zou ik zeggen, daar vind je een Lushuser met appartement en héél veel ellende, je zou zo door je beeldscherm heen willen kruipen om haar te troosten, wat een vreselijk verhaal!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik een appartement gekocht heb en geen huis...
Meen je dat nou, haalde je er geen kokos uit? Ik ben nog dagen bezig geweest de kokos uit mijn haar te plukkenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:48 schreef Cat22 het volgende:
Van Curly Wurly (ooit een proefje van gekregen) was ik trouwens niet onder de indruk. Ik ben gek op cocos, maar die haalde ik er hier niet uit en het deed totaal niets voor mijn haar. Maja, ik heb dan ook geen krullen.
Nee daar heb ik me es aangemeld maar dat vlot maar niet en nu heb ik dr geen zin meer inquote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lees eens op het Lushforum, zou ik zeggen, daar vind je een Lushuser met appartement en héél veel ellende, je zou zo door je beeldscherm heen willen kruipen om haar te troosten, wat een vreselijk verhaal!
Ja, nee, ho eens even! Ik kon ook cocos plukken maar ik had verwacht het dan minstens ook te kunnen ruiken. Ook dat was één van de redenen dat hij op mijn no-no list kwam.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Meen je dat nou, haalde je er geen kokos uit? Ik ben nog dagen bezig geweest de kokos uit mijn haar te plukken![]()
Ach, de leukste mensen van dat forum zitten toch hier.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee daar heb ik me es aangemeld maar dat vlot maar niet en nu heb ik dr geen zin meer in
En toch wil ik er op!! Ik wil reviews schrijven!!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Ach, de leukste mensen van dat forum zitten toch hier.
Ik zat te plagen, maar het kwam er niet helemaal goed uit geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nee, ho eens even! Ik kon ook cocos plukken maar ik had verwacht het dan minstens ook te kunnen ruiken. Ook dat was één van de redenen dat hij op mijn no-no list kwam.
Rustig aan mens! Ik ben bezig voor je!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En toch wil ik er op!! Ik wil reviews schrijven!!
Ik snapte hem wel hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zat te plagen, maar het kwam er niet helemaal goed uit geloof ik![]()
![]()
Ik heb als het goed is nog een halve pot staan, kan dus best een proefje voor je maken greys!
Ochja, dat verhaal. Zo sneu is dat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lees eens op het Lushforum, zou ik zeggen, daar vind je een Lushuser met appartement en héél veel ellende, je zou zo door je beeldscherm heen willen kruipen om haar te troosten, wat een vreselijk verhaal!
Heb ik!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mocht iemand nog snow showers jellie hebben let me knowde mijne is uitgedroogd en ik vind m zooo lekker
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik!
En gisteren voor het eerst zo'n jelly geprobeerd en ik vind het best veel moeite eigenlijkDus ik wil hem wel ruilen ofzo.
En? En? En?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had een stuk jellie op mn vaders kale hoofd gedaan.
Nou, ik vond het grappig en m'n vriend ook en m'n moeder ook.quote:
Een mes? Ja, ik had het al op een puff gedaan, maar dan had ik het idee dat de geur niet zo goed bleef hangen. En zonder puff bleef de geur juist wel heel goed hangen en dat heb ik eigenlijk bijna nooit met Lushspul, dus dat vond ik wel leuk... Maar je staat daar te jongleren met zo'n jelly johquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 12:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]Geef hem nog een kans! Met een mes! En een puff! Ik heb al 2 mensen 'geturned' toen ik die suggestie deed.
MM: je hebt pb op het andere forum.
Daarom dus een mesje. Ik snijd mijn jellies altijd vooraf in stukjes. Hoef ik er in de douche alleen maar een stukje uit te halen ipv te zitten prutsen met het potje. Al is voor sommige mensen de lol van de jellie juist het prutsen. Dan mot je geen mes gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook echt niet van de jelly, dat glipt zo door je vingers en je krijgt t niet uit het potje ff snel ook.
Miss D als je van je curly wurly af wil wil ik m wel overnemen of mss ruilen???
Kheb zo pauze, dan ga ik Linda_ dr grabbag posten!
Zo heel veel zit er niet meer in het potje, dus dat wordt duurder aan verzendkosten dan voor het spul zelf, het komt wel opquote:Op maandag 19 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Miss D als je van je curly wurly af wil wil ik m wel overnemen of mss ruilen???
Dat kan ook komen doordat je rookt hoor! Ik rook heel af en toe (tegenwoordig vrijwel niet meer) en als ik heb gerookt, vind ik de lush veel minder sterk ruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:15 schreef MissBliss het volgende:
... zonder puff bleef de geur juist wel heel goed hangen en dat heb ik eigenlijk bijna nooit met Lushspul...
Dat dacht ik eerst ook, maar parfum enzo ruik ik wel gewoon goed...quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 13:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat kan ook komen doordat je rookt hoor! Ik rook heel af en toe (tegenwoordig vrijwel niet meer) en als ik heb gerookt, vind ik de lush veel minder sterk ruiken.
Grappig, ik vind die emotibombs dus de grootste geldverspilling op Lush gebied die er is. Ik snap de meerwaarde niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef MissBliss het volgende:
De zepen ruik ik achteraf ook niet. Ik koop al die Lush eigenlijk alleen voor de sensatie op het momentZonde eigenlijk. Behalve de parfums, bodylotions en emotibombs
Nou ja, das raar! Ik heb het dus andersom. Ik gebruik een zeepje; ik ruik het na afloop vh douchen niet, ik gooi er een emotibomb achteraan; ik ruik het na afloop welquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grappig, ik vind die emotibombs dus de grootste geldverspilling op Lush gebied die er is. Ik snap de meerwaarde niet.
Douche: douchegel/jelly/zeep, shampoo, conditioner = geur![]()
Waarom moet je dan nog een ander ding erbij gooien wat dan mee moet geuren met de rest. En schoon word je er niet van. Ow ja, de tip was om die emotibomb in een bakje te doen zodat hij minder snel wegspoelde en je het water nog een keer over je heen kon gooien.
Oké:
Ik: douche douche, geur geur(douchegel geur is totaal weg dan trouwens maar alla)
Ik: * gooit bakje emotibombwater over haar hoofd*
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOUD!
WEG ontspanning!
![]()
Ik:
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar parfum enzo ruik ik wel gewoon goed...
Maar goed, ooit stop ik wel met roken en dan merk ik wel of het daar aan lag!
Wij moeten trouwens nog eens afspreken want jij hebt een rubrubrub voor mij en ik een blikje voor jou!
Oooh, ik wil je haar zienquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja.
En ik heb mijn haar geverfd en gestijltangd en ik heb een nieuwe bril... damn, waar blijft de tijd.
quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 14:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik maak er wel een filmpje over, ik weet nu hoe het moet.
Uit de UK? Wanneer had je besteld als ik vragen mag? En wat heb je gekregen?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Zojuist DHL aan de deurOok nu weer een leuk cadeaupakketje
Het zit je echt niet mee Dipkip.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:48 schreef Dipkip het volgende:
EN IK HEB![]()
NOG STEEDS GEEN TRACKING CODE VRDMM!!!
[..]
Uit de UK? Wanneer had je besteld als ik vragen mag? En wat heb je gekregen?![]()
Het is allemaal het einde van de wereld niet, maar ik zou het wel heel erg waarderen als de kosmos een meevallende badkamerofferte of in ieder geval een geurig pakket uit engeland mijn kant op stuurt.quote:
Ze waren hier toch echt vandaag hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Dipkip het volgende:
Weet trouwens iemand op welke dagen / tijden DHL bezorgt want ik lees net ergens dat ze niet eens op maandag bezorgenmaar ik kan nergens meer info vinden.
Heb je het huis bouwtechnisch laten keuren voordat je 'm kocht?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Nou, het blijkt dus aan de schoorsteen te liggen en er moet een aannemer bij komenmisschien dat we het onder verborgen verbreken kunnen laten vallen en verhalen op de vorige eigenaar, maar het is echt (^*(^%*(O*)(*U(*^&(^$%^#$
Ja, ik werk bij DHL. DHL bezorgt wel internationale zendingen op maandag, maar geen nationale zendingen. Dus je pakketje uit UK zou in theorie op maandag bezorgd kunnen zijn, maar nu zijn ze wel klaar met de bezorgronde, ben ik bangquote:Op maandag 19 januari 2009 18:48 schreef Dipkip het volgende:
Weet trouwens iemand op welke dagen / tijden DHL bezorgt want ik lees net ergens dat ze niet eens op maandag bezorgenmaar ik kan nergens meer info vinden.
We kregen er een rapport van zo'n keuring bij, en ja we zijn lid.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef Burdie het volgende:
Heb je het huis bouwtechnisch laten keuren voordat je 'm kocht?
En ben je lid van Vereniging Eigen Huis? Daar kan je met dit soort vragen terecht.
Ik had toch geantwoordquote:Op maandag 19 januari 2009 16:48 schreef Dipkip het volgende:
EN IK HEB![]()
NOG STEEDS GEEN TRACKING CODE VRDMM!!!
[..]
Uit de UK? Wanneer had je besteld als ik vragen mag? En wat heb je gekregen?![]()
Je geeft ze toch af bij het postkantoor? Daar zullen ze toch wel tape hebben. Bij de onze liggen die taperollen gewoon op de inpaktafel.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:17 schreef Dipkip het volgende:
ik kijk morgen even of ze in het winkelcentrum ergens betere tape hebben, inmiddels is de rol op.
Ik had de mijne woensdag een week eerder besteld en nog steeds niks binnen. Mailtje gestuurd, kreeg als antwoord dat het de 9e was verwerkt en binnen 5-7 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag was dag 7. Niks.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had toch geantwoordNiet dus... ik had woensdag besteld en cadeau gehad:
Hmmmm....quote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ik had de mijne woensdag een week eerder besteld en nog steeds niks binnen. Mailtje gestuurd, kreeg als antwoord dat het de 9e was verwerkt en binnen 5-7 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag was dag 7. Niks.
Oeh liefhebber meldt zich, wil je verkopen of ruilen?????quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog een snowcake-parfum voor de liefhebber
Het is geen volle fles, 75% ofzo..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh liefhebber meldt zich, wil je verkopen of ruilen?????
Oe klinkt goed zeg, was dat 20 of 30 pond?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had toch geantwoordNiet dus... ik had woensdag besteld en cadeau gehad:
Lush pud
Twinkle
the witches
GFB jelly
Snow showers jelly
Secret Santa gift
en... snowcake![]()
![]()
Weet ik niet, doe het voor het eerstquote:Op maandag 19 januari 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
Je geeft ze toch af bij het postkantoor? Daar zullen ze toch wel tape hebben. Bij de onze liggen die taperollen gewoon op de inpaktafel.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef Linda__ het volgende:
Pakketje gekregen!![]()
Ik ga het nu snel in zakjes en bakjes pakken, want de lucht slaat op mijn ogenWel lekker, maar even teveel van het goede... Die winkel, dat moet niet te harden zijn
Champagne Snow Showers jelly! Leuk pakket heb je gekregen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:56 schreef -Peach het volgende:
Hey!
Na alle verhalen over de grab bags ben ik meteen naar de Lush in Maastricht gesjeesd en heb er ook een gekocht:
Snowdrops
Sunny Hunny Soap Stack (100 gr)
A Gold Star (bubble bar)
Go Green parfumbalsem
Breath of Fresh Air
En een plastic bakje zonder etiket o.i.d. met een witte gelly? Jullie enig idee wat het is? (=Lushn00b)
Tnx!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:Ik dacht al, Lush reageert ineens snel op kritiek
Da's Bling Crosby (Karma geur). De glitters zijn wat vervelend maar als je hem in een plastic zakje doet bewaart heb je er geen last van. In bad merk je er niks van, ze blijven echt niet op je hangen. Doodzonde om hem weg te gooien.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef wyccie het volgende:
Vandaag eindelijk mijn pakket binnen!
Sommige spullen verschillen heel erg. Mijn huidige Soft Touch is lichtgeel. Deze is oranje, zoals het hoort. Mijn huidige Mud Flats is donkerder en harder. Deze zijn zo zacht dat ik ermee kan kleien.
New Year's offer:flesje Snowfairy (blegh, zoet en met glitters en ruikt alcoholisch), een kerstmanbruisbal (ik heb helaas geen bad, maar die ruikt wel lekker), Gold, Frankincense and beer shower jellie (ruikt raar, naar vruchtensap!) een gek halfrond oranje ding vol met glitters (ARGH, ik HAAT glitters, heb hier alles moeten poetsen en stofzuigen ).
Tenzij iemand dat laatste ding graag wil hebben gooi ik het weg.
In een zakje om te bewaren, daarna verkruimelen boven je bad. Vallen de glitters in bad en blijven de hele badderbeurt braaf op de bodem liggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef French het volgende:
Enne..... Hoe kan je zo'n ding in een zakje doen als je in bad zit?
kan ook aan dhl liggen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Oeh karmageurbaddingen zijn erg lekker!
Wij hebben gewoon nog steeds geen doos.
Twee weken geleden besteld![]()
Vandaag is er een boze mail uitgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |