quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb een snowfairy die ik niet wil. Ruilen?
Ik ga dus van de week als ik tijd heb een lijstje maken van alles wat ik heb en wat ik niet meer wil.
Uitgedroogd? Hoe kan dat nu? Wat jammer zeg!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Mocht iemand nog snow showers jellie hebben let me knowde mijne is uitgedroogd en ik vind m zooo lekker
Stomme doosjes! De mijne zitten in degelijke plastic bakjes. Zoals het hoort voor optimaal gebruikersplezier. Ik steun de doelstelling van Lush om het milieu niet teveel te belasten van harte, maar ze gaan er vaak wat ver in. (doosjes, popcorn etc.)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
door dat stomme kartonnen doosjeik ben anti kartonnen doosjes nu
En dan vervolgens tot zes keer toe fouten maken in één order waardoor er zeven pakketjes i.p.v. één pakketje de oceaan over moeten. Héél effectief jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme doosjes! De mijne zitten in degelijke plastic bakjes. Zoals het hoort voor optimaal gebruikersplezier. Ik steun de doelstelling van Lush om het milieu niet teveel te belasten van harte, maar ze gaan er vaak wat ver in. (doosjes, popcorn etc.)
Precies! Snap jij het, snap ik het.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan vervolgens tot zes keer toe fouten maken in één order waardoor er zeven pakketjes i.p.v. één pakketje de oceaan over moeten. Héél effectief ja
Op het UK forum is men creatief:quote:
Oh daar was ik ook niet blij mee geweest zeg... Ik was eigenlijk bang dat ze elders nog leukere pakketjes zouden hebben en dat je dr van zou balen ofzo (ja ik weet dat ik er niks aan kan doen wat ze in die van hier stoppen, maar toch).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn tasjes niet uit Den Haag komen
Grabbag 1
- Razorantium klein potje
- Eau Roma Water 250g
- Zeep Snowcake (klein)
- Zeep Angel's Delight (middel)
- Zeep Christmas Cake Slice (klein)
Grabbag 2
- Razorantium klein potje
- Eau Roma Water 250g
- Zeep Angel's Delight (erg groot)
- Zeep Christmas Cake Slice (klein)
Deopoeder.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:24 schreef Dipkip het volgende:![]()
Wat is de Greench ook al weer?
En hebben jullie al nagetelt of de Haarlemse grijpzakken wel 40 euro zijn? Ik weet van veel dingen helaas de prijzen niet meer, ben wel benieuwd.
Oh en wil jij nog wat ruilen M_D of ben je happy met je pakket zo?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:41 schreef Dipkip het volgende:
Dus een pot deopoeder, een fles tonic en een groot blok citruszeep voor 20 10 euro.... Dat klinkt meer als de normale prijzenmén dan was ik echt genaait geweest, ik zie me al aankomen bij mn rouwende vriendin... "hier schat, twee bussen deopoeder, knap je vást van op"
Ik ook.quote:
Geeft nietquote:
Nee, ik had het zo gelezen dat het stuk zeep 20 euro was, maar je bedoelde de hele tas...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:00 schreef Dipkip het volgende:
Waarom maak je van 20 euro 10 euro? Het was toch overal 20 euro en 40 euro?
Euhw Haarlem ligt toch meer in de randstad dan in limburg en ik vind die van ons best welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik ook.De zuidelijke grab bags lijken beter te zijn dan de randstedelijke.
Ik zag net dat dinnetje ook is geslaagd voor haar missie en 3 bags met leuke inhoud heeft gescoord, volgens mij allemaal kerst. Gaat ze eerst een mooi Lush-test-verjaardagpakket samenstellen voor ander dinnetje wat jarig is en daarna de rest tussen ons tweetjes verdelen. Om 8 uur is ze hier!
Ja de hele tas idd. Een deo, een toner en een stuk zeep (ook al is het dan een heel groot stuk, het blijft maar één soort zeep) voor 20 euro klinkt als redelijk normale prijzen, niet als 50% korting, vind ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, ik had het zo gelezen dat het stuk zeep 20 euro was, maar je bedoelde de hele tas...
Ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Euhw Haarlem ligt toch meer in de randstad dan in limburg en ik vind die van ons best wel
Zo beter dames?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.De zuidelijke grab bags lijken beter te zijn dan de randstedelijke. Waarbij Haarlem voor het gemak ook in het zuiden ligt.
Ik zag net dat dinnetje ook is geslaagd voor haar missie en 3 bags met leuke inhoud heeft gescoord, volgens mij allemaal kerst. Gaat ze eerst een mooi Lush-test-verjaardagpakket samenstellen voor ander dinnetje wat jarig is en daarna de rest tussen ons tweetjes verdelen. Om 8 uur is ze hier!
Snowcake ruilen voor marzibain?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil hem wel ruilen voor een marzibain of een chocolate santa? Ik ben al eens met marzibain in bad geweest, hoewel deze wel lekkerder en sterker ruikt... En santa heb ik er nu twee van. De andere dingen zijn nieuw en die wil ik zelf uitproberen (behalve de candy cane maar die zit al in het cadeau van mn vriendin).
quote:
Dan had je aan DH een goede gehad, want veel Kerst zat er niet in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
DH valt inderdaad tegen, zeg. Gelukkig doe ik sowieso niet aan grabbags. Ik heb een hekel aan die kerstproducten. Veel te kruidig, ik wil niet naar kaneel ruiken.
Ja, ok, maar scheercrème en deo is ook niet bepaald iets wat je in een verrassingpakketje verwacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan had je aan DH een goede gehad, want veel Kerst zat er niet in.
Er zat sowieso niet veel in
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:16 schreef wyccie het volgende:
DH valt inderdaad tegen, zeg. Gelukkig doe ik sowieso niet aan grabbags. Ik heb een hekel aan die kerstproducten. Veel te kruidig, ik wil niet naar kaneel ruiken.
Ja he? Lekker he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:37 schreef Dipkip het volgende:
Die snow showers SP is trouwens echt lekkerik dacht eerst dat het teveel citroenig was beetje luchtverfrisserig maar hij is toch wel erg lekker
Héérlijk!!!quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij komt mijn grabbag ook uit Den Haag.
Ik hoop het ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Héérlijk!!!
Alleen de Let them eat cake en ik zijn níet voor elkaar gemaakt. Ik heb het al laten ruiken aan mn vriend en aan de buurvrouw en zij ruiken wel taart, maar ik ruik alleen maar bederf![]()
Burdie, lipbalm ruilen voor iets? Desnoods snowfairy![]()
Als iemand anders m wil ruilen hoor ik het ook graag!!
[..]
![]()
Ik hoop dat je een betere hebt dan die deotonerzeepzak.
Oh die klinkt ook wel lekkerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor het overzicht, hier een tas uit Antwerpen:
100g Taai Taai (showergel)
Fever (solid perfume)
Christmas Cake Slice Soap (soaps, groot lang stuk)
Mister Buterball (bath balistics)
Butterfly Ball (bath balistics)
Frothy the Snowman (bubble bar slices)
100g Miranda (soaps)
Ik moest echt te hard lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef Dipkip het volgende:
OMG ik bel net mn moeder op van, nou, het is gelukt!! Ik heb je zeep, wel een halve kilo!! Hoeveel wil je?
'nou, misschien 100 gram?'
excuse you, stoorde mn telefoon toen ik HALVE KILO zei?
'nou 200 dan.'
Ze krijgt verdorie 250 en de rest voor moederdag100 gram, nou wordt ie helemaal mooi!!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:41 schreef oh-oh het volgende:
De grijpzakken van Lush Maastricht!
Die voor Linda:
Volgens mij hebben wij echt niks te klagen en zijn onze zakken heel royaal !
Er zit ook happy in, maar omdat die inmiddels niet meer te koop is, staat hij niet bij de inhoud, dat zal te maken hebben met de manier waarop ze die site hebben geprogrammeerd. Het is een citruszeep, maar dan aan de zoetige kant. Heel erg lekker!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef mmascha het volgende:
ZIjn er nu nog maar 2 soap stacks? Sweetie en Sunny Hunny? Wat is de happy zeep in Sunny Hunny? Dat kan ik nergens terug vinden.
Op de engelse website staat trouwens dat er alleen Karma en HIWTK in zit. Maar het zijn toch 3 laagjes?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik herken dat oranje ding niet als massagebar, volgens mij is het een bodybutter en dan zou ik gokken op the soft touch...
Maar lieverd, die kan je toch lekker allemaal zelf gebruiken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:49 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja, Greys, heb je wat aan een kortingsbon? Want ik had er in ieder tasje een zittenPM me maar even als je dr een wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |