Dan had je aan DH een goede gehad, want veel Kerst zat er niet in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
DH valt inderdaad tegen, zeg. Gelukkig doe ik sowieso niet aan grabbags. Ik heb een hekel aan die kerstproducten. Veel te kruidig, ik wil niet naar kaneel ruiken.
Ja, ok, maar scheercrème en deo is ook niet bepaald iets wat je in een verrassingpakketje verwacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan had je aan DH een goede gehad, want veel Kerst zat er niet in.
Er zat sowieso niet veel in
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
DH valt inderdaad tegen, zeg. Gelukkig doe ik sowieso niet aan grabbags. Ik heb een hekel aan die kerstproducten. Veel te kruidig, ik wil niet naar kaneel ruiken.
Ja he? Lekker he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:37 schreef Dipkip het volgende:
Die snow showers SP is trouwens echt lekkerik dacht eerst dat het teveel citroenig was beetje luchtverfrisserig maar hij is toch wel erg lekker
Héérlijk!!!quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij komt mijn grabbag ook uit Den Haag.
Ik hoop het ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Héérlijk!!!
Alleen de Let them eat cake en ik zijn níet voor elkaar gemaakt. Ik heb het al laten ruiken aan mn vriend en aan de buurvrouw en zij ruiken wel taart, maar ik ruik alleen maar bederf![]()
Burdie, lipbalm ruilen voor iets? Desnoods snowfairy![]()
Als iemand anders m wil ruilen hoor ik het ook graag!!
[..]
![]()
Ik hoop dat je een betere hebt dan die deotonerzeepzak.
Oh die klinkt ook wel lekkerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor het overzicht, hier een tas uit Antwerpen:
100g Taai Taai (showergel)
Fever (solid perfume)
Christmas Cake Slice Soap (soaps, groot lang stuk)
Mister Buterball (bath balistics)
Butterfly Ball (bath balistics)
Frothy the Snowman (bubble bar slices)
100g Miranda (soaps)
Ik moest echt te hard lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef Dipkip het volgende:
OMG ik bel net mn moeder op van, nou, het is gelukt!! Ik heb je zeep, wel een halve kilo!! Hoeveel wil je?
'nou, misschien 100 gram?'
excuse you, stoorde mn telefoon toen ik HALVE KILO zei?
'nou 200 dan.'
Ze krijgt verdorie 250 en de rest voor moederdag100 gram, nou wordt ie helemaal mooi!!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:41 schreef oh-oh het volgende:
De grijpzakken van Lush Maastricht!
Die voor Linda:
Volgens mij hebben wij echt niks te klagen en zijn onze zakken heel royaal !
Er zit ook happy in, maar omdat die inmiddels niet meer te koop is, staat hij niet bij de inhoud, dat zal te maken hebben met de manier waarop ze die site hebben geprogrammeerd. Het is een citruszeep, maar dan aan de zoetige kant. Heel erg lekker!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef mmascha het volgende:
ZIjn er nu nog maar 2 soap stacks? Sweetie en Sunny Hunny? Wat is de happy zeep in Sunny Hunny? Dat kan ik nergens terug vinden.
Op de engelse website staat trouwens dat er alleen Karma en HIWTK in zit. Maar het zijn toch 3 laagjes?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik herken dat oranje ding niet als massagebar, volgens mij is het een bodybutter en dan zou ik gokken op the soft touch...
Maar lieverd, die kan je toch lekker allemaal zelf gebruiken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja, Greys, heb je wat aan een kortingsbon? Want ik had er in ieder tasje een zittenPM me maar even als je dr een wil.
Whehe. Alleen om jou blij te maken, zou ik het al doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Dipkip het volgende:
Burdie, lipbalm ruilen voor iets? Desnoods snowfairy![]()
Stoorde het forum tijdens het gedeelte waar ik 5 OF 6 zei?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Maar lieverd, die kan je toch lekker allemaal zelf gebruiken?![]()
Of kan jij er niet zoveel gebruiken?
Nee de buurvrouw houdt niet van 'zoete rommel'quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef Burdie het volgende:
Whehe. Alleen om jou blij te maken, zou ik het al doen![]()
.
Hoewel je anekdotes over jouw relatie met de lipbalsem wel heerlijk leesvoer opleveren(en natuurlijk leedvermaak). Wil de buurvrouw (OMG dat je het zelfs aan haar hebt laten ruiken
) 'm niet hebben?
'Desnoods voor Snowfairy' ruilen, arm wicht.
Maar, ja, daar doe ik het wel voor hoor.
Of wil je heel graag iets van mijn andere spulletjes?.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Bah, ik wil getroost worden met lush.
Vriend en ik gingen samen bij zijn zus film kijken, onderweg rem ik op een of andere manier en vlieg zo over mn stuur de weg op. Telefoon in drie stukken, dvd's over de weg. Nieuwe horloge vol met krassen.
En allemaal bloed en schoonmoeders fiets scheef.
En ik ben benieuwd naar m'n grijpzak.
Ja, er zit alleen een diepe snee in mn pols die pijn doet en er zijn stukjes uit m'n nieuwe telefoon. Hij had kuren en ik wilde er mee terug gaan. Nu heb ik geen garantie meer.quote:wat ellendig! Gaat het wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |