Je hoeft ook niet met je vrienden te kappenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
En echt al mn vriendinnen en vrienden roken, hoe leuker ze zijn hoe meer ze roken, en ik ga echt niet kappen met mn vrienden, en ik kan van hun ook niet verwachten dat zij niet roken als ik er ben toch?
En ja ik weet het, het zijn kutsmoezen
Sorry, ik lul daar niet zo graagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik zit maar in mijn eentje te lullen in die slowchat![]()
Wij hebben hier nu een stagiair lopen en die beweert dat hij echt alleen rookt omdat het lekker is hoor, hij is niet verslaafd. Dat hij zelfs in de vrieskou naar buiten ging om zijn peuk weg te werken was ook puur omdat het lekker was, suuuuuuuurequote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar, ik ben echt een vreselijk luie roker.
Als ik buiten moet gaan staan roken dan rook ik gewoon niet![]()
Hoef je tegen mij geen sorry te zeggen, het maakt mij niet uit.quote:
Gewoon af en toe zeuren over je pakket wat er nog niet isquote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Krijgen we er alleen geen problemen mee dat dit nu ook tot een veredelde slowchat is verworden?
Butterball en glitters??? Weet je het zeker?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, even geheel on topic dan maar.
Gisteren was ik in bad met een butterball.
Nou echt dat was geen fijne ervaring.
GLITTERS, getverdemme, en het leken wel splintertjes, ik zweer het, ze prikten!
En verder bleef je water kraakhelder en rook het amper ergens naar.
En ik heb dr nog 1 liggen, die durf ik niet eens iemand kado te doen![]()
Wat een dikke vieze tegenvaller.
Maar mn curly wurly tester waar ik 3 keer mn haar mee kon wassen was een waar genot, die gaat op mn wenslijst, en met stip bovenaan!
Het is vandaag meer Wii Fit weer inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik wilde vanavond ook beginnen met hardlopen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar als ik zo eens naar buiten kijk dan is dat misschien IETS teveel uitdaging voor één dag
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Was het dan een andere bal?
Een kerstbal mss?
Wit met glitters en suikerstukjes.
Een drama was het ieg.
Oh Greys, hardlopen dat mag je alleen gaan doen, zo ver volg ik je echt niet
Snap the Whip was dat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh, oh-oh, hoe heet dat donkere spul waar jij 'scrub' bij had gezet?
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de doucheMaar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
You snap the whip misschien?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh, oh-oh, hoe heet dat donkere spul waar jij 'scrub' bij had gezet?
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de doucheMaar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
Ow nou snowdrops dan, echt geen aanrader, een mega afrader.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snowdrops!
Buutterball is een iets kleinere bal dan de normale maat. En er zitten stukjes cacaoboter in. Maar zeker geen glitters.
Wauw, dan heb je een stoere huid. Ik vind hem voor op m'n lijf al wat grof en mijn gezicht ga ik er echt niet aan wagen. Enne.. bestel er dan twee tegelijk. Die dingen gaan snel erdoorheen en 2 bestellen = gratis bewaaartinnetje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
Ja, Snap the Whip ja!! Dat was hem! Die ga ik zeker bestellen als Heer G weer gaat, want ik vond het heel goed werken! Ik weet niet of het voor lichaam of gezicht bedoeld is maar ik had het op mijn gezicht uitgetest, ik vond de korreltjes daar niet te grof voor. Echt jummie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |