abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65199993
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
En echt al mn vriendinnen en vrienden roken, hoe leuker ze zijn hoe meer ze roken, en ik ga echt niet kappen met mn vrienden, en ik kan van hun ook niet verwachten dat zij niet roken als ik er ben toch?
En ja ik weet het, het zijn kutsmoezen
Je hoeft ook niet met je vrienden te kappen mijn 'vrienden' waren geen echte vrienden, dat zijn jouw wel. Je moet alleen niet gaan roken omdat zij roken. Laat ze lekker roken, jij kiest er voor om niet te roken en ja dat is soms heel lastig, maar je kunt best van dat automatisme afkomen. Het is je eerder ook al gelukt, toen had je die vriendinnen toch ook?
  maandag 19 januari 2009 @ 10:42:06 #177
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65200017
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik zit maar in mijn eentje te lullen in die slowchat
Sorry, ik lul daar niet zo graag
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2009 @ 10:44:56 #178
43556 miss_dynastie
pi_65200111
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar, ik ben echt een vreselijk luie roker.
Als ik buiten moet gaan staan roken dan rook ik gewoon niet
Wij hebben hier nu een stagiair lopen en die beweert dat hij echt alleen rookt omdat het lekker is hoor, hij is niet verslaafd. Dat hij zelfs in de vrieskou naar buiten ging om zijn peuk weg te werken was ook puur omdat het lekker was, suuuuuuuure . Om on topic te blijven: die arme jongen ademt uit al zijn poriën shag. Echt. Ik geloof niet dat ik dat ooit zo erg heb meegemaakt, terwijl mijn ouders allebei kettingrokers waren. Denk dat ik hem bij zijn afscheid maar een mandje Lush meegeef
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:46:14 #179
163650 Greys
pi_65200152
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Sorry, ik lul daar niet zo graag
Hoef je tegen mij geen sorry te zeggen, het maakt mij niet uit.
Krijgen we er alleen geen problemen mee dat dit nu ook tot een veredelde slowchat is verworden?

Oh wacht, Miss D saves tha day door het woord Lush in een post te gooien!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65200232
Dat vind ik achteraf echt onwijs genant, ik was er écht van overtuigd dat je het niet aan me kon ruiken of zien. Laatst stapte ik de trein in om naar mn moeder te gaan en ik dacht, gatver, wat een lucht hier. Sta ik op om ergens anders te gaan zitten zie ik dat mn exvriend uit die periode (een veel ergere junk dan ik) daar zit. Ik rook hém gewoon, op twee meter afstand en hij keek echt zo gaar uit zn ogen, zo'n holle blik en zo lusteloos. Zo was ik dus ook.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:49:30 #181
176471 oh-oh
pi_65200247
Ja zo lang we maar ook terloops Lush noemen toch?
Anyhow, mijn collega zal zo raar opkijken als ie hier wil komen paffen en de asbak is pleitos
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65200328
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Krijgen we er alleen geen problemen mee dat dit nu ook tot een veredelde slowchat is verworden?
Gewoon af en toe zeuren over je pakket wat er nog niet is

Ik denk dat het wel mee zal vallen omdat we wel heel regelmatig wél over Lush praten. Iedereen die iets wil vragen of vertellen over Lush kan er zo in knallen met zn post.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:54:44 #183
176471 oh-oh
pi_65200435
Tis wel een mooie extra motivatie toch ook?
1 pakje peuken is 1 zeep of zo, als ik dan 15 euri in de week aan Lush mag spenderen ipv te roken
( Groucho Marx )
pi_65200527
*negeert rokerspraat*

LUSH!

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65200559
Dat is een hele goeie manier vind ik als je vandaag niet rookt stop je 5 euro in een potje, en als je dan woensdag hebt overleefd nog eens 5 euro, en dan als je zaterdag is gelukt nog eens 5 euro, enzovoort

Ik heb na de eerste dag geloof ik bloemen voor mezelf gekocht en na de eerste week een DVD box van een wijvenserie ik kende toen Lush nog niet, anders paste het nu niet meer in mn kast denk ik
  maandag 19 januari 2009 @ 10:58:35 #186
176471 oh-oh
pi_65200574
Trouwens, even geheel on topic dan maar.
Gisteren was ik in bad met een butterball.
Nou echt dat was geen fijne ervaring.
GLITTERS, getverdemme, en het leken wel splintertjes, ik zweer het, ze prikten!
En verder bleef je water kraakhelder en rook het amper ergens naar.
En ik heb dr nog 1 liggen, die durf ik niet eens iemand kado te doen
Wat een dikke vieze tegenvaller.
Maar mn curly wurly tester waar ik 3 keer mn haar mee kon wassen was een waar genot, die gaat op mn wenslijst, en met stip bovenaan!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 11:00:17 #187
163650 Greys
pi_65200628
Ja ik ga ook de centjes in een apart potje stoppen! ¤ 4,50 per dag!
En dan lekkere Lush spulletjes van kopen!

Ik wilde vanavond ook beginnen met hardlopen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar als ik zo eens naar buiten kijk dan is dat misschien IETS teveel uitdaging voor één dag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65200631
Glitters in Butterball? Mijn butterball heeft helemaal geen glitters
pi_65200675
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, even geheel on topic dan maar.
Gisteren was ik in bad met een butterball.
Nou echt dat was geen fijne ervaring.
GLITTERS, getverdemme, en het leken wel splintertjes, ik zweer het, ze prikten!
En verder bleef je water kraakhelder en rook het amper ergens naar.
En ik heb dr nog 1 liggen, die durf ik niet eens iemand kado te doen
Wat een dikke vieze tegenvaller.
Maar mn curly wurly tester waar ik 3 keer mn haar mee kon wassen was een waar genot, die gaat op mn wenslijst, en met stip bovenaan!
Butterball en glitters??? Weet je het zeker?
BB is lekker zacht, een subtiel luchtje, dat wel, maar er zitten zeker geen glitters in. Had je geen Snowdrops? Naar ik heb gehoord moet je die echt opsluitenin een kousje ivm de vaste bestanddelelen. Maar die schijnt dan wel weer sterk te ruiken. Naar pepermunt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 11:01:42 #190
163650 Greys
pi_65200688
Ohhhhhhhh, oh-oh, hoe heet dat donkere spul waar jij 'scrub' bij had gezet?
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de douche Maar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 januari 2009 @ 11:01:45 #191
176471 oh-oh
pi_65200690
Was het dan een andere bal?
Een kerstbal mss?
Wit met glitters en suikerstukjes.
Een drama was het ieg.
Oh Greys, hardlopen dat mag je alleen gaan doen, zo ver volg ik je echt niet
( Groucho Marx )
pi_65200714
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik wilde vanavond ook beginnen met hardlopen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar als ik zo eens naar buiten kijk dan is dat misschien IETS teveel uitdaging voor één dag
Het is vandaag meer Wii Fit weer inderdaad

Ik had trouwens als ik net stopte met roken de eerste week altijd dat ik veel minder lucht had en meer slijm. De huisarts die me begeleidde met het stoppen zei dat dat normaal was, een soort reinigings iets van het lichaam. Ik zou dus een weekje wachten met nieuwe sporten. Ook motivatietechnisch, anders gaat het zo beroerd dat je niet meer wil de volgende keer
pi_65200728
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Was het dan een andere bal?
Een kerstbal mss?
Wit met glitters en suikerstukjes.
Een drama was het ieg.
Oh Greys, hardlopen dat mag je alleen gaan doen, zo ver volg ik je echt niet
Snowdrops!

Buutterball is een iets kleinere bal dan de normale maat. En er zitten stukjes cacaoboter in. Maar zeker geen glitters.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:03:01 #194
176471 oh-oh
pi_65200740
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de douche Maar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
Snap the Whip was dat.
Bosbessen.
Heerlijk he!
Ja die moet je eigenlijk niet onder lopend water gebruiken.
Ik doe dan altijd de kraan ff uit, dan gaat ie net iets minder hard op.
Maar hijs heerlijk he, echt een toppertje!
( Groucho Marx )
pi_65200768
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
You snap the whip misschien?

Edit: spuit elf die bodybutters gaan volgens mij idd nogal hard. Ik neem een scrubzeep en dan achteraf een massage bar, dat is volgens mij wat economischer. Het idee van verzorgend lush spul onder de douche er af spoelen staat me tegen ik heb ook een enorm droge huid dus ik denk dat ik echt een laag olie nodig heb.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:04:34 #196
176471 oh-oh
pi_65200808
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Snowdrops!

Buutterball is een iets kleinere bal dan de normale maat. En er zitten stukjes cacaoboter in. Maar zeker geen glitters.
Ow nou snowdrops dan, echt geen aanrader, een mega afrader.
( Groucho Marx )
pi_65200822
YSTW Comforter geurtje!

En als je de kraan uitzet doe je er inderdaad een stuk langer mee. Ik heb die van mij nu twee keer gebruikt, ik schat dat ik er nog zeker 6 keer mee kan doen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 11:05:49 #198
163650 Greys
pi_65200853
Ja, Snap the Whip ja!! Dat was hem! Die ga ik zeker bestellen als Heer G weer gaat, want ik vond het heel goed werken! Ik weet niet of het voor lichaam of gezicht bedoeld is maar ik had het op mijn gezicht uitgetest, ik vond de korreltjes daar niet te grof voor. Echt jummie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65200899
Volgens mij is de bodybutter voor je lichaam er zijn wel scrubdingen voor je gezicht, sweet japanese girl geloof ik o.a.?

Hebben jullie trouwens gezien dat er weer meer geurtjes zijn op de UK site? Ik vind de geurtjes van Lush zo lekker ik zit nu al te twijfelen welke het wordt bij mn volgende bestelling
pi_65201046
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
Ja, Snap the Whip ja!! Dat was hem! Die ga ik zeker bestellen als Heer G weer gaat, want ik vond het heel goed werken! Ik weet niet of het voor lichaam of gezicht bedoeld is maar ik had het op mijn gezicht uitgetest, ik vond de korreltjes daar niet te grof voor. Echt jummie!
Wauw, dan heb je een stoere huid. Ik vind hem voor op m'n lijf al wat grof en mijn gezicht ga ik er echt niet aan wagen. Enne.. bestel er dan twee tegelijk. Die dingen gaan snel erdoorheen en 2 bestellen = gratis bewaaartinnetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')