abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65148203
Die snow showers SP is trouwens echt lekker ik dacht eerst dat het teveel citroenig was beetje luchtverfrisserig maar hij is toch wel erg lekker
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 18:41:32 #52
43556 miss_dynastie
pi_65148301
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
DH valt inderdaad tegen, zeg. Gelukkig doe ik sowieso niet aan grabbags. Ik heb een hekel aan die kerstproducten. Veel te kruidig, ik wil niet naar kaneel ruiken.
Dan had je aan DH een goede gehad, want veel Kerst zat er niet in.
Er zat sowieso niet veel in
pi_65148531
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan had je aan DH een goede gehad, want veel Kerst zat er niet in.
Er zat sowieso niet veel in
Ja, ok, maar scheercrème en deo is ook niet bepaald iets wat je in een verrassingpakketje verwacht.
pi_65148932
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
DH valt inderdaad tegen, zeg. Gelukkig doe ik sowieso niet aan grabbags. Ik heb een hekel aan die kerstproducten. Veel te kruidig, ik wil niet naar kaneel ruiken.
Kaneel

Daarom houd ik waarschijnlijk zo van Lush kerst.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65148948
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:37 schreef Dipkip het volgende:
Die snow showers SP is trouwens echt lekker ik dacht eerst dat het teveel citroenig was beetje luchtverfrisserig maar hij is toch wel erg lekker
Ja he? Lekker he?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65149363
Volgens mij komt mijn grabbag ook uit Den Haag.
pi_65149445
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Ja he? Lekker he?
Héérlijk!!!

Alleen de Let them eat cake en ik zijn níet voor elkaar gemaakt. Ik heb het al laten ruiken aan mn vriend en aan de buurvrouw en zij ruiken wel taart, maar ik ruik alleen maar bederf

Burdie, lipbalm ruilen voor iets? Desnoods snowfairy

Als iemand anders m wil ruilen hoor ik het ook graag!!
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij komt mijn grabbag ook uit Den Haag.

Ik hoop dat je een betere hebt dan die deotonerzeepzak.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 19:36:28 #58
43556 miss_dynastie
pi_65149891
Voor het overzicht, hier een tas uit Antwerpen:

100g Taai Taai (showergel)
Fever (solid perfume)
Christmas Cake Slice Soap (soaps, groot lang stuk)
Mister Buterball (bath balistics)
Butterfly Ball (bath balistics)
Frothy the Snowman (bubble bar slices)
100g Miranda (soaps)
pi_65149940
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Héérlijk!!!

Alleen de Let them eat cake en ik zijn níet voor elkaar gemaakt. Ik heb het al laten ruiken aan mn vriend en aan de buurvrouw en zij ruiken wel taart, maar ik ruik alleen maar bederf

Als iemand anders m wil ruilen hoor ik het ook graag!!
[..]

Ik hoop dat je een betere hebt dan die deotonerzeepzak.
Ik hoop het ja.
pi_65150174
OMG ik bel net mn moeder op van, nou, het is gelukt!! Ik heb je zeep, wel een halve kilo!! Hoeveel wil je?

'nou, misschien 100 gram?'

excuse you, stoorde mn telefoon toen ik HALVE KILO zei?

'nou 200 dan.'

Ze krijgt verdorie 250 en de rest voor moederdag 100 gram, nou wordt ie helemaal mooi!! Ze had het eerder over 3 stukken... Alleen heeft ze nu bedacht dat ze met 1 stuk 3 maanden heeft gedaan en ze krijgt ook al 100 gr. Karma dus nu vind ze 200 meer dan genoeg om het te halen tot november.

NOU DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!!

maar ik hou nu ook een stuk voor mezelf, want het ruikt toch wel enorm lekker eigenlijk
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor het overzicht, hier een tas uit Antwerpen:

100g Taai Taai (showergel)
Fever (solid perfume)
Christmas Cake Slice Soap (soaps, groot lang stuk)
Mister Buterball (bath balistics)
Butterfly Ball (bath balistics)
Frothy the Snowman (bubble bar slices)
100g Miranda (soaps)
Oh die klinkt ook wel lekker
pi_65150581
@ dipkip

En met haar verjaardag nog meer zeep, alles wat jij niet lekker vindt ;-)
pi_65150838
Dr verjaardag is dus in november

Tis ook wel een beetje mn eigen schuld misschien, want ik had haar de tip gegeven dr zeep in drieen te snijden in plaats van zo'n groot blok bij de wc te leggen wat op den duur geur verliest. Dus toen ze zei dat ze drie stukken wilde, bedoelde ze misschien dat wel

Ach, zo in het folie blijft het vast wel lang goed, en ik vind m zelf dus ook heerlijk dus hij komt echt wel op ik bedenk me net dat ik mn schoonmoeder nog niet overtuigd heb van Lush want die vind al die geuren 'te heftig'. Dus misschien maak ik voor haar ook even een klein pakketje met Mr Butterball en een stuk Snowcake en een stuk HIWTK. Dat lijken me vrij zachte geuren toch?
pi_65150966
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef Dipkip het volgende:
OMG ik bel net mn moeder op van, nou, het is gelukt!! Ik heb je zeep, wel een halve kilo!! Hoeveel wil je?

'nou, misschien 100 gram?'

excuse you, stoorde mn telefoon toen ik HALVE KILO zei?

'nou 200 dan.'

Ze krijgt verdorie 250 en de rest voor moederdag 100 gram, nou wordt ie helemaal mooi!!
Ik moest echt te hard lachen Heb je zo je best gedaan; is het nóg niet goed!
pi_65151056
Ík ben benieuwd naar mijn grabbag.
pi_65151465
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 17:41 schreef oh-oh het volgende:
De grijpzakken van Lush Maastricht!

Die voor Linda:

Volgens mij hebben wij echt niks te klagen en zijn onze zakken heel royaal !
Super, dank! . Geen Snowfairy en Santa's! Want die had ik al. Hoewel als ik Snowfairy had, had ik hem kunnen ruilen met jou.
Die bal met steranijs herken ik, die heb ik namelijk al (maar dat komt wel op met ons nieuwe bad vandaag is onze badkamer in ons nieuwe huis gepimpt en de rest herken ik niet echt? Zit er toelichting bij?
Eva en Maria
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:00:33 #66
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65152882
ZIjn er nu nog maar 2 soap stacks? Sweetie en Sunny Hunny? Wat is de happy zeep in Sunny Hunny? Dat kan ik nergens terug vinden.
Op de engelse website staat trouwens dat er alleen Karma en HIWTK in zit. Maar het zijn toch 3 laagjes?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 21:10:37 #67
43556 miss_dynastie
pi_65153176
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef mmascha het volgende:
ZIjn er nu nog maar 2 soap stacks? Sweetie en Sunny Hunny? Wat is de happy zeep in Sunny Hunny? Dat kan ik nergens terug vinden.
Op de engelse website staat trouwens dat er alleen Karma en HIWTK in zit. Maar het zijn toch 3 laagjes?
Er zit ook happy in, maar omdat die inmiddels niet meer te koop is, staat hij niet bij de inhoud, dat zal te maken hebben met de manier waarop ze die site hebben geprogrammeerd. Het is een citruszeep, maar dan aan de zoetige kant. Heel erg lekker!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:20:56 #68
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65153521
Klinkt goed! Ga ik maar eens kijken of ik een karma-fan ben.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_65154283
Linda, volgens mij zie ik snowcake zeep en een karma komba shampoo bar. Die oranje is denk ik een massagebar of een boddybutter? En dat zwarte tinnetje denk ik een geurtje, maar ik kan niet lezen welk (silky underwear misschien?). Die witte bal kan van alles zijn, dat weet ik zo niet.

Oh mmmasha, de happy geur staat wel omschreven bij de happy bubble bar slice in de retro sectie die is onderweg naar mij.
pi_65155501
Die witte bal herken ik misschien toch ook wel, als iets wat ik al heb, maar hoe meer badspul, hoe beter. Ik wou dat ik nu al in bad kon zitten, Ikeakasten in elkaar zetten + zwanger zijn = extra veel spierpijn en stijfheid...
Een massagebar zou leuk zijn, die heb ik nog niet. En een geurtje (van Lush) ook nog niet. En snowcake is dus volgens mama dipkip helemaal geweldig? . Tof, ik kijk uit naar mijn pakje.

Gisteren heb ik mijn zusje blij gemaakt met een Rockchick pakketje, en mijn andere zusje met een flesje Snowfairy. Met het andere flesje dat ik heb ga ik mijn 2-jarige dochter wel wassen, tenzij het erg uitdrogend is, want ze heeft nogal een droge huid op dit moment.
En er staat een grote doos te walmen in onze ontmantelde woonkamer, in afwachting van onze verhuizing. En bij de Ikea vond ik mooie opbergdozen met vakjes enzo.
Dreamcream vind ik fijn spul (extra potje besteld voor mijn broer die nogal eens exceem heeft), dreamwash wat minder, dat is wel erg zepig, dus stroeve huid. Jellies zijn ook niet mijn ding, veel gedoe vind ik het, 't glibbert alle kanten op. De shampoobars daarentegen , lekker luchtje, glanzend haar, en 't neemt weinig ruimte in...
Ik vind het helemaal leuk, Lush. Maar ook vreselijk verleidelijk om heel veel te kopen.
Eva en Maria
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 22:28:02 #71
43556 miss_dynastie
pi_65155671
Ik herken dat oranje ding niet als massagebar, volgens mij is het een bodybutter en dan zou ik gokken op the soft touch...
pi_65155932
Snowcake zeep ruikt zacht en een beetje fris, vooral heel erg naar amandel, zonder zo'n zware lucht te worden. Bijzonder, maar niet heel erg aanwezig. En erg verzorgend voor je huid. Ik denk dat je er blij mee zal zijn, als hij niet speciaal genoeg is is het altijd nog een heerlijke handzeep.
pi_65156177
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik herken dat oranje ding niet als massagebar, volgens mij is het een bodybutter en dan zou ik gokken op the soft touch...

Ik heb 'm. Ook nog een extra stuk besteld en een tin erbij. Maar gister ook al wat doosjes gehaald bij de Xenos waar hij precies in past.
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje uit Engeland. De achtste verwerkt en binnen 5-7 dagen zou het er moeten zijn. Dan moet ie dus maandag aankomen. Ik ben dan in de namiddag pas thuis.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 22:56:25 #74
163650 Greys
pi_65156610
TeeVeePlush!

En nu snel even alles teruglezen hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 23:00:56 #75
163650 Greys
pi_65156751
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja, Greys, heb je wat aan een kortingsbon? Want ik had er in ieder tasje een zitten PM me maar even als je dr een wil.
Maar lieverd, die kan je toch lekker allemaal zelf gebruiken?
Of kan jij er niet zoveel gebruiken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 januari 2009 @ 23:26:11 #76
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65157503
Zijn die kortingsbonnen hier niet geldig dan?
Oh Linda, tis idd de soft touch, de HIWTK solid perfume, en volgens mij is de shampoo de seanik, maar pin me daar niet op vast.
Ik ben blij dat de zak in de smaak valt
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 23:32:06 #77
163650 Greys
pi_65157704
Wat leuk om te zien, al die foto's van de tasseninhoud!
Die tassen van oh-oh zien er echt stuk voor stuk prima uit zeg! Met die leuke kadootjes er in ook, die ingepakte!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 17 januari 2009 @ 23:48:50 #78
176471 oh-oh
pi_65158299
Ik vond mijn ingepakte kado een beetje een bummer, want daar zat een sakura bruisbal in en die vind ik echt niet zo ( ik hou niet zo van bloemengeuren ). En die cherry tree soap is ook niet echt mijn ding, en die Let Them Eat Cake vind k ronduit ranzig , maar die laatste twee heb ik geruild met Raissa dr badspullen, want dies badloos Dus uiteindelijk ben ik dr wel echt heel blij mee, want die souft touch is echt heerlijk en ik heb snowcake En kan weer goed vaak badderen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 januari 2009 @ 23:51:40 #79
163650 Greys
pi_65158415
Badderen is zo geweldig!
Vooral als het buiten een beetje koud is
Ik heb altijd wel dat ik binnen tien minuten al een been over de rand hang omdat ik het dan te warm krijg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 januari 2009 @ 00:02:07 #80
176471 oh-oh
pi_65158772
Ik ben echt badgek.
Maar ik ga maar 1 keer in de week hoor. Meestal op vrijdagavond, en dan heel laat, als dr niks meer op tv is .
Eerst hondjes uitlaten, dan mn bad in, twee uur lezen of zo, en dan meteen mn bedje in, dat is echt de fijnste manier om de werkweek af te sluiten.
Gisteren heb ik van twaalf tot twee in bad liggen lezen
En vanochtend werd ik om 8.30 uur wakker gesmst
Maar uiteindelijk was dat toch de moeite, was vriendinnetje dat ook een grijpzakje wilde gaan kopen met me
Ik heb echt hele erge foto's van dr, in t park, dat ze dr zak uit pakt, en ik heb toestemming om ze te posten

Oh even geheel offtopic, maar ik had net een mail waar ik zo blij van werd ( iemand die dolrgraag een dekking van Chic wil en dan ook nog echt een gave kennel en een supertof teefje ) en nu zijn geen van mn hondendinnetjes meer online zodat ik met niemand kan jubelen. Echt of t nou door gaat of niet, alleen al dat ze hem gevraagd hebben, dat vind ik zo een eer!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 00:15:41 #81
163650 Greys
pi_65159230
Oh wat tof zeg, oh-oh! Kan me voorstellen dat je het een hele eer vindt en het IS natuurlijk ook een beauty!
Ik jubel met je mee! En weet je waarom het helemaal niet offtopic is maar haske ONtopic? Omdat Chico met Lush gewassen wordt en daarom onweerstaanbaar is voor dat supertoffe teefje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 januari 2009 @ 00:20:27 #82
176471 oh-oh
pi_65159394
Ik zou zelfs toch dan die pup kunnen nemen die ik eigenlijk niet wil maar die dan wel een Lush naam krijgt
Zooooooo jammer dat ze in Belgie regels hebben voor de stamboomnamen, vriendin van me die ook lushy is krijgt dit jaar twee nestjes als alles goed gaat en we hebben echt de grootste lol met leuke Lush namen bedenken voor de pups, maar dat mag niet, en tis dit jaar de i in Belgie en dan ook nog maar 10 letters en 1 woord, echt zo stom...
Maar oooooooh wat hoop ik dat het allemaal gaat lukken met Chic, dat zou echt zo een mooie aflsuiter zijn van zijn show en fok cariere
( Groucho Marx )
  zondag 18 januari 2009 @ 00:24:28 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65159538
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Dipkip het volgende:
Whehe. Alleen om jou blij te maken, zou ik het al doen .
Hoewel je anekdotes over jouw relatie met de lipbalsem wel heerlijk leesvoer opleveren (en natuurlijk leedvermaak). Wil de buurvrouw (OMG dat je het zelfs aan haar hebt laten ruiken ) 'm niet hebben?
'Desnoods voor Snowfairy' ruilen, arm wicht .
Maar, ja, daar doe ik het wel voor hoor .
Of wil je heel graag iets van mijn andere spulletjes? .
KuikenGuppy
  zondag 18 januari 2009 @ 00:57:52 #84
176471 oh-oh
pi_65160422
Ik heb trouwens nog wat bonusfoto's.
Michelle die zich niet kon beheersen en haar zak al tijdens onze parkwandeling uit ging pakken.

Zij had echt een gave zak met:
Een middelgrote fles Cynthia Sylvia Stout Shampoo:

Pied de Pepper voetemcreme:

Een asociaal groot stuk Snowcake:

Een bruisbal voor in bad, reactie kwam doordat ze zelf geen bad heeft...

Maar toen ik zei dat ze bij mij of bij dr zus in bad kan was ze dr toch wel blij mee gelukkig!

Een Christmass Kisses op dr kop:

En nog een badgeval, dat lekker ruikt maar heeeeeeeel vies smaakt ...

En toen gingen we met al die zakken op weg naar huis:

Oh ja Linda, jouw shampoo is de groene, niet de blauwe, dus niet de seanik, ik was in de war met die andere twee uit twee andere zakken
( Groucho Marx )
pi_65161105
Bah, ik wil getroost worden met lush.
Vriend en ik gingen samen bij zijn zus film kijken, onderweg rem ik op een of andere manier en vlieg zo over mn stuur de weg op. Telefoon in drie stukken, dvd's over de weg. Nieuwe horloge vol met krassen.

En allemaal bloed en schoonmoeders fiets scheef.

En ik ben benieuwd naar m'n grijpzak.
pi_65163930
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Maar lieverd, die kan je toch lekker allemaal zelf gebruiken?
Of kan jij er niet zoveel gebruiken?
Stoorde het forum tijdens het gedeelte waar ik 5 OF 6 zei? Dat is alleen geldig in engeland, en ik ga natuurlijk geen bezorgkosten betalen voor 1 zeepje ofzo. Dus om ze allemaal zelf te gebruiken zou ik 5 of 6 grote dozen Lush hierheen moeten laten komen. En zelfs als ik de loterij win en er wekelijks een laat komen, dan kan ik toch de truuk toepassen die ik nu ook heb gedaan, met die cadeaupakketjes? Heb ik voor een euro (of minder) een nieuwe.

Neem nou maar gewoon aan, waarschijnlijk koop je best wel wat toch? Dan is het toch fijn als je die bon hebt, en misschien heb jij ze dan voortaan ook als wat jij wil binnen een cadeauding valt

als je je echt schuldig gaat voelen vraag ik je wel een keer een tinnetje parfum via de post te sturen ofzo
quote:
Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef Burdie het volgende:
Whehe. Alleen om jou blij te maken, zou ik het al doen .
Hoewel je anekdotes over jouw relatie met de lipbalsem wel heerlijk leesvoer opleveren (en natuurlijk leedvermaak). Wil de buurvrouw (OMG dat je het zelfs aan haar hebt laten ruiken ) 'm niet hebben?
'Desnoods voor Snowfairy' ruilen, arm wicht .
Maar, ja, daar doe ik het wel voor hoor .
Of wil je heel graag iets van mijn andere spulletjes? .
Nee de buurvrouw houdt niet van 'zoete rommel' het was alleen even vanwege het experiment. Ik wou niet ruilen en dat er dan echt wat mis mee is zeg maar.

Ik wil niet heel graag wat anders, het maakt me echt niet zo uit zolang het maar iets is waar ik niet misselijk van word, snowfairy kan ik nog wel om lachen en desnoods bewaar ik m tot de horrorprinses jarig is

Oh mag ik trouwens je secret santa openmaken of heb je dat liever niet? Zo niet moet ik namelijk ff een ander doosje zoeken, het past net niet in het doosje wat ik er voor bedacht had. Krijg je wel ontpopcornde zeep!
quote:
Op zondag 18 januari 2009 00:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens nog wat bonusfoto's.
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Bah, ik wil getroost worden met lush.
Vriend en ik gingen samen bij zijn zus film kijken, onderweg rem ik op een of andere manier en vlieg zo over mn stuur de weg op. Telefoon in drie stukken, dvd's over de weg. Nieuwe horloge vol met krassen.

En allemaal bloed en schoonmoeders fiets scheef.

En ik ben benieuwd naar m'n grijpzak.
wat ellendig! Gaat het wel?
pi_65164091
Ik heb trouwens zo'n vers masker geprobeerd (kreeg een proefje ), maar dat is lékker zeg! Mn huid voelt echt beter wel jammer dat ze zo duur zijn
  zondag 18 januari 2009 @ 10:52:39 #88
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_65164385
Bleh ik wist niet dat de grijpzakactie ook in Antwerpen was
Volgende keer beter dan maar.

Ik hou van Snowfairy. Ik heb hem gister eigenlijk constant onder m'n neus gehouden omdat ie zo lekker zoet ruikt. <3

Weet verder iemand of er ooit een Lush in Brussel komt?
pi_65165131
Allereerst: de kortingsbonnen zijn ook geldig in Nederland!

Allertweedtst: wat weer een leuke verhalen hier! En super foto's!

Allerderdsts, dinnetje kwam gisteravond met mijn grijpzak!
Ik had:
- Marzibain
- 150 gram Angels Delight
- 170 gram Snowcake
- The Gold Star BBS
- Snowdrops
- Frosty the snowman gift (Frothy_Ice Blue soap + kortingsbon)
Lekker pakketje!

Toen door naar jarig dinnetje die ook een grijpzak kado kreeg. Ze vond hem helemaal geweldig en is accuut fan van de zoete luchtjes (cue Snowfairy en Angels Delight). En de verjaardag was zo gezellig dat ik om 4.00 pas thuis was, werd net door m'n moeder uit bed gebeld.
Ik ga dadelijk maar eens een citroenig badje opzoeken, heb ik wel verdiend. En nog net tijd voor voordat ik op verjaardag 3 verwacht word.
pi_65165294
Oh, wat een leuk pakketje heb je Cat!

Ik wist niet dat ze geldig waren in nederland... Ik neem aan dan niet op de grijpzakken of heb ik nou 12 euro korting misgelopen
pi_65165419
Vorig jaar was het niet geldig op de grijpzakken. Balen als je voor zo'n 260 euro komt inkopen.
Zal dit jaar wsch niet anders zijn.
pi_65165570
Ach nou ja, ik heb ook al dat masker er bij gehad en ik ben blij met mn spulletjes. Je kan niet alles hebben.
pi_65165841
quote:
wat ellendig! Gaat het wel?
Ja, er zit alleen een diepe snee in mn pols die pijn doet en er zijn stukjes uit m'n nieuwe telefoon. Hij had kuren en ik wilde er mee terug gaan. Nu heb ik geen garantie meer.

Ik heb nog niets gehoord van ferrari_rood dus ik weet nog niets van mn grijpzak.
pi_65166094
Balen was ie nieuw?
pi_65166115
Van oktober.
pi_65166364
Pff. Ik heb een verzekering afgesloten voor het geval ik zoiets heb. Ik laat ook vrij regelmatig dingen stuiteren (meestal mezelf).

Ik hoop dat ferrari een heel lekker pakketje voor je meebrengt om je te troosten. Wanneer krijg je het ook alweer?
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 12:32:00 #97
43556 miss_dynastie
pi_65166460
Oh, DM wat een pech
Hoop dat je grabbag een beetje troost biedt!
pi_65166551
Donderdag, maar ik ga vrijdag zelf nog sowieso.

Ik heb geen verzekering nee, maar zodra de toetsen niet meer reageren (camera doet het al niet meer, niet van de val) Neem ik een nieuwe.
pi_65168079
In den haag werd verteld geen badspul. Dat zit er dus niet in.
pi_65169082
Cat!! Kun je mij misschien helpen? Het lukt me nog steeds niet om op het Lush forum aan te melden en ik hoor over Haarlem Lushmeets, en ik wil er bij horen, verdorie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')