Ja! Doen!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:03 schreef oh-oh het volgende:Greys, you go girl
![]()
Elk pakje ongekochte peuken is een Lush zeep![]()
Zal ik spontaan meestoppen?
Tuurlijk is dat niet egoistisch maf mens. Stoppen met roken is gewoon lastig, vooral de eerste dagen. Geloof me, ik heb het al heel vaak gedaanquote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
God dammit wat een egoïstische post, ik heb het alleen maar over mezelfMaar ik kan nu ook alleen maar aan het stoppen met roken denken, zal wel snel overgaan
![]()
![]()
![]()
Ik weet het, ik heb er woensdag om gevraagd, toen was het te snel zeiden ze en ik moest vrijdag opnieuw vragen. Dus ik heb vrijdagochtend opnieuw gemaild maar nog geen antwoord. Ik heb maandagavond besteld (vandaag is dus de 5e werkdag).quote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Had je erom gevraagd dipkip? Want je krijgt nooit zomaar een tracking code he.
Ja de dag dat je stopt heb je nooit je dag dus dat maakt niet uit hequote:Op maandag 19 januari 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niet gerookt vandaag dus ik kan vandaag zomaar stoppen hoor
![]()
Maar volgens mij heb ik mn dag niet.
Nah, state of mind, weet ik niet. Ik denk dat ik het de andere keren nog niet écht zat was. Deze keer ben ik ook gekapt met alle vriendschappen met mensen die mn beslissing niet respecteerden en steeds drugs aan bleven bieden (ik heb nooit gewoon sigaretjes gerookt zeg maar). Dat was een te grote verleiding. En deze keer had ik meer steun uit mn omgeving. Maar ik denk dat het vooral was, dat ik intens van mezelf walgde als verslaafde. De andere keren vond ik mezelf vooral heel zielig. En als er dan wat mis ging, sloeg ik heel gemakkelijk over in fuck-it-mode. Weigerde er over na te denken en mezelf te herinneren aan het gestopt zijn. Deze keer heb ik me echt voorbereid op zulke momenten en ben ik trots geweest als ik ze doorkwam zonder te gebruiken, ik heb mezelf ook beloond. Ik moet zeggen dat ik er nog steeds vaak moeite mee heb, het is best extreem (maar dat zal het drugs aspect zijn). De afgelopen maanden heb ik 1 echte craving gehad, toen heb ik mn huissleutels en mn pinpas door de spleetjes van de convectorput geflikkert. Die kan mn vriend openmaken, maar ik niet. Suf hequote:Op maandag 19 januari 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
Dipkip, wat maakte het verschil voor jou dat je andere keren niet kon stoppen en vorig jaar wel? Echt state of mind zeker?
Idem dito!quote:
Had je al gemaild, gebeld etc... want dat duurt echt te lang. Misschien dat ze hetquote:Op maandag 19 januari 2009 09:46 schreef oh-oh het volgende:Wij wachten ook nog steeds op ons pakje pakket, we hebben potverdorie de 6e besteld
![]()
Ik heb nog niet gerookt vandaag dus ik kan vandaag zomaar stoppen hoor
![]()
Maar volgens mij heb ik mn dag niet.
Jawel hoor. Beginnen met een verslaving is veel makkelijker dan ervan af komen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef Dipkip het volgende:
Dat hoeft niet hoorik vind het eerder genant dat het zo ver gekomen is.
Ja, dat is wel waar dat het makkelijker was om te beginnen...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:07 schreef Cat22 het volgende:
Jawel hoor. Beginnen met een verslaving is veel makkelijker dan ervan af komen.
Ik zou nooit in staat zijn om te kappen met mijn verslaving. Chocola. [/burgertrutje]
Het was ook geen vergelijk natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar dat het makkelijker was om te beginnen...
Ik denk dat je wel kan kappen met chocola als het 600 euro per maand begint te kosten en je gezondheid naar de knoppen gaat en je de hele dag zo druk er mee bent dat je niet er bij kan werkendan ga je wel dropjes eten ofzo.
Ja, dan was het me gewoon niet gelukt. En een tijdje niet naar feestjes gaan had niet genoeg geholpen, ik kende zoveel mensen in mn vroegere woonplaats, en toen ik nog gebruikte was ik makkelijk met delen dus ik kwam echt overal lui tegen die me wat aanboden... Verhuizen maakte het mogelijk om te stoppen, hoewel ik hier eerst ook nog een tijdje gebruikt heb heb ik hier geen vaste kring opgebouwd dus zolang ik niet echt bewust ga halen duwt niemand het in mn handen.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:28 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent niet gestopt, je hebt je hele leven omgegooid.Moeten omgooien feitelijk, want als je je oude leefpatroon en vrienden had aangehouden was het veel te verleidelijk geweest om weer te beginnen waarschijnlijk.
Als het woensdag is verstuurd kun je het begin deze week verwachten. Hopelijk vandaag!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:22 schreef oh-oh het volgende:
We kregen vorige week woensdag een mail dat ons pakket misplaced was en per snelste post deze kant op zou komen, dus dan mag t dr vandaag toch wel zijn of niet![]()
Hopelijk helpt het zo beschrijven je om ooit ook te gaan stoppen. Als je zelf genoeg gemotiveerd bent moet dat lukken. Want stoppen doe je niet voor een ander, dat doe je voor jezelf.quote:Dipkip, wat knap van je zeg!
Ik ben echt een stomme roker, echt te stom gewoon.
Ik ben pas op mn 24e begonnen![]()
En ik rook alleen menthols en ik kan makkelijk overdag niet roken en alleen 's avonds of met vrienden die wel roken roken en dan wel meteen heeeeeel veel roken.
4 jaar geleden ben ik eens gestopt en toen ben ik echt vreselijk aangekomen en dat is dr nog niet af en na 1,5 jaar ben ik weer begonnen van ellende![]()
Maar goed, nu rook ik en ben ik dik![]()
Heel veel rook ik ook niet, denk 3 pakjes per week, en zo lang ik niet bij rokers in de buurt kan heb ik geen enkele moeite met niet roken, maar al mijn vrienden zijn kettingrokers eigenlijk![]()
Aargh alleen al dat ik het hier zit te posten is zooooo fucking confronterend
Jaaaa!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Dip , echt heel knap hoor.
Jij bent een onwijze inspiratie zeg.
Ik ga zo mn asbak in de keuken zetten![]()
Tsk.quote:( ja ja, dat wij hier gewoon mogen roken op kantoor helpt ook al niet mee trouwens)
Dilemma: moet ik nu gestenigd worden omdat ik nog doorklepte nadat jij dit hebt gepost of moet jij gestenigd worden omdat je deze SC was begonnen?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
Zullen we hier anders lekker verder kleppen over alles en nog wat behalve Lush?
Anders moeten we straks vast op het matje komen dat het een slowchatgebeuren is geworden
Met name door mij, excuses
[SC] Deel 151. Op naar een volgend jubileum!
Je hoeft ook niet met je vrienden te kappenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
En echt al mn vriendinnen en vrienden roken, hoe leuker ze zijn hoe meer ze roken, en ik ga echt niet kappen met mn vrienden, en ik kan van hun ook niet verwachten dat zij niet roken als ik er ben toch?
En ja ik weet het, het zijn kutsmoezen
Sorry, ik lul daar niet zo graagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
Ik zit maar in mijn eentje te lullen in die slowchat![]()
Wij hebben hier nu een stagiair lopen en die beweert dat hij echt alleen rookt omdat het lekker is hoor, hij is niet verslaafd. Dat hij zelfs in de vrieskou naar buiten ging om zijn peuk weg te werken was ook puur omdat het lekker was, suuuuuuuurequote:Op maandag 19 januari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar, ik ben echt een vreselijk luie roker.
Als ik buiten moet gaan staan roken dan rook ik gewoon niet![]()
Hoef je tegen mij geen sorry te zeggen, het maakt mij niet uit.quote:
Gewoon af en toe zeuren over je pakket wat er nog niet isquote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Krijgen we er alleen geen problemen mee dat dit nu ook tot een veredelde slowchat is verworden?
Butterball en glitters??? Weet je het zeker?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, even geheel on topic dan maar.
Gisteren was ik in bad met een butterball.
Nou echt dat was geen fijne ervaring.
GLITTERS, getverdemme, en het leken wel splintertjes, ik zweer het, ze prikten!
En verder bleef je water kraakhelder en rook het amper ergens naar.
En ik heb dr nog 1 liggen, die durf ik niet eens iemand kado te doen![]()
Wat een dikke vieze tegenvaller.
Maar mn curly wurly tester waar ik 3 keer mn haar mee kon wassen was een waar genot, die gaat op mn wenslijst, en met stip bovenaan!
Het is vandaag meer Wii Fit weer inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
Ik wilde vanavond ook beginnen met hardlopen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar als ik zo eens naar buiten kijk dan is dat misschien IETS teveel uitdaging voor één dag
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Was het dan een andere bal?
Een kerstbal mss?
Wit met glitters en suikerstukjes.
Een drama was het ieg.
Oh Greys, hardlopen dat mag je alleen gaan doen, zo ver volg ik je echt niet
Snap the Whip was dat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh, oh-oh, hoe heet dat donkere spul waar jij 'scrub' bij had gezet?
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de doucheMaar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
You snap the whip misschien?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh, oh-oh, hoe heet dat donkere spul waar jij 'scrub' bij had gezet?
Ik schrok me dood, het werd echt een soort grijze modder onder de doucheMaar het werkte wel, scrubte heerlijk en ik kreeg er een zacht velletje van! Het viel wel rap uit elkaar, of is dat er ook de bedoeling van? Dus met zo'n blok doe je vast minder lang dan met een zeep?
Ow nou snowdrops dan, echt geen aanrader, een mega afrader.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snowdrops!
Buutterball is een iets kleinere bal dan de normale maat. En er zitten stukjes cacaoboter in. Maar zeker geen glitters.
Wauw, dan heb je een stoere huid. Ik vind hem voor op m'n lijf al wat grof en mijn gezicht ga ik er echt niet aan wagen. Enne.. bestel er dan twee tegelijk. Die dingen gaan snel erdoorheen en 2 bestellen = gratis bewaaartinnetje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
Ja, Snap the Whip ja!! Dat was hem! Die ga ik zeker bestellen als Heer G weer gaat, want ik vond het heel goed werken! Ik weet niet of het voor lichaam of gezicht bedoeld is maar ik had het op mijn gezicht uitgetest, ik vond de korreltjes daar niet te grof voor. Echt jummie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |